trollnianticquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]Geo.
Overigens kreeg ik net een update van de app binnen, kijk ik bij de notes: "WAT IS ER NIEUW?
minor text fixes
"
Kak, dat alles
Nope en wilde net even de park gaan checken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Doet 'ie het nog bij jullie? Zit in park pokemon te vangen maar hij komt al een kwartier niet meet verder dan het laadscherm..
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat jij ook zou spelen. Maar ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:00 schreef Fascination het volgende:
Was vandaag al blij dat ik überhaupt een staryu en magikarp heb kunnen vangen.
Ja, ik herken mezelf ook niet meer terug.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat jij ook zou spelen. Maar ik vind het wel leuk.
Hier laadt hij geen pokestops en gyms meer, ben ook net op padquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Doet 'ie het nog bij jullie? Zit in park pokemon te vangen maar hij komt al een kwartier niet meet verder dan het laadscherm..
Ik ook niet. Niet vanwege Pokémon (want dat speelde ik al op de DSquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik herken mezelf ook niet meer terug.
Aso's blijven aso's.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Wat wel jammer is dat jongeren er vaak een teringbende van maken, bij pokestops ligt vaak een berg afval.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef Mevr_Mus het volgende:
Meer mensen die samen met hun kind(eren) spelen? Ik vind het zo leuk
Kleuter spotte vanavond een rattata in de woonkamer en rende vervolgens naar de keuken om de achterdeur dicht te doen "zo, nu kan hij niet ontsnappen!"
Hoe weet je dat het jongeren zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Wat wel jammer is dat jongeren er vaak een teringbende van maken, bij pokestops ligt vaak een berg afval.
Wij zijn de park aan het checken maar de park stroomt leeg door gefrustreerde pokemonvangersquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope en wilde net even de park gaan checken.
Het plein hier voor lag altijd al bezaaid met wietzakjes, mcdonalds verpakkingen en duizenden peuken, daar valt het niet zo opquote:
Een ander woord zou meteen racistisch zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het jongeren zijn?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Niet vanwege Pokémon (want dat speelde ik al op de DS), maar om mijn smartphone zoveel te gebruiken.
Ik liet dat ding vaak ergens slingeren en wist de helft van de tijd niet waar het was. Als ik met de hond ging wandelen nam ik hem nooit mee. Nu elke keer.
Omdat ik het zie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het jongeren zijn?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi!
Lukt het met scanne nanar pokemon?
Zo ziet de flat waar ik woon er ook dagelijks uit. Daar flikkeren ze het gewoon van het balkon.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het plein hier voor lag altijd al bezaaid met wietzakjes, mcdonalds verpakkingen en duizenden peuken, daar valt het niet zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |