SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Dat ze het willen wel, of het gaat gebeuren nog niet.quote:
Figuranten moeten er ook zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
De beste teams die tegen elkaar rijden? Wat doet LottoJumbo hier dan?
Een beetje zoals jij op fok over Sky post.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Syntix het volgende:
Beschamend dit programma![]()
Geen enkel kritisch geluid richting BokkemaAlleen maar lofzang
![]()
Welke kritiek heb jij dan op Mollema?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Syntix het volgende:
![]()
Volgende keer nodigen we Bert Maalderink uit voor het interview.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef Syntix het volgende:
![]()
volgend jaar weer nederlands denk ik. Met sunweb ipv alpecinquote:
Onjuist.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij op fok over Sky post.
Heeft een nog lelijkere stijl dan Froome. Is een absolute klapjosti in interviews en wordt gehypt door Nederlandersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Welke kritiek heb jij dan op Mollema?
Nee Vroemie is een uitgesproken en leuke persoonlijkheidquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Onjuist.
[..]
Heeft een nog lelijkere stijl dan Froome. Is een absolute klapjosti in interviews en wordt gehypt door Nederlanders
hij staat op 2 en jij doet niet eens meequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Onjuist.
[..]
Heeft een nog lelijkere stijl dan Froome. Is een absolute klapjosti in interviews en wordt gehypt door Nederlanders
Dus jij vindt werkelijk dat zie hier aan tafel over zijn stijl moeten gaan zeiken?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Onjuist.
[..]
Ga nou niet in op die jongen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Dus jij vindt werkelijk dat zie hier aan tafel over zijn stijl moeten gaan zeiken?
En volgens mij heeft hij er nooit om gevraagd om gehyped te worden.
Hij wordt juist niet gehyped. Integendeel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Dus jij vindt werkelijk dat zie hier aan tafel over zijn stijl moeten gaan zeiken?
Froome is idd een prima persoon om naar te luisteren itt Bokkema.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee Vroemie is een uitgesproken en leuke persoonlijkheid
Je doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij staat op 2 en jij doet niet eens mee![]()
De NOS hoeft niet alle NLers zo te hypen, omdat we uit NL komen. Wees eens kritisch. Froome is 5 klasse beter dan Mollema in elke discipline die vereist is deze tour. Dus wees blij als hij uiteindelijk top 5 haalt, maar ga niet praten over mss wel Froome verslaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
* noodgang past CM maar weer aanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:58 schreef prievieleezjuh het volgende:
Wielko gaat morgen ontsnappen, aldus Dione Holmes
Op een bepaald moment ben je klaar met excuses te verzinnen.....matig voorjaar, redelijke Giro gevolgd door een bescheiden bijrol in de zomer maanden. Wat moet je daar nou over zeggen of nog van maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:54 schreef Sheffield het volgende:
Die Zeeman joh. Komt echt niets uit, probeert het niet eens
Ik vond het een groot "weet ik niet zo veel van" gehalte hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:45 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Op een bepaald moment ben je klaar met excuses te verzinnen.....matig voorjaar, redelijke Giro gevolgd door een bescheiden bijrol in de zomer maanden. Wat moet je daar nou over zeggen of nog van maken?
Vieze zweetplekken ja, maar hij moffelde ze meteen goed weg. (na aangeven van de regie ws)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
herman heeft het warm in zijn strakke truitje
quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik vond het een groot "weet ik niet zo veel van" gehalte hebben
Wel waar hoor, check unibet maarquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Die kans is helemaal niet groot Rob.
Wat dat betreft is hij nog erger dan Gertje Jakobs.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:31 schreef hhh38 het volgende:
Rob is een beetje een chauvinist volgens mij
Anders mag je bij de NOS niet aan tafel, het moet allemaal een goed nieuws show zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:31 schreef hhh38 het volgende:
Rob is een beetje een chauvinist volgens mij
Er zijn best mensen die af en toe kritiek durven hebben. Rob is een beetje een type Wennemarsquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Anders mag je bij de NOS niet aan tafel, het moet allemaal een goed nieuws show zijn.
Hij moet gewoon rustig worden. Hij is echt wel goed genoeg om mee te zitten met een vlucht, maar dan moet je niet 100x meespringen. Kies 2x je moment uit. Zit is wel heel wanhopig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Kelderman is geknakt na die val, en je zag hem al met de dag onzekerder worden... maar verbranden op de rustdag is gewoon dom
Voor zo'n jong ventje vond ik hem 't prima doen. Slimme gast.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef TheTraveler het volgende:
Die Oomen moet nog wat leukere antwoorden geven, nu vooral heel bedacht en neutraal.
Hij kan natuurlijk niet zeggen dat Armstrong zijn held was.
Juist niet bedacht, spontane gast.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef TheTraveler het volgende:
Die Oomen moet nog wat leukere antwoorden geven, nu vooral heel bedacht en neutraal.
Hij kan natuurlijk niet zeggen dat Armstrong zijn held was.
Het ergste is dat de NOS blijkbaar niet door heeft hoe oninteressant iedereen die praatpop met een cursus 'noem vooral de naam van je gesprekspartner een paar keer' vindt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zou er iemand op deze aardbol rondlopen die dat geneuzel van Harmeling serieus neemt? Ik vind het nogal een aanfluiting dat een zichzelf zeer respecterende omroep als de NOS deze idioot elke dag ruimte geeft om zijn irrelevante, chauvinistische, onkundige en bovenal ronduit domme gezwam te uiten.
Misschien Darwin Nattepuma, moet je het wel snel en binnenmonds uitspreken.quote:
Mijn god.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Misschien Darwin Nattepuma, moet je het wel snel en binnenmonds uitspreken.
Die staan niet op de Mont Blanc?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:07 schreef Sheffield het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met alle kasteeltjes & landhuizen?
Wie verzint het dan om met de Tour daar heen te gaanquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:09 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Die staan niet op de Mont Blanc?
De ASO, en die vrouw met die tunnelproblematiek van gisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wie verzint het dan om met de Tour daar heen te gaan
Gewoon een gebrek aan kennis vanquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
"hij komt in de buurt van Dumoulin"
Dit ging over Mollema
gvd NOS donder op met je chauvinisme
NOS en chauvinisme in één zin.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Syntix het volgende:
"hij komt in de buurt van Dumoulin"
Dit ging over Mollema
gvd NOS donder op met je chauvinisme
Jij vindt beter als lekkerder klinken?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef TheTraveler het volgende:
Beter dan de anderen
Beter dan.
Wie is deze beste vent eigenlijk?
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:14 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Jij vindt beter als lekkerder klinken?
Wel een beetje veel Rob de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
wat een onsympathieke tafel, gelukkig is daar professionele knuffelbeer Guus
😉quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:16 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Oh je verbeterde hem. Ik dacht dat je hem op een fout wees.
Ik vind Rob dan ook een naar persoon. Allemaal een act om zo goed mogelijk over te komen op TV, niks echts aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Wel een beetje veel Rob de laatste dagen.
Een dagje Gert zou niet gek zijn.
Zelfs Rob begint te twijfelen, maar durft het op de NOS nauwelijks uit te spreken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef ZakaRosa het volgende:
De geweldige tijdrit van Bauke Mollema.
Iedereen behalve de feest-omroep NOS vond het matig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zelfs Rob begint te twijfelen, maar durft het op de NOS nauwelijks uit te spreken.
Iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef ZakaRosa het volgende:
'We hebben het eigenlijk niet zoveel over Lotto-Jumbo.'
Hoe heeft Groenewegen het vandaag gedaan eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef ZakaRosa het volgende:
'We hebben het eigenlijk niet zoveel over Lotto-Jumbo.'
Net niet gewonnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoe heeft Groenewegen het vandaag gedaan eigenlijk?
Echt? Gênant weer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:41 schreef Ereinion het volgende:
Zelfs Merckx moet het over Nederlanders hebben.
twitter:dnelissen twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 18:27:47Even shoppen met de boys! #TDF2016 https://t.co/z8ayeB5xKw reageer retweet
Lekker strijden om een top 10 plaats ipv gewoon je etappes pakken en je wedstrijden winnenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
Maak van Dumoulin alsjeblieft geen ronderenner.
Hij is van de Nederlanders de enige die de mentaliteit heeft, een top 3-tijdrijder van het peloton en een meer dan behoorlijk klimmer... ik denk dat ie niet enkel top 10-vulling is maar een echte podiumkandidaat als ie er vol voor gaatquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
Maak van Dumoulin alsjeblieft geen ronderenner.
Herman is een baas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:51 schreef marcodej het volgende:
"Wat zit me nou aan te kijken? Die fietst toch ook?"
Ook wel waarquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vraag me af wat jullie dan verwacht hadden met deze gasten. Daarnaar kijken is gewoon masochistisch.
Die gaat nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe Jeroen Overbeek op feestjes zou zijn.
Kan me ook nog wel een etappe herinneren die gelijk bergop startte en waar Gees ook vooraf op de rollers gingquote:
ik hou niet van guus maar vond het nog best meevallen,quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:33 schreef ZakaRosa het volgende:
Dit soort epische beelden mogen niet verkracht worden door zo'n schijtnummer.
Omdat ze zelf de verwachtingen scheppen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:37 schreef marcodej het volgende:
Waarom verwachten we veel van dit matige team?
Oplossing in een spoilerquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Herman is een baas.
Ik snapte de rebus trouwens serieus niet. Help mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Waarschijnlijk zijn al onze renners te slecht om iets te presteren. Wilco kan nog wel aardig fietsen, maar die zal wel ergens onderuit gaan." Moeten ze dan zoiets zeggen, of wat stel je voor?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat ze zelf de verwachtingen scheppen.
Ja iets van een katrol?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oplossing in een spoilerTof van je en dat van Gullit wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oplossing in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk weinige maar nu is het openbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tof van je en dat van Gullit wist ik niet
Ik dacht gisteren hetzelfde. Dat ie ergens binnenstapt en hij nog niemand kent en de aanwezigen hem ook niet en dan lekker zn bariton-stem opzetten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe Jeroen Overbeek op feestjes zou zijn.
[..]
Oplossing in een spoilerWat is het emailadres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon realistisch zijn. 'Wilco heeft het lastig, dus meezitten en een goede uitslag rijden zal lastig worden, maar we gaan het proberen.'quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zijn al onze renners te slecht om iets te presteren. Wilco kan nog wel aardig fietsen, maar die zal wel ergens onderuit gaan." Moeten ze dan zoiets zeggen, of wat stel je voor?
Hebben ze ergens geroepen dat ze verwachten dat hij een goede uitslag gaat rijden dan? Het is toch meestal van het hopen en proberen, maar wellicht heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon realistisch zijn. 'Wilco heeft het lastig, dus meezitten en een goede uitslag rijden zal lastig worden, maar we gaan het proberen.'
En ook niet vooraf roepen dat Kelderman (samen met diverse andere mannen die in de niet-sprintersetappes succesvol in de ontsnapping mee zouden gaan) alleen voor ritzeges gaat terwijl hij duidelijk voor het klassement/wit ging.
wat hebben ze voor een locaties dit jaarquote:
Ik vond de hangar gister erg tof.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hebben ze voor een locaties dit jaar
ja die wel. Maar ik verlaten treinstations gezien, een halve bushalte, nu een campingquote:
Inderdaad. In een apart programma. Dan hoef ik niet te kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk horen dit soort bazen door ons Mart te worden ondervraagd.
Maakt geen donder uit. Het is nu hopen dat het "slechts" een scheurtje is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:09 schreef TheArt het volgende:
Hij doet het helemaal niet zelf, Joris mafkees
Dat is allang bekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit. Het is nu hopen dat het "slechts" een scheurtje is.
Dat is het ook, hopen dat hij in Rio mee kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit. Het is nu hopen dat het "slechts" een scheurtje is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:11 schreef ZakaRosa het volgende:
Bij Joris heb ik altijd het idee dat ie z'n stem vreselijk forceert.
Yep, gelukkig hoef je met de pols niet te fietsen. Klote is het wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het ook, hopen dat hij in Rio mee kan.
Wel kut bij elke bocht als hij aan z'n stuur moet trekken om weer op snelheid te komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, gelukkig hoef je met de pols niet te fietsen. Klote is het wel.
Krachtgod zei verklootquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:16 schreef marcodej het volgende:
Door Verstappen raakte vertieft ingeburgerd, Mollema probeert het met verneukt.
Die heeft daar echt niks te zoeken. Denk dat ze eerder voor Clement gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:24 schreef ZakaRosa het volgende:
De Gees zit in z'n vuistje te lachen in Varsseveld.
Hij zal wel meer balen dat het Dumoulin is dan 1 van de 4 anderen. Dumoulin wil geen kopmanschap opeisen in de wegrit lijkt me, bovendien is Dumoulin dé persoon die iedereen wel in actie zien wil.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:24 schreef ZakaRosa het volgende:
De Gees zit in z'n vuistje te lachen in Varsseveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |