Volgens mij iets van 60/70, ik wil het wel checken, maar de servers doen weer moeilijk. Overigens vergeet ik de app ook vaak aan te zetten als ik ga lopen, dat is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer staat er onder je Jogger medal?
Ernstig.quote:
Nee ok, kon zijn dat je er 30km op had staan ofzo. Bij 30km had ik 3 10km eggs gehad. Nu zit ik op 90km en heb er net 2 bij gekregenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 60/70, ik wil het wel checken, maar de servers doen weer moeilijk. Overigens vergeet ik de app ook vaak aan te zetten als ik ga lopen, dat is wel een beetje jammer
Morgen toch pas?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft Japan nu zeker toegang gekregen?
Ah, ik dacht donderdag als in Nederlandse tijdquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Japan loopt voor op onsJapan is the future.
Maakt het aantal kilometers uit dan? Ik had het idee dat het echt compleet random was wat je kreeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee ok, kon zijn dat je er 30km op had staan ofzo. Bij 30km had ik 3 10km eggs gehad. Nu zit ik op 90km en heb er net 2 bij gekregen
nja, hoe meer KM je loopt, hoe meer eggs je hatched, hoe groter de kans is dat jij een 10km ei krijgt bij een pokéstop omdat er een plekje vrij is in je egg space.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt het aantal kilometers uit dan? Ik had het idee dat het echt compleet random was wat je kreeg.
Ah op die manierquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
nja, hoe meer KM je loopt, hoe meer eggs je hatched, hoe groter de kans is dat jij een 10km ei krijgt bij een pokéstop omdat er een plekje vrij is in je egg space.
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt het aantal kilometers uit dan? Ik had het idee dat het echt compleet random was wat je kreeg.
Noooppquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Doet 'ie het nog bij jullie? Zit in park pokemon te vangen maar hij komt al een kwartier niet meet verder dan het laadscherm..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |