heb ik ook nog op gespeeld als kindquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel verkocht. Ook de Commodore '64. Wat een bazen ding was dat
Wie weet, misschien ergens op zolder in een hoekje ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb ik ook nog op gespeeld als kind
Denk dat m'n vader die niet meer heeft
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper, Don, Onlo en denk Vicenzo wel.
Dat is wel tof als je zoiets nog hebtquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie weet, misschien ergens op zolder in een hoekje ofzo.
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor denk ik dat ik er ook zo een had.
Kon je daar ook Donkey Kong op spelen?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was de 'grote' game ontwikkelaar toen Konami.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mislukte consolequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn neef kon destijds van een aantal spellen horen welke het waren, terwijl ze aan het laden waren.quote:
Dan ben je wel echt diehardquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn neef kon destijds van een aantal spellen horen welke het waren, terwijl ze aan het laden waren.
Die Hard was een bazenspelquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt diehard
Niet van veel hoor, een stuk of 4 / 5.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt diehard
Is al genoeg. Ik had ook zo'n programmeerboek voor de commodore. Was ook wel leuk. Misschien heb ik die nog wel. Denk alleen dat ik het nu niet meer zo goed begrijp die codes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet van veel hoor, een stuk of 4 / 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |