Ik verwacht snel beelden van die cameraquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef Flippiee het volgende:
TV / [WIN] action camera + vrijkaartjes voor de film Star Trek Beyond! #2
Kek ik heb wat gewonnen
Je hebt waarschijnlijk altijd al gedroomd om de grote jackpot te winnen en die 2 vrijkaarten te bemachtigen, nu je hebt gewonnen wat ga je ermee doen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef Flippiee het volgende:
TV / [WIN] action camera + vrijkaartjes voor de film Star Trek Beyond! #2
Kek ik heb wat gewonnen
Ik zal wel een selfie makenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht snel beelden van die camera![]()
Nu kan ik voor het eerst in mijn leven naar de film. Ik ben onwijs gelukkig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk altijd al gedroomd om de grote jackpot te winnen en die 2 vrijkaarten te bemachtigen, nu je hebt gewonnen wat ga je ermee doen?
Je eerste filmervaring en dan Star Trekquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu kan ik voor het eerst in mijn leven naar de film. Ik ben onwijs gelukkig.
Ik wacht met spanning af.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wel een selfie makenMet getuite rode lippen (rood van lippenstift)
Gwn Chris Pine bekijken tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste filmervaring en dan Star TrekIk wens je alvast veel sterkte in dit proces
Gaat het er enkele over mannen (en lesbische vrouwen) die daar liefde willen vinden? Dan zou ik ja zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op NPO 3: Amor met een snor. Over liefde in Latijns Amerika.
Is dit een niet zo subtiele grap over de snorren van vrouwen daar?
Danke JCquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:09 schreef JanCees het volgende:
Gefeliciteerd flipgodin
Wie neem je mee naar de film
Ik heb stukje gekeken. Was een Nederlandse man en een Latina.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaat het er enkele over mannen (en lesbische vrouwen) die daar liefde willen vinden? Dan zou ik ja zeggen.
Dit doet me tevens denken aan een bepaalde user in R&P en BNW/TRU die al die zuid amerikaanse vrouwen zo mooi en lekker vond.
Hmm tsja weet niet. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt bewust gekeken naar de gemiddelde latina denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb stukje gekeken. Was een Nederlandse man en een Latina.
Ik weet wie je bedoelt. Mooie tijden waren dat. Wat een vent.
Jahoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Danke JCWeet ik nog niet.
Wil jij mee?
Jij hebt toch ook Unlimited trouwens?quote:
Ouiquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook Unlimited trouwens?
Ga je vaak?quote:
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vetquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ging periode bijna wekelijks. Alleen nu al een maand niet meer denk ik
Thanka ga ik doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vet
Ga je naar Amsterdam altijd zeker?quote:
City is wel beste.quote:
Bij mij varieert het heel erg, net als bij jou waarschijnlijk. Soms een maand niet ofzo want te druk met studie en dingen en dan een week alle leuke films die ik heb gemist in kort tijdsbestek kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ging periode bijna wekelijks. Alleen nu al een maand niet meer denk ik
Ik vond het ook cool maar ik had na afloop toch het gevoel dat ik niet alles wat de regisseur had willen zeggen had begrepenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Neon Demon wel echt checken, die is heel vet
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopenquote:
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopen
dus ik ga daar dus echt NOOIT heen
Ik Arnhem, Tilburg, Utrecht en Eindhovenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben eigenlijk maar in 2 verschillende Pathe's geweest![]()
Heb ik toch aan GGMM te danken.
nee ik ben echt heel erg bang voor muizenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?
waaromquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben echt heel erg bang voor muizen
Ik bevrijd ze ook altijd omdat de rest geen neuk geeftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo in de flat van Paxcon, dus zou je daar ook niet op bezoek gaan?
ik heb echt wat nare ervaringen met dode en levende muizen die mijn katten in mijn kamer legden terwijl ik sliepquote:
Ik in Amersfoort en Groningen maar met die in Groningen ben ik erg tevreden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik Arnhem, Tilburg, Utrecht en Eindhoven
Ik vind het vervelend dat die 3d brillen een afdruk achter laten op je neusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in Amersfoort en Groningen maar met die in Groningen ben ik erg tevreden.
Behalve dat er te veel 3d films zijn waar niemand op zit te wachten
ik vind dat dus echt verschrikkelijkquote:
3d bril combineren met een normale bril is ook niet geweldigquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat die 3d brillen een afdruk achter laten op je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |