Oh, shit, een reserve was wel zo handig geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die laatste seconden moet ze gedacht hebben ''OH FUCK...''
Er is een filmpje van een jonge motorrijder die stoer hard aan het inhalen was.quote:
Ha ha haquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze krijgen een kick van de doodsangst bij zo'n sprong, daarom is het een noodzaak dat er af en toe eentje doodgaat anders is het gewoon een kermisattractie. Dus eigenlijk is het wel goed voor de sport.
'Het waren 4 mooie seconden, ik zal ze nooit, nooit meer vergeten.'quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Die 3.8 seconden waren wel de langste van haar leven gok ik zo....
Herman Brood ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze deed tot het einde wat ze leuk vond..?
Ik ken slechtere manieren...
Is toch zo? Als jij Fokkend met je spleenheup de Mount Everest zou kunnen beklimmen dan is er toch niks meer aan voor de huidige groep die dat doet?quote:
Ja, op zaterdag avond.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die sprong eerder altijd voor zn lol van gebouwen?
Is er een huidige groep die met een spleenheup de Mount Everest beklimt ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is toch zo? Als jij Fokkend met je spleenheup de Mount Everest zou kunnen beklimmen dan is er toch niks meer aan voor de huidige groep die dat doet?
De dood of de gladiolen. Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Het moet een uitdaging blijven. De dood hoort daarbij.
Wel bejaarden, 80-plussers zelfsquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er een huidige groep die met een spleenheup de Mount Everest beklimt ?
Ik heb af en toe spijt dat ik 2 hoog woon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wel bejaarden, 80-plussers zelfsIk hap al naar adem als ik een bruggetje over een vijver hier moet oversteken.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je kan toch proberen te vliegen, wat heb je te verliezen. Gewoon wat fladderen met die armpjes.
Het blijft een topic van vallen en opstaan.quote:
Dat meisje zou gaan bungeejumpen (of puenten), maar toen ze sprong bleek de andere kant van het touw nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:50 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Vorig jaar nog een jong Nederlands tienermeisje door basejumpen of iets soortgelijks overleden in Spanje.
Laat mensen lekker doen met hun leven wat ze zelf willen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef Xan21 het volgende:
Flauwekul sport ook... er is een reden dat je geen vleugels hebt gekregen dus blijf lekker laag op de grond
Op Discovery heb ik geleerd dat ze zonder reserve springen, omdat die toch niet open kan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, shit, een reserve was wel zo handig geweest.
Flauwekul vervoermiddel die vliegtuigen gewoon overal te voet naar toe.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef Xan21 het volgende:
Flauwekul sport ook... er is een reden dat je geen vleugels hebt gekregen dus blijf lekker laag op de grond
Als ze dan ook zelf de zooi opruimen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laat mensen lekker doen met hun leven wat ze zelf willen.
Ik zou dit eigenlijk geen sport willen noemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef Xan21 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |