abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163901865

WINSCHOTEN - De snel groeiende Scandinavische burgerwacht Soldiers of Odin heeft nu ook in Nederland een afdeling geopend. De groep die jaagt op asielzoekers die criminele feiten plegen liet zich dit weekend gelden in Winschoten.

Een jonge asielzoeker die dit weekend vrouwen zou hebben lastiggevallen, zou door de burgerwacht aan de politie zijn overgedragen. Op de Facebook-pagina van de groep claimt Soldiers of Odin dit ’succes’. „Wij zijn blij met burgers die ons een handje willen helpen, maar willen waken voor eigenrichting”, zegt woordvoerder Ramona Venema tegen De Telegraaf.

’Protecting our citizens and defending our streets’, staat op de Facebook-pagina van de Nederlandse afdeling van de Soldiers van Odin. Naast het logo prijken twee tekeningen van koppen met een helm met hoorns erop.

Bron

Website

Facebook

Prima initiatief, als de poltie niks doet of durft dan zelf maar de handen in 1

quote:
De jongen kreeg een waarschuwing van de politie. De ouders van een 12-jarig meisje die hij zou hebben lastiggevallen gaan aangifte doen. De politie heeft de zaak in onderzoek, maar laat weten dat Soldiers of Odin binnen de grenzen van de wet handelde.
pi_163901876
Hulde voor deze helden.
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:45:57 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163901933
Soldiers of Odin. _O_
Een echte Germaanse naam. _O_
Germaanse cultuur. _O_

Dit is wat we nodig hebben nu.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163901960
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef Harvest89 het volgende:
Soldiers of Odin. _O_
Germaanse cultuur. _O_

technisch gezien is Odin niet germaans. Dan zou het Wodan moeten zijn
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:48:43 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163901995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:47 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Jaja dat weet ik, maar veel verschillen zijn er niet tussen de twee.

Ik heb Odin/Wodan in mijn UI :7
pi_163901997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:47 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Hij is ook sarcastisch, lijkt mij..
pi_163902000
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef Harvest89 het volgende:
Soldiers of Odin. _O_
Germaanse cultuur. _O_

Leden die met Duitse helmen uit WO2 poseren _O_
Zich voordoen als hoeders van de Nederlandse cultuur maar nog geen fatsoenlijke zinnen kunnen typen _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_163902050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:48 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Not sure, gelet op bovenstaande
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:50:55 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163902055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:48 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Nee ik ben bloedserieus.
Er moeten veel meer van dit soort bewegingen komen.
Hoelang moeten we al die problemen met immigranten nog pikken?
Als de overheid niets doet, dan krijg je dit soort bewegingen. En terecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:13:14 ]
pi_163902063
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Leden die met Duitse helmen uit WO2 poseren _O_
Zich voordoen als hoeders van de Nederlandse cultuur maar nog geen fatsoenlijke zinnen kunnen typen _O_
Asielzoekers die schijt hebben aan onze cultuur, ons als ongelovige klootzakken zien, vrouwen en kinderen aanranden, verkrachten, stelen en moorden nee dat is goed.
pi_163902084
Ik heb het al eerder benoemd, maar clubs als deze zijn een glijdende schaal. Daarom moet je dit soort initiatieven zo snel mogelijk een halt toeroepen.

Dit wordt nu goed gevonden omdat mensen vinden dat het wel lekker uitkomt. Verkrachters en criminelen moeten sowieso het gevang in, dus handig dat een ander ze vast van straat plukt. Echter, deze mensen interpreteren de wet zelf. Doen geen onderzoek, plukken gewoon iemand van straat en leveren deze af op het politiebureau. Hoe meer applaus ze hier voor krijgen, hoe meer ze zich gerechtvaardigd voelen het recht meer in eigen hand te nemen. Ik kan je alvast op een briefje geven dat er eentje buiten zijn boekje zal gaan en een paar tikken uit gaat delen.

Zoals bij elke andere burgerwacht in de geschiedenis zul je ook bij deze club gaan zien dat ze worden gedreven vanuit een moralistische overtuiging. Dat betekent dat ze nu misschien criminele asielzoekers op gaan pakken, maar dat dergelijke straatpatrouilles zich, hoe meer applaus ze krijgen, ook ineens gaan bemoeien met andere aspecten dan islamitische asielzoekers. Dan gaan ze ineens iets vinden van zwerfvuil, kledingvoorschriften e.d.

Uiteraard is het niet gezegd dat deze club zich zo gaat gedragen. Ik geef alleen maar aan hoe het normaliter gaat met burgerwachten, en gezien hun naamvoering en manier van organisatie heb ik het idee dat dit niet alleen maar om 'veiligheid op straat' gaat, maar nog meer over een bepaalde visie op hoe de wereld moet zijn en dat elk compliment die deze lieden krijgen zal leiden tot een rechtvaardiging van toekomstig gedrag wat misschien wel de grenzen van het toelaatbare overschrijdt.

Zoals ik al heb gezegd: allemaal prima dit, tot ze ineens iets gaan vinden van iets anders dan asielzoekers, en Nederlanders zelf tegen een paar tikken aanlopen omdat ze iets doen wat deze club niet bevalt. Zo werkt dat met burgerwachten/knokploegen. Die interpreteren de wet niet. De handelen vanuit persoonlijke overtuiging van wat goed is en wat slecht is.
pi_163902143
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:50 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van asielzoekers, maar ik heb geen 'hoeder van de cultuur' nodig, dankjewel. Zeker niet deze gasten.

Net zo goed als met bescherming. Die hoef ik niet van hun. Vriendelijk aangeboden, maar laat het lekker aan de politie over. Ik voel me niet veiliger doordat deze figuren zich ineens met de veiligheid op straat gaan bemoeien. Integendeel zelfs.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:13:43 ]
pi_163902150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee ik ben bloedserieus.
_O-

Gekkerd toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:13:51 ]
pi_163902180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:26 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Dat keur ik ook niet goed, ze moeten alleen de gasten aanpakken die ook echt iets gedaan hebben, er is gewoon een aanpak nodig anders blijven, ik noem ze dan maar de ontspoorte asielzoekers, problemen geven.
Maar dit soort opmerkingen geven nou precies aan dat je het probleem niet snapt. "Ze moeten gewoon de gasten aanpakken die wat gedaan hebben". Een schuldvraag wordt beantwoord door een rechter. Natuurlijk mogen burgers iemand staande houden op verdenking van een een misdrijf, maar tot dusver hebben de heren enkel een keer de politie gebeld dat er ergens een in elkaar gemepte asielzoeker kon worden gevonden die zogenaamd iets gedaan zou hebben waarbij de heren zelf in geen velden of wegen te bekennen waren. Dat is geen staande houden natuurlijk.
Dit is gewoon een haatgroepje, geen verzameling bezorgde burgers die een buurtwacht opricht of iets dergelijks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163902211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het al eerder benoemd, maar clubs als deze zijn een glijdende schaal. Daarom moet je dit soort initiatieven zo snel mogelijk een halt toeroepen.

Dit wordt nu goed gevonden omdat mensen vinden dat het wel lekker uitkomt. Verkrachters en criminelen moeten sowieso het gevang in, dus handig dat een ander ze vast van straat plukt. Echter, deze mensen interpreteren de wet zelf. Doen geen onderzoek, plukken gewoon iemand van straat en leveren deze af op het politiebureau. Hoe meer applaus ze hier voor krijgen, hoe meer ze zich gerechtvaardigd voelen het recht meer in eigen hand te nemen. Ik kan je alvast op een briefje geven dat er eentje buiten zijn boekje zal gaan en een paar tikken uit gaat delen.

Zoals bij elke andere burgerwacht in de geschiedenis zul je ook bij deze club gaan zien dat ze worden gedreven vanuit een moralistische overtuiging. Dat betekent dat ze nu misschien criminele asielzoekers op gaan pakken, maar dat dergelijke straatpatrouilles zich, hoe meer applaus ze krijgen, ook ineens gaan bemoeien met andere aspecten dan islamitische asielzoekers. Dan gaan ze ineens iets vinden van zwerfvuil, kledingvoorschriften e.d.

Uiteraard is het niet gezegd dat deze club zich zo gaat gedragen. Ik geef alleen maar aan hoe het normaliter gaat met burgerwachten, en gezien hun naamvoering en manier van organisatie heb ik het idee dat dit niet alleen maar om 'veiligheid op straat' gaat, maar nog meer over een bepaalde visie op hoe de wereld moet zijn en dat elk compliment die deze lieden krijgen zal leiden tot een rechtvaardiging van toekomstig gedrag wat misschien wel de grenzen van het toelaatbare overschrijdt.

Zoals ik al heb gezegd: allemaal prima dit, tot ze ineens iets gaan vinden van iets anders dan asielzoekers, en Nederlanders zelf tegen een paar tikken aanlopen omdat ze iets doen wat deze club niet bevalt. Zo werkt dat met burgerwachten/knokploegen. Die interpreteren de wet niet. De handelen vanuit persoonlijke overtuiging van wat goed is en wat slecht is.
En dus?

Als ze de wet overtreden, dan pak je ze aan.
pi_163902228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar dit soort opmerkingen geven nou precies aan dat je het probleem niet snapt. "Ze moeten gewoon de gasten aanpakken die wat gedaan hebben". Een schuldvraag wordt beantwoord door een rechter. Natuurlijk mogen burgers iemand staande houden op verdenking van een een misdrijf, maar tot dusver hebben de heren enkel een keer de politie gebeld dat er ergens een in elkaar gemepte asielzoeker kon worden gevonden die zogenaamd iets gedaan zou hebben waarbij de heren zelf in geen velden of wegen te bekennen waren. Dat is geen staande houden natuurlijk.
Dit is gewoon een haatgroepje, geen verzameling bezorgde burgers die een buurtwacht opricht of iets dergelijks.
Weet je wat ik zo mooi vind is dat je alleen het ``haatgroepje`` als fout ziet, en de probleemAzoekers dan, daar hoor ik je niet over, moeten wij die gewoon hun gang laten gaan? Want justitie doet hier niks aan, die hebben het te druk met andere dingen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:00:17 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163902265
Eigenaar woont in Kerkrade, dat ligt bij mij in de buurt.
Ik ga lid worden van die beweging.
pi_163902275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee ik ben bloedserieus.
Draai hem eens om: hoe lang zouden we dit soort sympathieën zoals die van jou nog moeten pikken? Wat zou je er van vinden als er een auto door de straat zou rijden, iemand uit zou stappen en jou eens even aan zou spreken op jouw gedrag omdat het hun niet bevalt?

Ik snap je redenatie, maar weet wel dat dit soort dingen altijd leidt tot een glijdende schaal. Vandaag zijn het criminele asielzoekers. Dat gaat dan een tijdje goed, maar door hun 'succes' heeft deze groep ook ineens mening over andere zaken die niks met de problemen door 'zandmensen' te maken hebben. Immers, als je de straten schoon houdt van asielzoekers, waarom dan niet van hangjeugd? Of mensen met rare kleding?

Hoe goedbedoeld ook, het blijft heus niet bij asielzoekers. Straks gaan ze ook een mening hebben over iets waar jij géén probleem mee hebt, en dan sta jij ineens in hun vizier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:14:47 ]
pi_163902311
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mijn oma kon vroeger gewoon over straat lopen zonder voor kankerhoer uitgemaakt te worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:16:11 ]
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:02:29 #20
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163902319
Dit trouwens al voorbij gekomen:

Nee hoor, is echt geen neo-nazi groepje. Zijn gewoon bezorgde hardwerkende burgers. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_163902374
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Mijn oma kon vroeger gewoon over straat lopen zonder voor kankerhoer uitgemaakt te worden.
Mijn oma kan dat nog steeds. En hetzelfde geldt voor mijn moeder, en de moeders van iedereen die ik ken.

Met dergelijke persoonlijke ervaringen kunnen we vrij weinig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:15:50 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163902380
quote:

[..]

Vreemd. Dat lukt de mijne nog steeds namelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:15:56 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:05:40 #23
168739 Red_85
'echt wel'
pi_163902396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke inhoud? Meneer ziet deze gasten als beschermers van de Nederlandse cultuur. Dat is geen argument, maar een bepaalde kijk op zaken.
Zijn mening. Respecteer dat. Zodra ze de grens overstappen met een bepaalde mening tot uiting brengen, is andere koek. Maar waarom laten jij en je vriendjes jezelf zo laag uit richting een andere mening? Omdat jullie pretenderen de waarheid in pacht te hebben?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_163902399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:

[ afbeelding ]

Nee hoor, is echt geen neo-nazi groepje. Zijn gewoon bezorgde hardwerkende burgers. :')
Hoe kan ik weten dat dit van de oprichter is?
pi_163902410
quote:

[..]

Dus de Nederlandse cultuur houdt in dat je over straat kunt lopen zonder uitgescholden te worden? Of is schelden überhaupt geen onderdeel van de Nederlandse cultuur? Weet je zeker dat je een onveilig gevoel niet verwart met cultuur?

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:16:30 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163902413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:

[ afbeelding ]

Jihadisten zijn net zo vriendelijk, soort zoekt soort ^O^
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:06:41 #27
186587 Byzantynixschii
pi_163902424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:05 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Hoe kan ik weten dat dit van de oprichter is?
Bel hem op om te vragen of 'ie ze aan je wil laten zien?
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:06:43 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_163902426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn oma kan dat nog steeds. En hetzelfde geldt voor mijn moeder, en de moeders van iedereen die ik ken.

Kom je wel eens in de omgeving randstad? Bepaalde wijken is het echt niet meer leuk om als blondine over straat te lopen met tuig wat er rondloopt. Gesis, gescheld, intimidatie in allerlei vormen.
1947-2016
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:07:21 #29
186587 Byzantynixschii
pi_163902439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Jihadisten zijn net zo vriendelijk, soort zoekt soort ^O^
Dit slaat echt als een tang op een varken.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:09:06 #30
186587 Byzantynixschii
pi_163902486
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
soort zoekt soort
Zou fijn zijn als de soldatenkneusjes van Odin inderdaad zouden vertrekken naar een bananenland, daar houden ze wel van wettentredende knokploegen met een gemiddeld leden-IQ van 65.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:09:16 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163902489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar cijfers over de criminaliteit en sociale zekerheid. Bepaalde bevolkingsgroepen halen daar een schitterende hoge score.
pi_163902492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zijn mening. Respecteer dat. Zodra ze de grens overstappen met een bepaalde mening tot uiting brengen, is andere koek. Maar waarom laten jij en je vriendjes jezelf zo laag uit richting een andere mening? Omdat jullie pretenderen de waarheid in pacht te hebben?
Ik ben het zwaar oneens met de handelswijze van die zogenaamde 'Soldiers van Odin'. Er is in deze niet 'een waarheid', alleen een op kijk op zaken. Als de mening van een mede-user in strijd is met die van mij, dan kan er dus een clash volgen.

Je doet alsof wij er niets tegenin mogen brengen als iemand verklaart die Odin-gasten helemaal geweldig te vinden. Dat lijkt mij toch niet.
pi_163902515
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kom je wel eens in de omgeving randstad? Bepaalde wijken is het echt niet meer leuk om als blondine over straat te lopen met tuig wat er rondloopt. Gesis, gescheld, intimidatie in allerlei vormen.
Kerel, bijna 15 procent van de inwoners van mijn woonplaats is Turks of Marokkaans.

En nu?
pi_163902537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar cijfers over de criminaliteit en sociale zekerheid. Bepaalde bevolkingsgroepen halen daar een schitterende hoge score.
Dus omdat Marokkaan relatief vaker crimineel zijn, kan jij oma niet meer normaal over straat?
pi_163902559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Bel hem op om te vragen of 'ie ze aan je wil laten zien?
Je weet het dus zelf ook niet.
pi_163902573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:09 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als de soldatenkneusjes van Odin inderdaad zouden vertrekken naar een bananenland, daar houden ze wel van wettentredende knokploegen met een gemiddeld leden-IQ van 65.
ik ben voor! ^O^
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:12:24 #37
186587 Byzantynixschii
pi_163902582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Je weet het dus zelf ook niet.
Wat weet ik zelf niet?
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:13:00 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_163902597
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben het zwaar oneens met de handelswijze van die zogenaamde 'Soldiers van Odin'.
Exact. Ik ook niet. En als je de argumenten leest van de rest, zie je dat ze het ook eigenlijk niet eens zijn met deze burgerwachtvorm. Maar als noodzakelijk zien om toch de veiligheid van normale NL'ers te garanderen.
quote:
Er is in deze niet 'een waarheid', alleen een op kijk op zaken. Als de mening van een mede-user in strijd is met die van mij, dan kan er dus een clash volgen.
Klopt. Stop alleen eens met je zelf geachte verhevenheid boven de ander. Het is stuitend zo langzamerhand.
quote:
Je doet alsof wij er niets tegenin mogen brengen als iemand verklaart die Odin-gasten helemaal geweldig te vinden. Dat lijkt mij toch niet.
Toon maakt de muziek. Breng het anders. Minder uit de hoogte. Geldt voor jou, geldt ook voor je vriendjes. Wedden dat je minder mensen tegen je in het harnas jaagt en er gewoon een discussie gevoerd kan worden?
1947-2016
pi_163902600
Ik ga nu even Pechtoldiaanse taal uitslaan: Waar maken jullie je druk over? Maar 0,5% van de bevolking is vluchteling en de kans dat eentje er door een Soldier of Odin gepakt wordt is nog eens 100 keer kleiner.
pi_163902662
quote:

[..]

Ik ben geen oma maar kan prima over straat zonder voor kankerhoer uitgemaakt te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2016 12:21:36 ]
pi_163902669
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:12 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat weet ik zelf niet?
Of die armen daadwerkelijk de armen zijn van de oprichter.
pi_163902699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zoeken naar spijkers op laag water. Geneuzel in de marge.
Dat is wat je doet. Omdat je er zelf niet meer uit komt ga je je verlagen.
Hoezo? Het gaat over het 'hoeden' van de cultuur, maar als ik dan een voorbeeld vraag komt er een anekdote over een oma die niet meer over straat kan zonder uitgescholden te worden. Dat heeft weinig met cultuur te maken verder, tenzij je blijkbaar stelt dat mensen (of oude vrouwtjes specifiek) uitschelden geen onderdeel uitmaakt van De Nederlandse Cultuur.

Ik heb verder nooit iets gezegd over criminaliteit of een onveilig gevoel, ik ben er van op de hoogte dat de criminaliteitscijfers onder allochtonen schrikbarend hoog zijn, ik weet dat er groepen tuig zijn die zich samen stoer genoeg voelen om meisjes uit te schelden, maar nogmaals, een asielzoeker aanhouden omdat hij een misdaad heeft gepleegd heeft weinig met het 'hoeden' van onze cultuur te maken.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:16:40 #43
186587 Byzantynixschii
pi_163902705
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:15 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Of die armen daadwerkelijk de armen zijn van de oprichter.
Je gelooft het niet? :')

Kijk pipo, als jij graag je kop in het zand wilt steken en niet wilt geloven dat deze Odin rukkers gewoon een groepje neo-nazi's is dan moet je dat lekker zelf weten. :W
pi_163902714
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik ben geen oma maar kan prima over straat zonder voor kankerhoer uitgemaakt te worden.
Dus als het in jouw dorpje kan dan kan het overal? Ik kan hier gewoon over straat lopen dus kan het in Bagdad ook. Waarom dan vluchtelingen opvangen?
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:17:45 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163902733
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat kunt, kan iedereen dat, en wordt niemand voor kankerhoer uitgemaakt door kansenparels?

Hier gebeurt het regelmatig helaas.
pi_163902754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:16 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je gelooft het niet? :')

Kijk pipo, als jij graag je kop in het zand wilt steken en niet wilt geloven dat deze Odin rukkers gewoon een groepje neo-nazi's is dan moet je dat lekker zelf weten. :W
Ik sta niet perse positief tegenover deze groep, maar valse beschuldigingen zijn nooit goed.
pi_163902775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat kunt, kan iedereen dat, en wordt niemand voor kankerhoer uitgemaakt door kansenparels?

Hier gebeurt het regelmatig helaas.
Dan zal er ook wel een stukje waarheid in zitten.
pi_163902783
Ik woon overigens gewoon in Amsterdam en mijn vriendin is hier nog nooit voor kankerhoer uitgemaakt. Ze is wel regelmatig in haar billen geknepen door autochtone schooiers, als we dan toch met anekdotisch bewijsmateriaal bezig zijn.
pi_163902834
Doodeng dit soort groeperingen, een gevolg van het pappen en nathouden, en zolang we niets aan de polarisatie vanuit de islam doen gaat dit alleen maar erger worden.

Daarentegen is het ook weer stuitend dat een salafistisch burgerwacht wel als acceptabel gezien wordt....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163902843
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
Ik woon overigens gewoon in Amsterdam en mijn vriendin is hier nog nooit voor kankerhoer uitgemaakt. Ze is wel regelmatig in haar billen geknepen door autochtone schooiers, als we dan toch met anekdotisch bewijsmateriaal bezig zijn.
Dan moeten we gewoon 14 miljoen Nederlanders het land uitgooien en 14 miljoen Afghanen importeren. Dan wordt dit land nog mooier. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')