Ze is wel een beetje vadsig ja. Als ze dunner was leek het misschien meer zo:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:32 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Naar mijn idee echt een beetje teveel van het goede...
Wat een hemels exemplaar is dit zegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:54 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje vadsig ja. Als ze dunner was leek het misschien meer zo: [ afbeelding ]
Borstvoeding kunnen geven is voor mij inderdaad een belangrijke reden dat ik het nog uitstel.. Ik al twee kinderen en twee keer borstvoeding gegeven en dat vond ik echt heel erg bijzonder en mooi om te doen.. Ik ben pas midden twintig dus het is voor mij niet uitgesloten dat ik er over een paar jaar misschien nog een wil en dan wil ik absoluut weer borstvoeding kunnen geven..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:44 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Heb je een kinderwens? Misschien niet nu maar later? Als je je borsten laat verkleinen kun je geen borstvoeding meer geven omdat de melkklieren worden weggesneden. Ik stond ook vooraan toen er tieten werden uitgedeeld en mijn omvang is 75. Gelukkig heb nog niet echt heel erg last van mijn rug maar wel soms van mijn schouders.
Ik zou wel kinderen willen en borstvoeding willen geven maar daarvoor moet ik de verkleining dus wel uitstellen. En tis mooi meegenomen als ze na de zwangerschappen weer hun oude vorm krijgen
Zo hey.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:04 schreef kdricklamar het volgende:
Mannen die vrouwen beoordelen op hun borsten waar ze helemaal niks aan kunnen doen, terwijl jullie niks te bieden hebben en vies dun zijn
Valt wel mee.. Er is veel bekend over de klachten die gepaard gaan met een grote voorgevel en de medische noodzaak is redelijk objectief vast te stellen..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeker heel lastig om aan te tonen?
Ja tis vervelend maar ach er zijn ergere dingen in de wereld..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:37 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Vervelend hoor als zoiets gepaard gaat met zoveel klachten. Zeker als je er visueel eigenlijk tevreden mee bent.
Jij zit hier toch ook kieskeurig te doen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nehh die 2e is ook skinny 😂😂
Skinny boys die denken dat ze shit te eisen hebben 😂😂😂😂
Zelfs in zo'n gemanipuleerde hoek kun je nog prima zien dat zij niet in de categorie dun valt.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs in zo'n gemanipuleerde hoek kun je nog prima zien dat zij niet in de categorie dun valt.
U doet niet meer mee.
Een vriendin van mij die een borstverkleining heeft gehad en nog geen kinderen heeft (wel in de toekomst wilt en met borstvoeding) zei dat de melkklieren tegenwoordig niet meer worden aangetast tijdens zo'n operatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Borstvoeding kunnen geven is voor mij inderdaad een belangrijke reden dat ik het nog uitstel.. Ik al twee kinderen en twee keer borstvoeding gegeven en dat vond ik echt heel erg bijzonder en mooi om te doen.. Ik ben pas midden twintig dus het is voor mij niet uitgesloten dat ik er over een paar jaar misschien nog een wil en dan wil ik absoluut weer borstvoeding kunnen geven..
Is trouwens af en toe wel een beetje zielig voor de baby zulke grote tietenJe moet hun neusje steeds met je hand vrij houden anders stikken ze
Ligt er maar net aan wat je onder de categorie 'dun' verstaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs in zo'n gemanipuleerde hoek kun je nog prima zien dat zij niet in de categorie dun valt.
U doet niet meer mee.
Wat ik begreep is dat het niet gegarandeerd is dat je nog borstvoeding kan geven. Sommige vrouwen kunnen het nog wel maar niet allemaal.. Ik wil dat risico niet nemen..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:17 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Een vriendin van mij die een borstverkleining heeft gehad en nog geen kinderen heeft (wel in de toekomst wilt en met borstvoeding) zei dat de melkklieren tegenwoordig niet meer worden aangetast tijdens zo'n operatie?
Dat de arts haar had uitgelegd dat ze nog prima borstvoeding kan geven in de toekomst..
Oh je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Borstvoeding kunnen geven is voor mij inderdaad een belangrijke reden dat ik het nog uitstel.. Ik al twee kinderen en twee keer borstvoeding gegeven en dat vond ik echt heel erg bijzonder en mooi om te doen.. Ik ben pas midden twintig dus het is voor mij niet uitgesloten dat ik er over een paar jaar misschien nog een wil en dan wil ik absoluut weer borstvoeding kunnen geven..
Is trouwens af en toe wel een beetje zielig voor de baby zulke grote tietenJe moet hun neusje steeds met je hand vrij houden anders stikken ze
De kans is zeer klein tot niet eigenlijk dat je daarna nog borstvoeding kan geven. Heb het bij meerdere wel gelezen. En ik denk dat borstvoeding na een verkleining zelfs nog pijnlijker is aangezien er minder melkklieren aanwezig zijn. Moet zo'n baby dan niet harder z'n best doen om melk binnen te krijgen? Gaan je tepels ook nog eens stuk van.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat het niet gegarandeerd is dat je nog borstvoeding kan geven. Sommige vrouwen kunnen het nog wel maar niet allemaal.. Ik wil dat risico niet nemen..
Edit: ik heb het nog even opgezocht en het is inderdaad zo dat het niet te garanderen is dat je na een borstverkleining nog borstvoeding kunt geven. Door een nieuwe techniek is de kans wel een stuk groter dat het nog kan maar het valt niet te garanderen..
Coolquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Er is veel bekend over de klachten die gepaard gaan met een grote voorgevel en de medische noodzaak is redelijk objectief vast te stellen..
Omg reallyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Oh je bent er vroeg bijEn leuk dat je borstvoeding hebt kunnen geven. Dat is ook niet elke vrouw (of elk kind eigenlijk) gegund. Hoe lang heb je dat gedaan?
Ja grote borsten en borstvoeding... Ik weet het van me zus. Die had al van die suikermeloenen en met borstvoeding werden het van die zware kanonskogels. Ze was 's nachts altijd bang dat ze in slaap zou vallen en de baby zou stikken
![]()
Maar wel heeeel aandoenlijk zo'n babytje aan de borst
Waar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij zit hier toch ook kieskeurig te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |