Ai, vervelend maar een defecte spanningsregelaar is een zeer bekende kwaal van de VFR. Het verbaast me dan ook dat die niet vervangen worden bij onderhoudsbeurten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:00 schreef Maegrim het volgende:
geen mazzel met de vfr, spanningsregelaar is waarschijnlijk overleden en heeft misschien de accu meegenomen in z'n graf
zelfde als de olie bij KTM, om de 1000km vervangenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:35 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Ai, vervelend maar een defecte spanningsregelaar is een zeer bekende kwaal van de VFR. Het verbaast me dan ook dat die niet vervangen worden bij onderhoudsbeurten.
Ze houden het wel iets langer dan 1000 km uit, maar staan niet echt bekend om hun lange houdbaarheidsdatum. Zijn meer motoren en ook auto's met van die bekende "ontwerpfoutjes." Beroemdste en beroerdste wat mij betreft was de Peugeot 309 met de V-snaar die om de dynamo aan te drijven een hoek van 90 graden moest maken, succes verzekerd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zelfde als de olie bij KTM, om de 1000km vervangen
zal wel iets meer wegen en minder vermogen leveren.. wat voor ding is het?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:01 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb bij mijn 1pitter nog nooit olie bij hoeven vullen. Vervangen ook alleen elke 10k km
Het was een grapje....😢quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:35 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Ze houden het wel iets langer dan 1000 km uit, maar staan niet echt bekend om hun lange houdbaarheidsdatum. Zijn meer motoren en ook auto's met van die bekende "ontwerpfoutjes." Beroemdste en beroerdste wat mij betreft was de Peugeot 309 met de V-snaar die om de dynamo aan te drijven een hoek van 90 graden moest maken, succes verzekerd.
dat is een overtreding die je had kunnen zien op je snelheidsmeter als die tenminste werkt!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:57 schreef Gummiebeer het volgende:
10 jaar boete vrij geweest. Vandaag viel er 1 op de deurmat. Wel 7km/h te snel, na correctie 4. En dat met de sjoppert
Ik beschuldig ook m'n km teller hiervanquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is een overtreding die je had kunnen zien op je snelheidsmeter als die tenminste werkt!
laagvliegert!
Dit keer wel de remmen voor elkaar?quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:46 schreef Gummiebeer het volgende:
En moet nog wat doen. Nieuwe keerringen vorkpoten want die zijn zo lek als een mandje. Moet de highway steps nog goed stellen want zo'n 500 is best klein met 1.85
Ohja, synchroniseren moet ook wel want die is compleet van het padje! Ach, het ding heeft karakter zeg maar
waarom allemaal meenemen?!?!? of had je de motoren ook mee ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Portemonnee in spanje kwijtgeraakt.. 6 kentekenbewijzen kwijt, ook leuk . Duur grapje wel.
Ouch ¤250quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Portemonnee in spanje kwijtgeraakt.. 6 kentekenbewijzen kwijt, ook leuk . Duur grapje wel.
Jezus.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Portemonnee in spanje kwijtgeraakt.. 6 kentekenbewijzen kwijt, ook leuk . Duur grapje wel.
Neuh, was niet eens met de auto . Maar ze zitten gewoon standaard allemaal in m'n portemonnee omdat die dingen op 3 verschillende plekken staan en ik ondertussen al een paar keer een boete heb gekregen voor het niet kunnen tonen van het ktbw. Dus ik dacht: mij hebben ze niet meer .quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
waarom allemaal meenemen?!?!? of had je de motoren ook mee ofzo?
Ja die zijn wel voor elkaar, voor zover een vt500 remt, want dat doet niet echt veelquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit keer wel de remmen voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |