abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163914678
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als het onterecht is dan is het fucked up, common sense.
Als je niet weet of het onterecht is, weet je ook niet of het terecht is.

Dat baart je geen zorgen? Dat er misschien 3000 rechters er onterecht uitgegooid worden?

Vraag he, leg je niks in de mond.
pi_163914695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben je als MHP wel pro Erdogan dan?
Wat is MHP?
pi_163914710
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dat baart je geen zorgen? Dat er misschien 3000 rechters er onterecht uitgegooid worden?

Daarom ook 'als'.

Waarom moet dat mij zorgen baren, het is niet mijn staat. Ik baar me er niet meer zorgen dan om wat Mali met haar burgers doet of Rusland for that matter.
pi_163914717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat is MHP?
De Turkse nationalisten.
pi_163914725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Terecht, heerlijk dat het gebeurd, lekker voor ze, Erdogan _O_

schijnbaar.
Vind jij dat Erdo ziek in zijn hoofd is, of juist niet?
pi_163914744
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:15 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Vind jij dat Erdo ziek in zijn hoofd is, of juist niet?
Triggershot interview topic, really?
pi_163914748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De Turkse nationalisten.
Die zijn pro Erdogan volgens mij.
pi_163914761
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Waarom maak jij je daar zorgen om? Het gebeurt daar blijkbaar vaker dat er massaal duizenden mensen ontslagen worden onder leiding van Erdogan als hem iets niet aanstaat. Maakte je je toen ook zo'n zorgen?
pi_163914764
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Die zijn pro Erdogan volgens mij.
Waarom zijn ze dan tegen Erdogan's presidentiele systeem?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 juli 2016 @ 21:16:31 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163914769
Niemand weet hoe het zit jongens. De AKP-aanhangers niet, maar de tegengeluiden ook niet. Er is nergens bewijs voor. Geen enkel verhaallijn klopt of is met een ander verhaallijn te rijmen. Het klopt van geen kant en er zijn meer leugens dan waarheden out there.

Toen het allemaal net begon was mijn eerste reactie "sjeez Erdogan, hoe heb je dit nou weer opgezet". Ik was er van overtuigd dat hij hier zelf achter zat. Dit baseerde ik puur op mijn mening over hoe achterbaks en eng deze vent is. Nu, na een paar dagen, denk ik echter niet dat hij er zelf achter zat. Hij heeft het in ieder geval niet zeld bedacht.

Met all informatie van allerlei verschillende media ben ik nu wel overtuigd dat hij er wel langer van af wist. Hij wist dat dit vroeg of laat ging gebeuren en had al een rampenplan klaarstaan. Ook op de dag zelf wist hij het al eerder dan wat hij beweert. Hij heeft het hele gebeuren slim omgezet in een prachtig politiek spelletje en statement waar hij t.o.v. een groot deel van het Turkse volk sterk uit komt (of zal komen).

Hij draaft nu echter zo ver door dat het een keer gaat backfiren. Weet nog niet hoe, maar het zit er aan te komen.
pi_163914772
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Triggershot interview topic, really?
Je hoeft niet te antwoorden, ben er wel benieuwd naar!
pi_163914773
Kijk eens, ik werd hier twee jaar geleden al bedreigd omdat ik iets onaardigs zei over Erdogan. Dit hele gebeuren is al lang van tevoren bedacht. Na deze zuivering stopt het niet, dan staat er iets anders in het Grote Draaiboek.

Zelfs dat al die Turken in Europa zijn gedropt was een begin van het plan volgens mij. Ik hoop dat de wereldleiders rekening houden met dat scenario.
pi_163914810
quote:

[..]

Daarom ook 'als'.

Waarom moet dat mij zorgen baren, het is niet mijn staat. Ik baar me er niet meer zorgen dan om wat Mali met haar burgers doet of Rusland for that matter.
Oh ik ook niet.

Maar ik vind het dan wel opmerkelijk dat je op een anti dingetje van erdo om bewijs roept, maar bij de acties van erdo zelf niet verder komt dan 'als'..
pi_163914835
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Oh ik ook niet.

Maar ik vind het dan wel opmerkelijk dat je op een anti dingetje van erdo om bewijs roept, maar bij de acties van erdo zelf niet verder komt dan 'als'..
Moet ik dan mijn mond voorbij praten en je even haarfijn uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt zonder het fijne er van te weten? Zo ja, schrijf ik een boek vol.
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 21:19:22 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163914852
kap ff met die idiote vragen man, als iemand straks wil weten wat voor onderbroekje hij aan heeft dan move ik deze hele reeks handmatig naar KEL
daar kan ik toch niet in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163914860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:19 schreef sp3c het volgende:
kap ff met die idiote vragen man, als iemand straks wil weten wat voor onderbroekje hij aan heeft dan move ik deze hele reeks handmatig naar KEL
daar kan ik toch niet in
Ik ook niet :(
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 21:20:22 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163914874
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
Kijk eens, ik werd hier twee jaar geleden al bedreigd omdat ik iets onaardigs zei over Erdogan. Dit hele gebeuren is al lang van tevoren bedacht. Na deze zuivering stopt het niet, dan staat er iets anders in het Grote Draaiboek.

Zelfs dat al die Turken in Europa zijn gedropt was een begin van het plan volgens mij. Ik hoop dat de wereldleiders rekening houden met dat scenario.
denk dat er meer rekening gehouden wordt met een buitenlandse invasie dan met een Turkse _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163914909
quote:

[..]

Daarom ook 'als'.

Ik weet even niet meer zeker of jij het was, maar stemde jij geen AKP wegens gebrek aan een alternatief?
pi_163914914
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom maak jij je daar zorgen om? Het gebeurt daar blijkbaar vaker dat er massaal duizenden mensen ontslagen worden onder leiding van Erdogan als hem iets niet aanstaat. Maakte je je toen ook zo'n zorgen?
Uh ja.
En vooral het gebrek aan durf om kritische vragen te stellen bij de acties van erdo baart mij zorgen.
Vooral ook omdat men hem bijna blind volgt, en dat tot allerlei acties leidt in de stad waar ik woon. Rotterdam.

Dat ze daar elkaar het leven zuur maken ok, maar ik heb geen zin om dat gezeik ook in mijn stad te hebben.
pi_163914918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:

Mensen die nog voor Erdo zijn, zijn net zo eng denk ik. Deze uitspraak ook, bijna om te lachen. :P

Nadat het Duitse parlement unaniem een voorstel om de Armeense genocide als zodanig te erkennen had aangenomen, beschuldigde Erdoğan de Turks-Duitse parlementariėrs van landverraad. Volgens Erdoğan zouden zij 'onrein bloed' hebben [296]. Zij zouden in werkelijkheid geen 'echte' Turken zijn en hun bloed zou in het lab moeten worden onderzocht. Duitse politici en de Turks-Duitse gemeenschap reageerden verbolgen op de uitspraken, die zij vergeleken met de praktijken van Nazi-Duitsland.[297]
pi_163914934
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:21 schreef Wyand het volgende:

[..]

Ik weet even niet meer zeker of jij het was, maar stemde jij geen AKP wegens gebrek aan een alternatief?
De dag dat ik Turks stemrecht heb kom ik hier op terug.
pi_163914948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:19 schreef sp3c het volgende:
daar kan ik toch niet in
Is niks idioots aan om te vragen of iemand voor/tegen is. Best relevant zelfs in zo'n discussie.
pi_163914949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De dag dat ik Turks stemrecht heb kom ik hier op terug.
Dan heb ik je verward met iemand anders. Sorry :*
pi_163914964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Moet ik dan mijn mond voorbij praten en je even haarfijn uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt zonder het fijne er van te weten? Zo ja, schrijf ik een boek vol.
Ja je kan het ook nog ridiculiseren. :')
pi_163914986
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Uh ja.
En vooral het gebrek aan durf om kritische vragen te stellen bij de acties van erdo baart mij zorgen.
Vooral ook omdat men hem bijna blind volgt, en dat tot allerlei acties leidt in de stad waar ik woon. Rotterdam.

Dat ze daar elkaar het leven zuur maken ok, maar ik heb geen zin om dat gezeik ook in mijn stad te hebben.
Die paar Turkse Nederlanders zou ik niet zo serieus nemen eigenlijk, waait wel weer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')