Die World Series ranking slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvGod heeft zoveel toernooien gewonnen dat er veel doorgeschoven moet worden
Griffin zal wel gewoon meedoen, heeft een player championship gewonnenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die World Series ranking slaat ook nergens op.
Ja dat zei ik net al.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Griffin zal wel gewoon meedoen, heeft een player championship gewonnen
Je doet een Mani'tje zie ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit jaar is wel het definitieve einde van Newton en Vingerlikgod.
#Opdatwenietvergeten
Als darts satire wordt, haak jij af?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
Als je ananassen op je hoofd verft mag je van mij gelijk verliezen.
Mani zegt onrealistische dingen. Zo bouw ik ook een graf voor Incestgod. Hij moet ook nog een goed najaar gooien want momenteel in geen velden of wegen te bekennen.quote:
Verdomd, die hebben we ook nog jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zegt onrealistische dingen. Zo bouw ik ook een graf voor Incestgod. Hij moet ook nog een goed najaar gooien want momenteel in geen velden of wegen te bekennen.
Incestgod?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zegt onrealistische dingen. Zo bouw ik ook een graf voor Incestgod. Hij moet ook nog een goed najaar gooien want momenteel in geen velden of wegen te bekennen.
Al zou je dat hele dartbord weghalen blijft White hetzelfde doenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
White geeft geen kik als hij achter staat, je ziet niets aan hem, geen uitstraling, niets, totale verstijving
Hij is een geprogrammeerde machine, monotoon zijn pijlen blijven werpenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zou je dat hele dartbord weghalen blijft White hetzelfde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |