SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Moet haast wel. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een ei net uitkwam als de app crashte of zo. Maar de Pokémon had ik altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef colastroop het volgende:
@Deluna @Fera loopt nu vast... ik hoop dat er wat nieuws bij zit als ik weer kan inloggen
Zoals het moet!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef colastroop het volgende:
team valor heeft mijn buurt wel helemaal overgenomen..
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Justevo het volgende:
http://unleashedreality.com/pokemon-go-eevee-naming-trick/
Hier beweren ze dat het met elke Pokemon werkt, maar dat lijkt me sterk..
Heb ik ook wel met het vangen van een Pokemon. Als hij op dat moment vastloopt en ik de app weer reset, ligt de Pokemon oha gewoon in de rugzak.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet haast wel. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een ei net uitkwam als de app crashte of zo. Maar de Pokémon had ik altijd.
Dat wisselt bij mij. De zwakkere heb ik vaak wel, maar de sterkere bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:37 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel met het vangen van een Pokemon. Als hij op dat moment vastloopt en ik de app weer reset, ligt de Pokemon oha gewoon in de rugzak.
Probeer het maar eens met zo'n kut vogelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Justevo het volgende:
Is dat niet een soort Speld onder gamingsites?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Justevo het volgende:
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met zo'n kut vogel
Ik zie ze vaker op de radar dan in mijn pokeballs.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:46 schreef Igen het volgende:
Waar vinden jullie toch al die eevee's? Ik heb er nu met veel zoeken 2.
Haha erg vervelend. Ik liep langs een Valor gym maar ik zag 3 gasten zitten die duidelijk net die gym hadden overgenomen dus il liep er maar nonchalant voorbij :pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals het moet!
Was net even snel hierachter 2 gyms wezen trainen en mijn pokemon erin gezet.. Kom ik thuis staan ze er gewoon niet in
Meanwhile at professor Willow'squote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:45 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik kijk wel uitMorgen of overmorgen een stuk of 30 vogels en ratten de blender in! Vond net wel een 422 Eevee, werd 1161 Vaporeon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |