Vrouw met kleine tietjes gespot.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef kdricklamar het volgende:
Mannen die vrouwen beoordelen op hun borsten waar ze helemaal niks aan kunnen doen, terwijl jullie niks te bieden hebben en vies dun zijn
Nice.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik heb die van het eerste plaatje in de OP![]()
Maar ik zou nooit neppe tetten willen.
Als er één grotere afknapper is dan cup a of b is het wel neptietenquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je slaat de spijker op z'n kop TS
Stiekem is de klacht ook nog herkenbaar ook
Misschien moet ik maar betalen voor een borstvergroting voor mijn vriendin
Die post is fake en gayquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die tieten zien er niet fake uit hoor...
Haha nee en die gaan er ook niet komen ookquote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Mijn muis ging naar je fotoboek, totdat ik halverwege dacht "nah, die zal wel geen fotos van haar borsten in haar fobo hebben staan". Ik bleek helaas (maar volkomen begrijpelijk) gelijk te hebben.
1. wat maakt dit gay?quote:
Ik vind de tweede foto in de op wel mooi, maar die laatste foto's van die unox vrouwen vind ik echt niet mooi eruitzien..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:38 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dit zijn toch prachtige borsten?
Of je nou kleine of grote borsten hebt, alle borsten bereiken een hoogtepunt en gaan naarmate je ouder wordt en/of lichaam veel veranderd achteruit qua volume en stevigheid.
Kleine borsten hangen ook naarmate je ouder wordt ook. Ja idd die bekende theezakjes. En sommige vrouwen met kleine borsten hebben tepelhoven die bijna net zo groot zijn als de borst zelf. Ook niet mooi maar gelukkig hebben we plastisch chirurgen
Ik behoor ook tot het eerste plaatje (alleen nog iets voller dan dat), een grote b en in de winter een kleine c, maar zoals je zegt beter dat dan neppe borstenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik heb die van het eerste plaatje in de OP![]()
Maar ik zou nooit neppe tetten willen.
Dit ja. Ik zal wel vloeken in de kerk, maar mijn vriendin heeft naar mijn mening iets te grote joekels waarbij de verhouding gewoon niet helemaal lijkt te kloppen. Echter is het wel een geweldig leuke meidquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:59 schreef Tofuburger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer even groot als plaatje 1. Als zij plat zou liggen met een bh aan die minder steun zou bieden, is het vergelijkbaar.
Ik denk dat heel weinig Fok!ers nee zouden zeggen tegen haar
Dus puntje bij paaltje gaat het om het totaalplaatje, niet alleen de omvang van de borsten
Kifesh?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit ja. Ik zal wel vloeken in de kerk, maar mijn vriendin heeft naar mijn mening iets te grote joekels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |