SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goede TTHij zegt gewoon dat Frank totaal geen automatismen had, waar hij gelijk in heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is het niet heel gek wat hij zegt, alleen de quote "je hoopt dat er automatismen in zitten" baart mij wel een beetje zorgen![]()
Precies twee automatismesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede TT
[..]
Hij zegt gewoon dat Frank totaal geen automatismen had, waar hij gelijk in heeft
Balletje breed
Balletje terugMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wordt schitterend tegen PAOK danquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies twee automatismes
Balletje breed
Balletje terug![]()
We hebben eerder deze zomer al van Wilmots geleerd dat automatismen niet te trainen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is het niet heel gek wat hij zegt, alleen de quote "je hoopt dat er automatismen in zitten" baart mij wel een beetje zorgen![]()
Ohja verdomme. Als een groot denker als Wilmots het zegt weet ik genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben eerder deze zomer al van Wilmots geleerd dat automatismen niet te trainen zijn.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje drukzetten en aanvallen moet toch wel lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het niet en ik snap Bosz wel.
Oh.![]()
Georganiseerd druk zetten a la Bosz inslijpen is wat moeilijker dan je denkt. Zeker als je een ploeg onder handen hebt die eerst betonvoetbal speelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje drukzetten en aanvallen moet toch wel lukken.![]()
Dat zijn toch vooral aanwijzingen die je kan geven per tegenstander. Op een zwakke plek van een tegenstander druk zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Georganiseerd druk zetten a la Bosz inslijpen is wat moeilijker dan je denkt. Zeker als je een ploeg onder handen hebt die eerst betonvoetbal speelde.
Hoeft niet perse meteen het perfecte systeem te worden zoals het uiteindelijk moet gaan worden.Oh.![]()
Het zal een beetje een tussenvorm zijn denk ik. Basis van onder Frank, met accenten van BoszMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan win je sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Het zal een beetje een tussenvorm zijn denk ik. Basis van onder Frank, met accenten van Bosz
Ik vind het een lastige situatie. Ik zou graag ander spel zien, maar je weet ook dat dat tijd kost.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik zou het niet heel gek vinden om voor deze potjes iets meer zekerheid in te bouwen. Als je deze ronde doorkomt kun je de rest van het seizoen doorbouwen wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan win je sowieso niet.
Ik vind het een lastige situatie. Ik zou graag ander spel zien, maar je weet ook dat dat tijd kost.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze zijn midden in een leerproces en dan kan je niet maar op bepaalde halfbakken momentjes druk zetten met spelers die er nog aan moeten wennen. Die bergen aan fouten van Riedewald, Veltman et cetera nodigen niet uit tot een vrolijke voortzetting in een wedstrijd waar het om draait. Ajax hapert nog vreselijk en dat weten ze bij PAOK ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn toch vooral aanwijzingen die je kan geven per tegenstander. Op een zwakke plek van een tegenstander druk zetten.
Hoeft niet perse meteen het perfecte systeem te worden zoals het uiteindelijk moet gaan worden.![]()
Dan weten spelers helemaal niet waar ze aan toe zijn. Dit gaat even tijd vergenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel gek vinden om voor deze potjes iets meer zekerheid in te bouwen. Als je deze ronde doorkomt kun je de rest van het seizoen doorbouwen wat mij betreftHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Stukje satire, sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
Waarom geen TT zoals;
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Zoals het hoort gvd!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zit ook wat in. In ieder geval benieuwd naar de oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan weten spelers helemaal niet waar ze aan toe zijn. Dit gaat even tijd vergen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je bedoelt het aanvallende van de Boer met de verdedigende accenten van Bosz.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Het zal een beetje een tussenvorm zijn denk ik. Basis van onder Frank, met accenten van Bosz![]()
Dit. En de ploeg speelde al betonvoetbal sinds Jol, dus zo'n 5 jaar. Dat is cultuur gewordenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Georganiseerd druk zetten a la Bosz inslijpen is wat moeilijker dan je denkt. Zeker als je een ploeg onder handen hebt die eerst betonvoetbal speelde.![]()
![]()
Het eerste jaar onder Jol was zeker geen betonvoetbal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dit. En de ploeg speelde al betonvoetbal sinds Jol, dus zo'n 5 jaar. Dat is cultuur gewordenOh.![]()
Dat was godverodmme een prachtig jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het eerste jaar onder Jol was zeker geen betonvoetbal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Achteraf iedereen janken dat het alle ballen op Suarez was maar godver wat heb ik genoten van het spel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat was godverodmme een prachtig jaar.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
twitter:rubenschouw twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:39:20@MikeVerweij Is er iets waar van de interesse van #Ajax in #Rosales? reageer retweet
twitter:![]()
![]()
alle ballen op Suarez is dan ook gewoon geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Achteraf iedereen janken dat het alle ballen op Suarez was maar godver wat heb ik genoten van het spel.
Seizoen 2009-2010
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
daarom, het is allemaal niet zo moeilijk hoor, het kost alleen wel meer energie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje drukzetten en aanvallen moet toch wel lukken.
Maar mensen die wonderen verwachten zullen teleurgesteld worden, met deze groep kan je echt wel accenten verleggen maar hier een aanvalsmachine van maken is gewoon teveel gevraagd.
Het grootste probleem is de ruimte die achterin ontstaat, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aan, de vraag is of je dat met het huidige scorend vermogen kan compenseren.![]()
Je krijgt toch met elke vorm van aanvallend voetbal veel ruimte achterin.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef Tarado het volgende:
Het grootste probleem is de ruimte die achterin ontstaat, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aan, de vraag is of je dat met het huidige scorend vermogen kan compenseren.![]()
Ik zie het tegen PAOK wel gebeuren dat we veel kansen missen en daarna lullig 1-0 achterkomen en dit niet meer goedmaken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het is allemaal niet zo moeilijk hoor, het kost alleen wel meer energie.
Maar mensen die wonderen verwachten zullen teleurgesteld worden, met deze groep kan je echt wel accenten verleggen maar hier een aanvalsmachine van maken is gewoon teveel gevraagd.
Het grootste probleem is de ruimte die achterin ontstaat, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aan, de vraag is of je dat met het huidige scorend vermogen kan compenseren.Oh.![]()
Zo ga ik ook de wedstrijd in. Grote kans dat het dan mee valt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het tegen PAOK wel gebeuren dat we veel kansen missen en daarna lullig 1-0 achterkomen en dit niet meer goedmaken.
Net stukje van Verweij aan het lezen, die vindt dat Bosz Milik gewoon mee moet nemen. Al is het maar op de bank voor een mogelijke invalbeurt. Ik ben het daar mee eens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ook. Althans, het is belachelijk om vooraf al te stellen dat hij niet meegaat. Als hij gewoon redelijk fit is gebleven kan 'ie echt wel 30 minuten of zelfs een uur spelen. Als hij een Van der Vaartje heeft gedaan op vakantie is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zo ga ik ook de wedstrijd in. Grote kans dat het dan mee valt.
Net stukje van Verweij aan het lezen, die vindt dat Bosz Milik gewoon mee moet nemen. Al is het maar op de bank voor een mogelijke invalbeurt. Ik ben het daar mee eens.![]()
Ook nog eens in maart al (kan geen later artikel vinden) 11 keer paal / lat, had nog een stuk meer kunnen zijnquote:![]()
![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-met-paal-en-lat.htmquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook nog eens in maart al (kan geen later artikel vinden) 11 keer paal / lat, had nog een stuk meer kunnen zijn![]()
Dat is het artikel waar ik op doelde inderdaad, uit maartquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-met-paal-en-lat.htm![]()
![]()
Als je niet van die Fransen kan winnen moet je de club opheffen. Die hebben echt iedereen verkocht die iets goeds kan.![]()
ok, gaan we doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:22 schreef hafcfan het volgende:
Als je niet van die Fransen kan winnen moet je de club opheffen. Die hebben echt iedereen verkocht die iets goeds kan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat is het probleem jullie hebben nu toch El Ghazi!?quote:Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
vergeleken met een Elia inderdaad een verademing. Voor het niveau Ajax heeft hij zijn ups en downs.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat is het probleem jullie hebben nu toch El Ghazi!?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahaha Elia. Die kan er echt he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vergeleken met een Elia inderdaad een verademing. Voor het niveau Ajax heeft hij zijn ups en downs.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De laatste wereldspeler in dienst van Ajaxquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat is van der hoorn gek!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste wereldspeler in dienst van AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat is aanvallend voetbal? als je het vanuit de reactie doet heb je meer ruimte=kansen dan als je een tegenstander op eigen helft probeert vast te zettenquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt toch met elke vorm van aanvallend voetbal veel ruimte achterin.![]()
Dat geldt voor Ajax ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:22 schreef hafcfan het volgende:
Als je niet van die Fransen kan winnen moet je de club opheffen. Die hebben echt iedereen verkocht die iets goeds kan.![]()
![]()
Tegen ploegen als PAOK, die zeker weten dat ze underdog zijn, ga je dat echt niet voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is aanvallend voetbal? als je het vanuit de reactie doet heb je meer ruimte=kansen dan als je een tegenstander op eigen helft probeert vast te zetten![]()
nee maar vastzetten en dan rondspelen hopen op een gaatje ben je gewoon niet goed genoeg voor, dan is het beter om ze af en toe ook het initiatief te geven, al verwacht ik dat eerlijk gezegd ook, mooi zal het niet worden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen ploegen als PAOK, die zeker weten dat ze underdog zijn, ga je dat echt niet voor elkaar krijgen.![]()
Om ze kapot te voetballen zijn ook de juiste spelers nodig, maar Bosz is er nog maar kort en kan dus niet anders dan weer met het verschrikkelijke trio beginnenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar vastzetten en dan rondspelen hopen op een gaatje ben je gewoon niet goed genoeg voor, dan is het beter om ze af en toe ook het initiatief te geven, al verwacht ik dat eerlijk gezegd ook, mooi zal het niet worden.![]()
ik denk dat jij de spelers die niet spelen wat overschatquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om ze kapot te voetballen zijn ook de juiste spelers nodig, maar Bosz is er nog maar kort en kan dus niet anders dan weer met het verschrikkelijke trio beginnen![]()
Ik weet nog wel dat Suarez volgens zo ongeveer iedere Ajax-hatende Nederlander veel te veel geld opbracht en het nooit waar zou maken in het buitenlandquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Was al aangekondigd. Gudelj niet bij het 'basisteam' omdat hij geschorst is tegen PAOK.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gudelj gepasseerd
Wat zullen we meemaken?![]()
Younes geblesseerd in Amsterdam gebleven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes - Cassierra - El Ghazi
Klaassen - Van de Beek - Bazoer
?
Cassierra - Dolberg - El Ghazi dan denk ik![]()
![]()
Niet meegekregen, flopshow dan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Was al aangekondigd. Gudelj niet bij het 'basisteam' omdat hij geschorst is tegen PAOK.![]()
Lasse Schone LV lijkt mequote:Op woensdag 20 juli 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes - Cassierra - El Ghazi
Klaassen - Van de Beek - Bazoer
?![]()
Is Schone niet fit?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Younes geblesseerd in Amsterdam gebleven.
Cassierra - Dolberg - El Ghazi dan denk ik![]()
Daar rekenen ze wel op, nu uit voorzorg er niet bij.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes speelt wel tegen PAOK neem ik aan?![]()
daarom houden ze hem er nu uit voorzorg uit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes speelt wel tegen PAOK neem ik aan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oei.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was er vorige wedstrijd tegen Kyrila Sovetov al.
Maar voor deze pot moet je naar Ajax.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: