Omdat de TDF het meeste geld in omgang heeftquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gratis vraag: waarom moeten alleen de Fransen er de schuld van krijgen?
Beetje populair doen en tegen Fransen aanschoppen enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gratis vraag: waarom moeten alleen de Fransen er de schuld van krijgen?
Kwam weinig zinnigs uit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werd Zeeman eigenlijk nog een beetje aangepakt bij de Avondetappe gisteren of vonden ze het allemaal wel prima gaan?
Man, laten we niet doen alsof elke Touretappe zo razend interessant is geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de TDF het meeste geld in omgang heeft
Niet?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Dat zeg ik ook niet, maar ik vind het toch raar dat de optie er niet is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, laten we niet doen alsof elke Touretappe zo razend interessant is geweest.
Ja, handjes de lucht in.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hands up voor wie denkt dat Mollema er vandaag doorheen zakt.
Nee Jeetsquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hands up voor wie denkt dat Mollema er vandaag doorheen zakt.
Ik vind het niet zo raar. Anders zit je gewoon mogelijk drie uur te kijken naar schaapjes die ronddwarrelen in een weiland.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik vind het toch raar dat de optie er niet is.
Misschien was de tijdrit zijn slechte dag, reed daar onder zijn niveau natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:15 schreef ZakaRosa het volgende:
Wanneer zal Porte nou eens een kutdag hebben? Het kan toch niet zo zijn dat die jongen drie weken lang op een constant niveau gaat presteren.
De doorzakweek voor Porte is aangebroken, hoor. De derde week is killing voor onze kangoeroe.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:15 schreef ZakaRosa het volgende:
Wanneer zal Porte nou eens een kutdag hebben? Het kan toch niet zo zijn dat die jongen drie weken lang op een constant niveau gaat presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |