Rolmodel? Pleasequote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Daarnaast werkt het hele Kelly van der Veer verhaal best wel stigmatiserend.
Ze is een bekende transsexueel en wellicht daardoor wel een rolmodel voor vele soortgenoten.
Moet dat dan in de prostitutie terechtkomen?
dat is t nou juist, ze is 'onderhuids' nooit een jongen/man geweestquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een Pontiac ombouwen naar een Ferrari maakt het onderhuids nog geen Ferrari.
Ik begrijp het ook nooit zo goed, het is bijna een instinctieve reactie lijkt wel. En dan maar stug iemand 'hij' blijven noemen ook, beetje sneu vind ik het. Maar soit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het zo apart dat mannen (ook in mijn omgeving) zoveel moeite hebben met een vrouw die biologisch gezien niet als vrouw geboren is. Als ze helemaal omgebouwd is, zoals Kelly, wat is de issue dan? Het enig dat ze niet heeft is een baarmoeder en eierstokken en dat is misschien zelfs juist wel handig.
Een man die het doet met iemand als kelly is verre van homo -hij wordt opgewonden van vrouwelijke fysiek, als ie homo was had ie het wel met een bebaarde kerel met een grote piemel gedaan.
zijn verkapte homofoben, zie ook een aantal bovenstaande reactiesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het zo apart dat mannen (ook in mijn omgeving) zoveel moeite hebben met een vrouw die biologisch gezien niet als vrouw geboren is. Als ze helemaal omgebouwd is, zoals Kelly, wat is de issue dan? Het enig dat ze niet heeft is een baarmoeder en eierstokken en dat is misschien zelfs juist wel handig.
Een man die het doet met iemand als kelly is verre van homo -hij wordt opgewonden van vrouwelijke fysiek, als ie homo was had ie het wel met een bebaarde kerel met een grote piemel gedaan.
Ik ben homo en ik zou hier absoluut niets mee kunnen. Maar denk dat als ik hetero was geweest ik ook geen interesse had gehad eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef aquawoman het volgende:
Ruim de helft van de wereld zijn echte vrouwen, dan ga je toch niet met omgebouwde neuken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef aquawoman het volgende:
Hahaha tenzij je er intrapt. Het is dat je het weet van Kelly.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruim de helft van de wereld zijn echte vrouwen, dan ga je toch niet met omgebouwde neuken?
Ík vind het ook wel sneu allemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waarom dan? Het geld is niks bijzonders. Ik vind het maar sneu dat ze hiervoor kiest. Of heeft ze dit al eerder gedaan?
Ik vind het een lastige. Ook genen,geuren, feromonen, stem, de energie die je uitstraalt, etc maken je man of vrouw. Het is niet zo dat de geslachtsorganen alleen of het besluit dat je man of vrouw bent je direct man of vrouw maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook nooit zo goed, het is bijna een instinctieve reactie lijkt wel. En dan maar stug iemand 'hij' blijven noemen ook, beetje sneu vind ik het. Maar soit.
Wees maar blij dat hij niet meer aan de bak komt als leraar. In zijn middelbare schooltijd leverden zijn speciale interesses hem al de bijnaam 'kindergarten cop' op.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste nacht al tongen met een transexueel. Staat mooi op je CV als leraar.
Tja, webcammen is wel anders.Wat een valse zak is die Evert santegoeds ook, het blijft een engerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ík vind het ook wel sneu allemaal.
Volgens mij heeft ze alleen webcam gedaan. Is toch wat anders.
quote:Kelly van der Veer boos op Shownieuws: ‘Ga weg!’
Kelly van der Veer schrok zich een hoedje toen een cameraploeg van Shownieuws opdook bij haar nieuwe werkadres. Dat was donderdag te zien in de uitzending van het showprogramma op SBS 6. Shownieuws ontdekte dat Van der Veer tegenwoordig werkt als prostituee in een privéhuis in Den Haag en ging daar een kijkje nemen. Toen Van der Veer langsliep om naar haar werk te gaan, benaderde Shownieuws haar. “Kel, mag ik wat vragen?“, klonk het, waarop ze riep: “Nee, ga weg schat!“
Het programma heeft Van der Veer niet in beeld gebracht. Alleen haar blauwe broek en zalmroze Nike-sneakers waren in beeld.
Showdeskundige Evert Santegoeds vindt het opvallend dat de Big Brother-bekendheid ‘ga weg’ riep. “Dat is een rare tekst voor iemand met dat beroep.”
Van der Veer raakte volledig van haar apropos. “Ze was echt helemaal geschrokken van het feit dat we daar zo maar stonden met een camera. Ze was helemaal niet van plan nou eens open en bloot voor haar nieuwe job uit te komen.”
“Ze belde zelfs de politie op een gegeven moment. Toen ging ze op het balkon staan om de aankomst van de politie te filmen. Onze verslaggever wist ook niet meer zo goed wat hij moest doen.”
Volgens Santegoeds is alles met een sisser afgelopen. “De politie heeft er ook niet echt hard tegen opgetreden.”
Van der Veer kost 150 euro per uur.
De poen is op en dan moet je toch wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waarom dan? Het geld is niks bijzonders. Ik vind het maar sneu dat ze hiervoor kiest. Of heeft ze dit al eerder gedaan?
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:45 schreef MPC60 het volgende:
¤150,- per uur.Wie heeft dat er nou voor over man.
Tien jaar geleden wel dan?quote:
Het is geen man.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:45 schreef MPC60 het volgende:
¤150,- per uur.Wie heeft dat er nou voor over man.
Vreselijke man, Santegoeds.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |