abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:50:52 #101
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_164149457
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 01:00 schreef BlackLining het volgende:
Raar, zoveel kan er niet kapot aan die Bandit koppeling :{

Ja ehh, ik zou gewoon eens zelf het koppelingsdeksel eraf trekken. Maak er desnoods een foto van.

Waar staat het hok? Als het hier een beetje in de buurt is wil ik best eens meekijken.
Dank voor het aanbod! ^O^

Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.

Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_164149660
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dank voor het aanbod! ^O^

Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.

Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen... :+
Sehr gut! ^O^
pi_164149752
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dank voor het aanbod! ^O^

Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.

Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen... :+
Fijn zo'n mannetje :')
Voortaan maar niet aan je velgen laten zitten. Vervelend als die niet geborgd zijn.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:55:00 #104
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_164157561
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Fijn zo'n mannetje :')
Voortaan maar niet aan je velgen laten zitten. Vervelend als die niet geborgd zijn.
Vond dit al vrij gevaarlijk... :X

Maar goed, water onder de brug. Heb vandaag weer een heel stuk kunnen rijden met de Bandiet! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:07:31 #105
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_164170067
Pfff, ik weet niet wat ik moet doen. Mijn GPZ staat al tijden stil want ik ontdek steeds weer nieuwe problemen :')

Ben er na zowat twee jaar wel een beetje klaar mee. Heb er geen zin meer in om verder te sleutelen/investeren. Dus wil ik een andere fiets kopen. Heb op dit moment een Hornet 600s, Kawa ZR750s en een Honda Hawk gt650 op het oog. De Hornet en Kawa vanwege mogelijkheid voor topkoffer, de Hawk omdat ik nu af en toe ook op de Hawk van een vriend van me rijd en da's wel een superleuke funfiets maar niet echt woon/werk.
Nadelen: de Hornet is rond de 3k maar heeft nog geen 15k gelopen. De Kawa is 1,6k, heeft rond de 30k gelopen en heeft carbs en de Hawk is meer een erbij-fiets.

Mijn budget is liefst zo laag mogelijk en wil vooral woon/werk en af en toe lekker voor het plezier rijden. Voorkeur gaat uitnaar naked of een tophalf. Geen enorme toerbuffel (ik ben maar klein ;( ), geen chopper en geen supersport. Een Versys vind ik ook wel wat maar buiten budget en een Tenere of Afrika Twin is te hoog. Twee of viercylinder maakt me niks uit trouwens.

Of moet ik gewoon nog een paar maanden wachten totdat het seizoen is afgelopen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_164170188
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:07 schreef Elegy het volgende:
Pfff, ik weet niet wat ik moet doen. Mijn GPZ staat al tijden stil want ik ontdek steeds weer nieuwe problemen :')

Ben er na zowat twee jaar wel een beetje klaar mee. Heb er geen zin meer in om verder te sleutelen/investeren. Dus wil ik een andere fiets kopen. Heb op dit moment een Hornet 600s, Kawa ZR750s en een Honda Hawk gt650 op het oog. De Hornet en Kawa vanwege mogelijkheid voor topkoffer, de Hawk omdat ik nu af en toe ook op de Hawk van een vriend van me rijd en da's wel een superleuke funfiets maar niet echt woon/werk.
Nadelen: de Hornet is rond de 3k maar heeft nog geen 15k gelopen. De Kawa is 1,6k, heeft rond de 30k gelopen en heeft carbs en de Hawk is meer een erbij-fiets.

Mijn budget is liefst zo laag mogelijk en wil vooral woon/werk en af en toe lekker voor het plezier rijden. Voorkeur gaat uitnaar naked of een tophalf. Geen enorme toerbuffel (ik ben maar klein ;( ), geen chopper en geen supersport. Een Versys vind ik ook wel wat maar buiten budget en een Tenere of Afrika Twin is te hoog. Twee of viercylinder maakt me niks uit trouwens.

Of moet ik gewoon nog een paar maanden wachten totdat het seizoen is afgelopen?
Yamaha Fazer past misschien ook nog wel in jouw rijtje, hoeft ook niet duur te zijn.
Heb er zelf ook een een tijd gereden voor woon/werk.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_164170889
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:07 schreef Elegy het volgende:
Pfff, ik weet niet wat ik moet doen. Mijn GPZ staat al tijden stil want ik ontdek steeds weer nieuwe problemen :')

Ben er na zowat twee jaar wel een beetje klaar mee. Heb er geen zin meer in om verder te sleutelen/investeren. Dus wil ik een andere fiets kopen. Heb op dit moment een Hornet 600s, Kawa ZR750s en een Honda Hawk gt650 op het oog. De Hornet en Kawa vanwege mogelijkheid voor topkoffer, de Hawk omdat ik nu af en toe ook op de Hawk van een vriend van me rijd en da's wel een superleuke funfiets maar niet echt woon/werk.
Nadelen: de Hornet is rond de 3k maar heeft nog geen 15k gelopen. De Kawa is 1,6k, heeft rond de 30k gelopen en heeft carbs en de Hawk is meer een erbij-fiets.

Mijn budget is liefst zo laag mogelijk en wil vooral woon/werk en af en toe lekker voor het plezier rijden. Voorkeur gaat uitnaar naked of een tophalf. Geen enorme toerbuffel (ik ben maar klein ;( ), geen chopper en geen supersport. Een Versys vind ik ook wel wat maar buiten budget en een Tenere of Afrika Twin is te hoog. Twee of viercylinder maakt me niks uit trouwens.

Of moet ik gewoon nog een paar maanden wachten totdat het seizoen is afgelopen?
Als je nou toch al die Hawk overweegt, waarom staat de NTV dan niet in je rijtje? (ja, sorry, ik ben bekeerd :')) Is (1) goedkoop in aanschaf, (2) cardan, (3) rijdt zuinig, (4) naked.

Verder kun je ook denken aan een Fazer, Bandit, CB, SV.

Edit: verder zou ik me niet blind staren op de kilometerstand.

[ Bericht 1% gewijzigd door mjan op 02-08-2016 10:18:10 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_164171084
Hoe ver is dat woon-werk verkeer? Cardan is daarvoor natuurlijk wel aan te raden (ondanks dat ik zelf toch voor ketting ben gegaan :+ ).

Plus, wat Mjan zegt, Fazer/Bandit/CB zijn leuke fietsen om lekker mee te rijden, maar ook iedere dag op en neer te kunnen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:44:50 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_164171541
Van Den Haag naar Rotterdam cs, niet echt superver. Doe meestal binnendoor via Berkel en Rodenrijs.

Bedankt voor de suggesties trouwens! Ik ga ook eens kijken naar Fazers.
Cardan is voor mij niet echt een harde eis, meer wel leuk als het er op zir :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_164171671
Ik vind zelf cardan wat saaier rijden dan een ketting. Maargoed, mijn enige ervaring daarmee is een badkuip XJ-900 die gewoon bijzonder lomp reed. Het scheelt gewoon in onderhoud, en dat is wel fijn als je veel kilometers gaat maken.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 11:25:14 #111
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_164172340

'Z' rijdt ook op een Kawa ZR750S, en die blijft toch redelijk heel... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_164174047
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dank voor het aanbod! ^O^

Maar het probleem is al opgelost. Bij het vervangen van dat koppelingsmechanisme is de borgmoer blijkbaar niet goed aangedraaid, waardoor de stelschroef helemaal is losgedraaid. Dit heb ik weer netjes gesteld en de borgmoer heb ik goed aangedraaid. Na dat gedaan te hebben, hoefde ik de koppelingskabel amper uit te stellen. Volgens mij is er dus weinig mis met de platen.

Net een heel stuk gereden, en de Bandit gaat weer goed van kiet. Blij toe dus. Maar een lesje Bandit-techniet sla ik natuurlijk niet af, ik gok dat ik nog wel eens zal moeten sleutelen... :+
Dus toch de stelschroef inderdaad :) veel meer kan er ook niet kapot aan koppeling.

Mooi dat het gefixt is!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_164175577
Mag ik hier ook meedoen? Ooit wel eerder gepost maar door omstandigheden heb ik de laatste jaren niet tot nauwelijks gereden.

Nu nog ff op de Hornet 600 van mn vrouw maar komend weekend kijken bij een suzuki RF 600.

Ik heb mn A btw al sinds 2004 :)
pi_164175733
Eerst contributie betalen dan pas posten
pi_164175945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:51 schreef Salatrel het volgende:
Eerst contributie betalen dan pas posten
Details? :p
pi_164176357
Ik PM mijn rekeningnummer wel even. 8-)
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_164176883
bouke p weg ermee
pi_164177776
Das niet aardig :p lekker welkom zo!
pi_164177955
Als je perenijsjes meeneemt komt alles goed.
pi_164178331
Wat een pokkeweer.
Geen referral hier.
pi_164179002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een pokkeweer.
Nou inderdaad ;( Wilde eigenlijk wel graag rijden vandaag, maar als het vanaf de start al regent... :P
pi_164179309
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Als je perenijsjes meeneemt komt alles goed.
Prima, komt die pizzakoffer toch nog van pas.

Voor de noorderlingen, ik ga vanavond ff rijden.

Tussen 1830 en 1900 bij de mcdrek in Goutum en dan vanaf daar ff stukkie sturen.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:11:11 #123
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_164180575
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 10:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Als je nou toch al die Hawk overweegt, waarom staat de NTV dan niet in je rijtje? (ja, sorry, ik ben bekeerd :')) Is (1) goedkoop in aanschaf, (2) cardan, (3) rijdt zuinig, (4) naked.

Verder kun je ook denken aan een Fazer, Bandit, CB, SV.

Edit: verder zou ik me niet blind staren op de kilometerstand.
ntv is prima woon werk pekel fiets inderdaad. En kost geen rochel. Ook wel eens overwogen om erbij te nemen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:16:42 #124
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_164181819
africa Twin is vrij laag vergeleken met een tenere btw.
En een versys is ook wel te krijgen voor onder 3k
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 20:13:29 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_164184143
Ik zal eens kijken naar een NTV. Cardan is wel erg praktisch. Rijdt dat eigenlijk heel veel anders dan een ketting?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')