Angst of planning?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:09 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
De enorme angst die zich meester heeft gemaakt van Erdogan.
Tijdens de bouw van concentratiekampen voor de Armeniërs komen wellicht de eerste twijfels.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:15 schreef Loekie1 het volgende:
Wanneer komt de Turkse bevolking erachter dat ze een heuse psychopaat hebben gekozen tot president?
Achja psychopaat? Nee hoor, is een gemiddelde Turk net zoals al die andere Turken. Bij voorgaande militaire coup werden er ook veel mensen opgepakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:15 schreef Loekie1 het volgende:
Wanneer komt de Turkse bevolking erachter dat ze een heuse psychopaat hebben gekozen tot president?
Doen ze niet aan, gewoon lange marsen houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Tijdens de bouw van concentratiekampen voor de Armeniërs komen wellicht de eerste twijfels.
Turken mogen het land niet verlaten, moeten een speciaal document halen. Dat is toch wel iets om wakker van te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:20 schreef Djibril het volgende:
[..]
Achja psychopaat? Nee hoor, is een gemiddelde Turk net zoals al die andere Turken. Bij voorgaande militaire coup werden er ook veel mensen opgepakt.
Niet all Turken mogen het land verlaten, alleen Turken die Turkije als een gevaar ziet. In dit geval mensen die in de academische wereld werken. Is dat rechtvaardig? Nee, maar het is niet rechtvaardig vanuit onze Westerse standpunt. Vanuit de Turkse standpunt is het rechtvaardig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Turken mogen het land niet verlaten, moeten een speciaal document halen. Dat is toch wel iets om wakker van te worden.
Krijgen ze eigenlijk een uitkering nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef wackmack het volgende:
Wat zou er met zulke mensen gebeuren? Opnieuw solliciteren? Welke sectoren komen er?
Wikkieleaks schijnt belangrijke informatie te hebben van vlak voor de coupquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ha ha ha. Omdat ze niet worden afgeslacht ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:34 schreef Djibril het volgende:
[..]
Niet all Turken mogen het land verlaten, alleen Turken die Turkije als een gevaar ziet. In dit geval mensen die in de academische wereld werken. Is dat rechtvaardig? Nee, maar het is niet rechtvaardig vanuit onze Westerse standpunt. Vanuit de Turkse standpunt is het rechtvaardig.
Maarja kijk eens wat er met Griekse en Armeense academici gebeurde in Turkije in de jaren twintig. Niks nieuws voor Turkije, ze zijn zelfs beetje zacht tegen de huidige academische mensen.
15.000quote:
Was ook mijn gedachte. Allemaal staatsgevaarlijk natuurlijk.quote:
Ben ik echt blij om. Doet me deugt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:41 schreef nostra het volgende:
Man man man, mijn nichtje van vier schrijft nog beter Nederlands.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte. Allemaal staatsgevaarlijk natuurlijk.
Praat ik het goed?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Omdat ze niet worden afgeslacht ?
Zelfs dit vergoelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |