SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goede TTHij zegt gewoon dat Frank totaal geen automatismen had, waar hij gelijk in heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is het niet heel gek wat hij zegt, alleen de quote "je hoopt dat er automatismen in zitten" baart mij wel een beetje zorgen![]()
Precies twee automatismesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede TT
[..]
Hij zegt gewoon dat Frank totaal geen automatismen had, waar hij gelijk in heeft
Balletje breed
Balletje terugMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wordt schitterend tegen PAOK danquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies twee automatismes
Balletje breed
Balletje terug![]()
We hebben eerder deze zomer al van Wilmots geleerd dat automatismen niet te trainen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is het niet heel gek wat hij zegt, alleen de quote "je hoopt dat er automatismen in zitten" baart mij wel een beetje zorgen![]()
Ohja verdomme. Als een groot denker als Wilmots het zegt weet ik genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben eerder deze zomer al van Wilmots geleerd dat automatismen niet te trainen zijn.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje drukzetten en aanvallen moet toch wel lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het niet en ik snap Bosz wel.
Oh.![]()
Georganiseerd druk zetten a la Bosz inslijpen is wat moeilijker dan je denkt. Zeker als je een ploeg onder handen hebt die eerst betonvoetbal speelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje drukzetten en aanvallen moet toch wel lukken.![]()
Dat zijn toch vooral aanwijzingen die je kan geven per tegenstander. Op een zwakke plek van een tegenstander druk zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Georganiseerd druk zetten a la Bosz inslijpen is wat moeilijker dan je denkt. Zeker als je een ploeg onder handen hebt die eerst betonvoetbal speelde.
Hoeft niet perse meteen het perfecte systeem te worden zoals het uiteindelijk moet gaan worden.Oh.![]()
Het zal een beetje een tussenvorm zijn denk ik. Basis van onder Frank, met accenten van BoszMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan win je sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Het zal een beetje een tussenvorm zijn denk ik. Basis van onder Frank, met accenten van Bosz
Ik vind het een lastige situatie. Ik zou graag ander spel zien, maar je weet ook dat dat tijd kost.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik zou het niet heel gek vinden om voor deze potjes iets meer zekerheid in te bouwen. Als je deze ronde doorkomt kun je de rest van het seizoen doorbouwen wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan win je sowieso niet.
Ik vind het een lastige situatie. Ik zou graag ander spel zien, maar je weet ook dat dat tijd kost.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze zijn midden in een leerproces en dan kan je niet maar op bepaalde halfbakken momentjes druk zetten met spelers die er nog aan moeten wennen. Die bergen aan fouten van Riedewald, Veltman et cetera nodigen niet uit tot een vrolijke voortzetting in een wedstrijd waar het om draait. Ajax hapert nog vreselijk en dat weten ze bij PAOK ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn toch vooral aanwijzingen die je kan geven per tegenstander. Op een zwakke plek van een tegenstander druk zetten.
Hoeft niet perse meteen het perfecte systeem te worden zoals het uiteindelijk moet gaan worden.![]()
Dan weten spelers helemaal niet waar ze aan toe zijn. Dit gaat even tijd vergenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel gek vinden om voor deze potjes iets meer zekerheid in te bouwen. Als je deze ronde doorkomt kun je de rest van het seizoen doorbouwen wat mij betreftHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Stukje satire, sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
Waarom geen TT zoals;
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Zoals het hoort gvd!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zit ook wat in. In ieder geval benieuwd naar de oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan weten spelers helemaal niet waar ze aan toe zijn. Dit gaat even tijd vergen
Je bedoelt het aanvallende van de Boer met de verdedigende accenten van Bosz.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Het zal een beetje een tussenvorm zijn denk ik. Basis van onder Frank, met accenten van Bosz![]()
Dit. En de ploeg speelde al betonvoetbal sinds Jol, dus zo'n 5 jaar. Dat is cultuur gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Georganiseerd druk zetten a la Bosz inslijpen is wat moeilijker dan je denkt. Zeker als je een ploeg onder handen hebt die eerst betonvoetbal speelde.![]()
![]()
Het eerste jaar onder Jol was zeker geen betonvoetbal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dit. En de ploeg speelde al betonvoetbal sinds Jol, dus zo'n 5 jaar. Dat is cultuur gewordenOh.![]()
Dat was godverodmme een prachtig jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het eerste jaar onder Jol was zeker geen betonvoetbal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Achteraf iedereen janken dat het alle ballen op Suarez was maar godver wat heb ik genoten van het spel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat was godverodmme een prachtig jaar.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
twitter:rubenschouw twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:39:20@MikeVerweij Is er iets waar van de interesse van #Ajax in #Rosales? reageer retweet
twitter:![]()
![]()
alle ballen op Suarez is dan ook gewoon geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Achteraf iedereen janken dat het alle ballen op Suarez was maar godver wat heb ik genoten van het spel.
Seizoen 2009-2010
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
daarom, het is allemaal niet zo moeilijk hoor, het kost alleen wel meer energie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje drukzetten en aanvallen moet toch wel lukken.
Maar mensen die wonderen verwachten zullen teleurgesteld worden, met deze groep kan je echt wel accenten verleggen maar hier een aanvalsmachine van maken is gewoon teveel gevraagd.
Het grootste probleem is de ruimte die achterin ontstaat, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aan, de vraag is of je dat met het huidige scorend vermogen kan compenseren.![]()
Je krijgt toch met elke vorm van aanvallend voetbal veel ruimte achterin.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef Tarado het volgende:
Het grootste probleem is de ruimte die achterin ontstaat, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aan, de vraag is of je dat met het huidige scorend vermogen kan compenseren.![]()
Ik zie het tegen PAOK wel gebeuren dat we veel kansen missen en daarna lullig 1-0 achterkomen en dit niet meer goedmaken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het is allemaal niet zo moeilijk hoor, het kost alleen wel meer energie.
Maar mensen die wonderen verwachten zullen teleurgesteld worden, met deze groep kan je echt wel accenten verleggen maar hier een aanvalsmachine van maken is gewoon teveel gevraagd.
Het grootste probleem is de ruimte die achterin ontstaat, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aan, de vraag is of je dat met het huidige scorend vermogen kan compenseren.Oh.![]()
Zo ga ik ook de wedstrijd in. Grote kans dat het dan mee valt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het tegen PAOK wel gebeuren dat we veel kansen missen en daarna lullig 1-0 achterkomen en dit niet meer goedmaken.
Net stukje van Verweij aan het lezen, die vindt dat Bosz Milik gewoon mee moet nemen. Al is het maar op de bank voor een mogelijke invalbeurt. Ik ben het daar mee eens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ook. Althans, het is belachelijk om vooraf al te stellen dat hij niet meegaat. Als hij gewoon redelijk fit is gebleven kan 'ie echt wel 30 minuten of zelfs een uur spelen. Als hij een Van der Vaartje heeft gedaan op vakantie is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zo ga ik ook de wedstrijd in. Grote kans dat het dan mee valt.
Net stukje van Verweij aan het lezen, die vindt dat Bosz Milik gewoon mee moet nemen. Al is het maar op de bank voor een mogelijke invalbeurt. Ik ben het daar mee eens.![]()
Ook nog eens in maart al (kan geen later artikel vinden) 11 keer paal / lat, had nog een stuk meer kunnen zijnquote:![]()
![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-met-paal-en-lat.htmquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook nog eens in maart al (kan geen later artikel vinden) 11 keer paal / lat, had nog een stuk meer kunnen zijn![]()
Dat is het artikel waar ik op doelde inderdaad, uit maartquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-met-paal-en-lat.htm![]()
![]()
Als je niet van die Fransen kan winnen moet je de club opheffen. Die hebben echt iedereen verkocht die iets goeds kan.![]()
ok, gaan we doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:22 schreef hafcfan het volgende:
Als je niet van die Fransen kan winnen moet je de club opheffen. Die hebben echt iedereen verkocht die iets goeds kan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat is het probleem jullie hebben nu toch El Ghazi!?quote:Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
vergeleken met een Elia inderdaad een verademing. Voor het niveau Ajax heeft hij zijn ups en downs.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat is het probleem jullie hebben nu toch El Ghazi!?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahaha Elia. Die kan er echt he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vergeleken met een Elia inderdaad een verademing. Voor het niveau Ajax heeft hij zijn ups en downs.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De laatste wereldspeler in dienst van Ajaxquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat is van der hoorn gek!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste wereldspeler in dienst van AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat is aanvallend voetbal? als je het vanuit de reactie doet heb je meer ruimte=kansen dan als je een tegenstander op eigen helft probeert vast te zettenquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt toch met elke vorm van aanvallend voetbal veel ruimte achterin.![]()
Dat geldt voor Ajax ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:22 schreef hafcfan het volgende:
Als je niet van die Fransen kan winnen moet je de club opheffen. Die hebben echt iedereen verkocht die iets goeds kan.![]()
![]()
Tegen ploegen als PAOK, die zeker weten dat ze underdog zijn, ga je dat echt niet voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is aanvallend voetbal? als je het vanuit de reactie doet heb je meer ruimte=kansen dan als je een tegenstander op eigen helft probeert vast te zetten![]()
nee maar vastzetten en dan rondspelen hopen op een gaatje ben je gewoon niet goed genoeg voor, dan is het beter om ze af en toe ook het initiatief te geven, al verwacht ik dat eerlijk gezegd ook, mooi zal het niet worden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen ploegen als PAOK, die zeker weten dat ze underdog zijn, ga je dat echt niet voor elkaar krijgen.![]()
Om ze kapot te voetballen zijn ook de juiste spelers nodig, maar Bosz is er nog maar kort en kan dus niet anders dan weer met het verschrikkelijke trio beginnenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar vastzetten en dan rondspelen hopen op een gaatje ben je gewoon niet goed genoeg voor, dan is het beter om ze af en toe ook het initiatief te geven, al verwacht ik dat eerlijk gezegd ook, mooi zal het niet worden.![]()
ik denk dat jij de spelers die niet spelen wat overschatquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om ze kapot te voetballen zijn ook de juiste spelers nodig, maar Bosz is er nog maar kort en kan dus niet anders dan weer met het verschrikkelijke trio beginnen![]()
Ik weet nog wel dat Suarez volgens zo ongeveer iedere Ajax-hatende Nederlander veel te veel geld opbracht en het nooit waar zou maken in het buitenlandquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Was al aangekondigd. Gudelj niet bij het 'basisteam' omdat hij geschorst is tegen PAOK.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gudelj gepasseerd
Wat zullen we meemaken?![]()
Younes geblesseerd in Amsterdam gebleven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes - Cassierra - El Ghazi
Klaassen - Van de Beek - Bazoer
?
Cassierra - Dolberg - El Ghazi dan denk ik![]()
![]()
Niet meegekregen, flopshow dan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Was al aangekondigd. Gudelj niet bij het 'basisteam' omdat hij geschorst is tegen PAOK.![]()
Lasse Schone LV lijkt mequote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes - Cassierra - El Ghazi
Klaassen - Van de Beek - Bazoer
?![]()
Is Schone niet fit?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Younes geblesseerd in Amsterdam gebleven.
Cassierra - Dolberg - El Ghazi dan denk ik![]()
Daar rekenen ze wel op, nu uit voorzorg er niet bij.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes speelt wel tegen PAOK neem ik aan?![]()
daarom houden ze hem er nu uit voorzorg uit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes speelt wel tegen PAOK neem ik aan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oei.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was er vorige wedstrijd tegen Kyrila Sovetov al.
Maar voor deze pot moet je naar Ajax.nl![]()
kan iemand hier een live verslag(je) doen ? ik kan niet kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu wel voor mij, paar keer refreshenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax stream werkt niet bij mij
Edit nu wel![]()
Die Westermann is groot en sterk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
en traag, hoop dat hij met zijn ervaring weet hoe hij daar mee om moet gaan.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik kan kijken![]()
![]()
wat heb ik gemist?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe is dit een overtreding? Gewoon goed lichaam er in gezet van Zivkogodhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Misschien kwam hij terug uit buitenspel?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe is dit een overtreding? Gewoon goed lichaam er in gezet van Zivkogod![]()
Ligt (ha) het aan mij of is die Westermann helemaal niet zo langzaam?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
laatste keer welquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Ligt (ha) het aan mij of is die Westermann helemaal niet zo langzaam?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is ook best snel, mensen denken dat hij langzaam is omdat hij 32 is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Ligt (ha) het aan mij of is die Westermann helemaal niet zo langzaam?![]()
Gudeljquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:37 schreef Brammess het volgende:
Wie verzint het dat Gudelj nog steeds de friekiks neemtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahahahah Westermann veeeeel te laat. Gewoon penal hoor.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nog steeds matig allemaal, hoe er gespeeld moet worden is wel duidelijk maar uitvoering uhuh... Voorzetten slecht![]()
je ziet wel dat ze een ander spel spelen dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog steeds matig allemaal, hoe er gespeeld moet worden is wel duidelijk maar uitvoering uhuh... Voorzetten slechtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je hebt door dat dit grotendeels tweede elftal materiaal is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog steeds matig allemaal, hoe er gespeeld moet worden is wel duidelijk maar uitvoering uhuh... Voorzetten slechthttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Derde niveau. Eentje onder Ligue 2.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Beziers is toch 4e divisie van Frankrijk ofzo?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat is geen excuus tegen Beziersquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Je hebt door dat dit grotendeels tweede elftal materiaal is?![]()
Toen het om te janken was onder Frank de Boer heb ik je alleen maar schijtlollige plaatjes zien postenquote:![]()
hoppaaaaaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Peter Bosz op weg naar zijn eerste overwinning![]()
Alvast mijn felicitaties.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
We shall see, time will tell maar dit gaat echt nog slechter worden dan Frank en dat niet alleen Frank had wel wat krediet met 4x zijn landstitel of niet somsquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toen het om te janken was onder Frank de Boer heb ik je alleen maar schijtlollige plaatjes zien posten![]()
wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
We shall see, time will tell maar dit gaat echt nog slechter worden dan Frank en dat niet alleen Frank had wel wat krediet met 4x zijn landstitel of niet somsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
#lekisboven #kampioenschap #cl #beker #alleswinnen #boszgodDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb wervelend spel gezien met een fantastisch Ajax waarbij de aanvallen niet te tellen waren.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verdrink je niet in je tranen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb wervelend spel gezien met een fantastisch Ajax waarbij de aanvallen niet te tellen waren.
Of wel, wat jij wilt![]()
Jazeker, ik ben ontroerd na het zien van dit fantastisch Ajax. Het lek is boven, we zijn gered, Boszgod positie voor het leven gevenquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Verdrink je niet in je tranen?
Of wel, wat jij wilt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb wervelend spel gezien met een fantastisch Ajax waarbij de aanvallen niet te tellen waren.quote:![]()
Ik voorspel Veltman EDquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks tegen een leeggeplukt Marseille, fap.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zou het eindelijk lukken?quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks tegen een leeggeplukt Marseille, fap.![]()
dit, wie stopt Bosz!quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow heeft Ajax gewonnen![]()
OP NAAR DE CL WINST![]()
Nee toen we in 95 de CL wonnen hadden we niks gewonnen in de voorbereiding, nu al 1 dus dit fabeltje kan weer de kast in.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow heeft Ajax gewonnen![]()
OP NAAR DE CL WINST![]()
Maar dit feitje past niet in de #antiboszpropagandaquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee toen we in 95 de CL wonnen hadden we niks gewonnen in de voorbereiding, nu al 1 dus dit fabeltje kan weer de kast in..
![]()
1 winst tegen een Franse 3e klasser staat anders ook prima.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dit feitje past niet in de #antiboszpropaganda.
![]()
De tactici en voetbalkenners onder ons moeten wel voldoende bewegingsruimte hebben om ons terecht te wijzen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
1 winst tegen een Franse 3e klasser staat anders ook prima.![]()
Mario Gomez halen, die wil weg uit Turkije.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hop, seizoen schriftelijk afdoen. Alle prijzen richting Amsterdam svp.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee toen we in 95 de CL wonnen hadden we niks gewonnen in de voorbereiding, nu al 1 dus dit fabeltje kan weer de kast in.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je kunt er ook maar het best om lachen. Uiteindelijk zijn het best bedroevende statistieken voor een Nederlandse topclub natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tactici en voetbalkenners onder ons moeten wel voldoende bewegingsruimte hebben om ons terecht te wijzen.![]()
![]()
Kassa op LV?twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-07-2016 om 18:47:02Riechedly Bazoer komt vandaag niet in actie. De middenvelder blijft uit voorzorg aan de kant wegens lichte bovenbeenklachten. #maraja reageer retweet
![]()
Mij interesseert het allemaal heel erg weinig. Zeker in de wetenschap dat Peter Bosz bij elke ploeg tijd nodig gehad heeft om zijn ideeën over te brengen op de spelers.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt er ook maar het best om lachen. Uiteindelijk zijn het best bedroevende statistieken voor een Nederlandse topclub natuurlijk.![]()
Zoals jullie praten kun je beter geen voorbereiding spelen en lekker alleen trainen. Alles wat je doet maakt toch niet uit. Als je in de voorbereiding verliest van clubs gelijke grote (of grotere clubs) dan is dat geen schande, maar als je tegen FC Liefering en AFC niet weet te winnen zit er echt iets niet goed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het allemaal heel erg weinig. Zeker in de wetenschap dat Peter Bosz bij elke ploeg tijd nodig gehad heeft om zijn ideeën over te brengen op de spelers.
Hoeveel tijd denk je trouwens dat Bosz krijgt als hij op deze manier de competitie begint? Denk dat het na een wedstrijdje of 7/8 wel snel klaar is dan.![]()
ik heb gewoon een hekel aan die vent sorryquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dit feitje past niet in de #antiboszpropaganda.
![]()
Omdat oefenwedstrijden misschien tests zijn voor hoe je selectie ervoor staat en hoever ze progressie geboekt hebben inzake je filosofie?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zoals jullie praten kun je beter geen voorbereiding spelen en lekker alleen trainen. Alles wat je doet maakt toch niet uit. Als je in de voorbereiding verliest van clubs gelijke grote (of grotere clubs) dan is dat geen schande, maar als je tegen FC Liefering en AFC niet weet te winnen zit er echt iets niet goed.
Hoeveel tijd denk je trouwens dat Bosz krijgt als hij op deze manier de competitie begint? Denk dat het na een wedstrijdje of 7/8 wel snel klaar is dan.![]()
Uiteraard, maar dan mag je nog wel gewoon winnen van zaterdag hoofdklasse amateurs toch? En hoeveel progressie hebben ze dan precies geboekt als je die potjes niet wint?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat oefenwedstrijden misschien tests zijn voor hoe je selectie ervoor staat en hoever ze progressie geboekt hebben inzake je filosofie?![]()
![]()
Tegen AFC zijn er misschien wel 15 100% kansen gecreeërd door Vd Beek alleen, keeper had oprecht de dag van zijn leven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan mag je nog wel gewoon winnen van zaterdag hoofdklasse amateurs toch? En hoeveel progressie hebben ze dan precies geboekt als je die potjes niet wint?![]()
Omdat het niet om de uitslag gaat maar om de speelwijze. Dat is het hele punt momenteel. Je kan wel met 10-0 winnen van AFC maar dat zegt op den duur niets over hoe je qua veldspel ervoor staat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan mag je nog wel gewoon winnen van zaterdag hoofdklasse amateurs toch? En hoeveel progressie hebben ze dan precies geboekt als je die potjes niet wint?
Overigens, de tegendoelpunten die in de voorbereiding werden weggegeven, waren veelal grote persoonlijke fouten die je ze vorig jaar niet zag maken. Het is allemaal even aanpassen. Normaal waren ze gewend als verdediger om een pass te controleren veilig in de buurt bij Cillessen maar nu staan ze dichtbij de middellijn. Het is veel meer met ruimte in je rug spelen.
Dat de uitslagen tegenvallen qua scorend vermogen vind ik niet zo verbazingwekkend. Gudelj, Bazoer, Klaassen is bij lange na niet je ideale middenveld om tof en gezellig voetbal te spelen. Dat zijn puinhopen van De Boer en die moeten opgeruimd worden. Ik neem aan dat ze dat daar in de toren bij Marc en Edwin ook snappen.![]()
Ik heb ook wel eens gehoord van Peléquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Remy Cabella en Karim Rekik zijn de enigen die ik van die XI ken.Oh.![]()
Fifa..quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:
Bedimo is een prima linksback, hun aanvoerder is best goed op FIFARED ONS HENNIEGOD![]()
Wat ben jij voor voetbalkenner johquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Remy Cabella en Karim Rekik zijn de enigen die ik van die XI ken.![]()
Is er iemand die de moeite zou willen doen een korte samenvatting te geven?
bij dezenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:49 schreef Tagliano het volgende:
Is er iemand die de moeite zou willen doen een korte samenvatting te geven?![]()
Godquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het was kut, Westermann en De Ligt waren erg goed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:49 schreef Tagliano het volgende:
Is er iemand die de moeite zou willen doen een korte samenvatting te geven?![]()
Mooi dat De Ligt het ook goed doet, baasjequote:Op woensdag 20 juli 2016 19:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was kut, Westermann en De Ligt waren erg goed.
En Westermann kan alleen maar meevallen imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan snel rennen jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:
Bedimo is een prima linksback, hun aanvoerder is best goed op FIFA![]()
Coronelquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:08 schreef Bolasie het volgende:
Rouwbanden vanwege Nice? Ik schakel wat later in.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb ik voor niks een schijtlollige TT gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga alvast het Museumplein reserveren, brb.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
*Leidsequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga alvast het Museumplein reserveren, brb.![]()
De meeste trage aidsspelers zijn afwezig, dat scheelt ook welquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfs zonder alle tijd van de wereld was dat zo ongeveer de slechtste optie die hij kon kiezenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kansloze voorzet van Dijks met alle tijd van de wereld
Er wordt een bal veroverd en er wordt direct vooruitgespeeld
Man wat is dat toch lekkerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verademing tov Boilesenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:20 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie Dijks niet zo vaak spelen, maar als ik hem zie spelen, zie ik hem nooit wat goed doen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jammer dat hij geen echte concurrent heeft, want het blijft een matige speler natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs zonder alle tijd van de wereld was dat zo ongeveer de slechtste optie die hij kon kiezenOh.![]()
Hoe heten die dingen ook weer waarbij ze op goal schieten?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nu schat je me erg hoog inquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hadden jij en ik ook wel geweest denk ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja maar om daarop een linksback te beoordelen had je er ook eentje van de E1 in kunnen zetten.quote:Oh.![]()
Kloptquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog steeds geen club.
Zou raar zijn als de kat van Powerloungen ineens een club had.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog steeds geen club.
Wie moet Powerloungen dan aaien
Oh.![]()
Zie dmquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:23 schreef koenie95 het volgende:
Iemand via dm een link kan sturen van een stream? Zou graag kijken vanaf m'n vakantie adres!![]()
Dan maar de schele hont van de burenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou raar zijn als de kat van Powerloungen ineens een club had.
Wie moet Powerloungen dan aaienRED ONS HENNIEGOD![]()
Mag van mij wel als 6 op het middenveld.quote:
Helaas zal het De Boer middenveld wel blijven staan.Oh.![]()
Zou al een hele verbetering zijn, maar dan mag ik toch hopen dat Sanchez>Viergeverquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag van mij wel als 6 op het middenveld.
Helaas zal het De Boer middenveld wel blijven staan.
Ik vind heel Ajax een leuke indruk maken. Heel erg onwennig en de tegenstander doet niet veel maar het staat beter dan ik in jaren heb gezien.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of Westermann erin.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou al een hele verbetering zijn, maar dan mag ik toch hopen dat Sanchez>Viergever
Mag hopen dat 4gever de laatste in de hierarchie is.Oh.![]()
Eigenlijk kun je die ook net zo goed lozen als Riedewald wordt gezien als CVquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Westermann erin.
Mag hopen dat 4gever de laatste in de hierarchie is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgend jaar zal hij wel weg mogen als ze hopelijk weer gaan doorselecteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je die ook net zo goed lozen als Riedewald wordt gezien als CVOh.![]()
Het is een tijdje geleden, maar ik kan eindelijk weer eens genieten van een potje voetbal terwijl Ajax meedoet. Uiteraard stelt de tegenstander niet gek veel voor, maar goed. Alleen al de eerste pass na het drukzetten die vooruit gaat
Effe drukken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sow over ergernis gesproken jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Geen korte corner die bij Cillessen eindigt
Laatste wedstrijd is Ajax-AZ denk ik. PSV-Ajax was ook leuk, maar minder echt goed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Het is een tijdje geleden, maar ik kan eindelijk weer eens genieten van een potje voetbal terwijl Ajax meedoet. Uiteraard stelt de tegenstander niet gek veel voor, maar goed. Alleen al de eerste pass na het drukzetten die vooruit gaatOh.![]()
Ajax - Twentequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd is Ajax-AZ denk ik. PSV-Ajax was ook leuk, maar minder echt goed.![]()
Ajax-AZ is hem wel ja. PSV-Ajax was ook wel goed maar niet het voetbal dat je van Ajax wil zienquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd is Ajax-AZ denk ik. PSV-Ajax was ook leuk, maar minder echt goed.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ohja die was ik vergeten.quote:
Maar dat waren vooral een goede laatste tien minuten dacht ik. Ze kwamen toen ook heel vaak goed weg
Oh.![]()
Piet de Visser heeft ze allemaal gescoutquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanchez erbij, dan nog Onana op doel. In elke linie een negerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
#BlackPlayerzMatterquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanchez erbij, dan nog Onana op doel. In elke linie een neger"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er zal eindelijk een Afrikaans land wereldkampioen worden!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Piet de Visser heeft ze allemaal gescout
Oh wacht...Oh.![]()
Aangezien ze denken het niet de gehele wedstrijd te kunnen is de tweede helft weer vertrouwd Boersiaans.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Het lek is boven, gefeliciteerd jongens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Thanks, sportief!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Het lek is boven, gefeliciteerd jongens.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Driessen meldde ook dat er een compleet nieuw Marseille komt, dat zal ook wel meespelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien ze denken het niet de gehele wedstrijd te kunnen is de tweede helft weer vertrouwd Boersiaans.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan iemand een stream passen zodat ik het Wonder Van Ajax kan aanschouwen ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hopelijk speelt hij Gudelj eruit zoals Gudelj Sink eruit speeldequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarschuwinkje van Van de Beek"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Laten we het hopen ja.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij Gudelj eruit zoals Gudelj Sink eruit speeldeOh.![]()
Met de pirouette van Suarezquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
Olympique kan er echt he-le-maal niks van.
Jammer dat we in 2009 door ze werden uitgeschakeld.en het kaboutermiddenveld Anita-Aissati-Enoh
Oh.![]()
Leonardo met de vierdubbele schaar tegen Fiorentinaquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de pirouette van Suarezen het kaboutermiddenveld Anita-Aissati-Enoh
![]()
![]()
NEC onderschattenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat ze dat tegen pakweg NEC doen ja.
Excelsior of iets dergelijks.![]()
Hij doet het met zijn chocoladebeen!quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Leonardo met de vierdubbele schaar tegen Fiorentina
Oh.![]()
Ik wilde een willekeurige provincieclub noemen, Excelsior is ook best. Al verwacht ik niet dat NEC het net zo goed gaat doen als afgelopen jaar, dat trainertje lijkt mij wel interessant doch ook een potentieel walgelijk mannetjequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC onderschatten.
Excelsior of iets dergelijks.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Was er eigenlijk nog een reden dat Cerny bij het tweede meedeed?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat hij al de hele voorbereiding als een drol speelt?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Was er eigenlijk nog een reden dat Cerny bij het tweede meedeed?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
AEG7
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heeft het niet echt laten zien in oefenwedstrijden en nu krijgt El Ghazi maar de kans.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Was er eigenlijk nog een reden dat Cerny bij het tweede meedeed?Oh.![]()
Dan had Veltman terug naar de Fjes gekundquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat hij al de hele voorbereiding als een drol speelt?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel steeds vrij weinig spelers in de zestien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman blijft wel een prima opbouwende speler. Die zou ik er nimmer uithalen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had Veltman terug naar de Fjes gekund![]()
Ze krijgen ook nauwelijks een kans omdat er meteen geschoten wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
Wel steeds vrij weinig spelers in de zestien.Oh.![]()
Ik ook niet, maar ik zou niet zeggen dat die een lekkere voorbereiding hadquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman blijft wel een prima opbouwende speler. Die zou ik er nimmer uithalen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Meh, die heeft meer z'n klassieke De Boertjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had Veltman terug naar de Fjes gekund"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Achterin moet er nog genoeg verbeteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zou niet zeggen dat die een lekkere voorbereiding had![]()
Dat zeg ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achterin moet er nog genoeg verbeteren.
Is maar goed ook trouwens, liever dit dan weer zo'n defensief blokMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach, tegen Sparta/Roda/Willem II/Go Ahead verwacht ik geen problemen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook
Is maar goed ook trouwens, liever dit dan weer zo'n defensief blok![]()
Is Gudelj nu geslachtofferd of heeft ie vanmiddag al gespeeld?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En al krijg je er een of twee tegen, jammer danquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, tegen Sparta/Roda/Willem II/Go Ahead verwacht ik geen problemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geschorst dinsdag.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Is Gudelj nu geslachtofferd of heeft ie vanmiddag al gespeeld?
Jammer dat hij niet eeuwig geschorst is.![]()
Omdat hij geschorst is tegen Paok doet hij niet mee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Is Gudelj nu geslachtofferd of heeft ie vanmiddag al gespeeld?![]()
Doet niet mee omdat hij in de vCL ook niet meedoet ivm schorsingquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Is Gudelj nu geslachtofferd of heeft ie vanmiddag al gespeeld?
Vanmiddag wel gespeeld jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah logischquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat hij geschorst is tegen Paok doet hij niet mee.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: