Porte en Mollema gaan gewoon podium rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De doorzakweek voor Porte is aangebroken, hoor. De derde week is killing voor onze kangoeroe.
Ik verwacht nog genoeg offensieven van Quintana en Aru.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porte en Mollema gaan gewoon podium rijden.
Kientana zal ook wel weer goed zijn. Tweede rustdag gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porte en Mollema gaan gewoon podium rijden.
Ik las Dutroux.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef TLC het volgende:
Toch niks ernstigs gebeurd daar bij de familie Ducrox ?
Quintanaquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg offensieven van Quintana en Aru.
Die is deze tour echt zwaar door de mand gevallen.quote:
Ga weg joh, die dikke Dijkstra zit er toch nog steeds. Dat is een grotere onbenul dan Ducrot. HA!quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sinds Danny Nelissen het heeft overgenomen van Ducrot is de NOS prima te doen.
Sky geeft geen fuck om de ritzege. Ze vinden het juist wel best als er een groep vooruit is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens toont t feit dat er weer n vluchtgrorp zo ver mag wegrijden aan dat sky gewoon niet sterk genoeg is om de gehele koers te controleren.
Ik ga nog liever met dit weer fietsen dan dat ik naar Herbert moet luisteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sinds Danny Nelissen het heeft overgenomen van Ducrot is de NOS prima te doen.
Dit is een bijzonder merkwaardige conclusie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens toont t feit dat er weer n vluchtgrorp zo ver mag wegrijden aan dat sky gewoon niet sterk genoeg is om de gehele koers te controleren.
Sky vindt dit allemaal wel prima. Quintana heeft meer belang bij de boni's.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, dat zei ik maandag al ergensquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer de Neel.
Maduc komt dus niet meer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |