Dank voor het aanbod!quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:00 schreef BlackLining het volgende:
Raar, zoveel kan er niet kapot aan die Bandit koppeling
Ja ehh, ik zou gewoon eens zelf het koppelingsdeksel eraf trekken. Maak er desnoods een foto van.
Waar staat het hok? Als het hier een beetje in de buurt is wil ik best eens meekijken.
Sehr gut!quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod!
Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.
Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen...
Fijn zo'n mannetjequote:Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod!
Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.
Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen...
Vond dit al vrij gevaarlijk...quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Fijn zo'n mannetje
Voortaan maar niet aan je velgen laten zitten. Vervelend als die niet geborgd zijn.
Yamaha Fazer past misschien ook nog wel in jouw rijtje, hoeft ook niet duur te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:07 schreef Elegy het volgende:
Pfff, ik weet niet wat ik moet doen. Mijn GPZ staat al tijden stil want ik ontdek steeds weer nieuwe problemen
Ben er na zowat twee jaar wel een beetje klaar mee. Heb er geen zin meer in om verder te sleutelen/investeren. Dus wil ik een andere fiets kopen. Heb op dit moment een Hornet 600s, Kawa ZR750s en een Honda Hawk gt650 op het oog. De Hornet en Kawa vanwege mogelijkheid voor topkoffer, de Hawk omdat ik nu af en toe ook op de Hawk van een vriend van me rijd en da's wel een superleuke funfiets maar niet echt woon/werk.
Nadelen: de Hornet is rond de 3k maar heeft nog geen 15k gelopen. De Kawa is 1,6k, heeft rond de 30k gelopen en heeft carbs en de Hawk is meer een erbij-fiets.
Mijn budget is liefst zo laag mogelijk en wil vooral woon/werk en af en toe lekker voor het plezier rijden. Voorkeur gaat uitnaar naked of een tophalf. Geen enorme toerbuffel (ik ben maar klein ), geen chopper en geen supersport. Een Versys vind ik ook wel wat maar buiten budget en een Tenere of Afrika Twin is te hoog. Twee of viercylinder maakt me niks uit trouwens.
Of moet ik gewoon nog een paar maanden wachten totdat het seizoen is afgelopen?
Als je nou toch al die Hawk overweegt, waarom staat de NTV dan niet in je rijtje? (ja, sorry, ik ben bekeerd ) Is (1) goedkoop in aanschaf, (2) cardan, (3) rijdt zuinig, (4) naked.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:07 schreef Elegy het volgende:
Pfff, ik weet niet wat ik moet doen. Mijn GPZ staat al tijden stil want ik ontdek steeds weer nieuwe problemen
Ben er na zowat twee jaar wel een beetje klaar mee. Heb er geen zin meer in om verder te sleutelen/investeren. Dus wil ik een andere fiets kopen. Heb op dit moment een Hornet 600s, Kawa ZR750s en een Honda Hawk gt650 op het oog. De Hornet en Kawa vanwege mogelijkheid voor topkoffer, de Hawk omdat ik nu af en toe ook op de Hawk van een vriend van me rijd en da's wel een superleuke funfiets maar niet echt woon/werk.
Nadelen: de Hornet is rond de 3k maar heeft nog geen 15k gelopen. De Kawa is 1,6k, heeft rond de 30k gelopen en heeft carbs en de Hawk is meer een erbij-fiets.
Mijn budget is liefst zo laag mogelijk en wil vooral woon/werk en af en toe lekker voor het plezier rijden. Voorkeur gaat uitnaar naked of een tophalf. Geen enorme toerbuffel (ik ben maar klein ), geen chopper en geen supersport. Een Versys vind ik ook wel wat maar buiten budget en een Tenere of Afrika Twin is te hoog. Twee of viercylinder maakt me niks uit trouwens.
Of moet ik gewoon nog een paar maanden wachten totdat het seizoen is afgelopen?
Dus toch de stelschroef inderdaad veel meer kan er ook niet kapot aan koppeling.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod!
Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.
Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen...
Details? :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:51 schreef Salatrel het volgende:
Eerst contributie betalen dan pas posten
Nou inderdaad Wilde eigenlijk wel graag rijden vandaag, maar als het vanaf de start al regent...quote:
Prima, komt die pizzakoffer toch nog van pas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Als je perenijsjes meeneemt komt alles goed.
ntv is prima woon werk pekel fiets inderdaad. En kost geen rochel. Ook wel eens overwogen om erbij te nemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Als je nou toch al die Hawk overweegt, waarom staat de NTV dan niet in je rijtje? (ja, sorry, ik ben bekeerd ) Is (1) goedkoop in aanschaf, (2) cardan, (3) rijdt zuinig, (4) naked.
Verder kun je ook denken aan een Fazer, Bandit, CB, SV.
Edit: verder zou ik me niet blind staren op de kilometerstand.
Zou je een paar 'kanalen' kunnen aanraden op YouTube met betrekking tot motors danwel het motorrijden? Educatief, pure entertainment; zolang er maar gemotoriseerde tweewielers bij betrokken zijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:25 schreef Geelman het volgende:
'Z' rijdt ook op een Kawa ZR750S, en die blijft toch redelijk heel...
https://www.youtube.com/channel/UCp8Y8CHWmhEFP_FHbELobjQquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:21 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Zou je een paar 'kanalen' kunnen aanraden op YouTube met betrekking tot motors danwel het motorrijden? Educatief, pure entertainment; zolang er maar gemotoriseerde tweewielers bij betrokken zijn!
Snowcat die elke auto uitkaffert als ze 1% afwijken van de ideale situatie, en vervolgens een wheelie trekt in druk gebied met 80 km/u .quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef Nero22 het volgende:
Ik volgde veel Amerikaanse vloggers, maar het moest allemaal zo schreeuwerig zijn... Nu ben ik daar volledig mee gekapt. Ik volg nog wel een aantal Australische en Engelse, maar Baron von Grumble & 44teeth blijven mijn favorieten.
Dit dus. Ik irriteer me dood aan die vent.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Snowcat die elke auto uitkaffert als ze 1% afwijken van de ideale situatie, en vervolgens een wheelie trekt in druk gebied met 80 km/u .
Baron was de eerste die ik volgde. Zijn off-road poging met de GSRX blijft geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef Nero22 het volgende:
Ik volgde veel Amerikaanse vloggers, maar het moest allemaal zo schreeuwerig zijn... Nu ben ik daar volledig mee gekapt. Ik volg nog wel een aantal Australische en Engelse, maar Baron von Grumble & 44teeth blijven mijn favorieten.
Dat is zijn act man. Professional hater.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Snowcat die elke auto uitkaffert als ze 1% afwijken van de ideale situatie, en vervolgens een wheelie trekt in druk gebied met 80 km/u .
Zijn buddy DSG (Ducati Sales Guy) is dan wel weer leuk. Hij had nog zo'n buddy, maar die is gestopt geloof ik. Ik weet die naam ook niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Snowcat die elke auto uitkaffert als ze 1% afwijken van de ideale situatie, en vervolgens een wheelie trekt in druk gebied met 80 km/u .
Het fijne van zijn filmpjes is dat er meestal niet in wordt gesproken en hij ook geen irritante popups heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Na het bekijken van een paar luide Amerikanen begrijp ik de populariteit van RoyalJordanian wel.
Bedankt voor de suggesties
Het lijkt wel een dans hoe hij zich een weg weet te banen tussen al het verkeer door.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het fijne van zijn filmpjes is dat er meestal niet in wordt gesproken en hij ook geen irritante popups heeft.
Plus hij is de filterkoning 😎
Niet zo snel, me dunkt. Al wordt filteren in de kleinere steden niet zo gewaardeerd, zelf al eens achter gekomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:01 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Het lijkt wel een dans hoe hij zich een weg weet te banen tussen al het verkeer door.
Zal een agent je een boete uitschrijven als je iets dergelijks in Nederland doet?
Het is in Nederland niet verboden tussen wachtende auto's door te filteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:01 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zal een agent je een boete uitschrijven als je iets dergelijks in Nederland doet?
Ik blijf altijd op de bloklijn rijden als ik er anders niet langs kan. Heeft me tot nog toe geen boete opgeleverd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Het is in Nederland niet verboden tussen wachtende auto's door te filteren.
waar je eventueel o.a. wel een bekeuring voor kunt krijgen als je het te gek maakt:
- Art. 5 jezelf of anderen in gevaar brengen ermee (bijvoorbeeld door met te hoge snelheid te filteren)
- Andere richting volgen dan het voorsoorteervak (je mag dus niet over de (lege) strook voor linksaf rijden en vervolgens rechtdoor rijden.
- gebruik maken van de redresseerstrook
strikt gezien mag je dus alleen filteren wanneer er meer dan 1 rijstrook voor dezelfde richting is en dan aleen tussen de 2 stroken voor dezelfde richting. zijn er meer dan 2 stroken voor dezelfde richting filter dan tussen de 2 meest linkse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |