SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Beter dan mijn Zubatsquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 geopend, 2 keer een Pikachu
Die heb ik in Hengelo gevangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:11 schreef Fascination het volgende:
Pikachu op nearest by toen ik Enschede uitreed. Uiteraard niet gevonden.
Stats?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:11 schreef Friday12 het volgende:
Met 1 sec over all mijn evoluties gedaan
Had er precies 60
Ah, daar ben ik binnenkort ook weer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die heb ik in Hengelo gevangen
Schijnt dat Pikachu's veel in de omgeving van het FBK-stadion spawnen, hoorde ik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik binnenkort ook weer.
Dat is bij dit toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand zich al bezig gehouden met de IV's ? Ik heb een 15 15 13 Dratini. Dat wordt uiteindelijk een leuke Dragonite
Allesquote:
Begin lvl 22 dat had ik echt net gehaald.. en nu op de 70k/100k naar lvl 23quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleswelk level zat je, waar ging je naartoe, hoeveel xp heb je gekregen, welke items
Wat cute.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:25 schreef Rambow het volgende:
net venosaur gevangen! helaas maar 170 cp
Als er overal waterpokemon zitten dan is jolteon wel lekker denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde voor een Jolteon gaan, maar statwise is het dus slimmer om voor Vaporeon te gaan, scheelt in het ideale scenario bijna 700cp..
Ik ben eigenwijs voor Jolteon gegaan. Ik zie hier in de gyms enkel vaporeon van de 3 eevee evolutiesquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde voor een Jolteon gaan, maar statwise is het dus slimmer om voor Vaporeon te gaan, scheelt in het ideale scenario bijna 700cp..
True. Zitten wel veel Vaporeons hier in de gyms.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er overal waterpokemon zitten dan is jolteon wel lekker denk ik
Ik kan bijna een jolteon maken moet nog 1 candy
Oké...dat zijn ze dus wel (ook al is het een slappelingquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Snorlax er is in het wild
De type advantage is heel klein in dit spel. Vaporeon sloopt Jolteon, ongeacht de types.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er overal waterpokemon zitten dan is jolteon wel lekker denk ik
Ik kan bijna een jolteon maken moet nog 1 candy
Wij hebben net riolering (zoals ze in het westen vaak over ons zeggen), dus ik ben bang dat menig kroegbaas hier niet eens weet wat een smartphone isquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Kassamiep het volgende:
Dus... Gisteren gebruikte dierenpark Amersfoort de rage handig voor wat reclame. Ik heb daarnaast ook al een aantal terrasjes gezien waar de eigenaren regelmatig een lure in de pokestop voor hun deur stoppen...
Nog meer van dit soort acties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |