abonnement Unibet Coolblue
pi_163858685


de SMS van Erdo aan de bevolking waarin hij oproept de straat op te gaan en op te komen voor de democratie, vrede, staat en het volk:

quote:
Turk Milletinin degerli evlatlari.Bu hareket Ankarada ve Istanbulda devletin zirhli araclarini ve silahlarini gasp etmis dar bir kadronun , 70 li yillardaki gibi davranarak millete karsi bir kalkismasidir. Serefli Turk milleti demokrasine ve huzuruna sahip cik. Turk milletini sindirecegini dusunen bu dar kadronun hareketine karsi sizleri sokaga ve milletinize sahip cikmaya cagiriyorum.

Devletine milletine sahip cik

Recep Tayyip Erdogan
Zie ook:
Staatsgreep in Turkije mislukt

quote:
Coupplegers in F-16 hadden Erdogan in het vizier
Luchtmachtpiloten die meededen aan de couppoging in Turkije zijn in de gelegenheid geweest president Erdogan te doden. Toen die vrijdagavond met een regeringstoestel van zijn vakantieadres in Marmaris naar Istanbul vloog, hadden twee F-16's hem in het vizier. Waarom ze niet hebben geschoten, is een raadsel, zegt een Turkse oud-militair in een reconstructie die persbureau Reuters van de gebeurtenissen maakte.
quote:
Plannen uitgelekt

Verschillende oud-militairen in Turkije zeggen dat de poging tot staatsgreep waarschijnlijk matig was voorbereid. "Vermoedelijk zijn ze eerder in actie gekomen dan de bedoeling was, omdat de plannen voor een staatsgreep waren uitgelekt. Ze merkten dat ze in de gaten werden gehouden en dat heeft ze er waarschijnlijk toe gebracht om snel tot actie over te gaan", zei een oud-militair.

Het was de bedoeling in hoog tempo het vliegveld van Istanbul, de belangrijkste brug over de Bosporus en het parlementsgebouw in Ankara in handen te krijgen en Erdogan en Yildirim te arresteren. Onder meer doordat Erdogan erin slaagde met een oproep op tv de bevolking te mobiliseren, slaagden de coupplegers niet in die opzet.
quote:
Erdogan: doodstraf snel weer invoeren
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zondag gezegd dat de doodstraf na de mislukte couppoging van militairen onverwijld weer moet worden ingevoerd. Hij zei dat de regering hierover in debat gaat met oppositiepartijen.

Erdogan sprak tegen aanhangers voor zijn huis in Istanbul die om de doodstraf riepen voor de coupplegers. ,,Wij kunnen deze eis niet negeren'', zei hij.
quote:
Staatsgreep Turkije lijkt mislukt

Het leger, of een groot deel daarvan, poogde de macht te grijpen. Het keerpunt lijkt het moment waarop het volk gehoord gaf aan de oproep van president Erdogan om protesterend de straat op te gaan.
quote:
Meer dan 2700 Turkse rechters op non-actief na mislukte couppoging

2745 Turkse rechters mogen hun functie niet meer uitoefenen na de mislukte coup gisteravond en vannacht. Dat heeft de Turkse Hoge Raad voor Rechters en Procureurs (HYSK) bekendgemaakt. Ook vijf leden van deze raad zijn volgens het staatspersbureau Anadolu ontslagen.

Bij het onderzoek naar de mislukte coup arresteerden de Turkse autoriteiten ook tien kantonrechters. 140 leden van het Hof van Cassatie worden nog gezocht.

De Hoge Raad kwam bijeen om te besluiten of rechters die volgens president Erdogan aanhanger zijn van de islamitische geestelijke Gülen op hun post konden blijven. Erdogan heeft gesuggereerd dat Gülen achter de mislukte staatsgreep zat.

De twee zijn elkaars aartsvijand. Gülen woont in de Verenigde Staten in ballingschap. Hij veroordeelt de coup en zegt dat hij er niets mee te maken heeft.
quote:
Leger Turkije verklaart macht te hebben overgenomen

Het Turkse leger heeft de macht overgenomen in Turkije. Dat heeft het leger zelf zojuist bekendgemaakt. De Bosporusbrug en de Fatih Sultan Mehmetbrug in Istanbul zijn vanavond afgesloten door militairen. In Ankara zouden schoten zijn gehoord, melden ooggetuigen. Daar vliegen ook straaljagers en helikopters boven de stad.

Het leger zegt in de verklaring dat het tot een staatsgreep is overgegaan omdat de regering de democratie heeft uitgehold. Verder werd verklaard dat het land nu door een ,,vredesraad'' wordt geregeerd die de veiligheid van het volk garandeert.

De Turkse minister van Justitie stelt dat de beweging van de Turkse geestelijke Fethullah Gülen achter de staatsgreep zit. Gülen gold lange tijd als bondgenoot van Erdogan, maar volgens de Turkse pers raakten ze met elkaar in onmin toen de regering plannen maakte om de particuliere scholen te sluiten.

Erdogan heeft het volk opgeroepen om de straat op te gaan en zich te uiten tegen de militaire coup. De coupplegers zullen volgens hem zwaar worden gestraft
Andere meldingen
-Reuters: Turkse militairen hebben controle genomen over de regering
-Het vliegverkeer van en naar het vliegveld Ataturk bij Istanbul is gestaakt.
-Staatstelevisiezender TRT overgenomen door militairen
-Social Media o.a. Twitter, Facebook plat gelegd in Turkije
-Onder de gegijzelden in het militaire hoofdkwartier in Ankara is de hoogste militaire leider.
-De Turkse president Erdogan is in Mongolië voor een topoverleg tussen Europese en Aziatisch leiders. Andere bronnen beweren juist dat Erdogan in Bodrun is voor vakantie
-CNN Turkije meldt dat er mensen zijn gegijzeld in het hoofdkwartier van het leger in Ankara.
-CNN: Vierde militaire coup sinds 1960
-Griekenland zet leger in verhoogde staat van paraatheid na coup Turkije
-NOS: Amerikanen mogen niet meer opstijgen vanaf vliegbasis Incirlik
-NOS: Bulgaarse militairen naar grens met Turkije
-Merkel veroordeeld de coup
-Grieken geven helikopter terug, bemanning mag voorlopig blijven
-Premier Yildirim zei dat wordt overwogen om de grondwet opnieuw aan te passen.
-NOS: Criticaster Gülen ontkent betrokkenheid bij couppoging Turkije
-Coupplegers in F-16 hadden Erdogan in het vizier

SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:49:47 Update - AFP: Strong explosion heard in #Turkey's capital #Ankara reageer retweet
BNONews twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:50:56 NEW: Loud explosion heard in Ankara while shots are fired into the air at Taksim Square in Istanbul https://t.co/zVkqI7L41I reageer retweet
AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 21:30:38 Blokkade van Turkse leger op de Bosporusbrug. https://t.co/VTRZOFrybX reageer retweet



Streams - Live - Blog
CNN Live
AlJazeera
SkyNews Liveblog
CNN liveBlog
Reddit
NOS liveblog

Update :

Erdogan: doodstraf snel weer invoeren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163858694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

TRT heeft het over 15200 mensen die werken voor de ministerie van onderwijs. De tering lol .... Waar zitten we nu op? Iets van 30k-40k mensen die allemaal een coup wilden plegen?
Op 1/3 van alle generaals zitten ze nu ook.
Beetje dom, stel ze worden aangevallen, hebben ze een tekort aan kundige generaals.
Zelfde als Stalin met zijn zuiveringen. Hitler kon gewoon doorblazen, want het front viel in mekaar vanwege o.a. te weinig deskundig leidend personeel.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:35:05 #3
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163858747
Als FETO zoveel mensen in dienst had was het niet eens nodig om een coup te plegen man.

1/3 van het leger, 1/3 van rechtspraak, groot gedeelte van onderwijs. Ze hadden alles al onder controle schijnbaar :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:37:29 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163858790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op 1/3 van alle generaal zitten ze nu ook.
Beetje dom, stel ze worden aangevallen, hebben ze een tekort aan kundige generaals.
Zelfde als Stalin met zijn zuiveringen. Hitler kon gewoon doorblazen, want het front viel in mekaar vanwege o.a. te weinig deskundig leidend personeel.
de luchtmacht zit blijkbaar al wel geheel in het gevang. Makkelijk air superiority te halen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163858798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:29 schreef speknek het volgende:
Ik begin ernstig te vrezen voor universitaire vrienden in Turkije. Erdogan is in volledige dictatormodus geschoten en lijkt zijn pijlen op iedereen met hersens te richten.
Deed Stalin ook, 'De Grote Zuivering', waaronder de totale vernietiging van de Intelligentsia, ofwel alle hoger geschoolden en grote denkers die mogelijkerwijs opstandig zouden kunnen worden. Dat vinden de 'Soennitische' Turkboeren die Erdogan als idool aanbidden maar al te fijn natuurlijk.
pi_163858800
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:37 schreef nixxx het volgende:

[..]

de luchtmacht zit blijkbaar al wel geheel in het gevang. Makkelijk air superiority te halen.
Ja, luchtmacht is idd een uitermate belangrijk onderdeel.
I´m back.
pi_163858821
er zijn officieel geen militaire voertuigen "zoek"

http://www.sabah.com.tr/g(...)elikopter-aciklamasi
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163858843
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:39 schreef Slayage het volgende:
er zijn officieel geen militaire voertuigen "zoek"

http://www.sabah.com.tr/g(...)elikopter-aciklamasi
Overtuigend artikel
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:42:44 #9
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163858891
100 leden van MIT (die om 16:00 al gewaarschuwd had dat er een coup gepleegd zou worden) zijn ook ontslagen
pi_163858949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:35 schreef Kyran het volgende:
Als FETO zoveel mensen in dienst had was het niet eens nodig om een coup te plegen man.

1/3 van het leger, 1/3 van rechtspraak, groot gedeelte van onderwijs. Ze hadden alles al onder controle schijnbaar :P
FETO heeft ook redelijk veel mensen in Nederland in dienst. Veel mensen hebben dat niet door.

Nederlanders onderschatten hem enorm.
pi_163858952
Dit slaat echt helemaal nergens over. Dit is gewoon een zuivering en alle namen stonden al op lijsten om uitgekozen te worden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:46:51 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163858982
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef xminator het volgende:

[..]

FETO heeft ook redelijk veel mensen in Nederland in dienst. Veel mensen hebben dat niet door.

Nederlanders onderschatten hem enorm.
Bewijs?
pi_163858999
gisteren avond voor de show de straat op gaan tegen de staatsgreep en de volgende dag opgepakt worden, wegens pr FETO berichtwisselingen op whatsapp _O- _O- _O-

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bewijs?
al die hizmet organisaties. dit is toch geen nieuws dude....
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Odaiba het volgende:
Dit slaat echt helemaal nergens over. Dit is gewoon een zuivering en alle namen stonden al op lijsten om uitgekozen te worden.
klopt ja verdachte namen *)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:49:14 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859035
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

al die hizmet organisaties. dit is toch geen nieuws dude....
Dat weten we, maar hij heeft het over mensen van FETO die wij niet doorhebben. Waar dan?
pi_163859054
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat weten we, maar hij heeft het over mensen van FETO die wij niet doorhebben. Waar dan?
ik denk dat heel veel nederlanders bepaalde organisaties wel kennen, maar niet dat het een FETO organisatie is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:50:36 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859062
Iedereen die tegen een coup was zit wel op het puntje van z'n stoel om de coup van Erdogan te verdedigen, toe te juichen en goed te praten.

Nog een paar dagen en 100.000 man zijn opgepakt, uit functie gezet of erger. Dit is bijna net zo erg als een coup vanuit het leger, maar goed lang leve de democratie en de meerderheid van onder de 50% die op AKP stem _O_
pi_163859093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:50 schreef Kyran het volgende:
Iedereen die tegen een coup was zit wel op het puntje van z'n stoel om de coup van Erdogan te verdedigen, toe te juichen en goed te praten.

Nog een paar dagen en 100.000 man zijn opgepakt, uit functie gezet of erger. Dit is bijna net zo erg als een coup vanuit het leger, maar goed lang leve de democratie en de meerderheid van onder de 50% die op AKP stem _O_
jij weet broer ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:53:50 #20
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163859129
Ach ja.. Geert heeft zijn lijsten ook al klaar liggen voor het geval dat.. kijken of alle Turken die nu juichen dan ook nog juichen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door nixxx op 19-07-2016 16:54:03 (Pi) ]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:54:06 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859135
15.200 ambtenaren die werken voor het ministerie van onderwijs + 21.000 leraren

Dat is al 36.000 burgers alleen in onderwijs tak :D

3000 rechters en officieren van justitie, 9000 ambtenaren van het ministerie van binnenlandse zaken, 500 ambtenaren bij de ministerie van godsdienst etc. etc.

Hij is wel grondig :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:55:44 #22
2651 svann
night-hawk
pi_163859164
Deze al gepost?
Ik kijk uit naar de samenvatting.
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:44:08 Coming Tuesday: The #ErdoganEmails: 300 thousand internal emails from Erdoğan's AKP - through to July 7, 2016. https://t.co/QGHEc7eCPB reageer retweet
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163859174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:54 schreef Kyran het volgende:
15.200 ambtenaren die werken voor het ministerie van onderwijs + 21.000 leraren

Dat is al 36.000 burgers alleen in onderwijs tak :D

3000 rechters en officieren van justitie, 9000 ambtenaren van het ministerie van binnenlandse zaken, 500 ambtenaren bij de ministerie van godsdienst etc. etc.

Hij is wel grondig :P
Niet normaal... dit is gewoon een Great Purge.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 16:56:54 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Niet normaal... dit is gewoon een Great Purge.
Je zou bijna denken dat FETO regeerde in Turkije en AKP de coup pleegt ...

... oh wait.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:57:16 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_163859189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:54 schreef Kyran het volgende:
15.200 ambtenaren die werken voor het ministerie van onderwijs + 21.000 leraren

Dat is al 36.000 burgers alleen in onderwijs tak :D

3000 rechters en officieren van justitie, 9000 ambtenaren van het ministerie van binnenlandse zaken, 500 ambtenaren bij de ministerie van godsdienst etc. etc.

Hij is wel grondig :P
Dat hele land moet inmiddels op zijn gat liggen. Die zijn allemaal ook niet te vervangen. De economische gevolgen moeten immens zijn.

Maar goed, dan hebben ze morgen tenminste vrij om te knielen als Erdogan zichzelf kroont tot Sultan Recep I.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163859225
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:53 schreef nixxx het volgende:
Geert heeft zijn lijsten ook al klaar liggen voor het geval dat..
zo realistisch zijn we wel ja...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859239
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:55 schreef svann het volgende:
Deze al gepost?
Ik kijk uit naar de samenvatting.
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:44:08 Coming Tuesday: The #ErdoganEmails: 300 thousand internal emails from Erdoğan's AKP - through to July 7, 2016. https://t.co/QGHEc7eCPB reageer retweet
de 10e keer alleen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Niet normaal... dit is gewoon een Great Purge.
ALLAHU AKBAR :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:01:50 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:55 schreef svann het volgende:
Deze al gepost?
Ik kijk uit naar de samenvatting.
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 00:44:08 Coming Tuesday: The #ErdoganEmails: 300 thousand internal emails from Erdoğan's AKP - through to July 7, 2016. https://t.co/QGHEc7eCPB reageer retweet
Coming Tuesday, was dit gisteren gepost met US tijd nog op maandag of vandaag?
pi_163859281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat hele land moet inmiddels op zijn gat liggen.
het hele land draait zoals gebruikelijk. zelfs de beurzen en de waarde van de TL hebben nauwelijks schade opgelopen :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Coming Tuesday, was dit gisteren gepost met US tijd nog op maandag of vandaag?
vind je het overigens niet heeeeel toevallig dat er een coup plaats vindt, de coup afgeslagen wordt en wiki opeens met dit onderzoek komt?

[conspiracy mode off]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:04:34 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859336
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

vind je het overigens niet heeeeel toevallig dat er een coup plaats vindt, de coup afgeslagen wordt en wiki opeens met dit onderzoek komt?

[conspiracy mode off]
Die lagen vast net zo klaar als de mooie lijsten van Erdogan :)
pi_163859378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die lagen vast net zo klaar als de mooie lijsten van Erdogan :)
waarschijnlijk gebruik makend van de "heetheid" van TR in het nieuws atm, althans dat stel ik me voor
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859379
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:53 schreef nixxx het volgende:
Ach ja.. Geert heeft zijn lijsten ook al klaar liggen voor het geval dat.. kijken of alle Turken die nu juichen dan ook nog juichen :D
Oh shit, ik ben geblokt op zijn twitter account, sta ik vast ook op zo'n lijst ..
pleased to meet you
pi_163859403
Ik snap er geen kont meer van.
pi_163859433
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:50 schreef Kyran het volgende:
Iedereen die tegen een coup was zit wel op het puntje van z'n stoel om de coup van Erdogan te verdedigen, toe te juichen en goed te praten.

Nog een paar dagen en 100.000 man zijn opgepakt, uit functie gezet of erger. Dit is bijna net zo erg als een coup vanuit het leger, maar goed lang leve de democratie en de meerderheid van onder de 50% die op AKP stem _O_
Welnee. Niks aan de hand. :P

pi_163859436
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 18:24:13 Dit is Nederland. Niet Turkije.Als je het islamofascisme van Erdogan wil steunen vertrek dan naar Turkije. #byebye https://t.co/fzGzJzJO2D reageer retweet
ik begrijp nu pas waarom bepaalde fok users mij adviseren om "terug te gaan naar mijn land". ze volgen de grote leider _O-

geertwilderspvv twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 18:24:13 Dit is Nederland. Niet Turkije.Als je het islamofascisme van Erdogan wil steunen vertrek dan naar Turkije. #byebye https://t.co/fzGzJzJO2D reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:07 schreef Faeroer het volgende:
Ik snap er geen kont meer van.
wie wel?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:10:04 #39
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163859442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Oh shit, ik ben geblokt op zijn twitter account, sta ik vast ook op zo'n lijst ..
Yup,als Geert president wordt moet iedereen verplicht zijn Twitter volgen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163859459
BREAKING_PTV twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 17:09:03 Massive explosion reported in Ankara, Turkey#Turkey https://t.co/tlgJ3PtiWf reageer retweet
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 17:10:58 #41
186611 Haags
pi_163859460
Dikke boem in Ankara

Volgens hashtag #Ankara
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 17:11:40 #42
186611 Haags
pi_163859478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:10 schreef Houtenbeen het volgende:
BREAKING_PTV twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 17:09:03 Massive explosion reported in Ankara, Turkey#Turkey https://t.co/tlgJ3PtiWf reageer retweet
Ja, dat dus.
Zonder wrijving geen glans
pi_163859501
YanniKouts twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 17:11:39 Large explosion in Altındağ district of Ankara #Turkey. /ht @beneyna_ https://t.co/CCCiBFpjIU reageer retweet
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:13:04 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_163859513
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

het hele land draait zoals gebruikelijk. zelfs de beurzen en de waarde van de TL hebben nauwelijks schade opgelopen :D
Het duurt een paar maanden voordat de resterende rechters het niet meer op kunnen vangen, de scholieren een onoverbrugbare achterstand krijgen, en het gebrek aan salaris zich gaat wreken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163859538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Het duurt een paar maanden voordat de resterende rechters het niet meer op kunnen vangen, de scholieren een onoverbrugbare achterstand krijgen, en het gebrek aan salaris zich gaat wreken.
de turkse samenleving kan tegen stootje no spang.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859540
Grote explosie!?

Kak dit gaat een hoop hoteliers, schoonmaaksters of welke groep dan ook een hoop banen kosten
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:14:48 #47
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163859554
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:10 schreef Houtenbeen het volgende:
BREAKING_PTV twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 17:09:03 Massive explosion reported in Ankara, Turkey#Turkey https://t.co/tlgJ3PtiWf reageer retweet
Wat nu weer
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:15:32 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859566
Niks op de TV zenders nog, Twitter loopt vol wel.
pi_163859574
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:16:02 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_163859577
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:14 schreef Slayage het volgende:
de turkse samenleving kan tegen stootje no spang.
"samenleving"

De enige samenleving op het moment daar wordt door knokploegen in het gareel gestoot.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163859587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef speknek het volgende:

[..]

"samenleving"

De enige samenleving op het moment daar wordt door knokploegen in het gareel gestoot.
:+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163859604
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:18:10 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859615
Sommige zeggen dat er al 20 minuten rook was, dus misschien gewoon een brand?
pi_163859636
Cairo67Unedited twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 17:17:20 ''Plume of smoke'' confirmed by @jmalsin but no explosion that he heard #Ankara reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:20:16 #55
2651 svann
night-hawk
pi_163859654
Volkskrant: Gülen de plaaggeest en voormalige bondgenoot van Erdogan

Dus Gülen was van de gematigde islam en maakte vooral de fout (Erdogan-gerelateerde) corruptie aan te kaarten.
Zo te lezen vertegenwoordigde hij toch een behoorlijk groot segment van de samenleving, niet zozeer als partij.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:22:01 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163859685
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:19 schreef Slayage het volgende:
Cairo67Unedited twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 17:17:20 ''Plume of smoke'' confirmed by @jmalsin but no explosion that he heard #Ankara reageer retweet
Fikse woningbrand gewoon, blijkbaar
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_163859700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:20 schreef svann het volgende:
Volkskrant: Gülen de plaaggeest en voormalige bondgenoot van Erdogan

Dus Gülen was van de gematigde islam en maakte vooral de fout (Erdogan-gerelateerde) corruptie aan te kaarten.
Zo te lezen vertegenwoordigde hij toch een behoorlijk groot segment van de samenleving, niet zozeer als partij.
ik kan het artikel niet lezen, maar Gulen is het hoofd van een sekte / miljarden organisatie.

ik weet niet hoe je de conclusie trekt dat hij een behoorlijk groot segment van de samenleving vertegenwoordigt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:26:03 #58
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163859747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:54 schreef Kyran het volgende:
15.200 ambtenaren die werken voor het ministerie van onderwijs + 21.000 leraren

Dat is al 36.000 burgers alleen in onderwijs tak :D

3000 rechters en officieren van justitie, 9000 ambtenaren van het ministerie van binnenlandse zaken, 500 ambtenaren bij de ministerie van godsdienst etc. etc.

Hij is wel grondig :P
Bij de staatsgreep in 1980 werden er 650.000 mensen opgepakt, dit is niks. Daarnaast hebben de arrestaties in het verleden binnen het politie systeem goed uitgepakt gezien de politie flink wat tegenstand heeft gegeven aan de coupplegers.
pi_163859772
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Bij de staatsgreep in 1980 werden er 650.000 mensen opgepakt, dit is niks. Daarnaast hebben de arrestaties in het verleden binnen het politie systeem goed uitgepakt gezien de politie flink wat tegenstand heeft gegeven aan de coupplegers.
Klopt ja. Dit is wel goed te praten in het hoofd van een gestoorde Turk :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:28:06 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_163859779
"goed uitgepakt"
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163859795
Erdogan kan je beter Erdolf noemen, maar die Gulen lijkt me ook een islamitische mafklapper.

Overigens, die Gulen is 77 en fysiek nauwelijks fit te noemen. Is dat zo'n bedreiging? Wat een flauwekul.
pi_163859812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Homey het volgende:
Overigens, die Gulen is 77 en fysiek nauwelijks fit te noemen. Is dat zo'n bedreiging? Wat een flauwekul.
Het is en blijft prachtig hoe men hier conclusies trekt. Ergens ook wel schattig.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:30:52 #63
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163859821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:27 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Klopt ja. Dit is wel goed te praten in het hoofd van een gestoorde Turk :')
Dat je met geen argumenten kan komen en maar gaat schelden zegt genoeg, maar goed, iemand die alleen ANP leest kan ik niet serieus nemen.
pi_163859844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Homey het volgende:

Overigens, die Gulen is 77 en fysiek nauwelijks fit te noemen. Is dat zo'n bedreiging?
niggah please...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:01 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Homey het volgende:
Erdogan kan je beter Erdolf noemen, maar die Gulen lijkt me ook een islamitische mafklapper.

Overigens, die Gulen is 77 en fysiek nauwelijks fit te noemen. Is dat zo'n bedreiging? Wat een flauwekul.
Want hij moet een veldslag voeren op een paard?
pi_163859875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Want hij moet een veldslag voeren op een paard?
niggah wut?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:37:06 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859931
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

niggah wut?
Ik bedoel, waarom maakt het uit als Gulen 77 is. Het is niet dat hij een veldslag moet voeren of fysiek moet inspannen ofzo.

Trouwens, teller staat op 49.321 volgens Hurriyet.

http://www.hurriyet.com.t(...)vden-alindi-40154803
pi_163859964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Fikse woningbrand gewoon, blijkbaar
Het is maar een tv station :D

http://www.telegraaf.nl/b(...)losie_Ankara___.html
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:39:44 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163859972
Lol, uitvindingsrijke Turken soms.

Volgens iemand op Twitter zijn er mensen die random telefoonnummers bellen om te vragen om gegevens van burgers onder de mom van "je wordt verdacht steun te betuigen aan de coup".
pi_163859981
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat je met geen argumenten kan komen en maar gaat schelden zegt genoeg, maar goed, iemand die alleen ANP leest kan ik niet serieus nemen.
Ik ben niet aan het schelden. Maar alleen een gestoorde idioot kan het ontslaan en oppaken van onderwijs personeel een goed iets vinden.

Maar de grote leider kan natuurlijk niets fout doen in de ogen van zijn aanhangers. Wat dat betreft is hij al een god.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163860005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Homey het volgende:
Erdogan kan je beter Erdolf noemen, maar die Gulen lijkt me ook een islamitische mafklapper.

Overigens, die Gulen is 77 en fysiek nauwelijks fit te noemen. Is dat zo'n bedreiging? Wat een flauwekul.
Vroeger was Gulen en Erdogan beste vriendjes. Qua gedachtegoed zijn ze hetzelfde: fascistische islamisten. Het moment wanneer de ruzie begon was toen ze de seculaire generalen opgesloten hadden en tijd was om de macht te verdelen. De ironie is dat diezelfde seculaire generalen Erdogan hebben gered van een Gullenische coup.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:42:02 #72
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:50 schreef Kyran het volgende:
Iedereen die tegen een coup was zit wel op het puntje van z'n stoel om de coup van Erdogan te verdedigen, toe te juichen en goed te praten.

Nog een paar dagen en 100.000 man zijn opgepakt, uit functie gezet of erger. Dit is bijna net zo erg als een coup vanuit het leger, maar goed lang leve de democratie en de meerderheid van onder de 50% die op AKP stem _O_
Kan iemand mij uitleggen wat 15.000 docenten te maken hebben met een paar honderd militairen die een brug of twee even afsloten en een bom gooide op Erdo's Mansion?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:44:18 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen wat 15.000 docenten te maken hebben met een paar honderd militairen die een brug of twee even afsloten en een bom gooide op Erdo's Mansion?
21.000 zelfs! In totaal 36.000 medewerkers die onder de ministerie van onderwijs vallen.

Geen idee. Denk dat het allemaal docenten zijn die de Gülen gedachtengoed verspreiden ofzo ....
pi_163860048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen wat 15.000 docenten te maken hebben met een paar honderd militairen die een brug of twee even afsloten en een bom gooide op Erdo's Mansion?
Niks. Maar sommige docenten hebben banden met Gullen en die wilt die weg hebben.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:45:09 #75
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:40 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het schelden. Maar alleen een gestoorde idioot kan het ontslaan en oppaken van onderwijs personeel een goed iets vinden.

Maar de grote leider kan natuurlijk niets fout doen in de ogen van zijn aanhangers. Wat dat betreft is hij al een god.
Wat is er in deze precies dan fout aan? Je roept dat het fout is zonder argumentatie of heeft het ANP je dat nog niet uitgelegd?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:45:33 #76
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Niks. Maar sommige docenten hebben banden met Gullen en die wilt die weg hebben.
Dus dan moeten de kinderen naar scholen van zijn eigen sekte?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:46:45 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dus dan moeten de kinderen naar scholen van zijn eigen sekte?
Yus! Erdogan for God!

-O-

En dan heb je nog mensen die dit verdedigen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:46:48 #78
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Niks. Maar sommige docenten hebben banden met Gullen en die wilt die weg hebben.
Die Gullenisten scholen zijn er zelfs in Amerika en Europa.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:46:51 #79
2651 svann
night-hawk
pi_163860084
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:40 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik ben niet aan het schelden. Maar alleen een gestoorde idioot kan het ontslaan en oppaken van onderwijs personeel een goed iets vinden.

Maar de grote leider kan natuurlijk niets fout doen in de ogen van zijn aanhangers. Wat dat betreft is hij al een god.
Termen als 'geliefde leider' en 'ons grote volk' gaan erin als gods woord in een ouderling.
Nu dan als Erdogans woord in de hedendaagse turk.
Eigenlijk doet dit me meer aan de jaren dertig van de vorige eeuw denken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163860092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dus dan moeten de kinderen naar scholen van zijn eigen sekte?
De Gulen-scholen zijn al gesloten. Die Gulen-scholen bestaan alleen nog in Albanië, Afrika en Centraal-Azie volgens mij. De religeuze AKP-scholen zijn niet beter dan Gulen-scholen. De volgende generatie ISIS zal daar grootgebracht worden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 17:50:31 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860129
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat is er in deze precies dan fout aan? Je roept dat het fout is zonder argumentatie of heeft het ANP je dat nog niet uitgelegd?
Als we jou moeten uitleggen waarom het fout is dat binnen 3 dagen bijna 50.000 burgers worden opgepakt en/of uit functie worden gezet zonder bewijs dan weet ik niet waar ik moet beginnen man. Echt niet.

Je speelt met het leven van misschien wel 50.000 gezinnen. Geen inkomen meer, geen aanzien meer, zonder enig bewijs.

... maar goed. Erdogan zal het weten. AKP for life.
pi_163860135
What a joke.... nu nog achter Erdogan staan is wel triest.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163860137
Gulen-scholen zijn eigenlijk beter dan AKP-scholen. Gulen-scholen produceert/produceerde hoogopgeleide mensen die nu in het onderwijs/leger en andere instituties zitten. AKP-scholen produceert alleen meer leeghoofden en religieuze kutmongolen. Als je de AKP-fanboys op FOK een beetje volgt dat krijg je al een beetje een idee wat voor leeghoofden het zijn. De leerlingen die uit die AKP-scholen komen krijgen zelden genoeg punten om naar universiteit te gaan. Ze krijgen speciale behandeling omdat die AKP-scholen mensen met een laag-IQ produceert.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:52:56 #84
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860157
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als we jou moeten uitleggen waarom het fout is dat binnen 3 dagen bijna 50.000 burgers worden opgepakt en/of uit functie worden gezet zonder bewijs dan weet ik niet waar ik moet beginnen man. Echt niet.

Je speelt met het leven van misschien wel 50.000 gezinnen. Geen inkomen meer, geen aanzien meer, zonder enig bewijs.

... maar goed. Erdogan zal het weten. AKP for life.
De Gulenisten spelen met het leven van alle Turken in Turkije. Als je nu nog steeds the bigger picture niet ziet moet je dat bord voor je kop weghalen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:53:11 #85
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:46 schreef svann het volgende:

[..]

Termen als 'geliefde leider' en 'ons grote volk' gaan erin als gods woord in een ouderling.
Nu dan als Erdogans woord in de hedendaagse turk.
Eigenlijk doet dit me meer aan de jaren dertig van de vorige eeuw denken.
Meer de Turkse jaren 20 dan...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860171
De Gülen-beweging is misschien wel het enige onderwerp waarover 99% van alle Turken dezelfde mening heeft. Ik hoop dat hij nog lang in leven blijft, zodat het Turkse volk haar eenheid behoudt.

Dat de Westerse media voortdurend en consistent Gülen presenteert als een criticus, gematigde geestelijke, boekwurm, oude onschuldige man en bruggenbouwer, zegt meer over de genadeloosheid en kracht van de Westerse propagandamachine dan over Fethullah Gülen.
pi_163860178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]
Als je nu nog steeds the bigger picture niet ziet moet je dat bord voor je kop weghalen.
Iets met potten en ketels.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:55:06 #88
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860192
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De Gulenisten spelen met het leven van alle Turken in Turkije. Als je nu nog steeds the bigger picture niet ziet moet je dat bord voor je kop weghalen.
Als de coupplegers pro-Gülen zijn, waarom zeurden ze dan over het herstellen van seculariteit o.i.d. (in die verklaring van ze)? Jullie zeggen toch dat Gülen een soort ISIS figuur is (i.t.t. tot die baardapen die vanuit Noord-Syrië geheel toevallig in Istanbul opduiken om dienstplichtigen te lynchen)?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860193
Volgens deze schrijver probeerde de VS Erdogan te doden. Ik sta niet achter de coup maar als Erdogan gedood zou zijn dan zou dan alleen beter voor Turkije zijn. Gekken zoals Erdogan/Hitler moet je doden als je dat kan.
http://www.yenisafak.com/(...)nate-erdogan-2030493
pi_163860195
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:09 schreef Slayage het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 18:24:13 Dit is Nederland. Niet Turkije.Als je het islamofascisme van Erdogan wil steunen vertrek dan naar Turkije. #byebye https://t.co/fzGzJzJO2D reageer retweet
ik begrijp nu pas waarom bepaalde fok users mij adviseren om "terug te gaan naar mijn land". ze volgen de grote leider _O-

geertwilderspvv twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 18:24:13 Dit is Nederland. Niet Turkije.Als je het islamofascisme van Erdogan wil steunen vertrek dan naar Turkije. #byebye https://t.co/fzGzJzJO2D reageer retweet
Als jij je gewoon een beetje normaal kan gedragen heeft niemand problemen toch.

Voel je je bedreigd?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:55:36 #91
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:54 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Iets met potten en ketels.
Goeie argumentatie weer. Wanneer komen je argumenten en stop je op de man in te spelen met one-liners.
pi_163860218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Als de coupplegers pro-Gülen zijn, waarom zeurden ze dan over het herstellen van seculariteit o.i.d. (in die verklaring van ze)? Jullie zeggen toch dat Gülen een soort ISIS figuur is (i.t.t. tot die baardapen die vanuit Noord-Syrië geheel toevallig in Istanbul opduiken om dienstplichtigen te lynchen)?
Om de seculaire bevolking achter die Gullen-coup te krijgen. Hun echte doel is niet secularisme maar om de islamistische Gullen aan de macht te krijgen.
pi_163860233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:53 schreef Bilge het volgende:
De Gülen-beweging is misschien wel het enige onderwerp waarover 99% van alle Turken dezelfde mening heeft. Ik hoop dat hij nog lang in leven blijft, zodat het Turkse volk haar eenheid behoudt.

Dat de Westerse media voortdurend en consistent Gülen presenteert als een criticus, gematigde geestelijke, boekwurm, oude onschuldige man en bruggenbouwer, zegt meer over de genadeloosheid en kracht van de Westerse propagandamachine dan over Fethullah Gülen.
Dat laatste is meer gebrek aan kennis. Au fond zit er nauwelijks verschil in het doel en de ideologie tussen ome Erdo en tante Gülen. Het is meer twee vechten om een been. En dat been is de Turkse staat. De bevolking doet er niet zoveel toe. Behalve dan dat Gülen de mensen nog een beetje een opleiding geeft waar je in de rest van de wereld ook wat aan hebt en de imam Hatipscholen van Erdo alleen godsdienstwaanzinnigen aflevert.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:57:46 #94
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860239
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Als de coupplegers pro-Gülen zijn, waarom zeurden ze dan over het herstellen van seculariteit o.i.d. (in die verklaring van ze)? Jullie zeggen toch dat Gülen een soort ISIS figuur is (i.t.t. tot die baardapen die vanuit Noord-Syrië geheel toevallig in Istanbul opduiken om dienstplichtigen te lynchen)?
Roepen dat je komt om de seculariteit te herstellen is popie jopie doen naar de mensen in Turkije en daarbuiten. Buzzwords om je acties goed te praten. Als de coup geslaagd was en ze riepen aan 1 kant de seculariteit te herstellen en aan de andere kant 10.000 ter dood te veroordelen kijkt iedereen de andere kant uit.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:58:05 #95
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Om de seculaire bevolking achter die Gullen-coup te krijgen. Hun echte doel is niet secularisme maar om de islamistische Gullen aan de macht te krijgen.
Wat maakt Gülen erger dan de AKP aanhangers?
Ik heb nog geen Gülen aanhangers mensen zien lynchen in naam van hun God muh democracy.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860283
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Goeie argumentatie weer. Wanneer komen je argumenten en stop je op de man in te spelen met one-liners.
Jij bent hier degene die niet in kan zien dat Erdogan lekker met zijn eigen opruiming bezig is.
Hij gebruikt die coup duidelijk om te doen wat hij altijd al heeft willen doen.

Dan kan je het wel goed praten dat Gülen supporters allemaal potentiele tijdbommen zijn, die met mensenlevens spelen. Maar hoezo waren ze dat voor afgelopen vrijdag nog niet?
Of denk je dat alle 50.000 mensen die tot nu toe ontslagen/opgepakt zijn allemaal van de coup af wisten?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163860287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste is meer gebrek aan kennis. Au fond zit er nauwelijks verschil in het doel en de ideologie tussen ome Erdo en tante Gülen. Het is meer twee vechten om een been. En dat been is de Turkse staat. De bevolking doet er niet zoveel toe. Behalve dan dat Gülen de mensen nog een beetje een opleiding geeft waar je in de rest van de wereld ook wat aan hebt en de imam Hatipscholen van Erdo alleen godsdienstwaanzinnigen aflevert.
Klopt. Als ik kinderen zou hebben dan stuur ik ze liever dan een Gulen-school waar ze een fatsoenlijke opleiding krijgen dan een Erdogan-school waar een haatbaard zijn ideologie verkondigd.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:00:20 #98
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_163860301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef Atak het volgende:
Volgens deze schrijver probeerde de VS Erdogan te doden. Ik sta niet achter de coup maar als Erdogan gedood zou zijn dan zou dan alleen beter voor Turkije zijn. Gekken zoals Erdogan/Hitler moet je doden als je dat kan.
http://www.yenisafak.com/(...)nate-erdogan-2030493
Ik ben het zelden met je eens, maar nu wel. Erdogan had onthoofd moeten worden als eerste prioriteit tijdens deze coup en zijn hoofd had men moeten tonen op nationale tv. De coup had dan een kans van slagen gehad en bovendien was de wereld verlost van een maniakale facistische gek. Over 10 jaar vragen we ons na de nu op gang komende genocide af hoe het zover heeft kunnen komen.
pi_163860307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Klopt. Als ik kinderen zou hebben dan stuur ik ze liever dan een Gulen-school waar ze een fatsoenlijke opleiding krijgen dan een Erdogan-school waar een haatbaard zijn ideologie verkondigd.
Allebei vermijden als de pest lijkt de beste optie.
pi_163860313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Homey het volgende:
Erdogan kan je beter Erdolf noemen, maar die Gulen lijkt me ook een islamitische mafklapper.

Overigens, die Gulen is 77 en fysiek nauwelijks fit te noemen. Is dat zo'n bedreiging? Wat een flauwekul.
Leeftijd is niet belangrijk. Ideeën, zijn dat wel. Een soort symbool zijn ook.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:01:34 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860318
Het zal denk ik ook niet heel lang meer duren voordat er een gek Erdogan neerlegt. NIet dat dat makkelijk is, want die gast loopt met een leger aan beveiliging rond, zelfs als die naar zijn gouden toiletpot loopt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:02:05 #102
2651 svann
night-hawk
pi_163860326
Kunnen alle Erdogan-aanhangers hier niet spoorslags naar Turkije vertrekken om het vaderland te redden?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163860341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste is meer gebrek aan kennis. Au fond zit er nauwelijks verschil in het doel en de ideologie tussen ome Erdo en tante Gülen. Het is meer twee vechten om een been. En dat been is de Turkse staat. De bevolking doet er niet zoveel toe. Behalve dan dat Gülen de mensen nog een beetje een opleiding geeft waar je in de rest van de wereld ook wat aan hebt en de imam Hatipscholen van Erdo alleen godsdienstwaanzinnigen aflevert.
Ik denk niet dat et onwetendheid is, want toen Erdogan en Gulen de beste maatjes waren, werd Gülen in de Westerse pers hard bekritiseerd.

Professor Dries Lesage (de enige Nederlandstalige wiens mening tav Turkije ik serieus neem), wijst daar ook op: http://www.nporadio1.nl/b(...)3-omgaan-met-erdogan

Het gebeurt doelbewust.
pi_163860359
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef svann het volgende:
Kunnen alle Erdogan-aanhangers hier niet spoorslags naar Turkije vertrekken om het vaderland te redden?
Kunnen Nederlanders die inhoudelijk niets aan de discussie bijdragen dit topic niet langer met hun aanwezigheid vervuilen? Alvast bedankt.
pi_163860374
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef svann het volgende:
Kunnen alle Erdogan-aanhangers hier niet spoorslags naar Turkije vertrekken om het vaderland te redden?
In theorie zou dat kunnen ja. In de praktijk is dit gewoon een overbodige vraag.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:04:58 #106
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:59 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die niet in kan zien dat Erdogan lekker met zijn eigen opruiming bezig is.
Hij gebruikt die coup duidelijk om te doen wat hij altijd al heeft willen doen.

Dan kan je het wel goed praten dat Gülen supporters allemaal potentiele tijdbommen zijn, die met mensenlevens spelen. Maar hoezo waren ze dat voor afgelopen vrijdag nog niet?
Of denk je dat alle 50.000 mensen die tot nu toe ontslagen/opgepakt zijn allemaal van de coup af wisten?
Denk je nu echt dat alle Gulenisten s soldaten zijn? Je infiltreert een systeem, niet 1 enkel punt. Je infiltreert scholen zodat je eigen mensen doorstromen, je infiltreert het recht zodat je uitkomsten naar je hand kan zetten, je infiltreet de politie en het leger om macht te creëren, je infiltreert de politiek en inlichtingendiensten om informatie te winnen. Dit is niet een infiltratie op 1 punt binnen het systeem maar alle punten.
pi_163860384
Ik blijf me verbazen over dat Gülen en Erdogan nu zo openlijk elkaars vijanden zijn. In de tijd dat ik actief was in de Turkse gemeenschap (ruim 10 jaar geleden), werden beiden op handen gedragen. Ik weet ook heel, heel erg zeker dat een groot deel van de Turkse schreeuwers bij het consulaat hun kind rustig naar een Gülen-moskee zullen hebben gestuurd.
pi_163860391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:03 schreef Bilge het volgende:

[..]

Kunnen Nederlanders die inhoudelijk niets aan de discussie bijdragen dit topic niet langer met hun aanwezigheid vervuilen? Alvast bedankt.
We vinden het leuk om op Toeter Turken te kankeren. Laat ons.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:06:11 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In theorie zou dat kunnen ja. In de praktijk is dit gewoon een overbodige vraag.
Het grappige is dat zij wel degelijk schuldig zijn aan alle dingen t.o.v. Nederland waarvan zijn Gülen beschuldigen t.o.v. Turkije (m.u.v. een militaire staatsgreep).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:09:31 #110
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het grappige is dat zij wel degelijk schuldig zijn aan alle dingen t.o.v. Nederland waarvan zijn Gülen beschuldigen t.o.v. Turkije (m.u.v. een militaire staatsgreep).
Gelukkig komen Nederlanders op voor Gulenisten en kunnen wij dus terecht onze werkzaamheden in Nederland doorzetten.

Hulde.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:10:59 #111
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860489
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gelukkig komen Nederlanders op voor Gulenisten en kunnen wij dus terecht onze werkzaamheden in Nederland doorzetten.

Hulde.
Oh nee. Ik ben niet pro-Gülen. Ik ken die man niet en wil hem ook niet kennen.
Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag door Turken in Nederland, ongeacht hun affiliatie.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf me verbazen over dat Gülen en Erdogan nu zo openlijk elkaars vijanden zijn. In de tijd dat ik actief was in de Turkse gemeenschap (ruim 10 jaar geleden), werden beiden op handen gedragen. Ik weet ook heel, heel erg zeker dat een groot deel van de Turkse schreeuwers bij het consulaat hun kind rustig naar een Gülen-moskee zullen hebben gestuurd.
In Kemalistische kringen is Gülen altijd gewantrouwd en bestreden. Islamitische/ conservatieve kringen wantrouwden hem ook lichtelijk, omdat hij de staatsgreep jegens Erbakan ondersteunde, maar toch kreeg hij de voordeel van de twijfel, omdat werd gedacht dat hij de Kemalistische elite slechts tijdelijk naar de mond praatte, om de touwtjes in handen te krijgen en vervolgens de godsdienstonderdrukkende maatregelen te beperken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:13:25 #113
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Oh nee. Ik ben niet pro-Gülen. Ik ken die man niet en wil hem ook niet kennen.
Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag door Turken in Nederland, ongeacht hun affiliatie.
Ach lees dit topic lekker door. Veel mensen nemen het op voor Gulen dus ik zou niet weten waarom men tegen het systeem van binnenuit veranderen zou zijn.

#KomNietAanOnzeInfiltranten
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:13:39 #114
2651 svann
night-hawk
pi_163860534
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Gelukkig komen Nederlanders op voor Gulenisten en kunnen wij dus terecht onze werkzaamheden in Nederland doorzetten.

Hulde.
Nederlanders tegenover 'wij'?
Ben jij geen Nederlander dan?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163860537
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik denk niet dat et onwetendheid is, want toen Erdogan en Gulen de beste maatjes waren, werd Gülen in de Westerse pers hard bekritiseerd.

Professor Dries Lesage (de enige Nederlandstalige wiens mening tav Turkije ik serieus neem), wijst daar ook op: http://www.nporadio1.nl/b(...)3-omgaan-met-erdogan

Het gebeurt doelbewust.
Die hele Gülenbeweging was volgens mij niet echt in zicht van de gemiddelde nieuwsvolger hier in NL. Zeker niet voor de "breuk" met Erdo.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:14:44 #116
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef svann het volgende:

[..]

Nederlanders tegenover 'wij'?
Ben jij geen Nederlander dan?
Deze vraag nog stellen in 2016 :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:15:16 #117
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef svann het volgende:

[..]

Nederlanders tegenover 'wij'?
Ben jij geen Nederlander dan?
Jij riep net nog dat bepaalde mensen maar naar Turkije moesten verdwijnen dus waarom je nu de ontwetende loopt uit te hangen weet ik niet.
pi_163860578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die hele Gülenbeweging was volgens mij niet echt in zicht van de gemiddelde nieuwsvolger hier in NL. Zeker niet voor de "breuk" met Erdo.
De nieuwsvolger interesseert mij niet zo, ik concentreer mij op de berichtgever. Die bedriegt de nieuwsvolger doelbewust.
pi_163860594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

In Kemalistische kringen is Gülen altijd gewantrouwd en bestreden. Islamitische/ conservatieve kringen wantrouwden hem ook lichtelijk, omdat hij de staatsgreep jegens Erbakan ondersteunde, maar toch kreeg hij de voordeel van de twijfel, omdat werd gedacht dat hij de Kemalistische elite slechts tijdelijk naar de mond praatte, om de touwtjes in handen te krijgen en vervolgens de godsdienstonderdrukkende maatregelen te beperken.
Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
pi_163860595
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gelukkig komen Nederlanders op voor Gulenisten en kunnen wij dus terecht onze werkzaamheden in Nederland doorzetten.

Hulde.
Oh kijk, nog zo'n wij zij denker. Verplichte deportatie voor jou naar Turkije _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163860605
Ik hoop dat de Wikileaks meer duidelijkheid zullen verschaffen.
pi_163860648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Als jij je gewoon een beetje normaal kan gedragen heeft niemand problemen toch.

Voel je je bedreigd?
ik zou me bedreigd voelen als deze pipo het voor het zeggen zou hebben. atm is daar geen sprake van uiteraard.

daarnaast ben ik me wel van bewust dat deze man nederlanders aan het opzetten is tegen moslims, waar ik mezelf ook onder schaar en ben ik me ervan bewust dat als hier ooit de gaskamers weer worden ingericht, dit keer de moslims aan de beurt zullen zijn om opgeruimd te worden.

ik ben me ervan bewust, ik ben alert, maar ik voel me niet bedreigd nee.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:20:33 #123
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:03 schreef Bilge het volgende:

[..]

Kunnen Nederlanders die inhoudelijk niets aan de discussie bijdragen dit topic niet langer met hun aanwezigheid vervuilen? Alvast bedankt.
Kunnen alle Turken die in Nederland over straat lopen en demonstreren over de problematiek in Turkije dit elders doen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860675
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef svann het volgende:
Kunnen alle Erdogan-aanhangers hier niet spoorslags naar Turkije vertrekken om het vaderland te redden?
nog 1 ga terug naar je eigen land post
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:22:00 #125
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860677
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:22:34 #126
2651 svann
night-hawk
pi_163860686
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Jij riep net nog dat bepaalde mensen maar naar Turkije moesten verdwijnen dus waarom je nu de ontwetende loopt uit te hangen weet ik niet.
Ik roep niet.
Ik vroeg me af of mensen die zo duidelijk hun sympathie bij Erdogan hebben liggen en zich misnoegd uitspreken over Nederlandse media en opvattingen niet beter op hun plaats zijn in Turkije.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:23:27 #127
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860695
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog 1 ga terug naar je eigen land post
nee.. ik ben van mening dat je uit respect voor andere culturen in een land als Nederland niet moet demonstreren over interne politieke kwesties uit een ander land.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?
Want die brave Gulen heeft wel verkondigd dat de huizen van de Koerden in de fik gestoken moest worden. Dan opeens weer wél op de lijn van Erdogan.
Maar goed, als het officiële uitleveringsverzoek er komt, klopt mijn theorie niet. Hoewel Erdogan zijn compaan prima in zijn paleis kan laten verdwijnen, en voor de buitenwereld wat anders vertellen.
pi_163860714
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
Het is in 2013 misgegaan toen de kliek van Erdo ineens werd aangeklaagd voor corruptie. Zaten Erdo én zijn zoon bij. En volgens mij ook de huidige minister-president Yldrim.
Toen was dat ineens een complot van Gülen om ome Erdo te piepelen.
I´m back.
pi_163860716
Wanneer komt Wikileaks met documenten over Turkije? Ze zeggen aangevallen te worden maar website is gewoon bereikbaar?
pi_163860727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?
Want die brave Gulen heeft wel verkondigd dat de huizen van de Koerden in de fik gestoken moest worden. Dan opeens weer wél op de lijn van Erdogan.
Maar goed, als het officiële uitleveringsverzoek er komt, klopt mijn theorie niet. Hoewel Erdogan zijn compaan prima in zijn paleis kan laten verdwijnen, en voor de buitenwereld wat anders vertellen.
wtf zijn christelijk-denkende moslims?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:26:06 #132
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:25 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer komt Wikileaks met documenten over Turkije? Ze zeggen aangevallen te worden maar website is gewoon bereikbaar?
ze zijn nog even de spellingscontrole erover aant gooien
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf me verbazen over dat Gülen en Erdogan nu zo openlijk elkaars vijanden zijn. In de tijd dat ik actief was in de Turkse gemeenschap (ruim 10 jaar geleden), werden beiden op handen gedragen. Ik weet ook heel, heel erg zeker dat een groot deel van de Turkse schreeuwers bij het consulaat hun kind rustig naar een Gülen-moskee zullen hebben gestuurd.
klopt ja, tot de breuk dat is, mijn neefje ging naar een gulen koran school in het weekend, er waren toen 4 of 5 groepen meen ik elk weekend. toen kwam de breuk met gulen en de voorzitter van de koranschool nodigde alle ouders uit om hen in te lichten wat er was gebeurd, namelijk "erdo was een boef en hij probeerde de gulen lui de nek om te draaien om zijn eigen hachje te redden" over de rug van kinderen werd er politieke propaganda gemaakt hierop werd de koran les deelnemers gedecimeerd, omdat de ouders van de kinderen hun conclusies hadden getrokken. mijn broer liet nog mijn neefje naar de lessen gaan omdat ze gewoon goed lesgeven en omdat hij nog klein is, maar ik hoorde hem vrijdag avond meteen zeggen dat hij niet meer gaat naar die school
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:26:37 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860740
Gulen boeit me trouwens geen kut als iemand dat hier mocht denken, net zo min als AKP mij boeit of MHP of CHP.
pi_163860745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:10 schreef IPA35 het volgende:

Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag in Nederland, ongeacht hun affiliatie/achtergrond.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

wtf zijn christelijk-denkende moslims?
De Gulen-aanhangers. Die het trouwens prima doen in de maatschappij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:28:11 #137
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860759
Er zijn geruchten dat morgen de noodtoestand wordt uitgeroepen om het vervolgen en oppakken van mensen makkelijker te maken.
pi_163860763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ze zijn nog even de spellingscontrole erover aant gooien
:?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:28:32 #139
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860767
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?

bestaan er ook moslim denkende christenen? _O-
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860777
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bestaan er ook moslim denkende christenen? _O-
Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
pi_163860787
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

klopt ja, tot de breuk dat is, mijn neefje ging naar een gulen koran school in het weekend, er waren toen 4 of 5 groepen meen ik elk weekend. toen kwam de breuk met gulen en de voorzitter van de koranschool nodigde alle ouders uit om hen in te lichten wat er was gebeurd, namelijk "erdo was een boef en hij probeerde de gulen lui de nek om te draaien om zijn eigen hachje te redden" over de rug van kinderen werd er politieke propaganda gemaakt hierop werd de koran les deelnemers gedecimeerd, omdat de ouders van de kinderen hun conclusies hadden getrokken. mijn broer liet nog mijn neefje naar de lessen gaan omdat ze gewoon goed lesgeven en omdat hij nog klein is, maar ik hoorde hem vrijdag avond meteen zeggen dat hij niet meer gaat naar die school
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik niet meer in de gemeenschap betrokken ben, alleen al om dit soort drama's van dichtbij te zien. Het enige wat ik weet is dat ik zeer Gülen-fanatieke familieleden heb, die tegelijkertijd ook zeer pro-Erdogan's strengere beleid zijn.
pi_163860795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef Bilge het volgende:

[..]

De nieuwsvolger interesseert mij niet zo, ik concentreer mij op de berichtgever. Die bedriegt de nieuwsvolger doelbewust.
Ik zou niet weten hoezo, lees dit artikel dan maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
Dat is van januari 2014.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:30:18 #143
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
Iran is de duivel? Zegt de Paus dat?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag
de druppel was het sluiten van die scholen van hen in turkije, doordat erdo een nieuw systeem wilde invoeren.
de volgende dag verklaarde Gulen Erdo de oorlog en was Gulen media bv opeens anti erdo geworden en werd de oorlog openlijk uitgevochten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
Welnee hier lees dit maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:34:42 #146
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163860876
Gutte Koenders Immerzwijn en Co. hebben weer openlijk kleur bekend. Hoera voor "de democratie" zeiden ze. Maar ze hebben het beste met ons voor hoor. Maak je geen zorgen.
pi_163860879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:22 schreef IPA35 het volgende:
Hij blijft mooi...

_O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee hier lees dit maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
Ik vind Wikipedia wat objectiever dan de Groene:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fethullah_G%C3%BClen
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:35:17 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163860888
Boem in Ankara nu net?

Edit: gewoon een brand wss.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_163860890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:23 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee.. ik ben van mening dat je uit respect voor andere culturen in een land als Nederland niet moet demonstreren over interne politieke kwesties uit een ander land.
vrijheid van meningsuiting en alles...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind Wikipedia wat objectiever dan de Groene:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fethullah_G%C3%BClen
Nee, juist niet.
I´m back.
pi_163860906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Kyran het volgende:
Gulen boeit me trouwens geen kut als iemand dat hier mocht denken, net zo min als AKP mij boeit of MHP of CHP.
jaja we weten het je bent meer tata dan toerkoe
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, juist niet.
Waarom niet?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:36:36 #154
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860914
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

vrijheid van meningsuiting en alles...
ja is ook weer zo
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860929
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik niet meer in de gemeenschap betrokken ben, alleen al om dit soort drama's van dichtbij te zien. Het enige wat ik weet is dat ik zeer Gülen-fanatieke familieleden heb, die tegelijkertijd ook zeer pro-Erdogan's strengere beleid zijn.
pro gulen en pro erdogan tegelijkertijd? die combi ken ik niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860936
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Boem in Ankara nu net?

Edit: gewoon een brand wss.
beetje late reactie :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:36 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ja is ook weer zo
free tibet en alles...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163860944

Naar mijn mening heel passend bij wat nu gaande is in Turkije.
Ook hier in Nederland en elders in Europa.

https://twitter.com/ZamanVandaag?ref_src=twsrc%5Etfw
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:38:44 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860951
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

jaja we weten het je bent meer tata dan toerkoe
Turkije boeit me wel, maar niet al die maffe partijen :D
pi_163860959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat iedereen mee mag knutselen aan dat stukje op wikipedia.
Punt is er is niet echt een good guy en bad guy. Het is een mean guy en een ietsje minder mean guy.
Wat ze beiden nastreven is een geïslamiseerd Turkije en beiden zien de rest van de wereld als bedreiging.
Aspiraties zijn om van Turkije een top 10 land van de wereld te maken, maar dan stevig islamitisch.
Gülen beschouwt atheïsten/seculieren als geestesgestoorden iig.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:40:06 #161
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef bedachtzaam het volgende:

Naar mijn mening heel passend bij wat nu gaande is in Turkije.
Ook hier in Nederland en elders in Europa.

https://twitter.com/ZamanVandaag?ref_src=twsrc%5Etfw
Gülen bron :o
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat iedereen mee mag knutselen aan dat stukje op wikipedia.
Punt is er is niet echt een good guy en bad guy. Het is een mean guy en een ietsje minder mean guy.
Wat ze beiden nastreven is een geïslamiseerd Turkije en beiden zien de rest van de wereld als bedreiging.
Aspiraties zijn om van Turkije een top 10 land van de wereld te maken, maar dan stevig islamitisch.
Gülen beschouwt atheïsten/seculieren als geestesgestoorden iig.
Ik neem toch aan dat dit wel klopt:
Na zijn carrière als staatsprediker heeft Gülen zijn inspanningen voornamelijk gericht op het tot stand brengen van een dialoog tussen partijen die verschillende ideologieën, culturen, religies en landen vertegenwoordigen. Hij neemt deel aan bijeenkomsten en conferenties die gehouden worden om de mensheid voor te bereiden op wat hij noemt 'de geboorte van de eeuw van tolerantie en begrip'.

Vanuit dit gegeven acht Gülen het zowel noodzakelijk als de moeite waard om een oprechte dialoog tot stand te brengen om het wederzijdse begrip te vergroten. Om dit te bereiken, heeft hij geholpen bij de oprichting van de Stichting van Journalisten en Schrijvers,[25] waarvan de activiteiten gericht zijn op het promoten van dialoog en tolerantie.

Met hetzelfde doel voor ogen, bezoekt en ontvangt Gülen vooraanstaande Turkse en andere leiders, zoals de Vaticaanse ambassadeur in Turkije, de Patriarch van de Turkse Orthodoxe gemeenschap, de Patriarch van de Turkse Armeense gemeenschap, de Hoofdrabbi van de Joodse gemeenschap in Turkije[26] en vele vooraanstaande journalisten, columnisten, televisie persoonlijkheden en filmsterren. Hij heeft Paus Johannes Paulus II in het Vaticaan ontmoet; de overleden John O'Connor, Aartsbisschop van New York; Dale F. Eickelman, hoogleraar in de antropologie en menselijke betrekkingen; professor Sidney Griffith van de Amerikaanse Katholieke Kerk; Leon Levy, voormalig voorzitter van de Anti-Defamation League (ADL) en vele andere vooraanstaande vertegenwoordigers van andere religies.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fethullah_G%C3%BClen

Ik ben het met je eens hoor, ik vertrouw hem ook niet, maar hij verkondigt wel christelijke zaken.
pi_163860988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Turkije boeit me wel, maar niet al die maffe partijen :D
dat zei ebru ook :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:42:35 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163861016
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zei ebru ook :P
Fuck Ebru :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:43:21 #165
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861029
Wat is de reden van het uit functie zetten van de leerkrachten?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163861041
:? :?
pi_163861051
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is de reden van het uit functie zetten van de leerkrachten?
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met indoctrinatie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163861053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat dit wel klopt:
Na zijn carrière als staatsprediker heeft Gülen zijn inspanningen voornamelijk gericht op het tot stand brengen van een dialoog tussen partijen die verschillende ideologieën, culturen, religies en landen vertegenwoordigen. Hij neemt deel aan bijeenkomsten en conferenties die gehouden worden om de mensheid voor te bereiden op wat hij noemt 'de geboorte van de eeuw van tolerantie en begrip'.

Vanuit dit gegeven acht Gülen het zowel noodzakelijk als de moeite waard om een oprechte dialoog tot stand te brengen om het wederzijdse begrip te vergroten. Om dit te bereiken, heeft hij geholpen bij de oprichting van de Stichting van Journalisten en Schrijvers,[25] waarvan de activiteiten gericht zijn op het promoten van dialoog en tolerantie.

Met hetzelfde doel voor ogen, bezoekt en ontvangt Gülen vooraanstaande Turkse en andere leiders, zoals de Vaticaanse ambassadeur in Turkije, de Patriarch van de Turkse Orthodoxe gemeenschap, de Patriarch van de Turkse Armeense gemeenschap, de Hoofdrabbi van de Joodse gemeenschap in Turkije[26] en vele vooraanstaande journalisten, columnisten, televisie persoonlijkheden en filmsterren. Hij heeft Paus Johannes Paulus II in het Vaticaan ontmoet; de overleden John O'Connor, Aartsbisschop van New York; Dale F. Eickelman, hoogleraar in de antropologie en menselijke betrekkingen; professor Sidney Griffith van de Amerikaanse Katholieke Kerk; Leon Levy, voormalig voorzitter van de Anti-Defamation League (ADL) en vele andere vooraanstaande vertegenwoordigers van andere religies.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fethullah_G%C3%BClen

Ik ben het met je eens hoor, ik vertrouw hem ook niet, maar hij verkondigt wel christelijke zaken.
Als hij een christen tegenkomt wil hij hem bekeren, beetje hetzelfde als een stijle refo die een Jood tegenkomt. Dat gebeurt niet uit een besef dat dat andere geloof gelijkwaardig is hoor.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:44:44 #169
365082 IPA35
Patriarch
pi_163861057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef 0906 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alleen een Turk zou zo'n fout pak durven dragen...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:44:46 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163861058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is de reden van het uit functie zetten van de leerkrachten?
Omdat Erdo dat wil.Waarom heb je een reden nodig, right ...

http://odatv.com/o-darbec(...)orum-1907161200.html

Mooi stukje (niet te vertalen, te lang!) voor de Turken :P
pi_163861062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fuck Ebru :P
ik ben trots op je! jij eckte türk :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:45:04 #172
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef 0906 het volgende:
[ afbeelding ] :? :?
Ja, wij begrijpen geen Turks.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163861074
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef 0906 het volgende:
[ afbeelding ] :? :?
graag vertalen LAN
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:47:14 #174
2651 svann
night-hawk
pi_163861105
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Slayage het volgende:

vrijheid van meningsuiting en alles...
Meningsuiting is prima.
Het bedreigen van Gülen-aanhangers niet, vernielingen en molestatie ook niet.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163861135
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met indoctrinatie.
daarom zit het gedachte goed van dat militarisme een goed ding is diep in de turkse psyche en vinden heel veel turken nog steeds een coup helemaal zo gek nog niet.

in 2009 was ik in TR bij de basisschool van mijn nichtje die daar toen nog woonde en ik vond het echt schokkend al die militaristische verheerlijking. dan hebben we het nog over een paar jaar terug.

nee vriend die zuivering van de militaire staatsideologie gaat nog generaties duren...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861141
Overzichtje:

I´m back.
pi_163861143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef svann het volgende:

[..]

Meningsuiting is prima.
Het bedreigen van Gülen-aanhangers niet, vernielingen en molestatie ook niet.
eens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:50:51 #178
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Overzichtje:

[ afbeelding ]
Ik kan mij echt niet voorstellen dan USA en EU hier niets op in te brengen hebben...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163861208
_O- _O- _O-

zegt een seculier tegen een erdo aanhanger:

toen jullie (erdo aanhangers voor de breuk met gulen) gulen nog aanspraken met "meester" noemden wij hem al hoerenzoon

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:50 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik kan mij echt niet voorstellen dan USA en EU hier niets op in te brengen hebben...
"Doe eens even normaal joh"
pi_163861231
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

zegt een seculier tegen een erdo aanhanger:

toen jullie (erdo aanhangers voor de breuk met gulen) gulen nog aanspraken met "meester" noemden wij hem al hoerenzoon

[ afbeelding ]
Hilarisch
pi_163861247
Ik denk toch dat veel Turken ook niet hebben verwacht wat er nu gebeurt en nog zal gebeuren. Zo rond deze tijd zullen ze wel wakker worden.
pi_163861251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hilarisch
Typisch Turkse humor denk ik :P
pi_163861258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Overzichtje:

[ afbeelding ]
veel van die suspended en sacked zijn ook aangehouden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163861259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hilarisch
misschien moet je een insider zijn om het te begrijpen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:50 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik kan mij echt niet voorstellen dan USA en EU hier niets op in te brengen hebben...
Binnenlandse aangelegenheden hè.
I´m back.
pi_163861275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Typisch Turkse humor denk ik :P
Het is te warm om keihard te lachen. Dat zal het ook zijn.
pi_163861287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk toch dat veel Turken ook niet hebben verwacht wat er nu gebeurt en nog zal gebeuren.
alle reacties ook in de media was van totale overrompeling.

ik ook. ik was in schok. heb die nacht ook niet geslapen totdat het afgeweken was. ik voel nog steeds de stress in mijn lichaam :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is te warm om keihard te lachen. Dat zal het ook zijn.
gewoon in je hemd en onderbroek zitten helpt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861337
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Typisch Turkse humor denk ik :P
Ze noemen altijd iemand wel een hoerenzoon?
I´m back.
pi_163861352
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon in je hemd en onderbroek zitten helpt
Ik draag nooit een hemd. Ik ga wel topless. Want Yolo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:57:57 #192
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861408
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon in je hemd en onderbroek zitten helpt
Zonder hemd :{w
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163861413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik draag nooit een hemd. Ik ga wel topless. Want Yolo
ik zou het overwegen als ik een sixpack zou hebben :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861429
Ik zou graag van een van Erdo's vele fans in dit topic willen weten hoe ze achter de zuiveringen kunnen blijven staan van mensen die overduidelijk niks met de coup te maken hadden.
pi_163861440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:57 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Zonder hemd :{w
dan gaat het zweet/vet plakken aan het bankstel, dat moet je ook niet willen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861464
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zou het overwegen als ik een sixpack zou hebben :P
Dit is een groot probleem inderdaad. Maar ik denk dat we enkele posts af zitten van een vermaning ivm off topic.
pi_163861466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou graag van een van Erdo's vele fans in dit topic willen weten hoe ze achter de zuiveringen kunnen blijven staat van mensen die overduidelijk niks met de coup te maken hadden.
das een aanname.

en wat mot dat mot. DIT NOOIT MEER
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:00:30 #198
2651 svann
night-hawk
pi_163861472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou graag van een van Erdo's vele fans in dit topic willen weten hoe ze achter de zuiveringen kunnen blijven staat van mensen die overduidelijk niks met de coup te maken hadden.
Al die gezinnen die daar het slachtoffer van zijn. :{
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163861476
Gewoon je broek uit, dat is het beste.
pi_163861494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit is een groot probleem inderdaad. Maar ik denk dat we enkele posts af zitten van een vermaning ivm off topic.
een column van onze geliefde ebru dan O+

Hoe kan het?

19 juli 2016 om 07:00 door Ebru Umar
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:01:38 #201
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163861499
Doe maar gewoon naakt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_163861502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Gewoon je broek uit, dat is het beste.
die heb ik niet eens aangehad vandaag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861510
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:01 schreef tesssssssss het volgende:
Doe maar gewoon naakt.
be my guest :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861515
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

das een aanname.

en wat mot dat mot. DIT NOOIT MEER
Dus 15000 leraren waren op de hoogte van een op handen zijnde coup.
pi_163861519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:01 schreef tesssssssss het volgende:
Doe maar gewoon naakt.
Omdat je zo aandringt :@
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:04:11 #206
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163861543
Ik dacht "ik help jullie mee " #kledingadvies
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:04:14 #207
2651 svann
night-hawk
pi_163861547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Gewoon je broek uit ventilator, dat is het beste.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163861592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus 15000 leraren waren op de hoogte van een op handen zijnde coup.
nee lijkt me sterk. ik denk dat die mogelijk verdacht worden van het hebben van banden met gulen, maar ook dat is een aanname van mij :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:04 schreef tesssssssss het volgende:
Ik dacht "ik help jullie mee " #kledingadvies
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861610
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:04 schreef svann het volgende:

[..]

een ventilator hebben in nederland :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861633
Als je alle berichten zo leest is het toch wel tijd voor een boycot van Turkije, het is best jammer dat veel consumenten zich gewoon geen bal aantrekken van de situatie in het land waar ze op vakantie gaan.
pi_163861664
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee lijkt me sterk. ik denk dat die mogelijk verdacht worden van het hebben van banden met gulen, maar ook dat is een aanname van mij :P
Waarvan vooralsnog geen enkel bewijs van is gegeven dat Gulen de aanstichter was. Al zou hij het meesterbrein achter de coup zijn, dan hebben die leraren er alsnog niks mee te maken. Of moet jij ook maar ontslagen worden van je werk omdat je Imam iets stouts heeft gedaan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:09:18 #213
74056 crew  ToT
pi_163861680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus 15000 leraren waren op de hoogte van een op handen zijnde coup.
Leraren, nieuwsreporters, medewerkers van het ministerie van financiën en van Onderwijs enz.

Bloedlink volk uiteraard! :Y
pi_163861683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:07 schreef Wespensteek het volgende:
Als je alle berichten zo leest is het toch wel tijd voor een boycot van Turkije, het is best jammer dat veel consumenten zich gewoon geen bal aantrekken van de situatie in het land waar ze op vakantie gaan.
De all incluisives worden steeds goedkoper.
pi_163861686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:07 schreef Wespensteek het volgende:
Als je alle berichten zo leest is het toch wel tijd voor een boycot van Turkije, het is best jammer dat veel consumenten zich gewoon geen bal aantrekken van de situatie in het land waar ze op vakantie gaan.
geld moet rillen broer. en die 5 sterren all inclusive antalya is chill
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:07 schreef Wespensteek het volgende:
Als je alle berichten zo leest is het toch wel tijd voor een boycot van Turkije, het is best jammer dat veel consumenten zich gewoon geen bal aantrekken van de situatie in het land waar ze op vakantie gaan.
Mensen denken niet altijd met de hersenen, maar met de portemonnee. Net als die mevrouw op het journaal in de rij voor de check-in op Schiphol: "Geen negatief reisadvies. Balen, nu ben ik verplicht om te gaan"

Tegen zoveel domheid doe je gewoon niks.
pi_163861710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waarvan vooralsnog geen enkel bewijs van is gegeven dat Gulen de aanstichter was. Al zou hij het meesterbrein achter de coup zijn, dan hebben die leraren er alsnog niks mee te maken. Of moet jij ook maar ontslagen worden van je werk omdat je Imam iets stouts heeft gedaan.
doel heiligt de middelen / nood breekt wet / all is fair in love and war

nog meer cliches?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861730
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De all incluisives worden steeds goedkoper.
hangt van de bezettingsgraad af uiteraard ;) atm 5 all inclusive antalya is cheapo cheapo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861737
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

doel heiligt de middelen / nood breekt wet / all is fair in love and war

nog meer cliches?
Dus op basis van clichés blijf jij achter Erdo staan. Intellectueel hoor.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:11:57 #220
74056 crew  ToT
pi_163861746
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

doel heiligt de middelen / nood breekt wet / all is fair in love and war

nog meer cliches?
Fuck de onschuldigen, zolang het gros van de slechteriken maar met hen mee ten onder gaat! ^O^
pi_163861806
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

geld moet rillen broer. en die 5 sterren all inclusive antalya is chill
Een collega van me gaat naar Antalya. Ik vroeg of dat wel slim was. Ja, want ze gaat naar een resort. Dat was haar antwoord dus.

Heb maar gezegd: "Oooowwww, een resort, ja, nee dan is het goed natuurlijk" :')
pi_163861813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus op basis van clichés blijf jij achter Erdo staan. Intellectueel hoor.
op basis van in het verleden geboekte resultaten en wetende dat er geen beter alternatief is *)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861827
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Fuck de onschuldigen, zolang het gros van de slechteriken maar met hen mee ten onder gaat! ^O^
if you wanna make an omelet you gotta break some eggs, nog een cliche *)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een collega van me gaat naar Antalya. Ik vroeg of dat wel slim was. Ja, want ze gaat naar een resort. Dat was haar antwoord dus.

Heb maar gezegd: "Oooowwww, een resort, ja, nee dan is het goed natuurlijk" :')
me broertje is ook een kleine week naar een resort gegaan, eentje wat afgelopen seizoen onbetaalbaar was voor hem, de een zijn dood zal ik maar zeggen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861859
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als hij een christen tegenkomt wil hij hem bekeren, beetje hetzelfde als een stijle refo die een Jood tegenkomt. Dat gebeurt niet uit een besef dat dat andere geloof gelijkwaardig is hoor.
Geen enkele gelovige zal een ander geloof als gelijkwaardig zien, dat zou een contradictie zijn. Het hunne is immers het "ware" geloof...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:16:25 #226
74056 crew  ToT
pi_163861862
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

if you wanna make an omelet you gotta break some eggs, nog een cliche *)
In dat geval: de familieleden van al deze verdachten moeten vast ook op de hoogte zijn geweest van de plannen van hun geliefden. Die dus ook meteen oppakken! Hun kappers ook, want iedereen vertelt altijd alles tijdens een knipbeurt! ^O^
pi_163861885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Geen enkele gelovige zal een ander geloof als gelijkwaardig zien, dat zou een contradictie zijn. Het hunne is immers het "ware" geloof...
Nee, behalve dan die Gülen, maar dat is idd gelul.
I´m back.
pi_163861919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een collega van me gaat naar Antalya. Ik vroeg of dat wel slim was. Ja, want ze gaat naar een resort. Dat was haar antwoord dus.

Heb maar gezegd: "Oooowwww, een resort, ja, nee dan is het goed natuurlijk" :')
Die collega van mij zet het daar op een zuipen, ook al zou het gevaarlijk worden voor hem, hij zou het niet eens merken...
I´m back.
pi_163861944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Geen enkele gelovige zal een ander geloof als gelijkwaardig zien, dat zou een contradictie zijn. Het hunne is immers het "ware" geloof...
eens, dat is simpelweg niet mogelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861962
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef ToT het volgende:

[..]

In dat geval: de familieleden van al deze verdachten moeten vast ook op de hoogte zijn geweest van de plannen van hun geliefden. Die dus ook meteen oppakken! Hun kappers ook, want iedereen vertelt altijd alles tijdens een knipbeurt! ^O^
ik weet wel dat mijn kapper een gulenist is :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163861972
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
Dit is een briljant artikel: https://www.opendemocracy(...)%80%99s-real-mission

Samenvattend:
- Gülen onderhoudt nauwe banden met de CIA. Zijn verblijfsvergunning in de VS heeft hij te danken aan de aanbevelingen van CIA-agenten als Graham Fuller. Daarnaast gebruiken CIA-agenten Gülen-scholen in Centraal-Azië als dekmantel.
- Gülen wil nauwe banden onderhouden met Israel en de VS. Toen Israel in 2012 8 Turken doodschoot van het schip dat hulp bood aan de Palestijnen, gaf Gülen de schuld aan Turkije. Toen Turkije het Amerikaanse embargo jegens Iran negeerde, schreeuwde Gülen moord en brand. Erdogan staat een onafhankelijker buitenlands beleid voor mbt Israel, Syrië en Iran.
- Gülens interpretatie van de Islam stemt overeen met Westerse idealen. Erdogan volgt de standaard Soennietische school.
pi_163861979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mensen denken niet altijd met de hersenen, maar met de portemonnee. Net als die mevrouw op het journaal in de rij voor de check-in op Schiphol: "Geen negatief reisadvies. Balen, nu ben ik verplicht om te gaan"

Tegen zoveel domheid doe je gewoon niks.
Mja, liever mijn leven riskeren dan een jaartje zonder vakantie. :')
pi_163862029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:20 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dit is een briljant artikel: https://www.opendemocracy(...)%80%99s-real-mission

Samenvattend:
- Gülen onderhoudt nauwe banden met de CIA. Zijn verblijfsvergunning in de VS heeft hij te danken aan de aanbevelingen van CIA-agenten als Graham Fuller. Daarnaast gebruiken CIA-agenten Gülen-scholen in Centraal-Azië als dekmantel.
- Gülen wil nauwe banden onderhouden met Israel en de VS. Toen Israel in 2012 8 Turken doodschoot van het schip dat hulp bood aan de Palestijnen, gaf Gülen de schuld aan Turkije. Toen Turkije het Amerikaanse embargo jegens Iran negeerde, schreeuwde Gülen moord en brand. Erdogan staat een onafhankelijker buitenlands beleid voor mbt Israel, Syrië en Iran.
- Gülens interpretatie van de Islam stemt overeen met Westerse idealen. Erdogan volgt de standaard Soennietische school.
als dit allemaal waar is dan kunnen de turken fluiten naar een uitlevering. gulen als asset is veel te waardevol voor hen dan. tenzij de turken de amerikanen iets anders kunnen bieden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:24:47 #234
2651 svann
night-hawk
pi_163862080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef crystal_meth het volgende:
Geen enkele gelovige zal een ander geloof als gelijkwaardig zien, dat zou een contradictie zijn. Het hunne is immers het "ware" geloof...
Hoeft niet.
Als je wat milder bent, kun je een ander zijn eigen geloof gunnen en bedenken dat die alleen op een andere manier dezelfde god aanbid.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163862137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:24 schreef svann het volgende:

[..]

Hoeft niet.
Als je wat milder bent, kun je een ander zijn eigen geloof gunnen en bedenken dat die alleen op een andere manier dezelfde god aanbid.
gunnen is iets anders dan, gelijkwaardig zien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862146
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat alle Gulenisten s soldaten zijn? Je infiltreert een systeem, niet 1 enkel punt. Je infiltreert scholen zodat je eigen mensen doorstromen, je infiltreert het recht zodat je uitkomsten naar je hand kan zetten, je infiltreet de politie en het leger om macht te creëren, je infiltreert de politiek en inlichtingendiensten om informatie te winnen. Dit is niet een infiltratie op 1 punt binnen het systeem maar alle punten.
Ah, dus iemand mag geen andere politieke mening hebben? Is dat het?
Dus jij zou er geen problemen mee hebben als in Nederland bijv. Moslims massaal ontslagen worden in het onderwijs, leger, politie e.d., puur omdat ze islamitisch zijn?

Interessant.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163862171
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:20 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dit is een briljant artikel: https://www.opendemocracy(...)%80%99s-real-mission

Samenvattend:
- Gülen onderhoudt nauwe banden met de CIA. Zijn verblijfsvergunning in de VS heeft hij te danken aan de aanbevelingen van CIA-agenten als Graham Fuller. Daarnaast gebruiken CIA-agenten Gülen-scholen in Centraal-Azië als dekmantel.
- Gülen wil nauwe banden onderhouden met Israel en de VS. Toen Israel in 2012 8 Turken doodschoot van het schip dat hulp bood aan de Palestijnen, gaf Gülen de schuld aan Turkije. Toen Turkije het Amerikaanse embargo jegens Iran negeerde, schreeuwde Gülen moord en brand. Erdogan staat een onafhankelijker buitenlands beleid voor mbt Israel, Syrië en Iran.
- Gülens interpretatie van de Islam stemt overeen met Westerse idealen. Erdogan volgt de standaard Soennietische school.
Is er ook een andere bron ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163862180
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:26 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ah, dus iemand mag geen andere politieke mening hebben? Is dat het?
Dus jij zou er geen problemen mee hebben als in Nederland bijv. Moslims massaal ontslagen worden in het onderwijs, leger, politie e.d., puur omdat ze islamitisch zijn?

Interessant.
Echt hè. Vervang Gülenist door moslim en hij klinkt gewoon als een neo-nazi.
pi_163862183
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:26 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ah, dus iemand mag geen andere politieke mening hebben? Is dat het?
Dus jij zou er geen problemen mee hebben als in Nederland bijv. Moslims massaal ontslagen worden in het onderwijs, leger, politie e.d., puur omdat ze islamitisch zijn?

Interessant.
niet als het doel het omverwerpen van de overheid is, als "de moslims" dat zouden willen doen, dan is het zelfs de plicht van de nederlandse overheid daar iets aan te doen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862243
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet als het doel het omverwerpen van de overheid is, als "de moslims" dat zouden willen doen, dan is het zelfs de plicht van de nederlandse overheid daar iets aan te doen.
Dus omdat er een coup is geweest, moet iedere Gulen aanhanger ontslagen worden?
Dus in Frankrijk zou het logisch zijn als nu elke Moslim opgepakt zou worden? Die hebben afgelopen week actief laten zien de samenleving te willen ontwrichten.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163862280
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet als het doel het omverwerpen van de overheid is, als "de moslims" dat zouden willen doen, dan is het zelfs de plicht van de nederlandse overheid daar iets aan te doen.
Maar wil elke Gulenist de overheid omverwerpen? Dat is hetzelfde als je zegt dat elke Moslim een terrorist is.

Ach ja, lekker alle "tegenstand" uit de weg ruimen zodat de weg vrij is voor Erdogan. En mensen zoals Clap Clap die staan te juichen om deze "democratie"
pi_163862337
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

een ventilator hebben in nederland :')
Net een airco besteld op internet. Morgen wordt het lekker koel *O*
pi_163862344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:30 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dus omdat er een coup is geweest, moet iedere Gulen aanhanger ontslagen worden?
Dus in Frankrijk zou het logisch zijn als nu elke Moslim opgepakt zou worden? Die hebben afgelopen week actief laten zien de samenleving te willen ontwrichten.
wel als hun doel was het omverwerpen van de overhied zou zijn of wanneer er verdenkingen waren daarover.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862366
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

wel als hun doel was het omverwerpen van de overhied zou zijn of wanneer er verdenkingen waren daarover.
Dus jij denkt echt dat er bewijzen zijn dat er 15.000 leerkrachten bij de coup betrokken waren?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163862382
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:32 schreef alopio het volgende:

[..]

En mensen zoals Clap Clap en Slayage die staan te juichen om deze democratie.
uiteraard :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:37:19 #246
74056 crew  ToT
pi_163862384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dus jij denkt echt dat er bewijzen zijn dat er 15.000 leerkrachten bij de coup betrokken waren?
Ik ga er van uit dat die leraren neutraal waren, of misschien zelfs tegen hun leerlingen zeiden dat die Gülen niet slechter is dan Erdogan of zo. Dan ben je natuurlijk de lul.
pi_163862391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Net een airco besteld op internet. Morgen wordt het lekker koel *O*
krijg last van mijn keel meteen met aircos ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862416
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

wel als hun doel was het omverwerpen van de overhied zou zijn of wanneer er verdenkingen waren daarover.
Maar is daar bewijs van? Ik denk van niet. Eerst weten ze niks van de Coup, en na 2 dagen weten ze al van 15000 man die erbij betrokken zijn. En hoe is een leraar hierbij betrokken? Is gewoon een kwestie van alle Gulen aanhangers over een kam scheren en iedereen oppakken. Met hulp van de "nsb" Turken die iedereen aangeven die ook maar een klein beetje kritische op Erdogan is.

Dit is gewoon hetzelfde als Frankrijk nu alle Moslims aanpakt, moslims ontslaat als leraar, rechter en journalist.
pi_163862420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dus jij denkt echt dat er bewijzen zijn dat er 15.000 leerkrachten bij de coup betrokken waren?
hoe moet ik dat weten? ik zit net als jij achter mijn pc :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862429
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat die leraren neutraal waren, of misschien zelfs tegen hun leerlingen zeiden dat die Gülen niet slechter is dan Erdogan of zo. Dan ben je natuurlijk de lul.
uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 19:39:14 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163862430
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee lijkt me sterk. ik denk dat die mogelijk verdacht worden van het hebben van banden met gulen, maar ook dat is een aanname van mij :P
Dit is niet anders dan het zijn van een jood en daarom opgepakt worden of geen werk meer kunnen krijgen. Dit is niet anders dan het zijn van een moslim en meteen een stempeltje terrorist krijgen door Wilders en zijn aanhang. Hoe kan je dit goedkeuren of goedpraten?

Moet nu iedereen die maar enigszins een band heeft met Gülen of achter de ideeën van Gülen staat meteen een paria verklaard worden? Is dit echt hoe laag we willen zinken ....

Wauw ..... just wauw.
pi_163862450
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:38 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar is daar bewijs van?
i dunno. dat moet blijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:40:16 #253
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163862454
Het heeft vrijwel alles weg van een Tom Clancy thriller _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163862473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef Kyran het volgende:

Moet nu iedereen die maar enigszins een band heeft met Gülen of achter de ideeën van Gülen staat meteen een paria verklaard worden? Is dit echt hoe laag we willen zinken ....

als dat de enige weg is.

ja, wat mot dat mot.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Het heeft vrijwel alles weg van een Tom Clancy thriller _O-
tom clancy kan niet tippen aan de turkse scenarios :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 19:42:16 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163862491
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

als dat de enige weg is.

ja, wat mot dat mot.
.. en dan ben je verbaasd als mensen Erdogan en zijn aanhang vergelijken met Hitler en de neo-nazi's?
pi_163862493
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe moet ik dat weten? ik zit net als jij achter mijn pc :P
Klopt, maar een aantal mensen, zoals ClapClap, praat alles recht wat krom is, zolang Erdogan het maar doet.
Bij zoiets kun je op zijn minst skeptisch zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is niet anders dan het zijn van een jood en daarom opgepakt worden of geen werk meer kunnen krijgen. Dit is niet anders dan het zijn van een moslim en meteen een stempeltje terrorist krijgen door Wilders en zijn aanhang. Hoe kan je dit goedkeuren of goedpraten?

Moet nu iedereen die maar enigszins een band heeft met Gülen of achter de ideeën van Gülen staat meteen een paria verklaard worden? Is dit echt hoe laag we willen zinken ....

Wauw ..... just wauw.
Het is ook niet anders, daarom vraag ik me af of ClapClap achter het ontslaan van alle Moslims in Frankrijk zou staan.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163862499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is niet anders dan het zijn van een jood en daarom opgepakt worden of geen werk meer kunnen krijgen. Dit is niet anders dan het zijn van een moslim en meteen een stempeltje terrorist krijgen door Wilders en zijn aanhang. Hoe kan je dit goedkeuren of goedpraten?

Moet nu iedereen die maar enigszins een band heeft met Gülen of achter de ideeën van Gülen staat meteen een paria verklaard worden? Is dit echt hoe laag we willen zinken ....

Wauw ..... just wauw.
En het gebeurt ook elders in Europa. Turken die Gulen aanhangers belagen, ramen ingooien, opjagen. In Nederland circuleert nu ook een zwarte lijst van mensen of instellingen die sympathiseren met Gulen. Of dit klopt wordt niet naar gekeken, of deze mensen achter de coup staan maakt niet uit, nee deze mensen moeten hangen.

Soort van kristalnacht,
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 19:42:53 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163862504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Klopt, maar een aantal mensen, zoals ClapClap, praat alles recht wat krom is, zolang Erdogan het maar doet.
Bij zoiets kun je op zijn minst skeptisch zijn.

[..]

Het is ook niet anders, daarom vraag ik me af of ClapClap achter het ontslaan van alle Moslims in Frankrijk zou staan.
Nee, dat zou discriminatie zijn :D
pi_163862555
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

.. en dan ben je verbaasd als mensen Erdogan en zijn aanhang vergelijken met Hitler en de neo-nazi's?
turken en met name de erdo aanhang, kunnen het toch nooit goed doen. dus tja lekker belangrijk wat ze hier in het westen vinden, als je het zo bekijkt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862556
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

i dunno. dat moet blijken.
Dus pak je ze maar preventief op. Prima, maar goed dat we dat in Nederland niet doen. Lekker zonder enige aanleiding.

zal wat zijn als de Fransen nu elke moslims preventief oppakken. Want ja, misschien zijn ze terrorist. I dunno. Dat moet blijken
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:46:04 #262
74056 crew  ToT
pi_163862575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is niet anders dan het zijn van een jood en daarom opgepakt worden of geen werk meer kunnen krijgen. Dit is niet anders dan het zijn van een moslim en meteen een stempeltje terrorist krijgen door Wilders en zijn aanhang. Hoe kan je dit goedkeuren of goedpraten?

Moet nu iedereen die maar enigszins een band heeft met Gülen of achter de ideeën van Gülen staat meteen een paria verklaard worden? Is dit echt hoe laag we willen zinken ....

Wauw ..... just wauw.
Weg met mensen die kritisch zijn / zelfstandig denken! *O*

Ik verwacht een grote daling in het gemiddeld IQ daar de komende jaren. (En niet eens lullig bedoeld!)
pi_163862599
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

turken en met name de erdo aanhang, kunnen het toch nooit goed doen. dus tja lekker belangrijk wat ze hier in het westen vinden, als je het zo bekijkt.
Misschien als het er meer op lijkt dat ze voor zichzelf denken, i.p.v. Erdogan gelijk als een god te vereren omdat hij zo lekker Nationalistisch is.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:48:46 #264
74056 crew  ToT
pi_163862640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:47 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Misschien als het er meer op lijkt dat ze voor zichzelf denken, i.p.v. Erdogan gelijk als een god te vereren omdat hij zo lekker Nationalistisch is.
Het is echt opvallend dat kritiek op Erdogan vaak meteen opgevat wordt als kritiek op Turkije / alle Turken.
pi_163862665
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

turken en met name de erdo aanhang, kunnen het toch nooit goed doen. dus tja lekker belangrijk wat ze hier in het westen vinden, als je het zo bekijkt.
Onzin, Turken zijn goed geïntegreerd in de Nederlandse samenleving en hebben een veel betere naam dan bv Marokkanen. Je ziet ook veel Turken omgaan met Nederlanders en andere culturen bv.

En iemand mag van mij Erdogan/AKP aanhangen, dat is namelijk democratie. stemmen op wie je wilt. Waar ik wel tegen ageer is het verheerlijken van Erdogan en allergisch zijn voor alle kritiek. En voor vele misstanden je ogen dichtdoen.
pi_163862697
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Klopt, maar een aantal mensen, zoals ClapClap, praat alles recht wat krom is, zolang Erdogan het maar doet.
Bij zoiets kun je op zijn minst skeptisch zijn.
ik spreek alleen voor mezelf en ik vind dat wat noodzakelijk is, gedaan moet worden. ik ben niet in een positie om te zeggen wat wel of niet noodzakelijk is.

wat ik wel weet is dat ik nooit meer geconfronteerd wil worden met een dag als vrijdag in TR.

ben ik me ervan bewust dat politici opportunisten zijn tuurlijk wel en erdo zal proberen hier zoveel mogelijk winst uit te halen, neem ik dat hem kwalijk? vanuit ethisch opzicht, ja!, maar vanuit politiek opzicht, zou het dom zijn om niet je slag te slaan en iedereen waar je je bedenkingen bij hebt gehad de nek om te draaien.

ik kan het niet verder nuanceren voor je.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862712
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef alopio het volgende:

[..]

En het gebeurt ook elders in Europa. Turken die Gulen aanhangers belagen, ramen ingooien, opjagen. In Nederland circuleert nu ook een zwarte lijst van mensen of instellingen die sympathiseren met Gulen. Of dit klopt wordt niet naar gekeken, of deze mensen achter de coup staan maakt niet uit, nee deze mensen moeten hangen.

Soort van kristalnacht,
hangen hoeven ze niet van mij, maar een boycot op zijn minst.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862729
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:45 schreef alopio het volgende:

[..]

Dus pak je ze maar preventief op. Prima, maar goed dat we dat in Nederland niet doen. Lekker zonder enige aanleiding.

zal wat zijn als de Fransen nu elke moslims preventief oppakken. Want ja, misschien zijn ze terrorist. I dunno. Dat moet blijken
dat is de turkse justitie voor je. die heeft nooit gefunctioneerd ook voor erdo niet :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:47 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Misschien als het er meer op lijkt dat ze voor zichzelf denken, i.p.v. Erdogan gelijk als een god te vereren omdat hij zo lekker Nationalistisch is.
ik denk altijd voor mezelf en ik zie dat hij heel veel mancos heeft maar de politieke alternatieven hebben nog meer mancos. het is gewoon een rekensommetje dude. heel makkelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862765
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:49 schreef alopio het volgende:

[..]

Onzin, Turken zijn goed geïntegreerd in de Nederlandse samenleving en hebben een veel betere naam dan bv Marokkanen. Je ziet ook veel Turken omgaan met Nederlanders en andere culturen bv.

En iemand mag van mij Erdogan/AKP aanhangen, dat is namelijk democratie. stemmen op wie je wilt. Waar ik wel tegen ageer is het verheerlijken van Erdogan en allergisch zijn voor alle kritiek. En voor vele misstanden je ogen dichtdoen.
eens.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:54:27 #271
74056 crew  ToT
pi_163862769
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik spreek alleen voor mezelf en ik vind dat wat noodzakelijk is, gedaan moet worden. ik ben niet in een positie om te zeggen wat wel of niet noodzakelijk is.

wat ik wel weet is dat ik nooit meer geconfronteerd wil worden met een dag als vrijdag in TR.

ben ik me ervan bewust dat politici opportunisten zijn tuurlijk wel en erdo zal proberen hier zoveel mogelijk winst uit te halen, neem ik dat hem kwalijk? vanuit ethisch opzicht, ja!, maar vanuit politiek opzicht, zou het dom zijn om niet je slag te slaan en iedereen waar je je bedenkingen bij hebt gehad de nek om te draaien.

ik kan het niet verder nuanceren voor je.
Politieke tegenstanders opruimen.....ik denk dat aardig wat politici hier in Nederland hun leven niet meer veilig zouden zijn als wij dat hier ook zouden doen.
pi_163862787
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Politieke tegenstanders opruimen.....ik denk dat aardig wat politici hier in Nederland hun leven niet meer veilig zouden zijn als wij dat hier ook zouden doen.
dat zou niet passen binnen het politieke klimaat nee
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862797
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

hangen hoeven ze niet van mij, maar een boycot op zijn minst.
Prima, maar dan ben je dus precies hetzelfde als een simpele PVV aanhanger die elke moslim weg wil hebben.

Ik ben het met je eens hoor in een eerdere post van je, een dag als vrijdag nooit meer in Turkije, want een staatsgreep is geen democratie. Maar alle mensen die Gulen aanhangen nu zo opjagen en preventief oppakken alleen maar omdat daar hun politieke voorkeur ligt gaat mij veel te ver. ALS Gulen hier al achter zit dan wil dat niet zeggen dat elke aanhanger hier ook achter staat.

Maar goed, deze acties maken van Turkijke niet meer dan een willekeurige bananenrepubliek
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 19:56:02 #274
74056 crew  ToT
pi_163862813
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:55 schreef alopio het volgende:

[..]

Prima, maar dan ben je dus precies hetzelfde als een simpele PVV aanhanger die elke moslim weg wil hebben.

Ik ben het met je eens hoor in een eerdere post van je, een dag als vrijdag nooit meer in Turkije, want een staatsgreep is geen democratie. Maar alle mensen die Gulen aanhangen nu zo opjagen en preventief oppakken alleen maar omdat daar hun politieke voorkeur ligt gaat mij veel te ver. ALS Gulen hier al achter zit dan wil dat niet zeggen dat elke aanhanger hier ook achter staat.

Maar goed, deze acties maken van Turkijke niet meer dan een willekeurige bananenrepubliek
Dit ja.

Mensen veroordelen op hun politieke voorkeuren...... :N Oppakken, boycotten......
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:56:47 #275
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163862844
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

turken en met name de erdo aanhang, kunnen het toch nooit goed doen. dus tja lekker belangrijk wat ze hier in het westen vinden, als je het zo bekijkt.
Man, je moet de Nederlandse politiek in. Hadden we allang geen Marokkanen probleem meer enz.
Why stay small, if you can grow big..
pi_163862866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is niet anders dan het zijn van een jood en daarom opgepakt worden of geen werk meer kunnen krijgen. Dit is niet anders dan het zijn van een moslim en meteen een stempeltje terrorist krijgen door Wilders en zijn aanhang. Hoe kan je dit goedkeuren of goedpraten?

Moet nu iedereen die maar enigszins een band heeft met Gülen of achter de ideeën van Gülen staat meteen een paria verklaard worden? Is dit echt hoe laag we willen zinken ....

Wauw ..... just wauw.
Dit dus. Discrimineren en vervolgen op grond van etnische of politiek-religieuze sympathieën is iets wat niet thuishoort in een moderne democratie. Als dat wel deel is van een samenleving, dan is het geen moderne democratie maar een fascistoïde dictatuur. Hoe het hondje ook heet, Fikkie, Moos, Mohammed of Mehmet, het is hetzelfde mormel.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_163862872
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:55 schreef alopio het volgende:

[..]

Prima, maar dan ben je dus precies hetzelfde als een simpele PVV aanhanger die elke moslim weg wil hebben.
pvv ers mogen mij boycotten geen probleem.

quote:
Ik ben het met je eens hoor in een eerdere post van je, een dag als vrijdag nooit meer in Turkije, want een staatsgreep is geen democratie. Maar alle mensen die Gulen aanhangen nu zo opjagen en preventief oppakken alleen maar omdat daar hun politieke voorkeur ligt gaat mij veel te ver. ALS Gulen hier al achter zit dan wil dat niet zeggen dat elke aanhanger hier ook achter staat.
het zijn drastische maatregelen en ik wou dat vrijdag nooit was gebeurd en ik wou dat deze zuiveringen niet hadden plaatsgevonden, maar erdo en co. moesten iets doen na vrijdag en ze hebben voor deze weg gekozen. ik hoop dat het op de lange termijn positief zal uitpakken, maar het begin zal heel pijnlijk zijn dat staat vast.

quote:
Maar goed, deze acties maken van Turkijke niet meer dan een willekeurige bananenrepubliek
eens.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 19:59:04 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163862881
quote:
Ondertussen willen ze wel visumvrij reizen in EU :P Ze vertrouwen hun eigen volk niet eens, hoe verwachten ze dat EU ze gaat vertrouwen.
pi_163862908
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

als dit allemaal waar is dan kunnen de turken fluiten naar een uitlevering. gulen als asset is veel te waardevol voor hen dan. tenzij de turken de amerikanen iets anders kunnen bieden.
Nu Gülens tentakels in Turkije met klinische precisie worden afgehakt, heeft hij geen waarde meer voor de VS. Sterker nog: zo lang de VS hem huisvest, zal het anti-Amerikaanse sentiment onder de Turkse bevolking toenemen. Hij is dus een last geworden. Ik gok dat de Amerikanen hem zullen uitzetten.

Vermoedelijk heeft de VS meerdere Gulenachtige types onder zich, die door de uitzetting van Gulen zullen vrezen voor hun eigen lot. Dat zou misschien een reden zijn voor de VS om Gulen niet uit te zetten, of eerst om te leggen (met een verkeerd medicijn ofzo) en dan pas uit te zetten. We zullen het zien.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Is er ook een andere bron ?
Over de infiltratie van Gulen in het Turkse overheidsapparaat:
Dries Lesage
Dani Rodrik
Mustafa Akyol

Banden met CIA:
William Engdahl
Jeff Stein
Sibel Edmonds

Als je Googlet op Gulen en CIA vind je veel Turkse, maar her en der ook andere Engelse bronnen.
pi_163862935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ondertussen willen ze wel visumvrij reizen in EU :P Ze vertrouwen hun eigen volk niet eens, hoe verwachten ze dat EU ze gaat vertrouwen.
Ze hebben nog altijd een strohalm *)

Why stay small, if you can grow big..
pi_163862942
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:56 schreef ToT het volgende:

Mensen veroordelen op hun politieke voorkeuren...... :N Oppakken, boycotten......
ff voor de duidelijkheid. de gulen beweging is geen verniging heh. het is een sekte waarvan gulen de leider is. een sekte die jaren terug de oorlog heeft verklaard aan Erdo/AKP en nu als we officials moeten geloven ook achter deze coup zitten.

het heeft niks te maken met een "politieke voorkeur"

dus oppakken en boycotten graag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862955
quote:
de maatregel is ingesteld om te verhinderen dat de ratten em niet smeren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163862959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:00 schreef Bilge het volgende:

[..]

Nu Gülens tentakels in Turkije met klinische precisie worden afgehakt,

(...)

Tentakels met klinische precisie afhakken :')
pi_163862982
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

pvv ers mogen mij boycotten geen probleem.

[..]

het zijn drastische maatregelen en ik wou dat vrijdag nooit was gebeurd en ik wou dat deze zuiveringen niet hadden plaatsgevonden, maar erdo en co. moesten iets doen na vrijdag en ze hebben voor deze weg gekozen. ik hoop dat het op de lange termijn positief zal uitpakken, maar het begin zal heel pijnlijk zijn dat staat vast.

[..]

eens.
Pvv'ers mogen mij ook boycotten, het gaat erom dat je je zo gedraagd.

En natuurlijk moest Erdogan iets doen, maar niet onschuldigen oppakken alleen om hun politieke voorkeur. Dan spreek je namelijk niet over een democratie maar over een dictatuur. En dan is Erdogan zelf geen haar beter dan de coup plegers. Erdogan ruimt nu alle politieke tegenstand uit de weg.

Dit helpt bovendien een land als Turkije niet en zal ze qua economie een flinke trap geven. Helaas word Turkije straks een flink stuk teruggeworpen.

Maar goed, alles wat Erdogan doet is toch wel goed
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 20:03:20 #286
74056 crew  ToT
pi_163862992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Tentakels met klinische precisie afhakken :')
Meer iets van een arm amputeren omdat er een splinter in de vinger zit. :P
pi_163862996
Erdogan is bang van een paar schoolhoofden, wat een mietje. :')
pi_163863003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:57 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Man, je moet de Nederlandse politiek in. Hadden we allang geen Marokkanen probleem meer enz.
jij weet broer.

diefstal = rechterhand eraf
roof overval = onthoofding
vrouwen aanspreken met hoer = zweepslagen

en klaar is het probleem :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863020
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid. de gulen beweging is geen verniging heh. het is een sekte waarvan gulen de leider is. een sekte die jaren terug de oorlog heeft verklaard aan Erdo/AKP en nu als we officials moeten geloven ook achter deze coup zitten.

het heeft niks te maken met een "politieke voorkeur"

dus oppakken en boycotten graag.
Een sekte waar de grote leider goede vriendjes mee was, tot ze zijn corruptie aanklaagden, toen werd het plots een terroristische groepering.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163863042
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ondertussen willen ze wel visumvrij reizen in EU :P Ze vertrouwen hun eigen volk niet eens, hoe verwachten ze dat EU ze gaat vertrouwen.
eu geneuzel moet ff on hold eerst schoonschip maken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863050
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid. de gulen beweging is geen verniging heh. het is een sekte waarvan gulen de leider is. een sekte die jaren terug de oorlog heeft verklaard aan Erdo/AKP en nu als we officials moeten geloven ook achter deze coup zitten.

het heeft niks te maken met een "politieke voorkeur"

dus oppakken en boycotten graag.
Ik vind geloof zoiezo een sekte, dus nu ook alle christenen, moslims en joden oppakken?

Laat iedereen toch geloven en doen wat hij wilt,. Zolang ze er niemand kwaad mee doen. En ja er zullen vast Gulen aanhangers zitten met kwade bedoelingen, die moet je aanpakken, niet elke Guleniste. Net zoals je niet elke moslim veroordeelt omdat er een paar idioten aanslagen plegen
pi_163863073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Tentakels met klinische precisie afhakken :')
vond de bewoording ook mooi :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863095
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:02 schreef alopio het volgende:

[..]

Pvv'ers mogen mij ook boycotten, het gaat erom dat je je zo gedraagd.

En natuurlijk moest Erdogan iets doen, maar niet onschuldigen oppakken alleen om hun politieke voorkeur. Dan spreek je namelijk niet over een democratie maar over een dictatuur. En dan is Erdogan zelf geen haar beter dan de coup plegers. Erdogan ruimt nu alle politieke tegenstand uit de weg.

Dit helpt bovendien een land als Turkije niet en zal ze qua economie een flinke trap geven. Helaas word Turkije straks een flink stuk teruggeworpen.

Maar goed, alles wat Erdogan doet is toch wel goed
dat laatste ben ik het niet met je eens iig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:03 schreef Nintex het volgende:
Erdogan is bang van een paar schoolhoofden, wat een mietje. :')
het waren de schoolhoofden die hele generaties hebben vergiftigd. just sayin.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863131
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een sekte waar de grote leider goede vriendjes mee was, tot ze zijn corruptie aanklaagden, toen werd het plots een terroristische groepering.
het was een gelegenheidscoalitie totdat ze idd mot kregen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163863165
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

het waren de schoolhoofden die hele generaties hebben vergiftigd. just sayin.
Op welke manier hebben ze dat exact gedaan? En waarom werden ze dan vorige week donderdag dan niet in de boeien geworpen?
Of is het vreselijk dat de leerlingen niet geloven dat Erdogan de Grote Leider is?

Ik snap het echt niet. Wat maakt Erdogan zoveel beter dan Gülen, zeker na deze actie.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163863189
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

het waren de schoolhoofden die hele generaties hebben vergiftigd. just sayin.
Oh en daar komen ze nu ineens achter ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163863238
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:05 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik vind geloof zoiezo een sekte, dus nu ook alle christenen, moslims en joden oppakken?
jij geloof een sekte vinden maar dat is wezenlijk iets anders, lieverd

quote:
Laat iedereen toch geloven en doen wat hij wilt,. Zolang ze er niemand kwaad mee doen. En ja er zullen vast Gulen aanhangers zitten met kwade bedoelingen, die moet je aanpakken, niet elke Guleniste. Net zoals je niet elke moslim veroordeelt omdat er een paar idioten aanslagen plegen
de sekte heeft de oorlog uitgeroepen tegen erdo/akp dude. dit betekent dat de gehele structuur zich keert tegen de akp/erdo.

toen erdo en gulen mot kregen werd mijn broer opgeroepen door de leiding van de koranschool van mijn neefje om uitleg te krijgen van gulenisten dat erdo een crimineel is. begrijp je waar we mee te maken hebben hier?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 19 juli 2016 @ 20:14:26 #299
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163863293
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij geloof een sekte vinden maar dat is wezenlijk iets anders, lieverd

[..]

de sekte heeft de oorlog uitgeroepen tegen erdo/akp dude. dit betekent dat de gehele structuur zich keert tegen de akp/erdo.

toen erdo en gulen mot kregen werd mijn broer opgeroepen door de leiding van de koranschool van mijn neefje om uitleg te krijgen van gulenisten dat erdo een crimineel is. begrijp je waar we mee te maken hebben hier?
Blijkbaar een geïmporteerd conflict

Serieus, optiefen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:14:47 #300
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_163863300
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat er bewijzen zijn dat er 15.000 leerkrachten bij de coup betrokken waren?
Hoe komen vrijdenkers in dop anders op ideeën om despoten niet te willen te volgen ?.... en je moet kids het echt goede voorbeeld geven... dus dubbeldunk leren wat vadertje staat vind dat je moet weten en dan komt het allemaal goed.... toch ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (İZapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_163863313
Vol
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')