wil je grotere borsten?quote:
Daar zijn pilletjes voor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
2,5 cm gegroeid na mn 18e.
(niet tussen de benen)
Ja vind het wel prima zo. Maar tien kilo klinkt zo veelquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, maar mss was je wel heel tenger sof en nu gewoon normaal niet dan
ook door de pil?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
10 kg in 2 jaar valt nog mee.
Ik een keer 10 kg in een jaar, dat is niet best
ja, denk t welquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bovenarm en tussen de schouder als je begrijpt
Ja, had ineens cup Cquote:
Mijn vader is denk ik 25kg aangekomen in een jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
10 kg in 2 jaar valt nog mee.
Ik een keer 10 kg in een jaar, dat is niet best
Jezusquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is denk ik 25kg aangekomen in een jaar.
vind wel altijd fascinerendquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft nu echt zon britse pens
Vooral eten of alcohol?quote:
als ik mijn doel heb ga ik ook stabiel proberen te blijvenquote:
wat voor dingen willen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik mijn doel heb ga ik ook stabiel proberen te blijven
maar ben bang dat ik weer gekkigheid in de kop krijg door nog meer te willen
weer zo ripped worden als eerstquote:
oh, ja dat herken ik ook maar dan met mooi lichaam creeëren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weer zo ripped worden als eerst
en dan is het nooit goed genoeg en blijf je jezelf altijd lelijk en ecto vinden
dat had ik toen ook
terwijl ik toen zo enorm ripped was achteraf gezien
gek in de kop wijquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja dat herken ik ook maar dan met mooi lichaam creeëren.
Nee niet doen Insoals je dat al had, dan gaat dat nu echt niet goed. Of je moet echt een definitie hebben van 'oke zo is het goed' en niet van jouw mening af laten hangen. Maar ook daarin moet je echt sterk zijn dus nee niet doen
NIET DOEN
ja, streef is streef he. Zeg dat ook even tegen je vriendin enzo wat je streefgewicht is, of al gedaan? Even security inbouwenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga dus voor bepaald streefgewicht.
En dan gewoon blijven sporten maar niet meer met gewicht bezig
(hoop ik)
en wel stabiel blijven dan
Ja, en tegen mn broertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, streef is streef he. Zeg dat ook even tegen je vriendin enzo wat je streefgewicht is, of al gedaan? Even security inbouwen
Omdat ik weet dat ik mezelf er totaal in kan verliezen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Of wacht, waarom kijk je nu wel zo erg naar gewicht eigenlijk? Als je aankomt is het goed nu toch? Dus nu zou je eigenlijk ook al meer kunnen loslaten?
Of ja, waarom is het nu heel belangrijk? Oprechte vraag hoor
ahhh beter, ja die kan ook wel doorpakken waarschijnlijk als je gek gaat doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en tegen mn broertje.
Hij is nu qua gewicht echt degene om mij te controleren. Want hij doet vechtsport met gewichtsklassen dus weet beetje hoe het voelt.
Al is hij er wel stabiel in.
ja lul, waaromquote:
en wegen helpt daarin juist wel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ik mezelf er totaal in kan verliezen.
En dat is niet goed.
Heeft bij hem dan ook andere redenen. Als het je om uiterlijke tevredenheid gaat is het lastiger om dat stabiel te houdenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en tegen mn broertje.
Hij is nu qua gewicht echt degene om mij te controleren. Want hij doet vechtsport met gewichtsklassen dus weet beetje hoe het voelt.
Al is hij er wel stabiel in.
Nee, maar op moment gaat het redelijk goed door weer gewoon gezond eetpatroon te krijgen.quote:
Ja, ik snap je helemaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar op moment gaat het redelijk goed door weer gewoon gezond eetpatroon te krijgen.
Maar ben bang dat als ik mijn streefgewicht heb bereikt dat ik weer totaal ga doorslaan en het net zoals vroeger allesoverheersend gaat worden, als het niet zo makkelijk meer gaat.
als je snapt
Rationeel weet ik dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap je helemaal
Maar, nu weet je dat je 0,7 gemiddeld aankomt in de week. Wat als dat nu minder wordt?
Klopt hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft bij hem dan ook andere redenen. Als het je om uiterlijke tevredenheid gaat is het lastiger om dat stabiel te houden
Nope, maar indd probeer rationeel te denkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat dat gaat gebeuren.
Dus moet dan zorgen dat ik dan gewoon normaal blifjt doen.
maar zo werken de hersenen niet altijd helaas
ja zou mooi zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik 2 keer per dag blijf wegen en voor de rest het op de achtergrond blijft vind ik het helemaal prima.
Haha gvdquote:
Gewoon Telkens naar hogere gewichtsklassequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mijn broertje moet dus onder 79.4 blijven voor elk gevecht.
Die sport is hierom al niets voor mij.
dat kan nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Telkens naar hogere gewichtsklasse
Wat betreft obsessie met uiterlijk had je vorige week toch beter naar Neon Demon dan naar Tarzan kunnen gaanquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik wel die zwaargewicht kunnen vechten.
Ga misschien nog wel als ie als ik terug ben in UK nog draaitquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft obsessie met uiterlijk had je vorige week toch beter naar Neon Demon dan naar Tarzan kunnen gaan
Wie?quote:
Alvies lang niet meer geweestquote:
Echt slechtquote:
je hebt toch wel airco in gymquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt slecht
Misschien in het weekend weer ff, als het stuk koeler is dan vandaag dan
Dat is waarquote:
quote:
Heb daar nooit zon probleem mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies broeierig man
Helpt je niet om uberhaupt wat te ondernemen
Die is gekquote:
40-45 graden buiten manquote:
Gewoon aircoquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40-45 graden buiten man
Ik kon m`n t-shirt na 5 min al uitwringen, gaat tie sporten
Ja, n dan heb je gesport moet je naar buiten. Gadver, zou daar zo geen zin in hebbenquote:
Ik vind Gym een van de leukste dingen die je kan doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, n dan heb je gesport moet je naar buiten. Gadver, zou daar zo geen zin in hebben
Ging je gewoon gym zoeken daar dan? Of in hotel ofzo?
Hoe duur was dat daar?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Gym een van de leukste dingen die je kan doen
En ja gewoon gym zoeken en day pass
Oh had wel minder verwachtquote:
Waren daar ook veel toeristen/expacts aan het sporten dan of zat je alleen tussen thai?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar azie is zoals flips het zei zo duur of goedkoop als je het zelf maak
Expats vooralquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren daar ook veel toeristen/expacts aan het sporten dan of zat je alleen tussen thai?
Weer Thailand?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga na kerst weer.
Maar superdure tickets echt walgelijk
Je staat vrij om eigen inbreng te hebben in deze SCquote:
Straks wil je nog vastgoed daarquote:
Wtf zijn dat voor prijzenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar willen rechtstreeks
1350 pond (!)
dan vlieg ik liever voor 1600 business met emirates
Waarom niet?quote:
Ja, niet rond kerst en rechtstreeksquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor prijzenBangkok kan je voor 550 retour heen
Buitenlanders mogen geen grond bezitten in Thailand.quote:
Ga jetoch begin december daar al heen, dat zalveel schelen neem ik aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, niet rond kerst en rechtstreeks
Mn vriendin heeft coschappen he.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jetoch begin december daar al heen, dat zalveel schelen neem ik aan
Zou ik als ik jou was echt never nooit doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar anders pak ik die business denk ik.
Hoezo nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was echt never nooit doen
Jij maft toch bijna hele vlucht, maakt het ook niet uit of je economy of business vliegt?quote:
Weet je hoe fucking chill business is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij maft toch bijna hele vlucht, maakt het ook niet uit of je economy of business vliegt?
VOor het eten en het liggen is het prima ja.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking chill business is.
Niet op douane hoeven te wachten
Liggen in het vliegtuig
Goed eten
Business lounges
En ik wil rechtstreeks. Dan zou het dus 1350 gbp zijn vnaaf london
Jij wil geen gratis eten/drinken/douches ipv in een matige gate?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOor het eten en het liggen is het prima ja.
Die business lounges zou ik denk ik weinig gebruik van maken
dit maak ik nooit meequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook dat als het lang geleden is dat je gewogen hebt, je niet echt meer durft? :$
Oh krijg je in de lounge ook gratis eten en drinken ja?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil geen gratis eten/drinken/douches ipv in een matige gate?
Ik kan deze angst niet goed begrijpenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook dat als het lang geleden is dat je gewogen hebt, je niet echt meer durft? :$
Ja gratis eten en drank wat je maar wilt. Ik drink niet meer, maar moeders de vrouw ging er goed tegenaan met champagne daar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh krijg je in de lounge ook gratis eten en drinken ja?
ja douches en massages zei je al ja, mja. Als je al 1,5 uur van tevoren op het vliegveld aankomt
Dat is wel netjes jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gratis eten en drank wat je maar wilt. Ik drink niet meer, maar moeders de vrouw ging er goed tegenaan met champagne daar.
En gewoon buffet gratis.
Die vlieg ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja
360 retour Bangkok. Echt cheap
Mja Ukrain Airlines
Hoezo? Maakte je toch niet uitquote:
ga niet over oekraine vliegenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Maakte je toch niet uit
Jij ging notabene met die crapmaatschappij naar Casablanca
thats racistquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mn vriendin vliegt alleen west-europees, arabier of aziaat (niet chinees)
Ik ben met die van China terug naar Nl gekomen, viel toch wel erg tegen jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mn vriendin vliegt alleen west-europees, arabier of aziaat (niet chinees)
Als je hebt gewogen en je bent zwaarder geworden, moet je erkennen dat het tijd is beter op te gaan letten, terwijl als je niet weegt je in zaligmakende onwetendheid verkeert.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan deze angst niet goed begrijpen
Ik moet nog steeds een batterij kopen voor de weegschaal. Maar op dit moment boeit me dat niet zo. Maar ik snap het wel, ja. Vooral als ik het gevoel had veel te zijn aangekomen. Maar uiteindelijk viel dat altijd mee en was het alleen een gevoel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Dus het word wss emirates business.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben met die van China terug naar Nl gekomen, viel toch wel erg tegen ja
Ja eens. maar dan kan je beter geen weegschaal in huis n emenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je hebt gewogen en je bent zwaarder geworden, moet je erkennen dat het tijd is beter op te gaan letten, terwijl als je niet weegt je in zaligmakende onwetendheid verkeert.
Hoe vliegen de meeste ook alweer vanaf India terug naar Europa dan?quote:
geen ideequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vliegen de meeste ook alweer vanaf India terug naar Europa dan?
Nee ik bedoel welke vluchtroutequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
denk die indiase maatschappij of een arabier
Maar nee, Oekraine zou ik ook niet meer over willen vliegen neequote:
Het gaat me meer om de airlinequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
M
[..]
Maar nee, Oekraine zou ik ook niet meer over willen vliegen nee
Dat ook.quote:
En terecht zolang die oekrainers daar huishoudenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar meeste ontwijken Oekraine ook nog steeds geloof ik dus
Dacht dat jij nazi's wel een warm hart toe zou dragenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En terecht zolang die oekrainers daar huishouden
Heb nooit nazis een warm hart toegedragenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat jij nazi's wel een warm hart toe zou dragen
Wel sociaal conservatiefquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nooit nazis een warm hart toegedragen
Ik verwacht snel beelden van die cameraquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef Flippiee het volgende:
TV / [WIN] action camera + vrijkaartjes voor de film Star Trek Beyond! #2
Kek ik heb wat gewonnen
Je hebt waarschijnlijk altijd al gedroomd om de grote jackpot te winnen en die 2 vrijkaarten te bemachtigen, nu je hebt gewonnen wat ga je ermee doen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef Flippiee het volgende:
TV / [WIN] action camera + vrijkaartjes voor de film Star Trek Beyond! #2
Kek ik heb wat gewonnen
Ik zal wel een selfie makenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht snel beelden van die camera![]()
Nu kan ik voor het eerst in mijn leven naar de film. Ik ben onwijs gelukkig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk altijd al gedroomd om de grote jackpot te winnen en die 2 vrijkaarten te bemachtigen, nu je hebt gewonnen wat ga je ermee doen?
Je eerste filmervaring en dan Star Trekquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu kan ik voor het eerst in mijn leven naar de film. Ik ben onwijs gelukkig.
Ik wacht met spanning af.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wel een selfie makenMet getuite rode lippen (rood van lippenstift)
Gwn Chris Pine bekijken tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste filmervaring en dan Star TrekIk wens je alvast veel sterkte in dit proces
Gaat het er enkele over mannen (en lesbische vrouwen) die daar liefde willen vinden? Dan zou ik ja zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op NPO 3: Amor met een snor. Over liefde in Latijns Amerika.
Is dit een niet zo subtiele grap over de snorren van vrouwen daar?
Danke JCquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:09 schreef JanCees het volgende:
Gefeliciteerd flipgodin
Wie neem je mee naar de film
Ik heb stukje gekeken. Was een Nederlandse man en een Latina.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaat het er enkele over mannen (en lesbische vrouwen) die daar liefde willen vinden? Dan zou ik ja zeggen.
Dit doet me tevens denken aan een bepaalde user in R&P en BNW/TRU die al die zuid amerikaanse vrouwen zo mooi en lekker vond.
Hmm tsja weet niet. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt bewust gekeken naar de gemiddelde latina denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb stukje gekeken. Was een Nederlandse man en een Latina.
Ik weet wie je bedoelt. Mooie tijden waren dat. Wat een vent.
Jahoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Danke JCWeet ik nog niet.
Wil jij mee?
Jij hebt toch ook Unlimited trouwens?quote:
Ouiquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook Unlimited trouwens?
Ga je vaak?quote:
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vetquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ging periode bijna wekelijks. Alleen nu al een maand niet meer denk ik
Thanka ga ik doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vet
Ga je naar Amsterdam altijd zeker?quote:
City is wel beste.quote:
Bij mij varieert het heel erg, net als bij jou waarschijnlijk. Soms een maand niet ofzo want te druk met studie en dingen en dan een week alle leuke films die ik heb gemist in kort tijdsbestek kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ging periode bijna wekelijks. Alleen nu al een maand niet meer denk ik
Ik vond het ook cool maar ik had na afloop toch het gevoel dat ik niet alles wat de regisseur had willen zeggen had begrepenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vet
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopenquote:
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopen
dus ik ga daar dus echt NOOIT heen
Ik Arnhem, Tilburg, Utrecht en Eindhovenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben eigenlijk maar in 2 verschillende Pathe's geweest![]()
Heb ik toch aan GGMM te danken.
nee ik ben echt heel erg bang voor muizenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?
waaromquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben echt heel erg bang voor muizen
Ik bevrijd ze ook altijd omdat de rest geen neuk geeftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?
ik heb echt wat nare ervaringen met dode en levende muizen die mijn katten in mijn kamer legden terwijl ik sliepquote:
Ik in Amersfoort en Groningen maar met die in Groningen ben ik erg tevreden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik Arnhem, Tilburg, Utrecht en Eindhoven
Ik vind het vervelend dat die 3d brillen een afdruk achter laten op je neusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in Amersfoort en Groningen maar met die in Groningen ben ik erg tevreden.
Behalve dat er te veel 3d films zijn waar niemand op zit te wachten
ik vind dat dus echt verschrikkelijkquote:
3d bril combineren met een normale bril is ook niet geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat die 3d brillen een afdruk achter laten op je neus
Het gaat eigenlijk inderdaad precies zoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij varieert het heel erg, net als bij jou waarschijnlijk. Soms een maand niet ofzo want te druk met studie en dingen en dan een week alle leuke films die ik heb gemist in kort tijdsbestek kijken
En handig dat Pathe Groningen in 10 minuten fietsend te bereiken is.
Dit gebeurde wel vrij frequent in De Munt ja. Dan ging ook standaard al mijn tassen (film kijken na het winkelen) op een stoelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopen
dus ik ga daar dus echt NOOIT heen
3D is kutquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan gewoon niet wennen aan 3d, heeft echt niet mijn voorkeur
okequote:
Even in de spoiler voor Flipsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook cool maar ik had na afloop toch het gevoel dat ik niet alles wat de regisseur had willen zeggen had begrepenMaar dat heb ik wel eens vaker bij dit soort artistieke films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Hier in de buurt zijn ook veel muizen. Je ziet ze ook altijd lopen als je in de tentamenzalen zit.
bij de lokale turkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Hee ik wil een soort hoesje kopen voor m'n pasjes maar waar koop ik dat
Op de markt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
hemaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Die paar tientjes.quote:
dan is ie ook genakt of iemand heeft toevallig oude fietsquote:
Wat geef jij slechte voorbeeld ;s ;squote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom paar tientjes uitgeven als je er ook een voor paar euro kan kopen van een dealer?
bij fietsen is dat 1 van de weinige dingen dat het een goede keuze is, zeker als je hem in een stad gebruiktquote:
Dat is wel redelijk uniek danquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is er van mij in jaren Rotterdam nooit een fiets gestolen.
Ja bij mij ook, tot meerdere keren zelfs in Emmen. Denk dat daar echt 4 fietsen gejat zijn in 6 jaar tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn enige gestolen fiets was in de provincie
Sowieso gedumpt door criminelenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme, gewoon fucking krokodil gespot in de Oude Maas
Is vast ontsnapt van de maffia.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme, gewoon fucking krokodil gespot in de Oude Maas
quote:
quote:
Goh, het is Pokemonquote:
Nou om 2 uur in de trein te zitten voor een fiets vind ik ook zo watquote:
Je mot er wa voor over hebbe ehquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou om 2 uur in de trein te zitten voor een fiets vind ik ook zo wat
fiets kost ook geld in trinnaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja kak. Geld dat je aan retourtje Amsterdam besteedt, kan je ook aan fiets besteden ofc
interesseert me niksquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
In ander nieuws. AZ speelt zo oefenpotje tegen Hertha Berlin
Je had hier een betere kosten/baten analyse over moeten loslatenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke Inso.
Ik neem mijn woorden al terug
Ach vind het wel leuk dat het weer eens wat anders is dan een Telstar oid op de 'fandag'.quote:
feyenoord speelt tegen een spaanse club als je je nog wil ergeren aan voetbal vanavondquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach vind het wel leuk dat het weer eens wat anders is dan een Telstar oid op de 'fandag'.
Niet dat ik zelf kan kijken maar hey.
4/5 augustisquote:
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je had hier een betere kosten/baten analyse over moeten loslaten
Spannende avond gehad?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4/5 augustis
[..]
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.
Kan ik ook niet zien. Heb zo nog een drukke dag terwijl ik eigenlijk alleen maar wil slapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord speelt tegen een spaanse club als je je nog wil ergeren aan voetbal vanavond
ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.
meer drinken ben je het de dag erna weer kwijtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker van vrouwen.
lekker fototjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer drinken ben je het de dag erna weer kwijt
Combi. 2 uur naar bed en daarna zeer slecht geslapen. Zeer vervelend aangezien dag begon met rijles in de ochtend en ik zo mag gaan werkenquote:
Lekker bezig zo.quote:
mn ouders zijn weekend weg, en zowel mn broertje en zusje waren aan het spokenquote:
Doe je je ook wel eens aftrekken op Christiano?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt
na het ek toch de onbetwiste beste speler ooit he
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je je ook wel eens aftrekken op Christiano?
beetje gek welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan het me niet herinneren, maar zou het niet erg vinden om te doen
Aiiiii. Soms zeer vervelend kleine kinderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn ouders zijn weekend weg, en zowel mn broertje en zusje waren aan het spoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |