abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163863836
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef Djibril het volgende:

[..]

Die hakan fidan?
Ja klopt.

Erdogan was destijds geheime vredesonderhandelingen begonnen met de PKK en Öcalan. Een gesprek dat de Turkse geheime inlichtingendienst met hoge PKK-leden voerde, lekte uit in de pers. Fidan werd vervolgens op het matje geroepen wegens landverraad door een Gulen-aanklager, net op het moment dat Erdogan een zware medische operatie zou ondergaan (en dus niet adequaat kon reageren). Omdat de vredesonderhandelingen werden gevoerd in opdracht van Erdogan, wist Erdogan dat de Gulen-beweging het eigenlijk op hemzelf had gemunt. Hierop heeft Erdogan bepaalde Gulen-scholen (waar toekomstige agenten, soldaten, rechters, wetenschappers, etc. worden opgeleid die blindelings loyaal zijn aan Gulen) verboden. Hierna pas reageerde Gulen met het afluister/ corruptieschandaal.
pi_163863839
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja daar maakte hij handig gebruik van.
ik kan niemand kwalijk nemen gebruik te maken van zijn/haar rechten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863853
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik kan niemand kwalijk nemen gebruik te maken van zijn/haar rechten
Ach het past wel bij hem; mensen het zwijgen opleggen. :)
pi_163863881
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

tuteren en vlaggen zwaaien is jezelf uiten. communiceren als je wilt. dat je ergens voor of tegen bent. dat is gewoon legaal. ik heb ook getuuterd ook met vlagge gezwaaid en gedemonstreerd.

maar geweld gebruiken. welke vorm dan ook is illegaal. de geweldsmonopolie ligt hier in nederland bij de overheid. daar is geen discussie over. zelfs je kind een corrigerende tik geven wordt naar gefronst.

en daar ligt de grens waar je mensen op MOET aanspreken is het legaal of niet? als het legaal is, kan je er een mening over hebben maar dat is dan ook alles. als het niet legaal is, dan ben je als overheid verplicht om daar stappen tegen te ondernemen.

dus het bedreigen van geweld gebruiken tegen gulen lui moet duidelijk stelling tegen worden genomen moeten turken niet aan beginnen, maar zoiets als boycotten is gewoon legaal en heb je als overheid weinig over te zeggen.
Zit wel een kern van waarheid in. Dat is hetzelfde als dat je alle bedrijven waarvan de eigenaar pvv stemt gaat boycotten. Dat mag natuurlijk gewoon.

Ikzelf vind dat kortzichtig. Als ik een goede schilder kan vinden boeit het me geen reet waar die op stemt. Ik zal het hem geneens vragen. Aan de andere kant, iemand die openlijk racistisch is en discrimineert zou ik geen zaken mee willen doeners

Waarom moet iemand die Gulen steunt en een restaurant heeft zich verantwoorden voor zijn politieke keuzes? Misschien steunt men Gulen maar staat men niet achter een staatsgreep, nuance heet dat.
pi_163863953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:31 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ja klopt.

Erdogan was destijds geheime vredesonderhandelingen begonnen met de PKK en Öcalan. Een gesprek dat de Turkse geheime inlichtingendienst met hoge PKK-leden voerde, lekte uit in de pers. Fidan werd vervolgens op het matje geroepen door een Gulen-aanklager wegens landverraad, net op het moment dat Erdogan een zware medische operatie zou ondergaan (en dus niet adequaat kon reageren). Omdat de vredesonderhandelingen werden gevoerd in opdracht van Erdogan, wist Erdogan dat de Gulen-beweging het eigenlijk op hemzelf hadden gemunt. Hierop heeft Erdogan bepaalde Gulen-scholen (waar toekomstige agenten, soldaten, rechters, wetenschappers, etc. worden opgeleid die blindelings loyaal zijn aan Gulen) verboden. Hierna pas reageerde Gulen met het afluister/ corruptieschandaal.
dit zijn gewoon oorlogshandelingen. richting gekozen volksvertegenwoordigers.

het zijn verhalen die nauwelijks hier in de media zijn beland en daardoor gulen en co. worden gezien als iemand "met een andere mening".

nee Gulen en zijn organisatie is in openlijke oorlog is met de turkse staatsinstellingen en volksvertegenwoordigers.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863962
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach het past wel bij hem; mensen het zwijgen opleggen. :)
eens!
-Rabia Al-Basri
pi_163864009
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:33 schreef alopio het volgende:

[..]

Zit wel een kern van waarheid in. Dat is hetzelfde als dat je alle bedrijven waarvan de eigenaar pvv stemt gaat boycotten. Dat mag natuurlijk gewoon.

Ikzelf vind dat kortzichtig. Als ik een goede schilder kan vinden boeit het me geen reet waar die op stemt. Ik zal het hem geneens vragen. Aan de andere kant, iemand die openlijk racistisch is en discrimineert zou ik geen zaken mee willen doeners

Waarom moet iemand die Gulen steunt en een restaurant heeft zich verantwoorden voor zijn politieke keuzes? Misschien steunt men Gulen maar staat men niet achter een staatsgreep, nuance heet dat.
omdat de financiele netwerken zo zijn ingericht dat alle gulen ondernemers ook de organisatie steunt. of dat nou vrijwillig of onder sociale druk gebeurd is niet relevant.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:40:47 #33
19194 Oversight
◢◤
pi_163864095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:13 schreef Oversight het volgende:
bron

:') De Turkse president Reçep Tayyip Erdogan dient de democratische waarden in zijn land te respecteren. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama dinsdag tegen hem gezegd in een telefoongesprek.

[ afbeelding ]

:{ Volgens nu.nl heeft Erdogan gevraagd om uitlevering van Gulen.

:? Wie is Gulen?

:? Waar is Gulen ?

:? Waarom vraagt Erdogan om zijn uitlevering?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Dingflofbips het volgende:
Wat is dit voor smiley aids
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Oversight het volgende:

[..]

}:| Kutnewbie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Succes :D dit gaat de VS maximaal uitbuiten _O- en uiteindelijk wordt ie toch niet uitgeleverd.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:16 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

maak gewoon ff een fatsoenlijke op luie kut
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:18 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Nu compleet met plaatje, zo beter ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:20 schreef #ANONIEM het volgende:
Misschien moet je je eens inlezen voordat je een topic opent TS.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

:? Check nu.nl

:N Meer staat er niet bij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:23 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Je kan ook meer dan één artikel lezen hè, of gewoon niet onder een steen leven. Dan weet je misschien wie Gülen is. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:24 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Ik heb werkelijk nog nooit van de man/vrouw gehoord, help je me een stukje op weg?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Nou dit is alweer een gezellig topic geworden... :')

Kan prima in het centrale topic over de vermeende staatsgreep dit
◢◤
pi_163864116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:40 schreef Oversight het volgende:

...

_O- Hee man! :W
En, heb jij met je hacker-skills nog wat inside info over Erdogan? :P
pi_163864118
Must-read

Geschreven door Stavridis, de voormalige NAVO-leider en de vermoedelijke Vice-president van Hillary Clinton.

TLDR: Jackpot! De gefaalde staatsgreep is het beste wat Turkije kon overkomen.
pi_163864130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

die met plaatje was beter :')
pi_163864133
http://www.nu.nl/buitenla(...)den-respecteren.html

Ik zie dat gesprek al helemaal voor me :')
Obama: Luister Erdo, je moet nu wel even normaal doen oke? Anders moet ik toch echt ingrjipen..
Erdo: Ja.... ;(
Why stay small, if you can grow big..
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:44:06 #38
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163864177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:42 schreef D.D.W. het volgende:

Obama: Luister Erdo, je moet nu wel even normaal doen oke? Anders moet ik toch echt ingrjipen..
obama en erdo zijn in de loop der jaren jammer genoeg vervreemd van elkaar dus ik denk niet dat obama veel te willen heeft bij erdo
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:44:54 #40
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163864191
quote:
The lira plunged after state-run TRT reported that Turkey’s Council of Higher Education is seeking the resignation of 1,577 deans at both state and private universities — a measure reminiscent of a coup in 1980, after which the council was set up to increase state control over education. Erdogan refused to elaborate on the objective of Wednesday’s announcement, which a presidential official said would boost social cohesion and Turkey’s democratic credentials. _O-

Wednesday’s announcement will be about a "new framework in line with the constitution" that will allow the prosecution of coup plotters in a more efficient way, Deputy Prime Minister Nurettin Canikli said.
http://www.bdlive.co.za/w(...)sity-purge-in-turkey
are we infinite or am I alone
pi_163864238
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

obama en erdo zijn in de loop der jaren jammer genoeg vervreemd van elkaar dus ik denk niet dat obama veel te willen heeft bij erdo
Lijkt mij niet. We hebben in de actualiteit al recent gezien (bijv. met Rusland/Iran) dat de VS maar even met haar vingers hoeft knipperen om een land een recessie/crisis in te storten. En dat is maar 1 ding.
Why stay small, if you can grow big..
pi_163864242
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:42 schreef Bilge het volgende:
Must-read

Geschreven door Stavridis, de voormalige NAVO-leider en de vermoedelijke Vice-president van Hillary Clinton.

TLDR: Jackpot! De gefaalde staatsgreep is het beste wat Turkije kon overkomen.
ik kan em niet lezen lan. moet ik me aanmelden en shit
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:46:57 #43
19194 Oversight
◢◤
pi_163864249
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:42 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Hee man! :W
En, heb jij met je hacker-skills nog wat inside info over Erdogan? :P
:W

O-) Ik weet nooit meer iets, dus vraag ik het hier maar voor de zekerheid
◢◤
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:47:18 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163864260
Trouwens, toeteren zonder noodzaak is niet legaal. Je claxon is uitsluitend bestemd om overige verkeersdeelnemers te waarschuwen. 340 euro zie ik net :o

http://www.hoogteboete.nl/auto/bestuurder/boete-toeteren
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163864278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:44 schreef AchJa het volgende:
Zijn de bootjes al terug gevonden?

Rogue Turkish warships missing since coup
ik heb hier niks over gehoord
-Rabia Al-Basri
pi_163864297
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat de financiele netwerken zo zijn ingericht dat alle gulen ondernemers ook de organisatie steunt. of dat nou vrijwillig of onder sociale druk gebeurd is niet relevant.
Dat kan zo zijn, maar dan nog kan het zijn dat ze de coup niet steunen.

En wat betreft het financieel ondersteunen, dat gebeurt zo veel, zeker met bedrijven en instellingen waarvan de roots in het buitenland liggen. Want er zijn ook genoeg bedrijven, instellingen, moskeeën die AKP financieel steunen.

Mocht blijken dat je dus een criminele organisatie steunt moet de Nederlandse overheid ingrijpen, niet de Nederturken die even mensen opjagen of je ramen ingooien. Dat doe je niet in een democratie en doe je dat wel ben je dus net zo erg als Gulen. En als mensen democratie zoals in Nederland allemaal maar moeilijk vinden, moeten ze lekker naar Turkijke gaan.
pi_163864298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:42 schreef D.D.W. het volgende:

Hij lijkt mij niet zo'n type die "ja... ;(" gaat zeggen.
pi_163864314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:48 schreef Atak het volgende:

[..]

deed hij tegen ome poetin ook
pi_163864316
Amerikanen hebben ook niks te zoeken in Incirlik. Waarschijnlijk gaan de Jankies binnenkort naar huis.
pi_163864326
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:48 schreef Atak het volgende:

[..]

"Ik neuk je de moeder!" dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')