SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als iemand transferbeleid 2015/2016 en 2016/2017 maakt, zet ik hem er wel even in. Zelf geen zin en geen tijd voor.SPOILER: Transferbeleid 2015/2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had deze nog wel liggen, misschien dat iemand er verder mee wil gaan
[ Bericht 15% gewijzigd door mokkiemok op 21-07-2016 09:55:30 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik verwacht niet dat Bosz Ghazi op de bank gaat zetten. Verder zou mijn eigen voorkeur dan nog Cerny zijn.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopen dat El ghazi op gaat leven onder het spel van Bosz. Vorig seizoen vond ik hem al vanaf het begin een drama, ook toen hij scoorde. Als ie nu wel vaker zn mannetje voorbij gaat (durven) komen EN scoren zou het mooi zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Bosz Ghazi op de bank gaat zetten. Verder zou mijn eigen voorkeur dan nog Cerny zijn.![]()
Riedewald sowieso op zes ja?
Nu nog meer zin in het nieuwe seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ghazi verbetert in de afronding vind ik het ook zeker geen slechte rechtsbuiten. Ik heb nog wel de hoop dat Cerny stappen zet, maar bij veel spelers ben ik wel benieuwd of ze vorig seizoen nou gewoon gebukt gingen onder het regime van de Boer of gewoon echt niet beter kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopen dat El ghazi op gaat leven onder het spel van Bosz. Vorig seizoen vond ik hem al vanaf het begin een drama, ook toen hij scoorde. Als ie nu wel vaker zn mannetje voorbij gaat (durven) komen EN scoren zou het mooi zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je bedoelt Nouri? Marokkaansquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Die Turk van jullie heeft het weer verkloot voor Oranje -19, wees er trots opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb de wedstrijd in kwestie niet gezien, maar in de potjes die ik in de jeugd/Jong gezien heb van hem viel mij dat niet opquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Walgelijke speler, denkt alleen aan zichzelf.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mist de beslissende strafschop omdat hij hem mooi wilt nemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd in kwestie niet gezien, maar in de potjes die ik in de jeugd/Jong gezien heb van hem viel mij dat niet op![]()
Nadeel is dat je dan viergever of die slome Duitser achterin krijgtquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Riedewald sowieso op zes ja?
Nu nog meer zin in het nieuwe seizoenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ah, da's niet zo handig neequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mist de beslissende strafschop omdat hij hem mooi wilt nemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die slome Duitser dus, al begreep ik dat hij tegen Beziers het prima deed (maar ook die wedstrijd heb ik niet zelf gezien)quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan viergever of die slome Duitser achterin krijgtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen een vierdeklasser moet hij nog wel overeind blijven ja.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die slome Duitser dus, al begreep ik dat hij tegen Beziers het prima deed (maar ook die wedstrijd heb ik niet zelf gezien)![]()
Ik zou over het algemeen niet teveel kijken naar de tegenstand in oefenpotjes. Maar goed, ik heb de wedstrijd zelf niet gezien dus het is lastig er wat over te zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen een vierdeklasser moet hij nog wel overeind blijven ja.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan liever gudelj op zes en riedewald achterinquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die slome Duitser dus, al begreep ik dat hij tegen Beziers het prima deed (maar ook die wedstrijd heb ik niet zelf gezien)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Hetzelfde middenveld als vorig jaar, zelfs met 6 ipv 10, hoeft niet zo van mijquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan liever gudelj op zes en riedewald achterinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hij schoot hem tegen de lat????quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mist de beslissende strafschop omdat hij hem mooi wilt nemen.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in het midden. Gewoon een hoek kiezen zoals die Duitsers.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in het midden. Gewoon een hoek kiezen zoals die Duitsers.
Door het midden heeft juist een grotere kans om een doelpunt te zijn. Jammer joh.![]()
op basis van 4 penalties?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door het midden heeft juist een grotere kans om een doelpunt te zijn. Jammer joh.![]()
Die grote zone links is vanwege het feit dat de meeste rechtsbenige spelers daarheen schieten?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door het midden heeft juist een grotere kans om een doelpunt te zijn. Jammer joh.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat lijkt me de belangrijkste reden ja; als je in die hoek schiet moet 'ie ook echt scherp zijn, in de andere hoek scoor je vaak omdat je de keeper de verkeerde kant op stuurt (heel algemeen gezegd)quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die grote zone links is vanwege het feit dat de meeste rechtsbenige spelers daarheen schieten?![]()
https://www.facebook.com/voetbalzone/posts/1261695090530708
Is die Reinier Burgemeester 1 van jullie?![]()
Zou ook de omgekeerde Badder kunnen zijn, die legt ook altijd leuk selecties naast elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.facebook.com/voetbalzone/posts/1261695090530708
Is die Reinier Burgemeester 1 van jullie?![]()
Alleen jammer dat hij die capaciteiten niet bezit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopen dat El ghazi op gaat leven onder het spel van Bosz. Vorig seizoen vond ik hem al vanaf het begin een drama, ook toen hij scoorde. Als ie nu wel vaker zn mannetje voorbij gaat (durven) komen EN scoren zou het mooi zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Eeuwig dilemma wat betreft aankoop linksbuiten. Je hebt een goede, en ik vind het ook wel een mooie positie voor Dolberg om wat minuten te maken. Maar als Younes heb je wel een probleem.![]()
Younes heeft geen probleem want die blijft gewoon vaste linksbuiten. Of moet iets geweldigs worden gekocht. Dan hebben we nog Cerny, el Ghazi en Muric. 4 spelers is genoeg voor 2 posities denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eeuwig dilemma wat betreft aankoop linksbuiten. Je hebt een goede, en ik vind het ook wel een mooie positie voor Dolberg om wat minuten te maken. Maar als Younes heb je wel een probleem.![]()
Daar is een woord weggevallen, bedoelde dat je een probleem hebt wanneer Younes wegvalt. De mannen die jij noemt hebben toch vooral ervaring als rechtsbuiten, en dat omvormen is vaak niet zo makkelijk als gedacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Younes heeft geen probleem want die blijft gewoon vaste linksbuiten. Of moet iets geweldigs worden gekocht. Dan hebben we nog Cerny, el Ghazi en Muric. 4 spelers is genoeg voor 2 posities denk ik.
Maar ben het wel met je eens, vind doorstroming van talent een van de belangrijkste factoren; aankoop belemmert dat.![]()
quote:Lerin Duarte en Ajax hebben de intentie om het contract van de 25-jarige middenvelder te ontbinden. De Deense club SønderjyskE heeft concrete belangstelling voor de Nederlandse spelmaker, wiens verbintenis nog tot medio 2017 loopt.
'We praten met Ajax over ontbinding van het contract', zegt zaakwaarnemer Aleksandar Bursac in gesprek met Voetbal International. 'Zowel Ajax als Lerin heeft de intentie om daar uit te komen, dus ik verwacht geen problemen.'![]()
We hebben Gudelj, Bazoer, Sinkgraven, Klaassen, Nouri, Van de Beek, De Jong..
''Kom laten we nog een middenvelder halen da's grappig xD''![]()
ik wil siem en nigel terugquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
''Kom laten we nog een middenvelder halen da's grappig xD''
Mooi middenveld met frenkie![]()
10 middenvelders en een doelman opstellen. Immers... De slag op het middenveld, daar wordt de wedstrijd gewonnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan zijn dat het al gepost is, maar ik kon het zo even snel niet in het topic vindenquote:In september worden de eerste constructies voor de pilot 'safe standing' op de eerste ring Zuid geplaatst en zijn daardoor voor het eerst zichtbaar voor het publiek. Supportersgroepen Vak410 en de F-side zullen op de nieuwe tribune worden samengebracht.
In de eerste fase worden circa tweehonderd plekken in de safe standing-constructie gerealiseerd. Vervolgens zal dit gefaseerd uitgebreid worden. Streven is dat alles aan het begin van de winsterstop gerealiseerd is en dus na de winterstop klaar is voor gebruik. Er zal in de nieuwe situatie een uitbreiding plaatsvinden in de gracht waardoor er extra capaciteit ontstaat.
Alleen bij Eredivisie en KNVB beker
Safe standing wordt alleen toegepast tijdens wedstrijden in de Eredivisie en het KNVB bekertoernooi. Bij Europese duels is dit niet toegestaan. De staalconstructies die worden geplaatst, dienen als valbrekers. In deze constructie zit een stoel verwerkt die bij Eredivisiewedstrijden en bekerduels vergrendeld zit. Bij Europese wedstrijden kunnen ze ontgrendeld worden waardoor er gezeten kan worden.
Ajax.nlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Robert Mak officieel naar Zenit, dat scheelt een hoop.
Als we nu niet door gaan kunnen we Afc ajax nv beter opheffen![]()
Goede postquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Brammess het volgende:
Robert Mak officieel naar Zenit, dat scheelt een hoop.
Als we nu niet door gaan kunnen we Afc ajax nv beter opheffenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Te jong.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil siem en nigel terug
Mooi middenveld met frenkie![]()
Straks stelt overmars dat cassiera en westermann de kanonnen zijn
Joke's on usHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Tagliano op 22-07-2016 22:37:04 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alle 2 prima aankopen dus ik vind het wel best.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Straks stelt overmars dat cassiera en westermann de kanonnen zijn
Joke's on us![]()
Precies, lekker weer middenmoot. Ik vind het best|!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alle 2 prima aankopen dus ik vind het wel best.Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Jij weet al dat Cassiera middelmaat is?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:28 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Precies, lekker weer middenmoot. Ik vind het best|!![]()
![]()
Trololololquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:28 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Precies, lekker weer middenmoot. Ik vind het best|!
Misschien is ajax.netwerk een betere plek voor je."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat maakt het toch al iets Makkelijkerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
En PAOK verkoopt sterspeler Mak, toch prettig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar geen kanonnen. Wellicht doet de Cas een younes en verrast hij ons.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alle 2 prima aankopen dus ik vind het wel best.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wat jammer. Wat was de laatste wedstrijd waarin hij niet de slechtste middenvelder was?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:04 schreef Brammess het volgende:
Bazoer mogelijk niet fit voor PAOK thuis![]()
Zeg maar gerust 'slechtste speler'. Ergens voor de winterstop.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat jammer. Wat was de laatste wedstrijd waarin hij niet de slechtste middenvelder was?![]()
Heb je de tweede seizoenshelft naar het voetbal gekeken of wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat jammer. Wat was de laatste wedstrijd waarin hij niet de slechtste middenvelder was?![]()
Ja joh, allemaal toppers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Dat is niet iets van de afgelopen jaren..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt ook zoiets als kapitaalvernietiging![]()
En geloofwaardig beleid, langetermijnbeleid et cetera. Alleen Gudelj is op de lange termijn een onzinnige toevoeging. Voor de rest allemaal prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt ook zoiets als kapitaalvernietiging![]()
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er nou van moet verwachten as. dinsdagWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Een ontiegelijke kutwedstrijd.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er nou van moet verwachten as. dinsdag![]()
Zowel Paok als Ajax kunnen er weinig van daar waar Ajax het team is wat de wedstrijd waarschijnlijk zal moeten maken maar totaal nog niet is ingespeeld op elkaar.quote:
Ik verwacht een zeer angstig geheel met hooguit een opvlieger om de wedstrijd te beslissen.![]()
Hoezo verwacht je dat PAOK het aan Ajax laat? Ik heb beelden gezien dat ze helemaal niet vies zijn om aanvallend ten strijde te gaan en ook dat kan Ajax nekken. Onder druk hebben ze redelijk wat individuele fouten begaan in de voorbereiding.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel Paok als Ajax kunnen er weinig van daar waar Ajax het team wat de wedstrijd waarschijnlijk zal moeten maken totaal nog niet is ingespeeld op elkaar.
Ik verwacht een zeer angstig geheel met hooguit een opvlieger om de wedstrijd te beslissen.![]()
Gelukkig hebben we geen trainer meer die het erbij haalt dat we geen Messi of Neymar hebben die de boel open kan breken als we dan toch tegen een muur moeten spelen.![]()
Inderdaad zeg, FOK!ers die naar een wedstrijd gaanquote:Op maandag 25 juli 2016 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga erheen dus ik verwacht een eclatante 3-0 overwinning
En toen werd ik wakkerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dus op hun best kunnen ze het ons "moeilijk" maken?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Als het bij ons gaat lopen, kunnen we het Ajax heel lastig maken''
#opendeuren #biseswar
Een team vol Mexicanobakkers dus, lekker indekken![]()
En Westermann weten we wel van dat hij voldoet?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:17 schreef BobW het volgende:
Thuis geen tegengoal ben ik tevreden dus hopelijk speelt Viergever niet.![]()
Tja dat is lastig. Riedewald kan weer in de verdediging met op het middenveld Klaassen, VD Beek, Bazoer (mits fit), maar ik genoot wel van Riedewald op 6.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Westermann weten we wel van dat hij voldoet?![]()
Kan niet slechter zijn dan 4gever, 3x in de fout tegen AFC, 2x tegen OL, op basis van de voorbereiding en aangezien "elke speler op 0 begint" zou ik hem niet op stellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Westermann weten we wel van dat hij voldoet?![]()
Westermann was een lachertje bij Betis. Categorie Van der Vaart. Iedereen die over hem spreekt, is ontzettend negatief. Ik vraag het me af.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kan niet slechter zijn dan 4gever, 3x in de fout tegen AFC, 2x tegen OL, op basis van de voorbereiding en aangezien "elke speler op 0 begint" zou ik hem niet op stellen.![]()
Dan Bazoer voor Riedewald en Riedewald naar links centraal. Gewoon geen Viergever alsjeblieftquote:Op maandag 25 juli 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Westermann was een lachertje bij Betis. Categorie Van der Vaart. Iedereen die over hem spreekt, is ontzettend negatief. Ik vraag het me af.![]()
Haha, iemand durft dit gewoon te posten op PSV netwerkquote:Bij de 9-2 van Bayern vs. HSV stond Westermann naast Bruma. Beiden scoorden voor HSV overigens.
Maar ja, toen was Bruma nog een talent en Westermann was op zijn top.![]()
Ga slapen johquote:Op maandag 25 juli 2016 02:44 schreef Brammess het volgende:
Haha, iemand durft dit gewoon te posten op PSV netwerk
[..]Children of the night. What music they make.![]()
Komt het morgen live op tv ergens? Of wordt het streamen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
SBS6 heeft de rechten gekregen zat oorspronkelijk niet in CL pakket.quote:Op maandag 25 juli 2016 06:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
Komt het morgen live op tv ergens? Of wordt het streamen?Ko![]()
Top, dank je.quote:Op maandag 25 juli 2016 06:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
SBS6 heeft de rechten gekregen zat oorspronkelijk niet in CL pakket.
Heeft SBS CL het verplaatst naar Veronica? Zoiets hoorde ik.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Volgens mij alleen via Ziggoquote:Op maandag 25 juli 2016 06:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Top, dank je.
Heeft SBS CL het verplaatst naar Veronica? Zoiets hoorde ik.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
voetbal kijk je voor je plezier, waar je dat kijkt moet je zelf weten. Ik heb echt geen tijd om elke week in het/een stadion te zitten.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iedereen is ook negatief over Viergever en die kennen nu eenmaal wel. Dat Westermann er niets van kan is voor de meeste hier van horen zeggen.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Westermann was een lachertje bij Betis. Categorie Van der Vaart. Iedereen die over hem spreekt, is ontzettend negatief. Ik vraag het me af.![]()
Prima, maar volgende week heb ik ivm werk geen tijd om naar Griekenland te vliegen, wat dan?quote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Huilen in een hoekjequote:Op maandag 25 juli 2016 10:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Prima, maar volgende week heb ik ivm werk geen tijd om naar Griekenland te vliegen, wat dan?![]()
![]()
Ik ga het eens proberenquote:(of gewoon voor ¤4,- die wedstrijd kopen bij Ziggo)
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
nee dat mag niet van Leonos. Elke wedstrijd moet je in het stadion zien. Dus dat wordt in het weekend stad en land afreizen om meerdere wedstrijden te kunnen zien.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:47 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen(of gewoon voor ¤4,- die wedstrijd kopen bij Ziggo)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is ook de reden dat ik afgelopen EK geen wedstrijd gezien heb. Voetbal kijk je gewoon echt niet op tv of op een groot scherm.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee dat mag niet van Leonos. Elke wedstrijd moet je in het stadion zien. Dus dat wordt in het weekend stad en land afreizen om meerdere wedstrijden te kunnen zien.![]()
Ga je ook naar Theo Maassen?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef hafcfan het volgende:
Morgen mogen we weer lachen, gieren en brullen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik had je best hoog staan HAFC maar nu hoop ik eerlijk gezegd dat Heracles er met 9-0 over 2 wedstrijden uitvliegt.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef hafcfan het volgende:
Morgen mogen we weer lachen, gieren en brullen.![]()
Toch al 40.000 verkochte kaarten, wel wat meer dan ik verwachtteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
#vertrouwenquote:Op maandag 25 juli 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Toch al 40.000 verkochte kaarten, wel wat meer dan ik verwachtteWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toch best netjes voor een vakantieperiode.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Toch al 40.000 verkochte kaarten, wel wat meer dan ik verwachtte
Rapid Wien vorig jaar was trouwens wel uitverkocht.![]()
Zullen nog wel wat verkocht worden bij de stadionkassa lijkt mequote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toch best netjes voor een vakantieperiode.
Rapid Wien vorig jaar was trouwens wel uitverkocht.Oh.![]()
Dat was ook twee weekjes later natuurlijk, toen eerst de uitwedstrijdquote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Rapid Wien vorig jaar was trouwens wel uitverkocht.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat was ook een return, misschien afwachtende mensen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Rapid Wien vorig jaar was trouwens wel uitverkocht.![]()
Ligt het aan mij dat ajax.nl weer eens moeilijk doet?
Het werkt alMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen is wel echt de nieuwe Bergkamp, nog geen woord gezegd geloof ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar ben ik zeer blij om.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gudelj ook niet, dus dat compenseert alleraardigst
Jammer dat hij maar één wedstrijd geschorst is.Oh.![]()
Wel net een paar open deuren ingetraptquote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
Klaassen is wel echt de nieuwe Bergkamp, nog geen woord gezegd geloof ik![]()
Uitstekendquote:Op maandag 25 juli 2016 15:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wel net een paar open deuren ingetraptMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is altijd zo met dit soort persconferenties.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wel net een paar open deuren ingetrapt
Ach, het is is onderdeel van de voorpret hè.Oh.![]()
goede vragen van deze dame, wie is dit?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iemand van AT5quote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
goede vragen van deze dame, wie is dit?![]()
2 leuke vrouwen als je het mij vraagtquote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke vrouw wel die dat moet vertalenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze is zwangerquote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke vrouw wel die dat moet vertalen![]()
Waar is Miel Brinkhuis eigenlijk? Dat is toch de perschefquote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
2 leuke vrouwen als je het mij vraagtOh.![]()
Die man zal ook wel eens op vakantie willenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is Miel Brinkhuis eigenlijk? Dat is toch de perschefMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
is ze in ieder geval geen maagd meer.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is nog op vakantie tot de 8equote:Op maandag 25 juli 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is Miel Brinkhuis eigenlijk? Dat is toch de perschefFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat kan heel eind mei en juni lijkt me.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die man zal ook wel eens op vakantie willenOh.![]()
kutvraagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij kan alleen niet voetballenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaat Ajax zo om met Serero
Heeft zich toch altijd keurig ingezet voor Ajax.![]()
Ik zou de argumentatie passant bla bla verwachten. Maar goed, dan nog hoort Bosz dat zelf te bepalenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom doet de club dat en mag Bosz dat niet bepalen?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zijn verdedigersquote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zitten Viergever en Dijks dan nog bij de selectie?![]()
Kan wel dat het gaat om het contractverhaal en ze hem echt willen verkopen ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
blijkbaar besloten met of na de boer.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
in ieder geval zonder of voor bosz.
raar wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ironisch genoeg werd er in het droevige 2014/15 met hem het beste gevoetbald.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus dan mogen ze er niks van kunnen.
Serero kan trouwens prima voetballen.![]()
Serero was in de CL ook altijd een van de betere Ajacieden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ironisch genoeg werd er in het droevige 2014/15 met hem het beste gevoetbald.Oh.![]()
Dit is een cultuurshock. Ik heb altijd gehoord dat er FYSIEK, KRACHT en al die termen nodig zijn om te overleven in de CL.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was in de CL ook altijd een van de betere Ajacieden.![]()
In welk opzicht? Een pass geven over meer dan 10 meter is zeer lastig voor hem en hij speelt alles op safequote:![]()
kutvraag +kutantwoord
waarom geven ze nou nooit eens gewoon antwoordFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De ENERGIE van Gudelj zal er volgende week wel voor zorgen dat we eruit vliegen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een cultuurshock. Ik heb altijd gehoord dat er FYSIEK, KRACHT en al die termen nodig zijn om te overleven in de CL.Oh.![]()
Als 6 was hij best te pruimen, vooral in drukzetten en balletjes veroverenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In welk opzicht? Een pass geven over meer dan 10 meter is zeer lastig voor hem en hij speelt alles op safeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
verdedigend was hij prima ja, maar 6 is de belangrijkste positie van het elftal en als die niet goed vooruit kan voetballen, dan lukt het het hele elftal niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als 6 was hij best te pruimen, vooral in drukzetten en balletjes veroveren![]()
Dat was wellicht niet waar hij in uitblonk, maar ik vond hem wat dat betreft goed genoeg. In ieder geval voldoende handelingssnelheid, iets wat ik nog wel eens mis bij het Ajax van de laatste wekenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
verdedigend was hij prima ja, maar 6 is de belangrijkste positie van het elftal en als die niet goed vooruit kan voetballen, dan lukt het het hele elftal niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hij gaf net nog wel antwoord op een vraag aan hemquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Brammess het volgende:
Klaassen heeft echt nog helemaal niks gezegd na zijn open deuren.
en nuFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het niveau van de meeste journalisten is dieptriest.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef Brammess het volgende:
Wat een kut vraag zeg
HEY DAVY KEN JE BRYAN SMEETS NOGOh.![]()
Qua alles wat een zes moet buiten goed voetballen voldeed hij in ieder geval. De positie kiezen, intercepties. Rendement was er, geef ik toe, heel zelden. Ik zeg nu niet dat hij per se in de basis moet maar ik vind hem te nuttig om zomaar te laten gaan.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
verdedigend was hij prima ja, maar 6 is de belangrijkste positie van het elftal en als die niet goed vooruit kan voetballen, dan lukt het het hele elftal niet.![]()
Zelfs voor een persconferentie was dit toch redelijk nietszeggendMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
jij bent ook een journalist of niet?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
Klaassen weet niet meer hoe het een jaar geleden was, ok
je vat de antwoorden in ieder geval op eenzelfde manier opFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wattequote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij bent ook een journalist of niet?
je vat de antwoorden in ieder geval op eenzelfde manier opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
2 goede vragen van een dame van at5 verder was alles kut.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs voor een persconferentie was dit toch redelijk nietszeggendFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die houden liever van De Boer.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het niveau van de meeste journalisten is dieptriest.![]()
Zou ook niet weten wie van de selectie wel charismatisch daar goede antwoorden kan geven.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Brammess het volgende:
Dit is gewoon echt schrijend, Klaassen is echt waardeloos hierin.Oh.![]()
hij zei niet dat hij niet meer wist hoe het vorig jaar was.quote:
Hij gaf aan niet te weten of ze nu verder of minder ver zijn, omdat de voorbereiding minder goed is (qua resultaten) maar het geloof en sfeer er wel gewoon in zit.
is natuurlijk ook moeilijk te vergelijken als je nog geen echte wedstrijd hebt gehad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dijks is best een goede praterquote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wie van de selectie wel charismatisch daar goede antwoorden kan geven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij zei ook dat het al zo lang geleden is en niet meer goed wist hoe het toen allemaal wasquote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij zei niet dat hij niet meer wist hoe het vorig jaar was.
Hij gaf aan niet te weten of ze nu verder of minder ver zijn, omdat de voorbereiding minder goed is (qua resultaten) maar het geloof en sfeer er wel gewoon in zit.
is natuurlijk ook moeilijk te vergelijken als je nog geen echte wedstrijd hebt gehad.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker Hennie neerzettenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wie van de selectie wel charismatisch daar goede antwoorden kan geven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wat ik mij ook wel kan voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het al zo lang geleden is en niet meer goed wist hoe het toen allemaal wasFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar ook in andere landen kan de pers vrij koppig zijn. Ik weet nog wel dat Guardiola Müller niet opstelde tegen Atlético. De shitload die hij over zich heen kreeg was massaal, maar niemand vroeg zich af wáárom hij hem niet opstelde. Flexibele journalisten lijken er tegenwoordig minder te zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker clichévraagjes stellen en cliché onzin terugkrijgen.![]()
Of gewoon Overmars.quote:
En dan vragen of hij zijn lijstje kan opnoemen van linksbuitens die hij wil halen.Oh.![]()
dan wordt hij boos en stormt weg, einde perscoquote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Overmars.
En dan vragen of hij zijn lijstje kan opnoemen van linksbuitens die hij wil halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De meeste journalisten willen ook niet echt inhoudelijk worden maar het vaak gewoon wat vaagjes houden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ook in andere landen kan de pers vrij koppig zijn. Ik weet nog wel dat Guardiola Müller niet opstelde tegen Atlético. De shitload die hij over zich heen kreeg was massaal, maar niemand vroeg zich af wáárom hij hem niet opstelde. Flexibele journalisten lijken er tegenwoordig minder te zijnOh.![]()
Dan denk ik eerder hij in elkaar zakt tot hij onder het tafeltje is verdwenen van schaamte.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan wordt hij boos en stormt weg, einde perscoOh.![]()
wel 10quote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Overmars.
En dan vragen of hij zijn lijstje kan opnoemen van linksbuitens die hij wil halen.
Cardozo![]()
Tsja, de journalistiek die er is wil gewoon goedkoop scoren. Voor pure voetbalinhoud moet je Twitter en allerlei zelfopgezette websites afstruimen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste journalisten willen ook niet echt inhoudelijk worden maar het vaak gewoon wat vaagjes houden.![]()
"Die ene speler die ooit jarenlang voor Benfica speeldequote:
De rest ben ik vergeten "
4 jaar contractverlenging genotOh.![]()
Catenaccio en dat soort sites zijn wel beter daarvoor ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, de journalistiek die er is wil gewoon goedkoop scoren. Voor pure voetbalinhoud moet je Twitter en allerlei zelfopgezette websites afstruimen.
De journalisten voor grote bladen en kranten blijven vaak maar in algemeenheden, omdat ze er zelf ook niet veel van snappen als het echt over voetbal gaat. Willen liever maar wat ongefundeerd zeiken, wat dat betreft verschillen ze niet echt van de gewone voetbalsupporter.Oh.![]()
praten liever over een nieuwe liefde van een speler. Dan over het echte spel.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Catenaccio en dat soort sites zijn wel beter daarvoor ja.
De journalisten voor grote bladen en kranten blijven vaak maar in algemeenheden, omdat ze er zelf ook niet veel van snappen als het echt over voetbal gaat. Willen liever maar wat ongefundeerd zeiken, wat dat betreft verschillen ze niet echt van de gewone voetbalsupporter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziggo Sport. Het gratis kanaal, als je al Ziggo hebtquote:Op maandag 25 juli 2016 17:56 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand waar het morgen word op uitgezonden?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben er tenminste. Kun je over de meeste op FOK niet zeggen en moet je vooral hopen ja. De kampioen moet vanaf volgend jaar sowieso al play offs spelen en dat veranderd niet (snel) meer.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had je best hoog staan HAFC maar nu hoop ik eerlijk gezegd dat Heracles er met 9-0 over 2 wedstrijden uitvliegt.![]()
Dan zit je wel in het kampioen playoff gedeelde, da's een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 juli 2016 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste. Kun je over de meeste op FOK niet zeggen en moet je vooral hopen ja. De kampioen moet vanaf volgend jaar sowieso al play offs spelen en dat veranderd niet (snel) meer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben benieuwd welk mislukt gewezen talent er bij een brakke club wordt weggeplukt op 29 augustus, omdat hij anders uit zijn contract loopt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zitten nog wel wat tricky ploegen tussen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je wel in het kampioen playoff gedeelde, da's een stuk makkelijker
Denk dat er een paar al beter zijn dan PAOK.Oh.![]()
In dit topic is al meerdere malen aangegeven dat we een buitenspeler nodig hebben en Overmars heeft er nog steeds geeneen gehaald.
Soms denk ik echt dat hij jullie mening totaal niet interessant vindt ofzo.![]()
Misschien moet jij hem eens bellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
In dit topic is al meerdere malen aangegeven dat we een buitenspeler nodig hebben en Overmars heeft er nog steeds geeneen gehaald.
Soms denk ik echt dat hij jullie mening totaal niet interessant vindt ofzo.Oh.![]()
Tuurlijk, maar vooral de playoff is een stuk makkelijker dan die in het deel waar Ajax nu zitquote:Op maandag 25 juli 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat tricky ploegen tussen.
Denk dat er een paar al beter zijn dan PAOK.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PAOK werd fucking vierde. Drie punten boven de ploeg die AZ donderdag treft.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat tricky ploegen tussen.
Denk dat er een paar al beter zijn dan PAOK.![]()
Insinueer je nou dat ik homo ben?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet jij hem eens bellen.![]()
Niks is meer makkelijk voor Ajax. Helaas.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je wel in het kampioen playoff gedeelde, da's een stuk makkelijker![]()
Ajax kan in de volgende ronde nog steeds een Anderlecht of Sparta Praag loten, scheelt niet veel met Red Bull Salzburg of Legia denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vooral de playoff is een stuk makkelijker dan die in het deel waar Ajax nu zitOh.![]()
Het is triest dat we al bang moeten zijn voor uitschakeling tegen die ploeg ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PAOK werd fucking vierde. Drie punten boven de ploeg die AZ donderdag treft.
Maar dat is de realiteit.Misschien dat dat hem van gedachten kan laten veranderen.quote:Oh.![]()
Ja, nu vergelijk je de minste ploegen in het "league" deel met de beste in het "champions" deelquote:Op maandag 25 juli 2016 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan in de volgende ronde nog steeds een Anderlecht of Sparta Praag loten, scheelt niet veel met Red Bull Salzburg of Legia denk ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Overmars, van der Sar en Bergkamp hebben dit in goed overleg besloten.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las overigens dit op AjaxShowTime ()
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor een onzin.
Oh.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars, van der Sar en Bergkamp hebben dit in goed overleg besloten.
![]()
![]()
![]()
Ja maar sowieso gaat de vergelijking wat mank. Want je vergelijkt nu ook een kampioen die voorrondes moet spelen met een nummer 2. Want het verschil is dat de kampioen dan normaal al geplaatst hoort te zijn, en er dan nu uit kan vliegen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, nu vergelijk je de minste ploegen in het "league" deel met de beste in het "champions" deelOh.![]()
Ik heb deze post een paar keer gelezen maar ik snap er werkelijk niets vanquote:Op maandag 25 juli 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar sowieso gaat de vergelijking wat mank. Want je vergelijkt nu ook een kampioen die voorrondes moet spelen met een nummer 2. Want het verschil is dat de kampioen dan normaal al geplaatst hoort te zijn, en er dan nu uit kan vliegen.
De vergelijking die ik wil maken is, stel Ajax (of PSV for that matter) speelt in het kampioenendeel, hoe zouden de kansen dan zijn?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Joh Overmars kennende is hij vorige week pas gaan kijken naar linksbuitens die eventueel beschikbaar zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind een linksbuiten wel nodig, maar goed.Oh.![]()
En kuch een linksback. Wow, wat ben ik kritisch héquote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh Overmars kennende is hij vorige week pas gaan kijken naar linksbuitens die eventueel beschikbaar zijn..
![]()
Aangezien Nederlandse ploegen wel vaker blunderen in voorrondes, en zeker in de CL, zou ik die kans niet hoog inschatten. Ook al zijn Ajax en PSV vast geplaatst dan.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb deze post een paar keer gelezen maar ik snap er werkelijk niets van
De vergelijking die ik wil maken is, stel Ajax (of PSV for that matter) speelt in het kampioenendeel, hoe zouden de kansen dan zijn?
Dus dan heb je niemand meer in het CL hoofdtoernooi. Jippie.Oh.![]()
Ja, want Ajax kan een betere linksback dan de huidige halen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kuch een linksback. Wow, wat ben ik kritisch hé.
![]()
Nee hoor, dat heb ik ook al wel vaker gezegd (Bert van Marwijkje dit omdat het kan).quote:Op maandag 25 juli 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En kuch een linksback. Wow, wat ben ik kritisch hé.
Maar denk niet dat ze daar mee bezig zijn omdat ze vast vinden dat Riedewald, Viergever en Westermann daar ook uit de voeten kunnen. En anders wel een jeugdspeler als Savastano of broertje Gudelj.Oh.![]()
Dat moet zeker kunnen. Dijks is een pijnlijk slechte back.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Ajax kan een betere linksback dan de huidige halen.![]()
Broertje Gudelj, schitterende packagedealquote:Op maandag 25 juli 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik ook al wel vaker gezegd (Bert van Marwijkje dit omdat het kan).
Maar denk niet dat ze daar mee bezig zijn omdat ze vast vinden dat Riedewald, Viergever en Westermann daar ook uit de voeten kunnen. En anders wel een jeugdspeler als Savastano of broertje Gudelj..
![]()
Dat moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Ajax kan een betere linksback dan de huidige halen.Oh.![]()
Heeft papa Gudelj eigenlijk al wat opgeleverd? Die zou de scouting in het Oostblok doen toch.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Broertje Gudelj, schitterende packagedeal.
Oh.![]()
Ik krijg meteen weer flashbacks naar zijn schitterende indribbelactie waaruit de tegengoal kwam.quote:![]()
Ik zeg alleen dat dat deel makkelijker is dan het deel waar Ajax nu in zit. Natuurlijk is het fijner om direct een club geplaatst te hebben, maar dat je een iets makkelijker voorronde hebt is dan weer een klein voordeelquote:Op maandag 25 juli 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aangezien Nederlandse ploegen wel vaker blunderen in voorrondes, en zeker in de CL, zou ik die kans niet hoog inschatten. Ook al zijn Ajax en PSV vast geplaatst dan.
Dus dan heb je niemand meer in het CL hoofdtoernooi. Jippie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb weinig geruchten uit het Oostblok gehoord in ieder geval.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft papa Gudelj eigenlijk al wat opgeleverd? Die zou de scouting in het Oostblok doen toch.![]()
Dat vind ik wat overdreven. Hij is degelijk, meer nietquote:Op maandag 25 juli 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet zeker kunnen. Dijks is een pijnlijk slechte back.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nu gaat hij wel met veel meer ruimte in de rug spelen. Ik durf te wedden dat hij een aantal keer noodlottig aan de noodrem moet trekken. Had hij bij Heerenveen ook vaak last van.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vind ik wat overdreven. Hij is degelijk, meer niet![]()
Dat zal zeker gebeuren ja, maar dat maakt hem nog niet pijnlijk slecht imoquote:Op maandag 25 juli 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu gaat hij wel met veel meer ruimte in de rug spelen. Ik durf te wedden dat hij een aantal keer noodlottig aan de noodrem moet trekken. Had hij bij Heerenveen ook vaak last van.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uh ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet zeker kunnen. Dijks is een pijnlijk slechte back.
Laten we dan gelijk een keeper halen.![]()
Het is degelijk, niet meer dan dat. Een back-up voor linksback is wel nodig, vind ik althans. Maar Ajax vindt vast dat vijf centralen genoeg zijn om daarmee door te schuiven.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal zeker gebeuren ja, maar dat maakt hem nog niet pijnlijk slecht imo![]()
Dat zeg ik niet. Jij overdrijft ook weer enorm. Ik bedoel slechts dat ik een back-up nodig vind. Alleen Dijks vind ik niet genoeg om dan maar weer een centrale verdediger door te schuiven.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja.
Laten we dan gelijk een keeper halen.![]()
Ja, dat zeg ik netquote:Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is degelijk, niet meer dan dat. Een back-up voor linksback is wel nodig, vind ik althans. Maar Ajax vindt vast dat vijf centralen genoeg zijn om daarmee door te schuiven.
Wel eens wat betreft back-up, Viergever moet je daar zeker niet willen en Riedewald komt op andere plekken veel beter uit de verfMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Riedewald heeft zeer veel belovende kwaliteiten in de opbouw. Die moet je echt niet door willen schuiven naar linksback. Dan sterft er een stukje ziel in me.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net
Wel eens wat betreft back-up, Viergever moet je daar zeker niet willen en Riedewald komt op andere plekken veel beter uit de verf![]()
Zeg dat dan.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jij overdrijft ook weer enorm. Ik bedoel slechts dat ik een back-up nodig vind. Alleen Dijks vind ik niet genoeg om dan maar weer een centrale verdediger door te schuiven.
Maar als je geen linksback kan opleiden als backup mag je de jeugdopleiding opheffen wmb.![]()
Idealiter zou Dijks de back-up zijn voor iemand anders. Maar goed, zoals GGMM al zei wie ga je halen danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze intensiveren daarvoor wel in de scouting. Er is veel meer dan alleen wat wij in Europa zien en qua spelers zien rondhobbelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef Tagliano het volgende:
Idealiter zou Dijks de back-up zijn voor iemand anders. Maar goed, zoals GGMM al zei wie ga je halen dan![]()
Da's wel fijn ja. Van de standaard Studio Sportaankoop word ik een beetje moequote:Op maandag 25 juli 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze intensiveren daarvoor wel in de scouting. Er is veel meer dan alleen wat wij in Europa zien en qua spelers zien rondhobbelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach, dat opheffen van de opleiding. Een paar jaar geleden leidde Ajax alleen maar simpele vleugelspelers op zoals een Becker, Lukoki, De Sa et cetera. Er zijn bijna geen goede spitsen opgeleid. De enige die nu veelbelovend is, trekt meteen onder leiding van Bolle Mino naar Arsenal. Ik ga hier niet alles kapot zitten relativeren maar het is wel eens slechter geweest. Backs zijn er over de hele wereld wel minder in trek.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
Maar als je geen linksback kan opleiden als backup mag je de jeugdopleiding opheffen wmb.![]()
Zijn gebreken zullen wel goed aan het licht komen dit seizoen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg meteen weer flashbacks naar zijn schitterende indribbelactie waaruit de tegengoal kwam.Oh.![]()
Ik heb meer vertrouwen als Ajax vooraf als underdog begint dan als ze de favoriet zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat dat deel makkelijker is dan het deel waar Ajax nu in zit. Natuurlijk is het fijner om direct een club geplaatst te hebben, maar dat je een iets makkelijker voorronde hebt is dan weer een klein voordeelOh.![]()
Je moet ook niet spelers vooraf halen als backup.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
Maar als je geen linksback kan opleiden als backup mag je de jeugdopleiding opheffen wmb.
Gewoon een speler halen die beter is dan wat je al hebt, en dan heb je ook meteen die backup al.Oh.![]()
Maak geen grappen, please. Ik vrees al voor de opties wanneer deze horde genomen wordt. Gladbach countert vreselijk goed, Roma is veel te goedquote:Op maandag 25 juli 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen als Ajax vooraf als underdog begint dan als ze de favoriet zijn.![]()
Als ze deze ronde maar gewoon overleven, dan ben je in elk geval geplaatst voor de poulefase EL en kan je meer vrijuit spelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak geen grappen, please. Ik vrees al voor de opties wanneer deze horde genomen wordt. Gladbach countert vreselijk goed, Roma is veel te goedOh.![]()
Juist ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook niet spelers vooraf halen als backup.
Gewoon een speler halen die beter is dan wat je al hebt, en dan heb je ook meteen die backup al.![]()
Wat is gewoon met Ajax in Europa tegen een hele stugge tegenstander die de bus gaat parkeren ?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze deze ronde maar gewoon overleven, dan ben je in elk geval geplaatst voor de poulefase EL en kan je meer vrijuit spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niks, want ik zie de blamage al voor me.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is gewoon met Ajax in Europa tegen een hele stugge tegenstander die de bus gaat parkeren ?
Maar op kwaliteit moet je dit gewoon winnen. Net als tegen Rapid Wien, Steaua Boekarest, DnjeprOh.![]()
In een ideale wereld.quote:
In werkelijkheid is het vrijwel onmogelijk een betere back te halen die naar Ajax wil en áls je dit toch voor elkaar krijgt wil Dijks weg, zoals Van Rhijn tov Tete.![]()
Spelverdeler er niet meer bij voor ze , het kan niet meer misgaanquote:Op maandag 25 juli 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks, want ik zie de blamage al voor me.
Maar op kwaliteit moet je dit gewoon winnen. Net als tegen Rapid Wien, Steaua Boekarest, DnjeprRED ONS HENNIEGOD![]()
Dnjepr vond ik het minst schandalig omdat er een spel gespeeld moest worden dat ze compleet niet beheersten. Rapid Wien en Steaua ben ik het zeker mee eens.![]()
Maar dan word je elftal dus wel beter. Ideaal is het natuurlijk dat de doorstroming uit de jeugd komt, zoals bij de rechtsbackpositie wel is gebeurd de laatste jaren. Maar voor linksback moet je dan of een heel groot talent halen die in potentie beter is dan Dijks, of iemand die al beter is.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een ideale wereld.
In werkelijkheid is het vrijwel onmogelijk een betere back te halen die naar Ajax wil en áls je dit toch voor elkaar krijgt wil Dijks weg, zoals Van Rhijn tov Tete.Oh.![]()
Maar Van Rhijn etaleerde al tijden een slecht niveau. Dijks voldoet nog enigszins, maar ik gok dat we over een jaar zeker wel een andere back voor onze ogen hebben.![]()
Dijks toont nu al aan dat ie voor het spelletje van Bosz niet geschikt isquote:Op maandag 25 juli 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Van Rhijn etaleerde al tijden een slecht niveau. Dijks voldoet nog enigszins, maar ik gok dat we over een jaar zeker wel een andere back voor onze ogen hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eentje die aanvallend wat beter is, en wat meer verfijnd dan onze lompe vriend.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Van Rhijn etaleerde al tijden een slecht niveau. Dijks voldoet nog enigszins, maar ik gok dat we over een jaar zeker wel een andere back voor onze ogen hebben.
Dijks heeft het vorig seizoen prima gedaan voor zijn doen, maar verwacht wel dat Ajax naar een hoger niveau streeft op de backpositie.Oh.![]()
Ach ik heb nog niet eens de hele EL campagne van vorig jaar benoemd.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dnjepr vond ik het minst schandalig omdat er een spel gespeeld moest worden dat ze compleet niet beheersten. Rapid Wien en Steaua ben ik het zeker mee eens.
Dat was echt om te janken.Oh.![]()
Celtic was echt een zeldzaam trieste vertoning, uit en thuis. Fenerbahce was vooral in eigen huis diep triest. Tegen Molde had je gewoon zes punten moeten hebben met al die kansen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik heb nog niet eens de hele EL campagne van vorig jaar benoemd.
Dat was echt om te janken.![]()
Al die EL wedstrijden, inclusief de voorrondes tegen Jablonec heb ik mezelf echt afgevraagd waarom ik nog bleef kijken.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celtic was echt een zeldzaam trieste vertoning, uit en thuis. Fenerbahce was vooral in eigen huis diep triest. Tegen Molde had je gewoon zes punten moeten hebben met al die kansen.
Het ging echt helemaal nergens over.Oh.![]()
Wat al dat leed betreft ben ik blij dat Fischer weg is. Waar zorgvuldigheid vereist was in balbezit deed hij het tegenovergestelde in die wedstrijden.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die EL wedstrijden, inclusief de voorrondes tegen Jablonec heb ik mezelf echt afgevraagd waarom ik nog bleef kijken.
Het ging echt helemaal nergens over.![]()
Een buitenspeler mag best een actie maken hoor, was blij dat iemand het nog probeerde.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat al dat leed betreft ben ik blij dat Fischer weg is. Waar zorgvuldigheid vereist was in balbezit deed hij het tegenovergestelde in die wedstrijden.
Dat lamlendige gedoe vind ik dan al helemaal niks.Oh.![]()
Je begrijpt me volkomen verkeerd. Zijn gehaaste gedoe is echt een doorn in het oog. Ik zeg niet dat het een vervelend saai tikverhaal moet worden, maar zijn keuzes in balbezit konden echt zoveel beter. Je zag soms tegen een Roda JC/SC Heerenveen wel de oude Fischer maar daar bleef het wel bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een buitenspeler mag best een actie maken hoor, was blij dat iemand het nog probeerde.
Dat lamlendige gedoe vind ik dan al helemaal niks.![]()
Omdat je fan bentquote:Op maandag 25 juli 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die EL wedstrijden, inclusief de voorrondes tegen Jablonec heb ik mezelf echt afgevraagd waarom ik nog bleef kijken.
Het ging echt helemaal nergens over.![]()
Ach dat zie ik nog steeds wel gebeuren, maar dan met andere spelers.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt me volkomen verkeerd. Zijn gehaaste gedoe is echt een doorn in het oog. Ik zeg niet dat het een vervelend saai tikverhaal moet worden, maar zijn keuzes in balbezit konden echt zoveel beter. Je zag soms tegen een Roda JC/SC Heerenveen wel de oude Fischer maar daar bleef het wel bij.
Hoort bij jeugdigheid.Oh.![]()
Nee , eerder bij zijn vermogen om iets af te leren/ bij te lerenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat zie ik nog steeds wel gebeuren, maar dan met andere spelers.
Hoort bij jeugdigheid.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fischer loopt ook alweer bijna vier jaar mee. Voldoende om te weten wat er wel gevraagd wordt ondanks dat hij pas of bijna 22 is.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat zie ik nog steeds wel gebeuren, maar dan met andere spelers.
Hoort bij jeugdigheid.![]()
Hij was wel een flinke periode geblesseerd.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer loopt ook alweer bijna vier jaar mee. Voldoende om te weten wat er wel gevraagd wordt ondanks dat hij pas of bijna 22 is.
Het ontbrak hem verder ook wel aan verfijnd talent.Oh.![]()
Hij kon in zijn wedstrijden in 2012/13 het hoofd prima koel houden.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was wel een flinke periode geblesseerd.
Het ontbrak hem verder ook wel aan verfijnd talent.![]()
Goed begin, maar heeft zich niet kunnen doorontwikkelen dus.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kon in zijn wedstrijden in 2012/13 het hoofd prima koel houden.Oh.![]()
Ik ben er ook gewoon bijquote:Op maandag 25 juli 2016 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste. Kun je over de meeste op FOK niet zeggen en moet je vooral hopen ja. De kampioen moet vanaf volgend jaar sowieso al play offs spelen en dat veranderd niet (snel) meer.![]()
![]()
Ik lees net dat hij bij Boro is uitgetest als centrale middenvelder in een 4-4-2.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed begin, maar heeft zich niet kunnen doorontwikkelen dus.![]()
Was te slecht voor 2de spits en vleugelspeler ?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij bij Boro is uitgetest als centrale middenvelder in een 4-4-2.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze moeten hem daar gewoon als tweede spits gebruiken, daar kan hij nog prima uit de verf komen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij bij Boro is uitgetest als centrale middenvelder in een 4-4-2.
Al zullen ze wel beter materiaal daar hebben, volg dat Boro niet zo.Oh.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was te slecht voor 2de spits en vleugelspeler ?Ze hebben natuurlijk wel een topscorer met Jordan Rhodes en ook Alvaro Negredo gehuurd. Ook nog de magische Dave Nugent. Alle supporters werden mad toen hij was opgesteld voor de beslissing tegen Brightonquote:Viktor Fischer set for a central role?
Viktor Fischer came on in the 71st minute and it was notable that he played in a central midfield position in a 4-4-2 system.
He was partnered by Adam Forshaw with Cristhian Stuani to his right and Carlos de Pena operating wide on the left.
Middlesbrough's Viktor Fischer
That's two games in a row that Fischer has played in a central role despite making a name for himself on wing for Ajax.
He's certainly big and strong enough to take care of himself but it would be nice to see him making his trademark runs down the left and cutting inside on his right.![]()
![]()
http://www.gazettelive.co(...)brough-fc-2-11624157quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was te slecht voor 2de spits en vleugelspeler ?
Tegen Doncaster ook blijkbaar als 10Verweijtje?quote:Drifting this way and that, Fischer spent most of his time in the No 10 position - with Adam Reach and Alex Pattison willing runners either side of him.
A Dutch journalist reliably informed us that Boro new boy Fischer had "lungs like a horse", after swapping Amsterdam for Teesside.
And we got an early sighter of his rapid pace, as he went above and beyond to close down a dawdling Doncaster defender.
Off the ball, he looked bright enough - running into decent areas - but in truth, it was a pre-season game lacking any cutting edge or quality.![]()
Past dan wel bij dat elftal, rennen als een blinde in de strijd tegen degradatie . El Ghazi zou ook bij z,on ploeg passenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat hij er in een 4-2-3-1 als 10 gaat spelen als ik het zo lees. Never expected.RED ONS HENNIEGOD![]()
Scharen en naar de achterlijn rennen tegen competente backs, oh wat een genot zou dat zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Past dan wel bij dat elftal, rennen als een blinde in de strijd tegen degradatie . El Ghazi zou ook bij z,on ploeg passen![]()
Misschien kan hij zichzelf verbeteren en zijn voorzetten richting 3e ring krijgen in plaats van 2e ringquote:Op maandag 25 juli 2016 19:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Scharen en naar de achterlijn rennen tegen competente backs, oh wat een genot zou dat zijn![]()
Voor zolang het duurt hé want goedkope jongens zoals hij zijn inwisselbaarquote:Op maandag 25 juli 2016 19:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Scharen en naar de achterlijn rennen tegen competente backs, oh wat een genot zou dat zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Enig idee waar morgen een goede (betaalde) stream te vinden is? Of zet ziggo ook een stream online?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Echt schandalig hoe ze met Serero omgaan, die Klaassen heeft ook totaal geen ballen. Een echte aanvoerder zou daar iets van zeggen.Snelle Egel![]()
Lekker belangrijk manquote:Op maandag 25 juli 2016 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste. Kun je over de meeste op FOK niet zeggen![]()
Eens, nooit geklaagd die jongen en toch een vrij nuttige speler. Ben benieuwd hoe en door wie dit is beslotenquote:Op maandag 25 juli 2016 20:11 schreef S0nic het volgende:
Echt schandalig hoe ze met Serero omgaan, die Klaassen heeft ook totaal geen ballen. Een echte aanvoerder zou daar iets van zeggen.![]()
Klaassen zuigt iedere trainer z,n lul dus ook die van Boszquote:Op maandag 25 juli 2016 20:11 schreef S0nic het volgende:
Echt schandalig hoe ze met Serero omgaan, die Klaassen heeft ook totaal geen ballen. Een echte aanvoerder zou daar iets van zeggen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan me niet voorstellen dat Serero op de El Hamdaoui tour is gegaan.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:13 schreef Brammess het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, we weten ook niet wat er achter de schermen is gebeurd met Serero.Oh.![]()
Nee, toch geen uitkaart aangevraagd.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet ik pik. Jij ging toch ook regelmatig uit?![]()
Jammer. Mis je wel de sfeervolste potjes vaak.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, toch geen uitkaart aangevraagd.![]()
Zou kunnen, ik denk eerder Dolberg of Cassierra. Misschien dat je wel wat aan Zivkovic zou kunnen hebben als je de thuiswedstrijd wint met een doelpuntje of 2-3 verschil en hem dan in de return opsteltquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie het liefst Cassierra.
Dolberg vond ik niet overtuigend in de voorbereiding en Zivkovic is niet goed in de kleine ruimte.Oh.![]()
Wat een haat op Ghazi. Een van de beteren in de voorbereiding.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Bij verre na niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een haat op Ghazi. Een van de beteren in de voorbereiding.![]()
Huh wat?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een haat op Ghazi. Een van de beteren in de voorbereiding.Oh.![]()
Mwa, doet gewoon zijn dingetje. Mensen die mij meer positief opvielen waren Riedewald en Cassierra (die laatste wellicht vanwege mijn lage verwachting)quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een haat op Ghazi. Een van de beteren in de voorbereiding.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Morgen eindelijk weer eens richting de ArenA.
Al ben ik nog wel een beetje boos door de laatste pot vorig seizoen![]()
Traantje gelaten in de bus![]()
![]()
Dag Frankquote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef Leonos het volgende:
Morgen eindelijk weer eens richting de ArenA.
Al ben ik nog wel een beetje boos door de laatste pot vorig seizoen![]()
Traantje gelaten in de busMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, niet leuk, ook niet grappig.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier bestaat een semi-leuk gifje van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: