Ze is inmiddels thuis. Verder zal ze eerdaags zelf wel weer een keer hier langs komen. Kwam per toeval op dit topic en door het verhaal wist ik om wie het ging :-Dquote:
Welnee! Zo heb ik zelf ook een paar keer gezeten in de afgelopen 4 weken hoor als ik even niks van haar vernam. Maar gelukkig is ze nu lekker thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:19 schreef LuDann het volgende:
Ok! Nu voel ik me een beetje idioot voor het zorgen maken.Blij te lezen dat ze weer thuis is!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bellenblaaszeep maakt ook vervelende vlekken die je pas ziet na het wassen. Maar ik neem aan dat als het alleen maar bij kleding van je man voorkomt dat dit het ook niet is.
En het is eigenlijk alleen op de spullen van je man? Dan kan het toch niet aan de machine liggen? Misschien een leren label van een spijkerbroek dat afgeeft?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:20 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik zou verwachten nee. Maar ik heb ook begrepen dat dat meer grijze vlekken zijn.
Dit zijn oranje vlekken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:19 schreef LuDann het volgende:
Ok! Nu voel ik me een beetje idioot voor het zorgen maken.Blij te lezen dat ze weer thuis is!
Danic, ik heb een keer gehad dat een knopje van mijn spijkerbroek (sierknopje op de rand van mijn broekzak) ging roesten en vlekken gaf in de was. Wie weet hebben jullie er ook zo'n roestige broek tussen zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:20 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik zou verwachten nee. Maar ik heb ook begrepen dat dat meer grijze vlekken zijn.
Dit zijn oranje vlekken.
van die blauwe diepvries zakjes met een beetje water , aan een touwtje in de deur of raam openingen hangrnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Burdie het volgende:
Iemand een tip tegen een vliegenplaag?Ik maak er zonder overdrijven elke dag minstens 50 dood en de volgende ochtend zitten ze er gewoon weer.
Ik heb alles al schoon gemaakt, vuilnis steeds zsm het huis uit, maar het maakt allemaal geen verschil.
Huh? Wat is daar het effect van dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
van die blauwe diepvries zakjes met een beetje water , aan een touwtje in de deur of raam openingen hangrn
Maar dan wel recht boven het plintentrapje, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
van die blauwe diepvries zakjes met een beetje water , aan een touwtje in de deur of raam openingen hangrn
Burdie ik weet niet hoe je woont maar toen wij in een flat woonden hebben we ook eens heel erg veel vliegen gehad. Na heel veel zoeken en schoonmaken bleken er maden door het gat bij de verwarmingsbuizen via onze bovenburen te komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Burdie het volgende:
Iemand een tip tegen een vliegenplaag?Ik maak er zonder overdrijven elke dag minstens 50 dood en de volgende ochtend zitten ze er gewoon weer.
Ik heb alles al schoon gemaakt, vuilnis steeds zsm het huis uit, maar het maakt allemaal geen verschil.
Las er laatst wat over op een paardenforumquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huh? Wat is daar het effect van dan?
heeft te maken met hoe vliegen "kijken" en een zakje water vergroot hun beeld ofzoiets waardoor ze dan niet naar binnen komen. Google er maar is op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huh? Wat is daar het effect van dan?
Met of zonder opgehangen zakjes?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Burdie het volgende:
De score vandaag: ongeveer 15 vliegen. Dat scheelt al een boel ten opzichte van de 50+ van gisterenmorgen nog maar eens wat meer schoonmaken en poetsen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |