quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opperkleurde hapte toch redelijk.
Maar goed, die is altijd de dommere van het stel geweest.
Ik speelde niet eens al die missies.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
GTA San Andreas is de enige GTA die ik uitgespeeld heb.
Bazenspel.
Meerdere keren zelfsquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
Bazenspel.
Nu heb je mij wel even op mijn plek gezet zeg. Van deze mokerslag kom ik niet meer bijquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opperkleurde hapte toch redelijk.
Maar goed, die is altijd de dommere van het stel geweest.
Enige spel dat ik regelmatig speelde, was Oranje Kampioen van Davilex.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
Bazenspel.
Zo irritant, de hele tijd van de ene naar de andere kant van de stad moeten rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde niet eens al die missies.
Het kloten in de stad en kutten met cheats was al puur goud
Ik had toen geen memory card, dus moest elke keer opnieuw beginnen, kwam wel makkelijk verder elke keerquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde niet eens al die missies.
Het kloten in de stad en kutten met cheats was al puur goud
Vond al die verschillende disciplines wel leuk, alleen draften was ik slecht inquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afijn, need for speed was ook leuk.
Oranje kampioen? Zegt mij helemaal niets.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enige spel dat ik regelmatig speelde, was Oranje Kampioen van Davilex.![]()
Oh en Monkey Island heb ik uitgespeeld.
Klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond al die verschillende disciplines wel leuk,
Zat je opeens in the middle of nowhere met 4 sterren politie achter je aanquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo irritant, de hele tijd van de ene naar de andere kant van de stad moeten rijden.
a2 racer.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oranje kampioen? Zegt mij helemaal niets.
Davilex had wel meer kutspellen.
Mafia, dat vond ik eigenlijk leuker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat je opeens in the middle of nowhere met 4 sterren politie achter je aan
Gewoon Hydra cheat en dan naar Las Venturas vliegenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat je opeens in the middle of nowhere met 4 sterren politie achter je aan
Need for Speed was wel tof en A2 racerquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef GGMM het volgende:
Race-spellen vond ik altijd kut. (behalve Mario Kart uiteraard)
Ja, die was wel genot. Maar die spellen hebben ze ook behoorlijk uitgemolken man. Kan mij nog A2 vakantie racer o.i.d herinneren. Man man man wat was dat kutquote:
Sommige missies werd ik agressief van.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toen geen memory card, dus moest elke keer opnieuw beginnen, kwam wel makkelijk verder elke keer
dat heb ik maar heel eventjes gespeeld. Had best een leuke sfeerquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mafia, dat vond ik eigenlijk leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |