Waarom doe je geen schouder- en rugoefeningen? Als je grote tieten hebt moet je ook de schouders en rug hebben om ze te dragen. That's all.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef madam-april het volgende:
Zoals ik eerder al postte heb ik erg grote tieten (85G, ik weeg 65kg en ben 1.75m). Ik vind ze mooi en ik zou liegen als ik zei dat ik de aandacht die ik er door krijg vervelend vind (als ik echt geen zin heb om me te verhouden tot blikken en reacties dan trek ik gewoon kleding aan waarin ze nauwelijks opvallen). Maar doordat ze zo groot zijn, zijn ze ook heel zwaar.. Hierdoor heb ik heel veel rug- en nekklachten en ook vaak hoofdpijn..
Uit esthetisch oogpunt is het een zegen, uit functioneel oogpunt eerder een vloek (iig op de lange termijn). Zo ervaar ik het tenminste..
Ik weet bijna zeker dat een borstverkleining in de toekomst voor mij onvermijdelijk zal zijn.. De klachten worden ieder jaar erger, ze beïnvloeden mijn kwaliteit van leven steeds meer (op een negatieve manier). Grote borsten hebben zit bij mij in de familie (mijn vaders kant). Bijna al mijn vrouwelijke bloedverwanten van die kant van de familie hadden cup F of groter en hebben uiteindelijk een borstverkleining moeten ondergaan vanwege de medische problemen die zij ondervonden..
Grote tieten zijn leuk maar er hangt wel een prijskaartje aan.. (en dan heb ik het niet over de kosten van een verkleining)
Stijve gekregenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef madam-april het volgende:
Zoals ik eerder al postte heb ik erg grote tieten (85G, ik weeg 65kg en ben 1.75m). Ik vind ze mooi en ik zou liegen als ik zei dat ik de aandacht die ik er door krijg vervelend vind (als ik echt geen zin heb om me te verhouden tot blikken en reacties dan trek ik gewoon kleding aan waarin ze nauwelijks opvallen). Maar doordat ze zo groot zijn, zijn ze ook heel zwaar.. Hierdoor heb ik heel veel rug- en nekklachten en ook vaak hoofdpijn..
Uit esthetisch oogpunt is het een zegen, uit functioneel oogpunt eerder een vloek (iig op de lange termijn). Zo ervaar ik het tenminste..
Ik weet bijna zeker dat een borstverkleining in de toekomst voor mij onvermijdelijk zal zijn.. De klachten worden ieder jaar erger, ze beïnvloeden mijn kwaliteit van leven steeds meer (op een negatieve manier). Grote borsten hebben zit bij mij in de familie (mijn vaders kant). Bijna al mijn vrouwelijke bloedverwanten van die kant van de familie hadden cup F of groter en hebben uiteindelijk een borstverkleining moeten ondergaan vanwege de medische problemen die zij ondervonden..
Grote tieten zijn leuk maar er hangt wel een prijskaartje aan.. (en dan heb ik het niet over de kosten van een verkleining)
Doe ik al, heb al jaren fysiotherapie, fysiofitnrss, etc. om de klachten te verminderen.. Daardoor kan ik momenteel nog wel leven met mijn klachten..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:51 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Waarom doe je geen schouder- en rugoefeningen? Als je grote tieten hebt moet je ook de schouders en rug hebben om ze te dragen. That's all.
De verzekering vergoedt dat toch btw?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou nou daar is ook niet veel voor nodig..
Wees er zuinig opquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef madam-april het volgende:
Klopt, enkel een paar grote tietenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou nou daar is ook niet veel voor nodig..
Ja als de klachten dusdanig zijn dat ze je levenskwaliteit verminderen wordt het vergoed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:18 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
De verzekering vergoedt dat toch btw?
Vervelend hoor als zoiets gepaard gaat met zoveel klachten. Zeker als je er visueel eigenlijk tevreden mee bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Doe ik al, heb al jaren fysiotherapie, fysiofitnrss, etc. om de klachten te verminderen.. Daardoor kan ik momenteel nog wel leven met mijn klachten..
Zeker heel lastig om aan te tonen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja als de klachten dusdanig zijn dat ze je levenskwaliteit verminderen wordt het vergoed.
Pics van jouw jetsersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef madam-april het volgende:
quote:
Wat nouquote:
quote:
Omdat jíj die rughernia dan niet hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:56 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Die zijn echt goed in vorm. Groot, rond en stevig. Dan zou ik een rughernia niet erg vinden
Nofap is verschrikkelijk. Ik krijg al een boner als ik aan dikke tieten denkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door NobodyKerz op 23-07-2016 14:04:39 ]
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:51 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Nofap is verschrikkelijk. Ik krijg al een boner als ik aan dikke tieten denk
[ afbeelding ]Naar mijn idee echt een beetje teveel van het goede...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een kinderwens? Misschien niet nu maar later? Als je je borsten laat verkleinen kun je geen borstvoeding meer geven omdat de melkklieren worden weggesneden. Ik stond ook vooraan toen er tieten werden uitgedeeld en mijn omvang is 75. Gelukkig heb nog niet echt heel erg last van mijn rug maar wel soms van mijn schouders.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja als de klachten dusdanig zijn dat ze je levenskwaliteit verminderen wordt het vergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |