Er werken geen moslims op mijn werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent die homo op mijn werk die uitsluitend valt op moslimmannen he?
Nietquote:
Iedereen heeft een Erdogan in zich.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch misschien een Erdogan diep in je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja we hebben al een limbo, kunnen niet teveel buitenlanders hebben natuurlijk.quote:
Lijkt 'ie op Pim Voortuin?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed, er is dus een homo op werk, die heeeeeel erg into me is.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Erdogan in zich.Dat zou Yasmine niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet elke dag je kleren uittrekken en je met olie insmeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
Of een vinger in zijn bips duwen, dat schept verwachtingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke dag je kleren uittrekken en je met olie insmeren.
Hoezo probeer je het niet een keer uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
ALLOCHTONEN en of Nederlanders van X komaf leren jullie kaaskoppen het dan ook nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we hebben al een limbo, kunnen niet teveel buitenlanders hebben natuurlijk.
Heeft 'ie allang gedaan joh. Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo probeer je het niet een keer uit?
'Vreemdeling'quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ALLOCHTONEN en of Nederlanders van X komaf leren jullie kaaskoppen het dan ook nooit.
Ramadan is voorbij, dan mag het gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke dag je kleren uittrekken en je met olie insmeren.
Anti-vergrijzing instromerquote:
Omdat ik geen getrouwde Hollander van begin 50 ben met 2 kinderen en een duffe kantoorbaan die er 'net' achterkomt dat hij toch wat anders isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo probeer je het niet een keer uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |