Je vindt Hateboer minder dan Karsdorp? Ik weet het niet.. ik vind nog steeds dat Karsdorp niet naar zijn mogelijkheden speelt. Aanvallend is het leuk, maar verdedigend verre van stabiel. Zijn manier van opstellen in de verdedigende duels vind ik matig. Hij doet het goed voor de positie waarop hij vroeger heeft gespeeld, maar ik denk dat een echte rechtsback een betere invulling kan geven, verdedigend gezien. Hateboer vind ik aanvallend ook vrij sterk, zou een goede tweede zijn op die positie (want voor plek 1 op de RB zal Karsdorp blijven staan)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind Hateboer niks, van Aken is al 2 jaar ouder dan St. Juste. Geef mij dan St. Juste maar.
Even wat anders:
Wat was die Schuurman slecht op het jeugd EK! Zal mij benieuwen of hij überhaupt gaat spelen bij Willem II.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 Feyenoorders: 81 miljoen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Goed om te zien dat de minder grote clubs op deze manier meer profiteren van hun opleidingswerk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inmiddels komen we echt op een lekkere score uit qua vergoedingen voor spelers die we niet eens zelf verkocht hebben.
Janssen (350k)
De Roon (300k)
Wijnaldum (900k)
Fer (200k)
Pellè (1,5m)
Dat is toch al 3,25 miljoen. Nog een transfer van Janmaat en/of BMI en we lopen nog meer binnen.

Pas maar op, straks komt energiedirectfan je vertellen dat je geen echte supporter bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:35 schreef Pascalus het volgende:
Thuisshirt van aliexpress binnen. Ziet er gewoon goed uit. Hij is misschien niet precies hetzelfde als de echte maar ik zie het verschil niet.

quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we daar een centrale verdediger voor halen. Ik stem op St. Juste.
Karsdorp op RB vind ik heerlijk om naar te kijken. Weet niet of dat komt omdat Kuyt goed ruimte voor hem weet te maken, of dat het zijn eigen verdienste is, maar die twee op de rechtervleugelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je vindt Hateboer minder dan Karsdorp? Ik weet het niet.. ik vind nog steeds dat Karsdorp niet naar zijn mogelijkheden speelt. Aanvallend is het leuk, maar verdedigend verre van stabiel. Zijn manier van opstellen in de verdedigende duels vind ik matig. Hij doet het goed voor de positie waarop hij vroeger heeft gespeeld, maar ik denk dat een echte rechtsback een betere invulling kan geven, verdedigend gezien. Hateboer vind ik aanvallend ook vrij sterk, zou een goede tweede zijn op die positie (want voor plek 1 op de RB zal Karsdorp blijven staan)
Ik zou trouwens die twee best wel in het hart van de Feyenoord-defensie willen zien.

Beetje pauper is het ook wel...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt energiedirectfan je vertellen dat je geen echte supporter bent.

Ik zou het zelf ook nooit doen. Maar als je al ieder jaar een shirt koopt voor 80 euro dan snap ik het wel.quote:

Aanvallend gezien loopt het best wel aardig, verdedigend vind ik hem tekortschieten. Dat wordt alleen verbloemd omdat Kuyt een hoop loopwerk verricht en daarmee Karsdorp ontlast. Als er ruimte in zijn rug ligt is hij zeer kwetsbaar. Vind het verder ook leuk om naar te kijken hoor haha, een hangende rechtsbuiten lijkt mij voor Karsdorp best ideaal, kan hij zich daarop richten en zijn kwaliteiten gebruiken i.p.v. het risico te nemen dat hij mee opkomt, de bal verliest en als een gek terug moet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Karsdorp op RB vind ik heerlijk om naar te kijken. Weet niet of dat komt omdat Kuyt goed ruimte voor hem weet te maken, of dat het zijn eigen verdienste is, maar die twee op de rechtervleugel

ja hij is 58quote:

Die komt niet hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Feyenoord krijgt extra hoop door situatie bij Watford
Wat zeggen jullie?

Waarom niet?quote:

Ik koop normaal ook altijd de echte shirts. Dit is de eerste keer dat ik het niet doe. Wilde het uitproberen. Je mag het pauper vinden maar ¤85 neertellen voor een shirtje als je er één die er precies op lijkt voor ¤15 kunt krijgen vind ik dan weer dom.quote:

Dat het niet zo gek veel uitmaakt. We hebben een rechtsbuiten nodig, maar dat hoeft niet perse Berhuis te zijn. Dat wordt de verlosser niet hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Feyenoord krijgt extra hoop door situatie bij Watford
Wat zeggen jullie?

*tribunequote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel een leuke speler dan kan Bilal eindelijk naar de bank.

Verkopen ook goed.quote:

Nou vooruit danquote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:48 schreef Multiply het volgende:
Mwah met 12 spelers op de bank mag Bilal er ook wel bij.

Nee, maar er bestaat wederzijdse interesse. Dat maakt onderhandelen toch iets makkelijker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat het niet zo gek veel uitmaakt. We hebben een rechtsbuiten nodig, maar dat hoeft niet perse Berhuis te zijn. Dat wordt de verlosser niet hoor

Voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n 'nepshirt' koop.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik koop normaal ook altijd de echte shirts. Dit is de eerste keer dat ik het niet doe. Wilde het uitproberen. Je mag het pauper vinden maar ¤85 neertellen voor een shirtje als je er één die er precies op lijkt voor ¤15 kunt krijgen vind ik dan weer dom.

Ik heb Berghuis in 2011-2012 het hele seizoen in actie gezien bij VVV. Was toen een hele matige speler, ongelooflijk dat hij wekelijks opgesteld werd. Maar goed, hij zal zich inmiddels wel flink verbeterd hebben hoop ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat het niet zo gek veel uitmaakt. We hebben een rechtsbuiten nodig, maar dat hoeft niet perse Berhuis te zijn. Dat wordt de verlosser niet hoor

Misschien moet je dan eens fatsoenlijk wasmiddel kopen en niet op 60 graden wassen (en af en toe een ander shirt aantrekken).quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n 'nepshirt' koop.
Normaal was ik zo gek om geregeld ¤ 80 uit te geven voor zo'n shirtje. Een belachelijk hoog bedrag natuurlijk.
Nu heb ik dat best over voor m'n cluppie, maar m'n ervaring de laatste jaren is dat je weliswaar goed genoeg bent om dat belachelijke bedrag voor een stukje textiel uit te geven maar schijnbaar niet hoeft te verwachten dat de bedrukking langer dan enkele maanden goed blijft voor dat geld.
Dan ga ik er in het vervolg ook geen ¤ 80,- meer op stuk slaan natuurlijk. Ik steun m'n club van harte, maar ik laat me niet afzetten.
Als vervolgens zo'n nepshirt vrijwel niet te onderscheiden is van het origineel dan is de keuze makkelijk gemaakt.

Ach man, hou lekker je voorbarige conclusies voor je als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens fatsoenlijk wasmiddel kopen en niet op 60 graden wassen (en af en toe een ander shirt aantrekken).
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat bij een voetbalshirt de bedrukking het begeeft. Ik zie ook genoeg mensen lopen met shirts van 10 jaar of ouder (ook van Feyenoord) waarbij de bedrukking nog prima in orde is. En als de bedrukking echt zo kut is dan heb je gewoon recht op garantie.
Ik begrijp best dat je geen ¤ 80,- of meer wilt uitgeven voor een wedstrijdshirt hoor, maar koop dan een trainingsshirt ofzo. In zo'n nepshirt lopen is gewoon echt triest, ten eerste omdat het inderdaad pauper is, maar vooral omdat je je club er mee in de zeik zet.
Het is niet anders dan Hugo Bosz broeken kopen in Alanya, of Adidas schoenen met twee strepen dragen.

Helaas heb je geen recht op garantie, ik had een feyenoord shirt (goudgeel shirt) waar ik super blij mee was. Normaal gewassen nooit iets mee aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach man, hou lekker je voorbarige conclusies voor je als je niet weet waar je het over hebt.
Ten eerste was ik altijd op 30 of 40 graden.
Maar bovenal staan de Feyenoordshirtjes er tegenwoordig om bekend dat de bedrukking van belachelijk slechte kwaliteit is. Dat is een bekend probleem, bij mede-supporters, maar ook bij Feyenoord zelf.
Vroeger inderdaad nooit last van gehad, maar sinds een jaar of 5 slijt de sponsorbedrukking, en eventueel het rugnummer met naam, erg snel. M'n nieuwere shirts zien er slechter uit dan m'n shirts van 10 jaar of ouder.
Het Feyenoordshirt van Aliexpress is overigens niet van echt te onderscheiden dus daarmee loop je echt niet voor lul. Alsof het uit dezelfde fabriek komt maar dan niet via de officiële kanalen wordt verkocht.
Verder ben ik jou natuurlijk geen verklaring schuldig.

Tsjah misschien ben ik daar wat principiëler in, ik heb sowieso niets met al die Chinese namaak. Van die paar tientjes verschil ga je ook niet aan de geeuwhonger..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik koop normaal ook altijd de echte shirts. Dit is de eerste keer dat ik het niet doe. Wilde het uitproberen. Je mag het pauper vinden maar ¤85 neertellen voor een shirtje als je er één die er precies op lijkt voor ¤15 kunt krijgen vind ik dan weer dom.

Berghuis en Feyenoord zijn allang 'akkoord'quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoor net dat Berghuis niet bij de selectie zit van Watford voor de oefenwedstrijd tegen Anzhi vanmiddag.
Zou er een transfer aanstaande zijn?

Ik hield die mentaliteit ook lang aan, maar met die woekerprijzen van tegenwoordig koop ik ook maar de Chinese meukquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah misschien ben ik daar wat principiëler in, ik heb sowieso niets met al die Chinese namaak. Van die paar tientjes verschil ga je ook niet aan de geeuwhonger..

Foto? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:35 schreef Pascalus het volgende:
Thuisshirt van aliexpress binnen. Ziet er gewoon goed uit. Hij is misschien niet precies hetzelfde als de echte maar ik zie het verschil niet.

Als het echte shirt ¤60 was had ik het ook niet gedaan, maar ¤85 vind ik debiel. Dat geef ik er niet aan uit zelfs als namaakshirts helemaal niet bestonden. Volgens mij zijn die shirts ook pas zo duur geworden toen we weer Adidas kregen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah misschien ben ik daar wat principiëler in, ik heb sowieso niets met al die Chinese namaak. Van die paar tientjes verschil ga je ook niet aan de geeuwhonger..

Nelomquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef VanKuikeren het volgende:
Feyenoord komt zaterdagavond voor het eerst dit seizoen in actie in De Kuip. Voor het oefenduel met Valencia, dat om 20:00 uur begint, is het stadion direct uitverkocht. Het duel tussen Feyenoord en de Spaanse club wordt live uitgezonden op FOX Sports 1. De tussenstand is te live te volgen op FR12.nl.
Opstellingen
Feyenoord: P. Hansson; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen en Elia.
Valencia: Alves, Cancelo, Santos, Ayala, Lato, Eugeni, Carlos Soler, Enzo Pérez, Nando, Rodrigo, Santi Mina.
Wissels
Feyenoord: Bijlow, Vejinovic, Van der Heijden, Basaçikoglu, Woudenberg, Tapia, Gustafson, Kramer, E. Hansson en Hamer.
Valencia: Nog niet bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |