Volgens mij waren er recenter nog wel een paar in de PL maar goed op de een of andere manier mis ik ze altijdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste negendarter moet alweer van de GSoD 2015 zijn of zie ik iets over het hoofd?
Dan zit hij wel bij Phil, halve finale MvG tenzij hij zich laat passeren door Kimmetjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig op het WK geen Raybar in de shift bij Van Gerwen. #vrijademen.
Dat laatste hoop ik toch zeker niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zit hij wel bij Phil, halve finale MvG tenzij hij zich laat passeren door Kimmetje
Top 40 met alles eraf tot het WK. Winst Chisnall van net meegerekendquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zit hij wel bij Phil, halve finale MvG tenzij hij zich laat passeren door Kimmetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gilding is ook een tof figuur. Hoe hij altijd zijn hoofd naar de oche draait is al genotquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Price verloor zelfs van Duikbrilgenot op het WK.
Nu Pijp en Dolan nogquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De aids-spelers worden aan de onderkant wel steeds sneller doorgeselecteerd. Ik ben een tevreden mens.
Vanaf bedoel jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Cullen staat ook wel in de top 32 sedert november.
+ 1 voor zijn opkomstmuziek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gilding is ook een tof figuur. Hoe hij altijd zijn hoofd naar de oche draait is al genot
ff in de kast van deze god gedokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrekquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog even en je ziet zijn ananashoofd
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef luckass het volgende:
[..]
ff in de kast van deze god gedokenDan combineert Wright toch een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wel beter dan dit, maar geen wereldspelerquote:
Er komt geen energie vanaf.quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Warren Parry doet namens Nieuw-Zeeland mee op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |