wil je grotere borsten?quote:
Daar zijn pilletjes voor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
2,5 cm gegroeid na mn 18e.
(niet tussen de benen)
Ja vind het wel prima zo. Maar tien kilo klinkt zo veelquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, maar mss was je wel heel tenger sof en nu gewoon normaal niet dan
ook door de pil?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
10 kg in 2 jaar valt nog mee.
Ik een keer 10 kg in een jaar, dat is niet best
ja, denk t welquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bovenarm en tussen de schouder als je begrijpt
Ja, had ineens cup Cquote:
Mijn vader is denk ik 25kg aangekomen in een jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
10 kg in 2 jaar valt nog mee.
Ik een keer 10 kg in een jaar, dat is niet best
Jezusquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is denk ik 25kg aangekomen in een jaar.
vind wel altijd fascinerendquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft nu echt zon britse pens
Vooral eten of alcohol?quote:
als ik mijn doel heb ga ik ook stabiel proberen te blijvenquote:
wat voor dingen willen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik mijn doel heb ga ik ook stabiel proberen te blijven
maar ben bang dat ik weer gekkigheid in de kop krijg door nog meer te willen
weer zo ripped worden als eerstquote:
oh, ja dat herken ik ook maar dan met mooi lichaam creeëren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weer zo ripped worden als eerst
en dan is het nooit goed genoeg en blijf je jezelf altijd lelijk en ecto vinden
dat had ik toen ook
terwijl ik toen zo enorm ripped was achteraf gezien
gek in de kop wijquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja dat herken ik ook maar dan met mooi lichaam creeëren.
Nee niet doen Insoals je dat al had, dan gaat dat nu echt niet goed. Of je moet echt een definitie hebben van 'oke zo is het goed' en niet van jouw mening af laten hangen. Maar ook daarin moet je echt sterk zijn dus nee niet doen
NIET DOEN
ja, streef is streef he. Zeg dat ook even tegen je vriendin enzo wat je streefgewicht is, of al gedaan? Even security inbouwenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ga dus voor bepaald streefgewicht.
En dan gewoon blijven sporten maar niet meer met gewicht bezig
(hoop ik)
en wel stabiel blijven dan
Ja, en tegen mn broertje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, streef is streef he. Zeg dat ook even tegen je vriendin enzo wat je streefgewicht is, of al gedaan? Even security inbouwen
Omdat ik weet dat ik mezelf er totaal in kan verliezen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Of wacht, waarom kijk je nu wel zo erg naar gewicht eigenlijk? Als je aankomt is het goed nu toch? Dus nu zou je eigenlijk ook al meer kunnen loslaten?
Of ja, waarom is het nu heel belangrijk? Oprechte vraag hoor
ahhh beter, ja die kan ook wel doorpakken waarschijnlijk als je gek gaat doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en tegen mn broertje.
Hij is nu qua gewicht echt degene om mij te controleren. Want hij doet vechtsport met gewichtsklassen dus weet beetje hoe het voelt.
Al is hij er wel stabiel in.
ja lul, waaromquote:
en wegen helpt daarin juist wel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ik mezelf er totaal in kan verliezen.
En dat is niet goed.
Heeft bij hem dan ook andere redenen. Als het je om uiterlijke tevredenheid gaat is het lastiger om dat stabiel te houdenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en tegen mn broertje.
Hij is nu qua gewicht echt degene om mij te controleren. Want hij doet vechtsport met gewichtsklassen dus weet beetje hoe het voelt.
Al is hij er wel stabiel in.
Nee, maar op moment gaat het redelijk goed door weer gewoon gezond eetpatroon te krijgen.quote:
Ja, ik snap je helemaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar op moment gaat het redelijk goed door weer gewoon gezond eetpatroon te krijgen.
Maar ben bang dat als ik mijn streefgewicht heb bereikt dat ik weer totaal ga doorslaan en het net zoals vroeger allesoverheersend gaat worden, als het niet zo makkelijk meer gaat.
als je snapt
Rationeel weet ik dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap je helemaal
Maar, nu weet je dat je 0,7 gemiddeld aankomt in de week. Wat als dat nu minder wordt?
Klopt hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft bij hem dan ook andere redenen. Als het je om uiterlijke tevredenheid gaat is het lastiger om dat stabiel te houden
Nope, maar indd probeer rationeel te denkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat dat gaat gebeuren.
Dus moet dan zorgen dat ik dan gewoon normaal blifjt doen.
maar zo werken de hersenen niet altijd helaas
ja zou mooi zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik 2 keer per dag blijf wegen en voor de rest het op de achtergrond blijft vind ik het helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |