Het gaat eigenlijk inderdaad precies zoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij varieert het heel erg, net als bij jou waarschijnlijk. Soms een maand niet ofzo want te druk met studie en dingen en dan een week alle leuke films die ik heb gemist in kort tijdsbestek kijken
En handig dat Pathe Groningen in 10 minuten fietsend te bereiken is.
Dit gebeurde wel vrij frequent in De Munt ja. Dan ging ook standaard al mijn tassen (film kijken na het winkelen) op een stoelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopen
dus ik ga daar dus echt NOOIT heen
3D is kutquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan gewoon niet wennen aan 3d, heeft echt niet mijn voorkeur
okequote:
Even in de spoiler voor Flipsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook cool maar ik had na afloop toch het gevoel dat ik niet alles wat de regisseur had willen zeggen had begrepenMaar dat heb ik wel eens vaker bij dit soort artistieke films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Hier in de buurt zijn ook veel muizen. Je ziet ze ook altijd lopen als je in de tentamenzalen zit.
bij de lokale turkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Hee ik wil een soort hoesje kopen voor m'n pasjes maar waar koop ik dat
Op de markt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
hemaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Die paar tientjes.quote:
dan is ie ook genakt of iemand heeft toevallig oude fietsquote:
Wat geef jij slechte voorbeeld ;s ;squote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom paar tientjes uitgeven als je er ook een voor paar euro kan kopen van een dealer?
bij fietsen is dat 1 van de weinige dingen dat het een goede keuze is, zeker als je hem in een stad gebruiktquote:
Dat is wel redelijk uniek danquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is er van mij in jaren Rotterdam nooit een fiets gestolen.
Ja bij mij ook, tot meerdere keren zelfs in Emmen. Denk dat daar echt 4 fietsen gejat zijn in 6 jaar tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn enige gestolen fiets was in de provincie
Sowieso gedumpt door criminelenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme, gewoon fucking krokodil gespot in de Oude Maas
Is vast ontsnapt van de maffia.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme, gewoon fucking krokodil gespot in de Oude Maas
quote:
quote:
Goh, het is Pokemonquote:
Nou om 2 uur in de trein te zitten voor een fiets vind ik ook zo watquote:
Je mot er wa voor over hebbe ehquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou om 2 uur in de trein te zitten voor een fiets vind ik ook zo wat
fiets kost ook geld in trinnaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja kak. Geld dat je aan retourtje Amsterdam besteedt, kan je ook aan fiets besteden ofc
interesseert me niksquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
In ander nieuws. AZ speelt zo oefenpotje tegen Hertha Berlin
Je had hier een betere kosten/baten analyse over moeten loslatenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke Inso.
Ik neem mijn woorden al terug
Ach vind het wel leuk dat het weer eens wat anders is dan een Telstar oid op de 'fandag'.quote:
feyenoord speelt tegen een spaanse club als je je nog wil ergeren aan voetbal vanavondquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach vind het wel leuk dat het weer eens wat anders is dan een Telstar oid op de 'fandag'.
Niet dat ik zelf kan kijken maar hey.
4/5 augustisquote:
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je had hier een betere kosten/baten analyse over moeten loslaten
Spannende avond gehad?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4/5 augustis
[..]
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.
Kan ik ook niet zien. Heb zo nog een drukke dag terwijl ik eigenlijk alleen maar wil slapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord speelt tegen een spaanse club als je je nog wil ergeren aan voetbal vanavond
ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.
meer drinken ben je het de dag erna weer kwijtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker van vrouwen.
lekker fototjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer drinken ben je het de dag erna weer kwijt
Combi. 2 uur naar bed en daarna zeer slecht geslapen. Zeer vervelend aangezien dag begon met rijles in de ochtend en ik zo mag gaan werkenquote:
Lekker bezig zo.quote:
mn ouders zijn weekend weg, en zowel mn broertje en zusje waren aan het spokenquote:
Doe je je ook wel eens aftrekken op Christiano?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt
na het ek toch de onbetwiste beste speler ooit he
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je je ook wel eens aftrekken op Christiano?
beetje gek welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan het me niet herinneren, maar zou het niet erg vinden om te doen
Aiiiii. Soms zeer vervelend kleine kinderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn ouders zijn weekend weg, en zowel mn broertje en zusje waren aan het spoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |