Vind mezelf echt een broekie vergeleken met haar.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Whut? Dat is een leeftijdsverschil van niks gek.
Als je haar maar geen 'mokkel' noemt!
Dan ben je straks moddervet voordat je haar hebt geschaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vind mezelf echt een broekie vergeleken met haar.En ze is volgens mij ook een leidinggevende. Nu zorgen dat ik een regular word bij die tent. En nee, is goed.
Zeg ik wel dat ze me een date verschuldigd is uit medelijden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je straks moddervet voordat je haar hebt geschaakt.
Ik heb haar ook gezien gisteren. Volgens mij is ze er niet zo vaak.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vind mezelf echt een broekie vergeleken met haar.En ze is volgens mij ook een leidinggevende. Nu zorgen dat ik een regular word bij die tent. En nee, is goed.
Knapperd hè?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gezien gisteren. Volgens mij is ze er niet zo vaak.
Casablanca is m'n favoriete film ooit. Denk dat ik ook maar even de kans ga pakken om die voor het eerst op een groot scherm te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:12 schreef Tem het volgende:
Aardige films dit jaar bij de pleinbios. Ik ga denk wel een paar keer.
Halverwege de 20.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Knapperd hè?Hoe oud denk je dat ze is?
Soms moet je gewoon even niet zeuren en doorzetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:35 schreef Tem het volgende:
Lekker mokkeltje draait Kaas- zijn hand niet voor om.
Als dat zo is: hey knapperd, DM mij!quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:11 schreef NedKelly het volgende:
Ik lach me suf als ze ook gewoon meeleest hier
quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:11 schreef NedKelly het volgende:
Ik lach me suf als ze ook gewoon meeleest hier
'Mooie' ogen na eerst te lopen schreeuwen dat het zo een lekker wijf is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Echt mooie ogen. Ga maar langs, ben benieuwd hoe oud jij haar schat.
Zo hey, denk dat ze een white knight als jij nodig heeft. En ik heb dat spel niet. Jammer voor je.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
'Mooie' ogen na eerst te lopen schreeuwen dat het zo een lekker wijf is.Nou het treft want ik moet zo meteen even naarde Bijenkorf dus dan kan ik gelijk even kijken of het wat is. Btw...vind het wel apart dat er nu sedert de melding zoveel gereageerd wordt alleen niemand heeft even de moeite genomen om een foto van haar te nemen dan wel neer te zetten. Bedoel het oog wil ook wat.
Btw: Lachen hé?
Horeca (PlanC) Apartt in R'Dam wil geen Pokemon idioten op terras!
Ja, laten we even ongevraagd een foto van iemand nemen en die op het internet plempen. Strak planquote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:05 schreef Iwanius het volgende:
Btw...vind het wel apart dat er nu sedert de melding zoveel gereageerd wordt alleen niemand heeft even de moeite genomen om een foto van haar te nemen dan wel neer te zetten. Bedoel het oog wil ook wat.
Dat vraag je het toch gewoon?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, laten we even ongevraagd een foto van iemand nemen en die op het internet plempen. Strak plan[ afbeelding ]
Eeh...je mag gewoon in de openbaarheid foto's van mensen maken. Je zit moeilijk te doen voor iets wat je zelf? aanzwengelde en mensen geïnteresseerd in maakte.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, laten we even ongevraagd een foto van iemand nemen en die op het internet plempen. Strak plan[ afbeelding ]
Wil jij met me mee m'n wing girl zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 07:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wil jij me met mee m'n wing girl zijn?
Hey! Die zag ik bij Little Vquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:45 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben een beetje ondersteboven.![]()
Was vandaag weer bij Pomms en werd er geholpen door een bepaalde dame die ik eerder heb gezien. Heb idee waarom, maar vandaag viel het me pas écht op hoe vre-se-lijk knap ze was.
Blond met stralende (blauwe?) ogen.
Weten jullie wie ik bedoel? Ze lijkt me alleen een beetje te oud voor mij (eind 20, ik bijna midden). Maar ja, eye candy tijdens m'n patatje eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |