En dat terwijl hij gisteren nog verkondigde geen wijf te zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Graag beelden van Thornton in de kleedkamer zo (uiteraard voordat hij zich ontdoet van zijn kleding)
Ergens denk ik dat hij wat dat betreft wel een Theo Lucius kan zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch erg opvallend dat hij nog niet de frituur heeft aangezet
Hij moet tegenwoordig gelijk naar huis van zijn vrouw als hij klaar is met spelen, anders is ze bang dat hij weer een of ander snolletje opduikt.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh maar alleen WGP en WK worden op basis van dat bepaald volgens mij . EK-regeling is op de schop.
Inzake WGPUnibet Masters top-16 OoM en dan 1. - 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar uitmelktoernooien zijn kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Unibet Masters top-16 OoM en dan 1. - 16.
Dat zou op zich best geinig zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef Szura het volgende:
Misschien kunnen ze net als bij tennis nog zo'n veteranencompetitie opzetten, met o.a. Co, Roland, Dick van Dijk, Priestley en Part.
Dan moet hij meedoen aan een qualifier maar ik zie hem dat niet 1-2-3 doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik kijk uit naar Grand Slam of Darts, 12 - 20 november. Schrijft u het op in uw agenda
Hopelijk doet Adamsgod weer mee
Part wint, man wat was die goed bij World Cupquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef Szura het volgende:
Misschien kunnen ze net als bij tennis nog zo'n veteranencompetitie opzetten, met o.a. Co, Roland, Dick van Dijk, Priestley en Part.
Een van de tofste toernooien vind ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik kijk uit naar Grand Slam of Darts, 12 - 20 november. Schrijft u het op in uw agenda
Hopelijk doet Adamsgod weer mee, hij moet zich wel gaan kwalificeren
Medio oktober zullen we het wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet hij meedoen aan een qualifier maar ik zie hem dat niet 1-2-3 doen.
Waites, Durant, Fitton en Smith (quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een van de tofste toernooien vind ik wel
Zeer benieuwd wat onze vriend Smith kan, Durrant wordt ook leukquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waites, Durant, Fitton en Smith () zijn gekwalificeerd
Die World Series ranking slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvGod heeft zoveel toernooien gewonnen dat er veel doorgeschoven moet worden
Griffin zal wel gewoon meedoen, heeft een player championship gewonnenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die World Series ranking slaat ook nergens op.
Ja dat zei ik net al.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Griffin zal wel gewoon meedoen, heeft een player championship gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |