Leg eens uitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw zo.n TT en dan OP met weerbericht.
Nee hoor, iets wat goed is is goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aan dat geniale moet je nog wel ff werken
Ben je altijd zo beleefd ?quote:
Ik zal nooit meer werken. Ben bezig aan m'n gezondheid. Ik heb dus wel een doel in het leven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste tong wanneer je 50+ wordt dan tel je niet meer mee in bedrijfsleven of je moet gewoon eigenwijs eigen weg zoeken.
Jij moet eerst gezondheid op orde krijgen
Ik hoef niet meer financieel gezien maar zou eik nog best graag willen werken om mijn kennis over te dragen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer werken. Ben bezig aan m'n gezondheid. Ik heb dus wel een doel in het leven.
Ik mis het totaal niet. Ik heb 7 jaar over de Havo gedaan, voordat ik er zonder diploma afging. Nooit meer opgepakt en nooit verder gestudeerd. Underachiever pur sang. Veel sporten en lezen. Studeren deed ik op eigen initiatief en op momenten dat ik wilde. Kwam iedere week in de bieb. Had al jong andere interesses dan leeftijdsgenoten terwijl ik gewoon van de straat bleef. Ik heb nooit van The A-team of man van atlantis gehouden. Ik keek naar Herenleed het gat van Nederland en Das literarische quartet. Mijn leraar Nederlands heeft ooit gezegd dat ie één keer in de tien jaar zo'n leerling in de klas heeft. Niet tegen mij, terwijl ik dat nodig had, als jongen met een extreem gebrek aan zelfvertrouwen. Ik hoorde dat later van een andere leraar. Als ik m'n best had gedaan en vol vertrouwen actiever zijn geweest had ik VWO gedaan en journalistiek gestudeerd. Maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn reet. Ik werkte in een magazijn. Las de krant of VI, zegt zo'n doos, welk boek is dat. De gruwel. Ik verlaagde me. Kon mezelf niet zijn en was er soms te prikkelbaar. Niks tegen domheid, maar houd het voor je. Ik vermaakte me wel zonder baan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Handel wat met peerden en ga er op rijden, draai wat muziek, heb aardige buffer maar toch mis ik dat.
Daar verschillen we aardig, begon op 21e al coffeeshop in begin jaren 80, 1 van de eerste.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis het totaal niet. Ik heb 7 jaar over de Havo gedaan, voordat ik er zonder diploma afging. Nooit meer opgepakt en nooit verder gestudeerd. Underachiever pur sang. Veel sporten en lezen. Studeren deed ik op eigen initiatief en op momenten dat ik wilde. Kwam iedere week in de bieb. Had al jong andere interesses dan leeftijdsgenoten terwijl ik gewoon van de straat bleef. Ik heb nooit van The A-team of man van atlantis gehouden. Ik keek naar Herenleed het gat van Nederland en Das literarische quartet. Mijn leraar Nederlands heeft ooit gezegd dat ie één keer in de tien jaar zo'n leerling in de klas heeft. Niet tegen mij, terwijl ik dat nodig had, als jongen met een extreem gebrek aan zelfvertrouwen. Ik hoorde dat later van een andere leraar. Als ik m'n best had gedaan en vol vertrouwen actiever zijn geweest had ik VWO gedaan en journalistiek gestudeerd. Maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn reet. Ik werkte in een magazijn. Las de krant of VI, zegt zo'n doos, welk boek is dat. De gruwel. Ik verlaagde me. Kon mezelf niet zijn en was er soms te prikkelbaar. Niks tegen domheid, maar houd het voor je. Ik vermaakte me wel zonder baan.
Ik kon goed ijshockeyen maar was simpelweg te licht en te klein.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen en faalangst heeft me veel kansen ontnomen. Ik kon goed voetballen, in de jeugd nog fel en fanatiek, scoorde elk jaar wel 40 keer. Bij de senioren werd ik bescheiden en initiatiefloos, wel 14 jaar in het eerste gespeeld. Maar had veel meer ingezeten. Sommige mensen noemen of noemden me lui. Dat is wel een karaktertrek, maar niet overheersend. Als ik ergers voor ga doe ik het 100 %, zie FOK! Daarom ben ik ook een perfectionist. En denk je al snel dat het beste niet goed genoeg is. Is verweven met de faalangst. Op school maakte ik nooit huiswerk, had ik een alibi voor een eventuele onvoldoende. Daarom een tien voor Duits luistervaardigheid en een 3 voor biologie.
Ik ben één meter 73. Snelle rechtsbuiten. Type Overmars, maar dan met techniek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kon goed ijshockeyen maar was simpelweg te licht en te klein.
School deed ik op dooie sloffen, heb zelfs nog onderscheiding van Duitse ambassade voor hoogste punt gescoord op examen.
Baalde als een stekker dat ik naar voren werd geroepen terwijl ik net het hele zootje langs me heen liet gaan.
Het zal vast goed bedoeld zijn maar snap er geen hol van.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één meter 73. Snelle rechtsbuiten. Type Overmars, maar dan met techniek.Duits was me met de paplepel ingegoten door de Augsbürger puppenkiste, Der Maus, Klimbim etc. Grammatica was minder. Ik ben ook geen type voor het podium. Ik correspondeer al jaren met Frénk van der linden. Die probeert me al tijden in Kunststof te krijgen op Radio-1. 95 % van de mensen zegt ja, en verheugt zich er op. Ik schijt in m'n broek bij de gedachte alleen al.
Oei dan ben je wel erg zwaar geworden.quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal vast goed bedoeld zijn maar snap er geen hol van.
Toen ik in het eerste speelde woog ik 78 kilo. Vorige maand 101, inmiddels 96. Sommige mensen herkennen me niet eens meer. Ik was niet de lelijkste. Nu noemen vrienden me soms plagend Hazesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oei dan ben je wel erg zwaar geworden.
Ik had de eerste meters van Romario, als voorbeeld, tot 60 meter daarna viel ik terug, zoals Nellie Cooman. Goeie (trap) techniek, slim in het veld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was ooit ook rechtsbuiten omdat ik hard kon rennen.
Ha ha, soort René van den Kerkhof. Daar deden ze de stadiondeuren voor open. Kon ie doorlopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had maar 1 opdracht, hard achter de bal rennen en gelijk voorschieten anders was ik bal kwijt.
Met voetbal had ik dat niet, met ijshockey was ik veel handiger maar 1 flinke bodycheck en Piet zat weer ff naar adem te happen op de bank.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de eerste meters van Romario, als voorbeeld, tot 60 meter daarna viel ik terug, zoals Nellie Cooman. Goeie (trap) techniek, slim in het veld.
In Oost-Duitsland hadden ze je een andere sport laten beoefenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met voetbal had ik dat niet, met ijshockey was ik veel handiger maar 1 flinke bodycheck en Piet zat weer ff naar adem te happen op de bank.
Op de vijver in de buurt waar ook Tilburg Trappers langskwamen en met MTS werden we dik kampioen in schoolcompetitie want we hadden Maarten Burgers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Oost-Duitsland hadden ze je een andere sport laten beoefenen.
Waar hockeyde je ijs ?
Die naam zegt me niks. Wel Jacques de Heer, Corky de Grauw...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de vijver in de buurt waar ook Tilburg Trappers langskwamen en met MTS werden we dik kampioen in schoolcompetitie want we hadden Maarten Burgers.
" De laatste Nederlander die op hoog niveau profijshockey speelde in Noord-Amerika was Tilburger Maarten Burgers, die in de jaren tachtig de toen hoog aangeschreven International Hockey League haalde."
Ron Berteling, Larry van Wieren...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks. Wel Jacques de Heer, Corky de Grauw...
Er speelt nu een groot talent in de NHLquote:
Is dat die van dat Sundae ijs?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al die gozers kwamen gewoon op de bevroren vijver meedoen.
Dat was wel vet zelfs John MCcDonald kwam langs toen.
http://www.bd.nl/sport/ij(...)-rugnummer-1.5217625
Heb geen idee, we hadden stuk van de bevroren vijver als ijshockey plek en al die later beroemde gozers kwamen daar.quote:
Zit te twijfelen nu, denk dat een dutje gaat worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. slaap wat kortjes deze warme dagen
Waar? Ken dat verhaal wel beetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:08 schreef chufi het volgende:
BTW Je zult er wel vanaf weten dat er een docu is over Totilas
Moest ik ook ff zoeken... http://www.annettevantrigt.nl/ Bij Ziggo dus ..... sorryquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar? Ken dat verhaal wel beetje.
Maakt niet uit, weet precies hoe dat gegaan is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest ik ook ff zoeken... http://www.annettevantrigt.nl/ Bij Ziggo dus ..... sorry
Diederik is nog jong, paard ook, ze gaan nu niet winnen maar kan nog wel keer gebeuren met dat peerd en die gozer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
Er komt meer bij kijken dan alleen een vitte ruiter...
Ja maar beide moeten in topvorm zijn op het juiste moment. Dat lijkt me best lastig en dus een hele prestatie voor beidenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Diederik is nog jong, paard ook, ze gaan nu niet winnen maar kan nog wel keer gebeuren met dat peerd en die gozer.
Ook wel lachen, Edward woont stukkie verder in ander dorp en altijd mot met dorp waar Diederik woont.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar beide moeten in topvorm zijn op het juiste moment. Dat lijkt me best lastig en dus een hele prestatie voor beiden
Zo kan je het ook noemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik soms een ouder verleden heb dan sommige users hun leeftijd. Ik put uit het verleden heden en toekomst.
Dat heb je soms zo met buurdorpenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook wel lachen, Edward woont stukkie verder in ander dorp en altijd mot met dorp waar Diederik woont.
Geen idee waarom maar die 2 dorpen in dezelfde gemeente mogen elkaar niet zo.
Ik had het ook hoor met een dorp bij ons.. Dat waren gemeneriken en zo... EN met voetbal was het vaak een schoppartij...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoor bij geen van beide en dan maakt het niet uit, best wel vreemd is dat.
Ik was in de 60's en 70's bevriend met gasten uit meerdere wijken, omdat ik in de ene wijk woonde en in een andere wijk op school zat en om daar te komen weer door een andere wijk moest om er te komen en op mijn school zaten ook kinderen uit diverse wijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Tilburg was het al met wijken, Broekhoven uit was altijd lastig.
Ik maakte wat meer ruzie hier en daar en dan had ik hele wijk met Molukkers achter mijn reet aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was in de 60's en 70's bevriend met gasten uit meerdere wijken, omdat ik in de ene wijk woonde en in een andere wijk op school zat en om daar te komen weer door een andere wijk moest om er te komen en op mijn school zaten ook kinderen uit diverse wijken.
Kon overal zonder problemen vertoeven.
Ik woon tegenwoordig nagenoeg weer in die omgeving nadat ik er 16 jaar weg was geweest.
Die woonden een straat verderop die parallel liep aan de onze, je kon een kortere weg nemen door een pad tussen die 2 straten, een van die gasten van toen woont nu schuin tegenover me, en in de 80's hadden we ook altijd contact omdat we in dezelfde 'oefenbunker' oefenden met onze bandjes van toen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik maakte wat meer ruzie hier en daar en dan had ik hele wijk met Molukkers achter mijn reet aan.
Dat wou ik net zeggen.quote:
Wat voor bandjes waren dat.?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die woonden een straat verderop die parallel liep aan de onze, je kon een kortere weg nemen door een pad tussen die 2 straten, een van die gasten van toen woont nu schuin tegenover me, en in de 80's hadden we ook altijd contact omdat we in dezelfde 'oefenbunker' oefenden met onze bandjes van toen.
Ik vind het wel fijn ergens te wonen waar nog mensen te vinden zijn die ik al 45+ jaar ken.
Zij maakten Latin/Rock, en wij New Wave.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat voor bandjes waren dat.?
Ging zelf veel naar de Jazzbunker in Rotterdam
Punkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zij maakten Latin/Rock, en wij New Wave.
Punk/Rock c.q. Punk is uit de 70's, de 80's hadden Post Punk/New Wave.quote:
oh, ik ben ouder dan uquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Punk/Rock c.q. Punk is uit de 70's, de 80's hadden Post Punk/New Wave.
Weshalb?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
Voorlopig maar niet meer naar Duitsland ...
Komt u daar vaak?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
Voorlopig maar niet meer naar Duitsland ...
Als je een paar maanden ouder noemt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ben wel een mannetje hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nein glucklich nicht.. Aber Unsere Piet wohl und die der Mo wohnt um die ecke
Ik had het verder ook niet meer gecheckt... Maar misschien heeft het toch met je lange haar te makenquote:
Het was niet de enige fout hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het verder ook niet meer gecheckt... Maar misschien heeft het toch met je lange haar te maken
Geloof ik graag, een Duitser zal je wel verstaan maar denken, nou moequote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.. Ik ben meer van het praktische
Ik let nooit op de grammaticaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof ik graag, een Duitser zal je wel verstaan maar denken, nou moe, gelukkig laten ze dat zelden blijken.
Je valt in herhaling, kun je nagaanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:02 schreef sacha het volgende:
nog één week vakantie, ben nog nooit zó moe geweest
Vakantie is stress. je kunt weer jaar bijkomen ervan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:02 schreef sacha het volgende:
nog één week vakantie, ben nog nooit zó moe geweest
Nog steeds geen vakantie gepland hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vakantie is stress. je kunt weer jaar bijkomen ervan.
Steuntrekker, klaploper, profiteur.quote:
Wat ik begreep heb je er hard voor gewerkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rentenier en krijg 0.0 van de staat, sterker nog die willen elk jaar poen van mij.
Stelletje geldwolven zijn hetquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rentenier en krijg 0.0 van de staat, sterker nog die willen elk jaar poen van mij.
ik krijg tenminste nog mijn aanrecht subsidiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg tenminste nog mijn aanrecht subsidie
Ook wel wat mazzel hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik begreep heb je er hard voor gewerkt.
Ik heb geen vrouw dus geen idee hoe dat zitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vrouw die niet werkt geeft extra belastingvrije som.
Kan ook de man zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vrouw die niet werkt geeft extra belastingvrije som.
Zijn van die dingetjes die ik ondanks mijn enorme domheid wel weet.quote:
Het wordt steeds meer afgebouwd, denk dat ik op papier nog wel keer ga scheiden, 2x losse AOW is meer dan samen en ik wens ze veel succes met controle wanneer ik in Duitsland woon.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn van die dingetjes die ik ondanks mijn enorme domheid wel weet.
ditto hier, ik werk mij de schompes voor de kat zijn kaatjequote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer afgebouwd, denk dat ik op papier nog wel keer ga scheiden, 2x losse AOW is meer dan samen en ik wens ze veel succes met controle wanneer ik in Duitsland woon.
Ik zit geduldig te wachten, poen voor huis bouwen staat in depot , prijs is al rond , blijf komende tijd toch liever bij dochter en kleinzoon in de buurt wonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ditto hier, ik werk mij de schompes voor de kat zijn kaatje
Trustenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Klaar met muziek draaien, temperatuur is ok nu, ik ga pitten tot uur of 12.
Weet ie wel zeker wat ie zoekt, koegars? Lijkt wel een verkapte homoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hij moet dus hier zijn, in het hol van de leeuwinnen.
Ik vroeg me af welk accent/dialect dit is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ie wel zeker wat ie zoekt, koegars? Lijkt wel een verkapte homo
Zonder Fann. Ik zei een paar dagen geleden al dat we die niet meer terug zien. Ik krijg gelijk ben ik bang. Ze voelde zich niet serieus genomen. En terecht, ik begreep haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hij moet dus hier zijn, in het hol van de leeuwinnen.
Vangen en verkopen.. Die Koi karpers zijn vet veel geld waard.. Hondepoep spoel je er wel weer afquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
eigen werk,
waarbij nèt niet in de hondepoep gaan staan
Ik heb geen hengel,quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vangen en verkopen.. Die Koi karpers zijn vet veel geld waard.. Hondepoep spoel je er wel weer af
Maar wel een fiets,quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb geen hengel,
ik heb geen net,
rietstengel,
Opel Kadett
hou toch opquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder Fann. Ik zei een paar dagen geleden al dat we die niet meer terug zien. Ik krijg gelijk ben ik bang. Ze voelde zich niet serieus genomen. En terecht, ik begreep haar.
bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak hem nou niet wakker ... Hij slaapt al zo slecht
Zit je niet meer op de camping?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:55 schreef sacha het volgende:
nog één week 'vakantie' en vandaag en morgen helemaal alleen
Dacht al dat je keek.. ja idd. Maar er is zoveel meer, maar nu Is ie nog steeds af en toe bezig op ziggo met een basketbal commentaar midden in de nacht en dan denk ik Mart tis mooi geweest..quote:
Was een mooie uitzending. Heb mijn column naar de FrontPage gestuurd. Deed ik eerst nooit, laatste tijd mee begonnen, ze worden meestal wel geplaatst. Deze hebben ze net geplaatst :quote:Op zondag 24 juli 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht al dat je keek.. ja idd. Maar er is zoveel meer, maar nu Is ie nog steeds af en toe bezig op ziggo met een basketbal commentaar midden in de nacht en dan denk ik Mart tis mooi geweest..
Niet gevolgd, F1 was stukken saaier denk ik..quote:Op zondag 24 juli 2016 15:47 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat vrouwenwielrennen. Er bleven er nog een paar op het zadel zitten.
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gevolgd, F1 was stukken saaier denk ik..
Kan ik niet ontvangen. Wat heeft Max gedaan ?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gevolgd, F1 was stukken saaier denk ik..
5e met wederom Kimi ronden lang in zn nekquote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Kan ik niet ontvangen. Wat heeft Max gedaan ?
Zolang niemand een scheet gelaten heeft is het te doenquote:Op maandag 25 juli 2016 00:33 schreef sacha het volgende:
wakker worden van een zuchtje wind...
later!
goeiemorgen.quote:Op maandag 25 juli 2016 06:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het zal jullie vermoedelijk worst wezen. Ik heb het al eerder aangekaart. Ik vond dat Fann onterecht niet serieus werd genomen en zich niet moest aanstellen. Soury was verkeerd bezig, niet alleen tegen Fann, ook ik kreeg het van onderen. Fann kaartte aan dat ze gestalkt en gebashed werd door die achterbakse bitch. In diverse forums en topics werd ze door die trol op de huid gezeten. Ik weet zelf hoe frustrerend het is. Je hebt er niks aan om een TR te maken, het zijn speldenprikken die alles bij elkaar onder je huid gaan zitten. Niet banwaardig en voor de buitenstaander is er soms niks aan de hand. Ik weet het is maar een forum, maar dat wil niet zeggen dat het plezier dat je hier hebt door een ander vergald mag worden. Ook in deze topic-reeks zitten veel-posters. Die dus dagelijks hun ei kwijt kunnen, vriendschappen opbouwen, er lullen met gelijkgezinden of discussiëren over alles en nog wat. Dit klinkt allemaal te officieel, I know. Het zal waarschijnlijk worden geridiculiceerd, van stel je niet aan, doe normaal en maak er niet zo'n big deal van, dat moet dan maar. Ik ben solidair met Fann, en post hier pas weer als zij zich laat zien. Misschien heb ik het mis, en maak ik mezelf belachelijk. Pech gehad. Life goes on.
Nogmaals, grote kans dat het jullie worst zal wezen. Dan nog heb ik voor mezelf het juiste gedaan.
Lieve Tong,quote:Op maandag 25 juli 2016 06:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het zal jullie vermoedelijk worst wezen. Ik heb het al eerder aangekaart. Ik vond dat Fann onterecht niet serieus werd genomen en zich niet moest aanstellen. Soury was verkeerd bezig, niet alleen tegen Fann, ook ik kreeg het van onderen. Fann kaartte aan dat ze gestalkt en gebashed werd door die achterbakse bitch. In diverse forums en topics werd ze door die trol op de huid gezeten. Ik weet zelf hoe frustrerend het is. Je hebt er niks aan om een TR te maken, het zijn speldenprikken die alles bij elkaar onder je huid gaan zitten. Niet banwaardig en voor de buitenstaander is er soms niks aan de hand. Ik weet het is maar een forum, maar dat wil niet zeggen dat het plezier dat je hier hebt door een ander vergald mag worden. Ook in deze topic-reeks zitten veel-posters. Die dus dagelijks hun ei kwijt kunnen, vriendschappen opbouwen, er lullen met gelijkgezinden of discussiëren over alles en nog wat. Dit klinkt allemaal te officieel, I know. Het zal waarschijnlijk worden geridiculiceerd, van stel je niet aan, doe normaal en maak er niet zo'n big deal van, dat moet dan maar. Ik ben solidair met Fann, en post hier pas weer als zij zich laat zien. Misschien heb ik het mis, en maak ik mezelf belachelijk. Pech gehad. Life goes on.
Nogmaals, grote kans dat het jullie worst zal wezen. Dan nog heb ik voor mezelf het juiste gedaan.
Lekker ! Woei het hard?quote:Op maandag 25 juli 2016 16:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik heb 3 uur gevliegerd op het strand
ik ben der ook nogquote:Op maandag 25 juli 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
ja, en nu? op deze manier brengen jullie deze sc om zeep
Prima met je jullie, dat je dat gescheld laat staan is best raar.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
ja, en nu? op deze manier brengen jullie deze sc om zeep
Dat van je grote tyfusbek?quote:Op maandag 25 juli 2016 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima met je jullie, dat je dat gescheld laat staan is best raar.
Dat klopt dan weer wel, maar verder is het een rare post. Oh ja dat ik ooit Tong een bagger user genoemd hebt (en ik ben geen fan). Ik neem aan dat hij zelf enig zelfbesef heeft dat dat 90% waar is. Verder heb ik me nooit met de gast bemoeid.quote:
Dat van die achterbakse bitch klopt anders ook wel...quote:Op maandag 25 juli 2016 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel, maar verder is het een rare post. Oh ja dat ik ooit Tong een bagger user genoemd hebt (en ik ben geen fan). Ik neem aan dat hij zelf enig zelfbesef heeft dat dat 90% waar is. Verder heb ik me nooit met de gast bemoeid.
En domme kut ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die achterbakse bitch klopt anders ook wel...
Ik heb in deze sc niet eens gepost, achterbaks is het wel als je dat dan leest.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die achterbakse bitch klopt anders ook wel...
Serieusquote:
quote:
Ik geef het nog een kansquote:
I know 😉quote:Op maandag 25 juli 2016 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat andere toevluchtsoord is voor mij geen optie
Een gehaakt kleedje eronder is nog mooier.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know 😉
Wat staan die vazen leuk op de vensterbank
Ik wist hetquote:
dat mag niet van Symphquote:Op maandag 25 juli 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een gehaakt kleedje eronder is nog mooier.
Hoe triest ben jij dan. Met je plaatje. Oh ja ik werk voor mijn geldquote:
Is Kingstown uit zijn retraitequote:
En ze heten?quote:
cool, gaat dus goed hierquote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben er zelfs een echte 40+ veelposter bij.
Slaplul, zuurkut, geitewolletje, gekke Henkie en slaapmuts houden hier de boel in een comateuze toestand...quote:
Die samenvattingen waren mooi.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaplul, zuurkut, geitewolletje, gekke Henkie en slaapmuts houden hier de boel in een comateuze toestand...
De rest staat er bij en kijkt er verwonderd naar...
Ben erg slecht met spelletjes.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft niet te raden waarom die er niet meer zijn...
Lang verhaal = Ik moet pissen?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedemorgen meestal en dan even later weer een lang verhaal.
Sjoef, Zuurie, Fann, Hutje , Mo, mis ik nog verder iemand?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaplul, zuurkut, geitewolletje, gekke Henkie en slaapmuts houden hier de boel in een comateuze toestand...
De rest staat er bij en kijkt er verwonderd naar...
Op die leeftijd moet dat wat vaker ja, of dat nu steeds het vermelden waard is, vraag ik me af.quote:
comazuipenquote:
Maar dat doet ie nu ook bijna nooit meer.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op die leeftijd moet dat wat vaker ja, of dat nu steeds het vermelden waard is, vraag ik me af.
Krijg wat aan je lipquote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjoef, Zuurie, Fann, Hutje , Mo, mis ik nog verder iemand?
Hee Mad![]()
Kom je ook even kijken hier?
Dan gaat het ooit lukken. Alcohol is niet meer mijn vriend,quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lukt me niet meer , zit al eerder aan mijn tax.
Als echte Tilburger ben ik met bier opgegroeid, het kost tijd om dat te leren doseren.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan gaat het ooit lukken. Alcohol is niet meer mijn vriend,
Bier, ik drink alleen 8 tot 10 %quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als echte Tilburger ben ik met bier opgegroeid, het kost tijd om dat te leren doseren.
Je mist een hoop, zo te lezen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Mad![]()
Ik kijk altijd even wat vriend Treehut gepost heeft.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mist een hoop, zo te lezen.
En kijken kost niks...
Treehut is geweldig soms toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:03 schreef just me het volgende:
* just me kijkt hier wel regelmatig en dat is voorlopig genoeg
Jawel tijdquote:Op maandag 25 juli 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mist een hoop, zo te lezen.
En kijken kost niks...
Jij verstopt je.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:20 schreef Soury het volgende:
Treehut en Sasha vind ik wel een koppel. De vaagheid is ontwapenend
Ach ja, zolang er geen dooien vallenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach en wij pesten elkaar soms ook beetje.
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee Mad![]()
En schelden is ook niet zo fijnquote:
Dat is tegenwoordig meer boeren en scheten, nee ik wen er niet aanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent wel wat gewend toch met die rouwdouwers op het werk?
Ik kan je wel trainen, in A'dam zuipen is kut, heb veel betere plek met nog echte boeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig meer boeren en scheten, nee ik wen er niet aan
Ik heb 25 jaar met mannen gewerkt, maar die bouwvakkers zijn toch wel andersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je wel trainen, in A'dam zuipen is kut, heb veel betere plek met nog echte boeren.
Nadenken hebben ze een hekel aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 25 jaar met mannen gewerkt, maar die bouwvakkers zijn toch wel anders
Laat maar waaien ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nadenken hebben ze een hekel aan.
Daar lijkt het soms wel op jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje op gemak de dag rondhangen en dan 's avonds flink bijbeunen.
Vroeger was in het in Tilburg met de aanhanger en cementmolen achter de Mercedes briefje inleveren op vrijdag bij de soos ook wel paarse kroeg genoemd vanwege de kleur.quote:
Stoer hoor.quote:
Heb je ook maar van horen zeggen.quote:
Ach, niks mis met liggend werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 25 jaar met mannen gewerkt, maar die bouwvakkers zijn toch wel anders
Ik ook, kost vaak te veel energie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nadenken hebben ze een hekel aan.
Gaat steeds beter. Heb het idee dat de nieuwe medicatie aanslaat. Voel me nog niet goed, maar het is te handelen. Heb bijna geen last mer van evenwichtstoornissen. Tot een paar dagen geleden had ik continue het gevoel alsof ik uit een draaimolen stapte, en dat gevoel werd in de loop van de dag steeds erger. Nu vrijwel geen last meer. M'n huidskleur is ook stabiel, waar het eerst in de loop van de dag roder en roder werd. Knallende koppijn, is nu houdbare hoofdpijn. Alles is minder extreem en beter mee te leven. Alleen goed slapen kan ik nog niet. Dus snip ik er de hele dag af en toe een uiltje bij. Dus het gaat vooruit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat het goed met je pillen of zoek je nog naar de goeie met dokter?
Dat komt door de hoge bloeddruk, ben gespannen en geststresset. Spuit al m'n gedachten in één keer de ruimte in.quote:
Dat kan ook in 1 post dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 03:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt door de hoge bloeddruk, ben gespannen en geststresset. Spuit al m'n gedachten in één keer de ruimte in.
Een Chinese collega noemde me ooit een slapende tijger, lijkt onschuldig maar je moet attent blijven. Ben op weg daar weer aan te voldoen.quote:
Ging de laatste tijd steeds slechter met me, aan koken zijn we eigenlijk niet toegekomen. Ze was meer de spv-ster, hetgeen ze ook is. Krabbel nu weer een beetje op, dus weer oppakken straks waar we waren gebleven. Nu heeft ze drie weken vakantie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is de dieetmuts al overspannen weggelopen of valt het mee?
Gaat 'm niet worden op die manier, alles loslaten is een kunst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 04:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een Chinese collega noemde me ooit een slapende tijger, lijkt onschuldig maar je moet attent blijven. Ben op weg daar weer aan te voldoen.
Ik weet het. Heb je al eerder proberen uit te leggen dat ik al moet gaan zitten als ik 2 trappen ben opgelopen. Het zit in de pocket, ik ga het opbouwen zo snel als het kan. Achterbuurman, manusje van alles, behulpzaam en ook WAOer heeft al aangeboden samen te gaan wandelen als begin. Verder in het traject kijk ik wat mogelijk is, sommigen willen me helpen bij eventuele fitness. Het is geen onwil, het komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ga meer bewegen zegt ouwe knakker van 57 die weleens van knol dondert.
Dat wil ik niet eens, ben te betrokken en te nieuwgierig. Zal nooit zo'n kunstenaar worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden op die manier, alles loslaten is een kunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |