abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163928668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik vind Hateboer niks, van Aken is al 2 jaar ouder dan St. Juste. Geef mij dan St. Juste maar.

Even wat anders:
Wat was die Schuurman slecht op het jeugd EK! Zal mij benieuwen of hij überhaupt gaat spelen bij Willem II.
Je vindt Hateboer minder dan Karsdorp? Ik weet het niet.. ik vind nog steeds dat Karsdorp niet naar zijn mogelijkheden speelt. Aanvallend is het leuk, maar verdedigend verre van stabiel. Zijn manier van opstellen in de verdedigende duels vind ik matig. Hij doet het goed voor de positie waarop hij vroeger heeft gespeeld, maar ik denk dat een echte rechtsback een betere invulling kan geven, verdedigend gezien. Hateboer vind ik aanvallend ook vrij sterk, zou een goede tweede zijn op die positie (want voor plek 1 op de RB zal Karsdorp blijven staan)

Ik zou trouwens die twee best wel in het hart van de Feyenoord-defensie willen zien.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 16:46:34 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163931587
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 Feyenoorders: 81 miljoen :{
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 juli 2016 @ 16:48:15 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_163931626
-laat maar-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:12:59 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_163932374
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Inmiddels komen we echt op een lekkere score uit qua vergoedingen voor spelers die we niet eens zelf verkocht hebben.

Janssen (350k)
De Roon (300k)
Wijnaldum (900k)
Fer (200k)
Pellè (1,5m)

Dat is toch al 3,25 miljoen. Nog een transfer van Janmaat en/of BMI en we lopen nog meer binnen.
Goed om te zien dat de minder grote clubs op deze manier meer profiteren van hun opleidingswerk.
Het lijkt me een goede regeling.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:35:37 #45
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163933064
Thuisshirt van aliexpress binnen. Ziet er gewoon goed uit. Hij is misschien niet precies hetzelfde als de echte maar ik zie het verschil niet.
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:56:04 #46
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163933664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:35 schreef Pascalus het volgende:
Thuisshirt van aliexpress binnen. Ziet er gewoon goed uit. Hij is misschien niet precies hetzelfde als de echte maar ik zie het verschil niet.
Pas maar op, straks komt energiedirectfan je vertellen dat je geen echte supporter bent. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_163934537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we daar een centrale verdediger voor halen. Ik stem op St. Juste.
^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:44 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je vindt Hateboer minder dan Karsdorp? Ik weet het niet.. ik vind nog steeds dat Karsdorp niet naar zijn mogelijkheden speelt. Aanvallend is het leuk, maar verdedigend verre van stabiel. Zijn manier van opstellen in de verdedigende duels vind ik matig. Hij doet het goed voor de positie waarop hij vroeger heeft gespeeld, maar ik denk dat een echte rechtsback een betere invulling kan geven, verdedigend gezien. Hateboer vind ik aanvallend ook vrij sterk, zou een goede tweede zijn op die positie (want voor plek 1 op de RB zal Karsdorp blijven staan)

Ik zou trouwens die twee best wel in het hart van de Feyenoord-defensie willen zien.
Karsdorp op RB vind ik heerlijk om naar te kijken. Weet niet of dat komt omdat Kuyt goed ruimte voor hem weet te maken, of dat het zijn eigen verdienste is, maar die twee op de rechtervleugel ^O^
pi_163934762
Leesvoer over opleidings- (trainingcompensation) en solidariteitsvergoedingen (solidarity mechanism)

http://www.fifa.com/mm/do(...)players_en_33410.pdf

Artikel 20 en 21 pag. 19
Annexe 4 en 5 vanaf pag. 34

Solidarity contribution
If a professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, not including training compensation paid to his former
club, shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the new club as a solidarity contribution to the
club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution refl ects the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation);
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation);
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation);
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation);
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation);
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_163934847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:56 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Pas maar op, straks komt energiedirectfan je vertellen dat je geen echte supporter bent. :')
Beetje pauper is het ook wel...
#12 is not for sale!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:53:39 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163934904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:51 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik zou het zelf ook nooit doen. Maar als je al ieder jaar een shirt koopt voor 80 euro dan snap ik het wel.
pi_163935175
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:39 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

^O^

[..]

Karsdorp op RB vind ik heerlijk om naar te kijken. Weet niet of dat komt omdat Kuyt goed ruimte voor hem weet te maken, of dat het zijn eigen verdienste is, maar die twee op de rechtervleugel ^O^
Aanvallend gezien loopt het best wel aardig, verdedigend vind ik hem tekortschieten. Dat wordt alleen verbloemd omdat Kuyt een hoop loopwerk verricht en daarmee Karsdorp ontlast. Als er ruimte in zijn rug ligt is hij zeer kwetsbaar. Vind het verder ook leuk om naar te kijken hoor haha, een hangende rechtsbuiten lijkt mij voor Karsdorp best ideaal, kan hij zich daarop richten en zijn kwaliteiten gebruiken i.p.v. het risico te nemen dat hij mee opkomt, de bal verliest en als een gek terug moet.
pi_163939629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Leeft die man nog? :o
ja hij is 58

https://nl.wikipedia.org/wiki/Joop_Hiele

van hem word beweerd dat ie meeging met vak S om de politie en de hooligans van andere clubs in elkaar te slaan....
pi_163945719
quote:
Die komt niet hoor.
pi_163945781
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:48 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die komt niet hoor.
Waarom niet?

Zijn interview bij Rijnmond gemist?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 23 juli 2016 @ 01:34:08 #56
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163946359
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:51 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik koop normaal ook altijd de echte shirts. Dit is de eerste keer dat ik het niet doe. Wilde het uitproberen. Je mag het pauper vinden maar ¤85 neertellen voor een shirtje als je er één die er precies op lijkt voor ¤15 kunt krijgen vind ik dan weer dom.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 08:20:06 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163947651
quote:
Dat het niet zo gek veel uitmaakt. We hebben een rechtsbuiten nodig, maar dat hoeft niet perse Berhuis te zijn. Dat wordt de verlosser niet hoor
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:41:48 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163949214
Wel een leuke speler dan kan Bilal eindelijk naar de bank.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:42:35 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163949227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel een leuke speler dan kan Bilal eindelijk naar de bank.
*tribune
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:43:12 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163949236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

*tribune
Verkopen ook goed.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163949312
Mwah met 12 spelers op de bank mag Bilal er ook wel bij.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:50:16 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163949331
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:48 schreef Multiply het volgende:
Mwah met 12 spelers op de bank mag Bilal er ook wel bij.
Nou vooruit dan
Laffe huichelaar
pi_163950354
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 08:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat het niet zo gek veel uitmaakt. We hebben een rechtsbuiten nodig, maar dat hoeft niet perse Berhuis te zijn. Dat wordt de verlosser niet hoor
Nee, maar er bestaat wederzijdse interesse. Dat maakt onderhandelen toch iets makkelijker.
pi_163950562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik koop normaal ook altijd de echte shirts. Dit is de eerste keer dat ik het niet doe. Wilde het uitproberen. Je mag het pauper vinden maar ¤85 neertellen voor een shirtje als je er één die er precies op lijkt voor ¤15 kunt krijgen vind ik dan weer dom.
Voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n 'nepshirt' koop.

Normaal was ik zo gek om geregeld ¤ 80 uit te geven voor zo'n shirtje. Een belachelijk hoog bedrag natuurlijk. :')

Nu heb ik dat best over voor m'n cluppie, maar m'n ervaring de laatste jaren is dat je weliswaar goed genoeg bent om dat belachelijke bedrag voor een stukje textiel uit te geven maar schijnbaar niet hoeft te verwachten dat de bedrukking langer dan enkele maanden goed blijft voor dat geld.

Dan ga ik er in het vervolg ook geen ¤ 80,- meer op stuk slaan natuurlijk. Ik steun m'n club van harte, maar ik laat me niet afzetten.

Als vervolgens zo'n nepshirt vrijwel niet te onderscheiden is van het origineel dan is de keuze makkelijk gemaakt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163950826
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 08:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb Berghuis in 2011-2012 het hele seizoen in actie gezien bij VVV. Was toen een hele matige speler, ongelooflijk dat hij wekelijks opgesteld werd. Maar goed, hij zal zich inmiddels wel flink verbeterd hebben hoop ik.

Qua keeper zou Feyenoord misschien Niki Maenpaa kunnen huren van Brighton. Geweldige keeper, die Feyenoord nog veel punten zou kunnen opleveren.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:12:14 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163951637
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n 'nepshirt' koop.

Normaal was ik zo gek om geregeld ¤ 80 uit te geven voor zo'n shirtje. Een belachelijk hoog bedrag natuurlijk. :')

Nu heb ik dat best over voor m'n cluppie, maar m'n ervaring de laatste jaren is dat je weliswaar goed genoeg bent om dat belachelijke bedrag voor een stukje textiel uit te geven maar schijnbaar niet hoeft te verwachten dat de bedrukking langer dan enkele maanden goed blijft voor dat geld.

Dan ga ik er in het vervolg ook geen ¤ 80,- meer op stuk slaan natuurlijk. Ik steun m'n club van harte, maar ik laat me niet afzetten.

Als vervolgens zo'n nepshirt vrijwel niet te onderscheiden is van het origineel dan is de keuze makkelijk gemaakt.
Misschien moet je dan eens fatsoenlijk wasmiddel kopen en niet op 60 graden wassen (en af en toe een ander shirt aantrekken).

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat bij een voetbalshirt de bedrukking het begeeft. Ik zie ook genoeg mensen lopen met shirts van 10 jaar of ouder (ook van Feyenoord) waarbij de bedrukking nog prima in orde is. En als de bedrukking echt zo kut is dan heb je gewoon recht op garantie.

Ik begrijp best dat je geen ¤ 80,- of meer wilt uitgeven voor een wedstrijdshirt hoor, maar koop dan een trainingsshirt ofzo. In zo'n nepshirt lopen is gewoon echt triest, ten eerste omdat het inderdaad pauper is, maar vooral omdat je je club er mee in de zeik zet.

Het is niet anders dan Hugo Bosz broeken kopen in Alanya, of Adidas schoenen met twee strepen dragen.
pi_163952386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens fatsoenlijk wasmiddel kopen en niet op 60 graden wassen (en af en toe een ander shirt aantrekken).

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat bij een voetbalshirt de bedrukking het begeeft. Ik zie ook genoeg mensen lopen met shirts van 10 jaar of ouder (ook van Feyenoord) waarbij de bedrukking nog prima in orde is. En als de bedrukking echt zo kut is dan heb je gewoon recht op garantie.

Ik begrijp best dat je geen ¤ 80,- of meer wilt uitgeven voor een wedstrijdshirt hoor, maar koop dan een trainingsshirt ofzo. In zo'n nepshirt lopen is gewoon echt triest, ten eerste omdat het inderdaad pauper is, maar vooral omdat je je club er mee in de zeik zet.

Het is niet anders dan Hugo Bosz broeken kopen in Alanya, of Adidas schoenen met twee strepen dragen.
Ach man, hou lekker je voorbarige conclusies voor je als je niet weet waar je het over hebt. :')

Ten eerste was ik altijd op 30 of 40 graden.

Maar bovenal staan de Feyenoordshirtjes er tegenwoordig om bekend dat de bedrukking van belachelijk slechte kwaliteit is. Dat is een bekend probleem, bij mede-supporters, maar ook bij Feyenoord zelf.

Vroeger inderdaad nooit last van gehad, maar sinds een jaar of 5 slijt de sponsorbedrukking, en eventueel het rugnummer met naam, erg snel. M'n nieuwere shirts zien er slechter uit dan m'n shirts van 10 jaar of ouder.

Het Feyenoordshirt van Aliexpress is overigens niet van echt te onderscheiden dus daarmee loop je echt niet voor lul. Alsof het uit dezelfde fabriek komt maar dan niet via de officiële kanalen wordt verkocht. :P

Verder ben ik jou natuurlijk geen verklaring schuldig.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 14:08:24 #68
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_163953205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach man, hou lekker je voorbarige conclusies voor je als je niet weet waar je het over hebt. :')

Ten eerste was ik altijd op 30 of 40 graden.

Maar bovenal staan de Feyenoordshirtjes er tegenwoordig om bekend dat de bedrukking van belachelijk slechte kwaliteit is. Dat is een bekend probleem, bij mede-supporters, maar ook bij Feyenoord zelf.

Vroeger inderdaad nooit last van gehad, maar sinds een jaar of 5 slijt de sponsorbedrukking, en eventueel het rugnummer met naam, erg snel. M'n nieuwere shirts zien er slechter uit dan m'n shirts van 10 jaar of ouder.

Het Feyenoordshirt van Aliexpress is overigens niet van echt te onderscheiden dus daarmee loop je echt niet voor lul. Alsof het uit dezelfde fabriek komt maar dan niet via de officiële kanalen wordt verkocht. :P

Verder ben ik jou natuurlijk geen verklaring schuldig.
Helaas heb je geen recht op garantie, ik had een feyenoord shirt (goudgeel shirt) waar ik super blij mee was. Normaal gewassen nooit iets mee aan de hand geweest.
Toen nam ik hem mee naar een toernooi in Thailand en legde hem opgevouwen op mijn strand bed neer en dook het zwembad in. Kom terug vouw het shirt uit en ja hoor letters aan elkaar geplakt. Duur shirt gekocht in de fanshop officieel kappa shirt.
Gemaild met de fanshop alles uitgelegd gevraagd of ik de letters die ik nu dubbel om mn shirt heb er nog met wat voor middel uit kan boenen. No chance.
En uiteraard ook geen korting op een nieuw shirt of i.d.

Jammer want nu moet ik dat shirt ergens op eBay of een andere site proberen te krijgen.
Als tip gaven ze me dat je een shirt ook beter niet in de droger kan gooien :)
Dus ga je naar een land op vakantie waar de temperatuur hoger is dan hier gebruikelijk dan is er smelt gevaar 8)7

[ Bericht 27% gewijzigd door CabinFever op 23-07-2016 14:15:36 ]
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_163953249
Ben echt benieuwd naar vanavond, vooral naar Jorgensen. Vind het wel heel jammer dat, zoals het er nu naar uitziet, Nelom de voorkeur gaat krijgen boven Woudenberg ;(
pi_163953790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 01:34 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Tsjah misschien ben ik daar wat principiëler in, ik heb sowieso niets met al die Chinese namaak. Van die paar tientjes verschil ga je ook niet aan de geeuwhonger..
#12 is not for sale!
pi_163953827
Ik ben vooral benieuwd dat het vanavond weer 'echt' gaat beginnen, voor m'n gevoel duurt die zomerstop nu eeuwen.
#12 is not for sale!
pi_163954011
Ik hoor net dat Berghuis niet bij de selectie zit van Watford voor de oefenwedstrijd tegen Anzhi vanmiddag.

Zou er een transfer aanstaande zijn? :P
  zaterdag 23 juli 2016 @ 14:47:50 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163954131
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoor net dat Berghuis niet bij de selectie zit van Watford voor de oefenwedstrijd tegen Anzhi vanmiddag.

Zou er een transfer aanstaande zijn? :P
Berghuis en Feyenoord zijn allang 'akkoord'

Berghuis wilde alleen afwachten of hij een serieuze kans kreeg bij Watford.

Die wordt dus aankomende week gepresenteerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 17:01:04 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163956940
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tsjah misschien ben ik daar wat principiëler in, ik heb sowieso niets met al die Chinese namaak. Van die paar tientjes verschil ga je ook niet aan de geeuwhonger..
Ik hield die mentaliteit ook lang aan, maar met die woekerprijzen van tegenwoordig koop ik ook maar de Chinese meuk :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:11:29 #75
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163957198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:35 schreef Pascalus het volgende:
Foto? Ben wel benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 23 juli 2016 @ 18:35:13 #76
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_163958930
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Als het echte shirt ¤60 was had ik het ook niet gedaan, maar ¤85 vind ik debiel. Dat geef ik er niet aan uit zelfs als namaakshirts helemaal niet bestonden. Volgens mij zijn die shirts ook pas zo duur geworden toen we weer Adidas kregen.
pi_163959481
Over de 100 euries voor een bedrukt thuisshirt vind ik ook van de gekken. Maar namaak shirts hoef ik ook niet, dus ik draag nog steeds met veel plezier het oude Blijdorp shirt.
Van alles is weer waardeloos.
pi_163959579
Feyenoord komt zaterdagavond voor het eerst dit seizoen in actie in De Kuip. Voor het oefenduel met Valencia, dat om 20:00 uur begint, is het stadion direct uitverkocht. Het duel tussen Feyenoord en de Spaanse club wordt live uitgezonden op FOX Sports 1. De tussenstand is te live te volgen op FR12.nl.
Opstellingen
Feyenoord: P. Hansson; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen en Elia.
Valencia: Alves, Cancelo, Santos, Ayala, Lato, Eugeni, Carlos Soler, Enzo Pérez, Nando, Rodrigo, Santi Mina.

Wissels
Feyenoord: Bijlow, Vejinovic, Van der Heijden, Basaçikoglu, Woudenberg, Tapia, Gustafson, Kramer, E. Hansson en Hamer.
Valencia: Nog niet bekend
pi_163959864
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef VanKuikeren het volgende:
Feyenoord komt zaterdagavond voor het eerst dit seizoen in actie in De Kuip. Voor het oefenduel met Valencia, dat om 20:00 uur begint, is het stadion direct uitverkocht. Het duel tussen Feyenoord en de Spaanse club wordt live uitgezonden op FOX Sports 1. De tussenstand is te live te volgen op FR12.nl.
Opstellingen
Feyenoord: P. Hansson; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen en Elia.
Valencia: Alves, Cancelo, Santos, Ayala, Lato, Eugeni, Carlos Soler, Enzo Pérez, Nando, Rodrigo, Santi Mina.

Wissels
Feyenoord: Bijlow, Vejinovic, Van der Heijden, Basaçikoglu, Woudenberg, Tapia, Gustafson, Kramer, E. Hansson en Hamer.
Valencia: Nog niet bekend
Nelom :')
Geen Gustafson :'(
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:42:55 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_163960009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Nelom :')
Geen Gustafson :'(
Zolang Kuyt niet geblesseerd of geschorst is zal Gustafson geen basisplek krijgen helaas
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')