SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Ik denk het wel, zo heb ik dus 1 keer een Lapras en een Gyarydos op m'n radar gezien maar niet kunnen vinden helaas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze er zijn in het wild
quote:Connectivity issues are par for the course right after a popular game launches. Usually, things stabilize after a couple of days, if not sooner. Pokémon Go has somehow managed to get worse as time goes on.
If you are having trouble connecting to Pokémon Go right now, you are not alone. I’ve been staring at this for hours now:
Really, this isn’t an isolated incident. Most of my experience with Pokémon Go has been defined by technical issues. I can’t tell you how many times I have typed my log-in info at this point, or how many Google verification codes I’ve had to punch in, only to have it fail to retrieve my trainer info. If the app manages to connect to the servers, it still tends to run fairly sluggish on my phone, such that simply navigating menus is a bummer. Sometimes, it takes multiple taps for the game to register that I am encountering a Pokémon. 10% of the time, it will outright crash after I capture a Pokémon. Often, it’ll just crash for no observable reason. Pokémon Go is the buggiest game I’ve played in 2016 so far.
Even the mechanics are busted. For days now, every single Pokémon on the Nearby tab displays itself as three steps away, making it almost impossible to track down specific monsters. The whole point of the game is to explore and capture new critters!
Mostly, though, I’ve been staring at that damn loading screen. Hoping against hope that the blue bar moves up, and the Gyarados goes away. It usually doesn’t.
Niantic is definitely working on the game. Actually, Pokémon Go got an update today. Here’s what it addressed:
Jup, het is eigenlijk bizar dat we met zijn allen zo'n buggy spel blijven spelen. Elk ander spel hadden we allemaal van gezegd "nah, fix die rommel eerst maar".quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik was het hier helaas wel mee eens: http://kotaku.com/two-wee(...)e-still-a-1783998610
[..]
We invested so much time in it, its a shame to throw it away.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup, het is eigenlijk bizar dat we met zijn allen zo'n buggy spel blijven spelen. Elk ander spel hadden we allemaal van gezegd "nah, fix die rommel eerst maar".
Gambler's fallacyquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We invested so much time in it, its a shame to throw it away.
Mijn vriend heeft het spel een middag gespeeld en toen geroepen: nah, fix die rommel eerst maarquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:11 schreef picodealion het volgende:
Jup, het is eigenlijk bizar dat we met zijn allen zo'n buggy spel blijven spelen. Elk ander spel hadden we allemaal van gezegd "nah, fix die rommel eerst maar".
Damn...Ik moet er echt nog veel vangen.quote:Op
donderdag 21 juli 2016 10:09 schreef DannyDeko het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)pdated_rarity_chart/
Er staan hier Region Exclusives, zou dit echt zo zijn? Ik heb wel al een Mr. Mime gevangen, die andere 3 nog niet gezien.
Zo sneu altijd als zo'n site een artikel van 6 items moet opsplitsen in 3 pagina's. Maar wel interessant, ik kan niet wachten op battles en trading.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:15 schreef Happel het volgende:
http://otakukart.com/anim(...)-amazing-features/2/
[..]
Damn...Ik moet er echt nog veel vangen.
Baasquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:18 schreef Jaytje07 het volgende:
Holy fuck,,,,wilde Lapras met een CP1558 in the pocket!
Ik woon tegenover een pokestop. Echt net buiten m'n bereik zitten er drie naast elkaar. Zit ik in m'n stamkroeg dan zijn die alle drie wel binnen bereikquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:10 schreef picodealion het volgende:
Er zit een pokestop vlak bij huis waar ik net niet bij kan, maar als er een lure op staat kan ik daar nog net wel van profiteren. Fijn dat mijn buren meerdere keren per dag een lure erop hangen.
heb hem er nog wel opstaan, en afentoe als ik de hond uitlaat loop ik richting een pokestop werkt het dan weer niet (goed) ben ik er wel weer voor paar dagen klaar mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het spel een middag gespeeld en toen geroepen: nah, fix die rommel eerst maar
Alleen ik wil er nog niet aan
Oh, ik had al besloten gewoon te wandelen en maar te zien wat ik tegen kom en niet op de nearby dingen af te gaan want dat frustreert alleen maar enorm en voor je het weet zit je 3 km verderop zonder iets gevonden te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:21 schreef spierbal het volgende:
heb hem er nog wel opstaan, en afentoe als ik de hond uitlaat loop ik richting een pokestop werkt het dan weer niet (goed) ben ik er wel weer voor paar dagen klaar mee.
Vooral die nearby, nu loop je een beetje als kip zonder kop te lopen en niet eens doelgericht want het is toch maar gokken.
Ik had het stiekem toch wel fijn gevonden als die Gym op m'n werk een pokestop had geweest. Ik heb nooit meer dan 40 pokeballs in totaal. Maar keer zo'n zubat die er uit blijft springen en je bent er zo doorheenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Ben overigens toch wel blij dat er in mijn huis ook niets zit en geen Pokestop vlak bij(en dan wel in bebouwd gebied). Zit ik tenminste niet de hele tijd met die telefoon naast me
Dat vind ik ook jammer ja. Zeker omdat ik iedere dag wel in de bergen loop. Niet dat ik er nu met m'n GSM die continu aan de beademing ligt iets aan heb, maar tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo een stuk door het platteland/bos wandelen, maar ik verwacht daar eigenlijk helemaal nietsDat vind ik zo jammer aan dit spel. Het moedigt wandelen misschien wel aan, maar alleen in bebouwde kom. Start Ingress ook wel op, dan zie ik of ik voor niets aan het kijken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |