En op een mooie manier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie nu pas dat de wedstrijd was:D Goed gedaan!
en het had nog zoveel beter kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Eindelijk weer een echt goed wielerjaar voor Nederland
Mollema een geweldig voorseizoen en nu weer in topvorm, rijdt een geweldige Tour één ongelukkige val en weg klassement.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en het had nog zoveel beter kunnen zijn
ik had sowieso moeten zien of hij op het podium had kunnen komen, zijn derde week is altijd slecht. Kruijswijk vind ik veel zuurderquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mollema een geweldig voorseizoen en nu weer in topvorm, rijdt een geweldige Tour één ongelukkige val en weg klassement.
Beiden zuurquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had sowieso moeten zien of hij op het podium had kunnen komen, zijn derde week is altijd slecht. Kruijswijk vind ik veel zuurder
Waar, waarom en welk bier. Ik drink niet meer, maar biertjes proeven heb ik nooit gekund, ik was mateloos.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:06 schreef borisz het volgende:
Mogge
Lekker veel biertjes geproefd gisteren
Gewoon een avondje gezelligheidquote:Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar, waarom en welk bier. Ik drink niet meer, maar biertjes proeven heb ik nooit gekund, ik was mateloos.
Klinkt goedquote:Op zondag 31 juli 2016 10:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon een avondje gezelligheid.
We begonnen met Japanse/Chinese pilsjes. Daarna volgde een rondje Weizen, rondje IPA, Rondje Stout en als wat tripels.
Te wijde vaten, vocht kan niet peristaltisch weg en stroomt terug. Nu verband. Weet niet wat llater. Misschien steunkous, maar liever niet van mij kant en hun kant. Laatste keer was 4 jaar geleden. Dus eerder aan de bel trekken de volgende keer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:14 schreef golfer het volgende:
En de oorzaak van die zwelling van de voeten is die al bekend? Vochtophoping of iets anders? En wordt de oorzaak ook bestreden of blijft het bij verband aanleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |