De kans is zeer klein tot niet eigenlijk dat je daarna nog borstvoeding kan geven. Heb het bij meerdere wel gelezen. En ik denk dat borstvoeding na een verkleining zelfs nog pijnlijker is aangezien er minder melkklieren aanwezig zijn. Moet zo'n baby dan niet harder z'n best doen om melk binnen te krijgen? Gaan je tepels ook nog eens stuk van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat het niet gegarandeerd is dat je nog borstvoeding kan geven. Sommige vrouwen kunnen het nog wel maar niet allemaal.. Ik wil dat risico niet nemen..
Edit: ik heb het nog even opgezocht en het is inderdaad zo dat het niet te garanderen is dat je na een borstverkleining nog borstvoeding kunt geven. Door een nieuwe techniek is de kans wel een stuk groter dat het nog kan maar het valt niet te garanderen..
Coolquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Er is veel bekend over de klachten die gepaard gaan met een grote voorgevel en de medische noodzaak is redelijk objectief vast te stellen..
Omg reallyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Oh je bent er vroeg bijEn leuk dat je borstvoeding hebt kunnen geven. Dat is ook niet elke vrouw (of elk kind eigenlijk) gegund. Hoe lang heb je dat gedaan?
Ja grote borsten en borstvoeding... Ik weet het van me zus. Die had al van die suikermeloenen en met borstvoeding werden het van die zware kanonskogels. Ze was 's nachts altijd bang dat ze in slaap zou vallen en de baby zou stikken
![]()
Maar wel heeeel aandoenlijk zo'n babytje aan de borst
Waar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij zit hier toch ook kieskeurig te doen?
Skinny Boy? Maar jij bent fokker dus dan is het standaard tochquote:
Ja joh, maak het maar persoonlijk als je niets terug kan zeggen.quote:
Ho ho, ik zei dat er helemaal niks mis is met een skinny boy. Of was dat in een ander topic? Dunnoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja joh, maak het maar persoonlijk als je niets terug kan zeggen.Serieus, leg eens uit wat het verschil is tussen FOK!kers die afgeven op platborsten en jullie twee die afgeven op skinny boys?
Niks op skinny boysquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja joh, maak het maar persoonlijk als je niets terug kan zeggen.Serieus, leg eens uit wat het verschil is tussen FOK!kers die afgeven op platborsten en jullie twee die afgeven op skinny boys?
Prachtig, maar ehhhh, dat oerwoud onder.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:11 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ho ho, ik zei dat er helemaal niks mis is met een skinny boy. Of was dat in een ander topic? Dunno
Kom vanavond m'n ribben knuffelen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Niks op skinny boys
Alleen boys die niks voorstellen en vrouwen onzeker maken aan iets waar ze niks aan kunnen doen
Kun jij die van mij vinden dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Kom vanavond m'n ribben knuffelen dan.
Houd je bek.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:21 schreef Sigaartje het volgende:
Dit topic gaat over tetters, niet over bruine-kanaal-zoekers.
Goed, je bent de eerste vrouw die ik dit soort taal zie bezigen. Veel succes verder.quote:
Ik was 21 bij de eerste en 23 bij de tweedequote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Oh je bent er vroeg bijEn leuk dat je borstvoeding hebt kunnen geven. Dat is ook niet elke vrouw (of elk kind eigenlijk) gegund. Hoe lang heb je dat gedaan?
Ja grote borsten en borstvoeding... Ik weet het van me zus. Die had al van die suikermeloenen en met borstvoeding werden het van die zware kanonskogels. Ze was 's nachts altijd bang dat ze in slaap zou vallen en de baby zou stikken
![]()
Maar wel heeeel aandoenlijk zo'n babytje aan de borst
Mijn zus heeft jaren geleden al een borstverkleining gehad en 2 kinderen daarna gewoon borstvoeding gegeven. Ik zou voortaan andere bronnen raadplegen als ik jou was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:05 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
De kans is zeer klein tot niet eigenlijk dat je daarna nog borstvoeding kan geven. Heb het bij meerdere wel gelezen. En ik denk dat borstvoeding na een verkleining zelfs nog pijnlijker is aangezien er minder melkklieren aanwezig zijn. Moet zo'n baby dan niet harder z'n best doen om melk binnen te krijgen? Gaan je tepels ook nog eens stuk van.
Oke topic gekaapt
Omdat je anders die dikke uiers van je zus vroeger in beeld hebt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan ook ontzettend genieten van kleine borsten.
Vind het soms nog geiler
Dat valt het zonder borstverkleining ook niet. Mijn vriendin heeft flinke uiers, helemaal tijdens de zwangerschap en er kwam nauwelijks iets uit. Ja, water. In ieder geval moesten we snel overstappen op flesvoeding omdat mijn baby bleef afvallen. Melk zonder voedingswaarde. Mijn moeder had het zelfde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat het niet gegarandeerd is dat je nog borstvoeding kan geven. Sommige vrouwen kunnen het nog wel maar niet allemaal.. Ik wil dat risico niet nemen..
Edit: ik heb het nog even opgezocht en het is inderdaad zo dat het niet te garanderen is dat je na een borstverkleining nog borstvoeding kunt geven. Door een nieuwe techniek is de kans wel een stuk groter dat het nog kan maar het valt niet te garanderen..
De uiers van mijn zus is wel het laatste waar ik in een geile bui aan denk.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat je anders die dikke uiers van je zus vroeger in beeld hebt?![]()
Ik zie mijn reet niet en hoor nooit klachtenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De uiers van mijn zus is wel het laatste waar ik in een geile bui aan denk.
Nou, misschien dat jouw harige reet nog lager staat.
Ik heb je reet ook nog nooit gezien maar je hebt eens gezegd dat hij nogal harig is. En ik ben niet zo van de mannenkonten, helemaal als ze harig zijn niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zie mijn reet niet en hoor nooit klachten
Dan is ze 1 van de weinigen want die garantie heb je zeker niet na een borstverkleining.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mijn zus heeft jaren geleden al een borstverkleining gehad en 2 kinderen daarna gewoon borstvoeding gegeven. Ik zou voortaan andere bronnen raadplegen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |