Als je niet weet of het onterecht is, weet je ook niet of het terecht is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het onterecht is dan is het fucked up, common sense.
Wat is MHP?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je als MHP wel pro Erdogan dan?
Daarom ook 'als'.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als je niet weet of het onterecht is, weet je ook niet of het terecht is.
Dat baart je geen zorgen? Dat er misschien 3000 rechters er onterecht uitgegooid worden?
Vraag he, leg je niks in de mond.
Vind jij dat Erdo ziek in zijn hoofd is, of juist niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Terecht, heerlijk dat het gebeurd, lekker voor ze, Erdogan
schijnbaar.
Triggershot interview topic, really?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Vind jij dat Erdo ziek in zijn hoofd is, of juist niet?
Waarom maak jij je daar zorgen om? Het gebeurt daar blijkbaar vaker dat er massaal duizenden mensen ontslagen worden onder leiding van Erdogan als hem iets niet aanstaat. Maakte je je toen ook zo'n zorgen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als je niet weet of het onterecht is, weet je ook niet of het terecht is.
Dat baart je geen zorgen? Dat er misschien 3000 rechters er onterecht uitgegooid worden?
Vraag he, leg je niks in de mond.
Je hoeft niet te antwoorden, ben er wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggershot interview topic, really?
Oh ik ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom ook 'als'.
Waarom moet dat mij zorgen baren, het is niet mijn staat. Ik baar me er niet meer zorgen dan om wat Mali met haar burgers doet of Rusland for that matter.
Moet ik dan mijn mond voorbij praten en je even haarfijn uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt zonder het fijne er van te weten? Zo ja, schrijf ik een boek vol.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh ik ook niet.
Maar ik vind het dan wel opmerkelijk dat je op een anti dingetje van erdo om bewijs roept, maar bij de acties van erdo zelf niet verder komt dan 'als'..
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:19 schreef sp3c het volgende:
kap ff met die idiote vragen man, als iemand straks wil weten wat voor onderbroekje hij aan heeft dan move ik deze hele reeks handmatig naar KEL
daar kan ik toch niet in
denk dat er meer rekening gehouden wordt met een buitenlandse invasie dan met een Turksequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
Kijk eens, ik werd hier twee jaar geleden al bedreigd omdat ik iets onaardigs zei over Erdogan. Dit hele gebeuren is al lang van tevoren bedacht. Na deze zuivering stopt het niet, dan staat er iets anders in het Grote Draaiboek.
Zelfs dat al die Turken in Europa zijn gedropt was een begin van het plan volgens mij. Ik hoop dat de wereldleiders rekening houden met dat scenario.
Ik weet even niet meer zeker of jij het was, maar stemde jij geen AKP wegens gebrek aan een alternatief?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom ook 'als'.
Waarom moet dat mij zorgen baren, het is niet mijn staat. Ik baar me er niet meer zorgen dan om wat Mali met haar burgers doet of Rusland for that matter.
Uh ja.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:16 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom maak jij je daar zorgen om? Het gebeurt daar blijkbaar vaker dat er massaal duizenden mensen ontslagen worden onder leiding van Erdogan als hem iets niet aanstaat. Maakte je je toen ook zo'n zorgen?
Mensen die nog voor Erdo zijn, zijn net zo eng denk ik. Deze uitspraak ook, bijna om te lachen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
Kijk eens, ik werd hier twee jaar geleden al bedreigd omdat ik iets onaardigs zei over Erdogan. Dit hele gebeuren is al lang van tevoren bedacht. Na deze zuivering stopt het niet, dan staat er iets anders in het Grote Draaiboek.
Zelfs dat al die Turken in Europa zijn gedropt was een begin van het plan volgens mij. Ik hoop dat de wereldleiders rekening houden met dat scenario.
De dag dat ik Turks stemrecht heb kom ik hier op terug.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:21 schreef Wyand het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer zeker of jij het was, maar stemde jij geen AKP wegens gebrek aan een alternatief?
Is niks idioots aan om te vragen of iemand voor/tegen is. Best relevant zelfs in zo'n discussie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:19 schreef sp3c het volgende:
kap ff met die idiote vragen man, als iemand straks wil weten wat voor onderbroekje hij aan heeft dan move ik deze hele reeks handmatig naar KEL
daar kan ik toch niet in
Dan heb ik je verward met iemand anders. Sorryquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat ik Turks stemrecht heb kom ik hier op terug.
Ja je kan het ook nog ridiculiseren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn mond voorbij praten en je even haarfijn uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt zonder het fijne er van te weten? Zo ja, schrijf ik een boek vol.
Die paar Turkse Nederlanders zou ik niet zo serieus nemen eigenlijk, waait wel weer over.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Uh ja.
En vooral het gebrek aan durf om kritische vragen te stellen bij de acties van erdo baart mij zorgen.
Vooral ook omdat men hem bijna blind volgt, en dat tot allerlei acties leidt in de stad waar ik woon. Rotterdam.
Dat ze daar elkaar het leven zuur maken ok, maar ik heb geen zin om dat gezeik ook in mijn stad te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |