Porte en Mollema gaan gewoon podium rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De doorzakweek voor Porte is aangebroken, hoor. De derde week is killing voor onze kangoeroe.
Ik verwacht nog genoeg offensieven van Quintana en Aru.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porte en Mollema gaan gewoon podium rijden.
Kientana zal ook wel weer goed zijn. Tweede rustdag gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porte en Mollema gaan gewoon podium rijden.
Ik las Dutroux.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef TLC het volgende:
Toch niks ernstigs gebeurd daar bij de familie Ducrox ?
Quintanaquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg offensieven van Quintana en Aru.
Die is deze tour echt zwaar door de mand gevallen.quote:
Ga weg joh, die dikke Dijkstra zit er toch nog steeds. Dat is een grotere onbenul dan Ducrot. HA!quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sinds Danny Nelissen het heeft overgenomen van Ducrot is de NOS prima te doen.
Sky geeft geen fuck om de ritzege. Ze vinden het juist wel best als er een groep vooruit is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens toont t feit dat er weer n vluchtgrorp zo ver mag wegrijden aan dat sky gewoon niet sterk genoeg is om de gehele koers te controleren.
Ik ga nog liever met dit weer fietsen dan dat ik naar Herbert moet luisteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sinds Danny Nelissen het heeft overgenomen van Ducrot is de NOS prima te doen.
Dit is een bijzonder merkwaardige conclusie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens toont t feit dat er weer n vluchtgrorp zo ver mag wegrijden aan dat sky gewoon niet sterk genoeg is om de gehele koers te controleren.
Sky vindt dit allemaal wel prima. Quintana heeft meer belang bij de boni's.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, dat zei ik maandag al ergensquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer de Neel.
Maduc komt dus niet meer terug?
Jammer ja, zouden ze wel moeten doen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen leest jouw posts geconcentreerd, helaas.
Dat was in de tijd van Luis Herrera wel anders, ja.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Columbiafan het volgende:
Het nieuwe wielrennen valt wel tegen, in bergritten strijden de favorieten haast nooit meer om de dagzege.
Drie jaar achter elkaar in topvorm.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
Nu op radio 1 een lofzang aan Valverde.
Om dezelfde reden waarom Cannondale meedoet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom doet Lotto Djumbo eigenlijk mee?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie jaar achter elkaar in topvorm.
Pelotonvulling, net als Cannonfaal en Boraquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom doet Lotto Djumbo eigenlijk mee?
...en dat voor een Giro rijder die ook nog eens over asfalt heeft gestuiterd vorige week.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:24 schreef Columbiafan het volgende:
Majka beschikt blijkbaar over een onuitputtelijk krachtenarsenaal. Valt nochtans behoorlijk tegen als klassementsrijder.
Dagelijks gewichtheffen met melkflessen volgens Rayquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie jaar achter elkaar in topvorm.
Toch doet die ploeg het nog beter dan de Djumbo's.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:25 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Cannondale meedoet.
Waar had je dat vandaanquote:
Ik vind dit nu al een vreemde anekdote.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dagelijks gewichtheffen met melkflessen volgens Sunfield
Wat heeft Cannondale dan bereikt?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch doet die ploeg het nog beter dan de Djumbo's.
Crackhoofd met z'n kut metaforen altijdquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dagelijks gewichtheffen met melkflessen volgens Sunfield
Twee man in top-10, Tour geslaagd volgens Vaughtersquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Cannondale dan bereikt?
Hij probeert z'n oogappeltje nog een hart onder de riem te steken. Lees z'n column van vanochtend maar eens.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sunfield heeft Keldermerckx opnieuw genoemd voor #glazenbolcup
Hard gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |