abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:01:34 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163860318
Het zal denk ik ook niet heel lang meer duren voordat er een gek Erdogan neerlegt. NIet dat dat makkelijk is, want die gast loopt met een leger aan beveiliging rond, zelfs als die naar zijn gouden toiletpot loopt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:02:05 #102
2651 svann
night-hawk
pi_163860326
Kunnen alle Erdogan-aanhangers hier niet spoorslags naar Turkije vertrekken om het vaderland te redden?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163860341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste is meer gebrek aan kennis. Au fond zit er nauwelijks verschil in het doel en de ideologie tussen ome Erdo en tante Gülen. Het is meer twee vechten om een been. En dat been is de Turkse staat. De bevolking doet er niet zoveel toe. Behalve dan dat Gülen de mensen nog een beetje een opleiding geeft waar je in de rest van de wereld ook wat aan hebt en de imam Hatipscholen van Erdo alleen godsdienstwaanzinnigen aflevert.
Ik denk niet dat et onwetendheid is, want toen Erdogan en Gulen de beste maatjes waren, werd Gülen in de Westerse pers hard bekritiseerd.

Professor Dries Lesage (de enige Nederlandstalige wiens mening tav Turkije ik serieus neem), wijst daar ook op: http://www.nporadio1.nl/b(...)3-omgaan-met-erdogan

Het gebeurt doelbewust.
pi_163860359
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef svann het volgende:
Kunnen alle Erdogan-aanhangers hier niet spoorslags naar Turkije vertrekken om het vaderland te redden?
Kunnen Nederlanders die inhoudelijk niets aan de discussie bijdragen dit topic niet langer met hun aanwezigheid vervuilen? Alvast bedankt.
pi_163860374
quote:
In theorie zou dat kunnen ja. In de praktijk is dit gewoon een overbodige vraag.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:04:58 #106
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:59 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die niet in kan zien dat Erdogan lekker met zijn eigen opruiming bezig is.
Hij gebruikt die coup duidelijk om te doen wat hij altijd al heeft willen doen.

Dan kan je het wel goed praten dat Gülen supporters allemaal potentiele tijdbommen zijn, die met mensenlevens spelen. Maar hoezo waren ze dat voor afgelopen vrijdag nog niet?
Of denk je dat alle 50.000 mensen die tot nu toe ontslagen/opgepakt zijn allemaal van de coup af wisten?
Denk je nu echt dat alle Gulenisten s soldaten zijn? Je infiltreert een systeem, niet 1 enkel punt. Je infiltreert scholen zodat je eigen mensen doorstromen, je infiltreert het recht zodat je uitkomsten naar je hand kan zetten, je infiltreet de politie en het leger om macht te creëren, je infiltreert de politiek en inlichtingendiensten om informatie te winnen. Dit is niet een infiltratie op 1 punt binnen het systeem maar alle punten.
pi_163860384
Ik blijf me verbazen over dat Gülen en Erdogan nu zo openlijk elkaars vijanden zijn. In de tijd dat ik actief was in de Turkse gemeenschap (ruim 10 jaar geleden), werden beiden op handen gedragen. Ik weet ook heel, heel erg zeker dat een groot deel van de Turkse schreeuwers bij het consulaat hun kind rustig naar een Gülen-moskee zullen hebben gestuurd.
pi_163860391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:03 schreef Bilge het volgende:

[..]

Kunnen Nederlanders die inhoudelijk niets aan de discussie bijdragen dit topic niet langer met hun aanwezigheid vervuilen? Alvast bedankt.
We vinden het leuk om op Toeter Turken te kankeren. Laat ons.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:06:11 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In theorie zou dat kunnen ja. In de praktijk is dit gewoon een overbodige vraag.
Het grappige is dat zij wel degelijk schuldig zijn aan alle dingen t.o.v. Nederland waarvan zijn Gülen beschuldigen t.o.v. Turkije (m.u.v. een militaire staatsgreep).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:09:31 #110
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het grappige is dat zij wel degelijk schuldig zijn aan alle dingen t.o.v. Nederland waarvan zijn Gülen beschuldigen t.o.v. Turkije (m.u.v. een militaire staatsgreep).
Gelukkig komen Nederlanders op voor Gulenisten en kunnen wij dus terecht onze werkzaamheden in Nederland doorzetten.

Hulde.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:10:59 #111
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860489
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gelukkig komen Nederlanders op voor Gulenisten en kunnen wij dus terecht onze werkzaamheden in Nederland doorzetten.

Hulde.
Oh nee. Ik ben niet pro-Gülen. Ik ken die man niet en wil hem ook niet kennen.
Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag door Turken in Nederland, ongeacht hun affiliatie.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163860501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf me verbazen over dat Gülen en Erdogan nu zo openlijk elkaars vijanden zijn. In de tijd dat ik actief was in de Turkse gemeenschap (ruim 10 jaar geleden), werden beiden op handen gedragen. Ik weet ook heel, heel erg zeker dat een groot deel van de Turkse schreeuwers bij het consulaat hun kind rustig naar een Gülen-moskee zullen hebben gestuurd.
In Kemalistische kringen is Gülen altijd gewantrouwd en bestreden. Islamitische/ conservatieve kringen wantrouwden hem ook lichtelijk, omdat hij de staatsgreep jegens Erbakan ondersteunde, maar toch kreeg hij de voordeel van de twijfel, omdat werd gedacht dat hij de Kemalistische elite slechts tijdelijk naar de mond praatte, om de touwtjes in handen te krijgen en vervolgens de godsdienstonderdrukkende maatregelen te beperken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:13:25 #113
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Oh nee. Ik ben niet pro-Gülen. Ik ken die man niet en wil hem ook niet kennen.
Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag door Turken in Nederland, ongeacht hun affiliatie.
Ach lees dit topic lekker door. Veel mensen nemen het op voor Gulen dus ik zou niet weten waarom men tegen het systeem van binnenuit veranderen zou zijn.

#KomNietAanOnzeInfiltranten
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:13:39 #114
2651 svann
night-hawk
pi_163860534
quote:

Hulde.
Nederlanders tegenover 'wij'?
Ben jij geen Nederlander dan?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_163860537
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik denk niet dat et onwetendheid is, want toen Erdogan en Gulen de beste maatjes waren, werd Gülen in de Westerse pers hard bekritiseerd.

Professor Dries Lesage (de enige Nederlandstalige wiens mening tav Turkije ik serieus neem), wijst daar ook op: http://www.nporadio1.nl/b(...)3-omgaan-met-erdogan

Het gebeurt doelbewust.
Die hele Gülenbeweging was volgens mij niet echt in zicht van de gemiddelde nieuwsvolger hier in NL. Zeker niet voor de "breuk" met Erdo.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:14:44 #116
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef svann het volgende:

[..]

Deze vraag nog stellen in 2016 :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:15:16 #117
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163860568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef svann het volgende:

[..]

Jij riep net nog dat bepaalde mensen maar naar Turkije moesten verdwijnen dus waarom je nu de ontwetende loopt uit te hangen weet ik niet.
pi_163860578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die hele Gülenbeweging was volgens mij niet echt in zicht van de gemiddelde nieuwsvolger hier in NL. Zeker niet voor de "breuk" met Erdo.
De nieuwsvolger interesseert mij niet zo, ik concentreer mij op de berichtgever. Die bedriegt de nieuwsvolger doelbewust.
pi_163860594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

In Kemalistische kringen is Gülen altijd gewantrouwd en bestreden. Islamitische/ conservatieve kringen wantrouwden hem ook lichtelijk, omdat hij de staatsgreep jegens Erbakan ondersteunde, maar toch kreeg hij de voordeel van de twijfel, omdat werd gedacht dat hij de Kemalistische elite slechts tijdelijk naar de mond praatte, om de touwtjes in handen te krijgen en vervolgens de godsdienstonderdrukkende maatregelen te beperken.
Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
pi_163860595
quote:

[..]

Hulde.
Oh kijk, nog zo'n wij zij denker. Verplichte deportatie voor jou naar Turkije _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163860605
Ik hoop dat de Wikileaks meer duidelijkheid zullen verschaffen.
pi_163860648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Als jij je gewoon een beetje normaal kan gedragen heeft niemand problemen toch.

Voel je je bedreigd?
ik zou me bedreigd voelen als deze pipo het voor het zeggen zou hebben. atm is daar geen sprake van uiteraard.

daarnaast ben ik me wel van bewust dat deze man nederlanders aan het opzetten is tegen moslims, waar ik mezelf ook onder schaar en ben ik me ervan bewust dat als hier ooit de gaskamers weer worden ingericht, dit keer de moslims aan de beurt zullen zijn om opgeruimd te worden.

ik ben me ervan bewust, ik ben alert, maar ik voel me niet bedreigd nee.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:20:33 #123
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:03 schreef Bilge het volgende:

[..]

Kunnen alle Turken die in Nederland over straat lopen en demonstreren over de problematiek in Turkije dit elders doen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860675
quote:
nog 1 ga terug naar je eigen land post
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:22:00 #125
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860677
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:22:34 #126
2651 svann
night-hawk
pi_163860686
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Jij riep net nog dat bepaalde mensen maar naar Turkije moesten verdwijnen dus waarom je nu de ontwetende loopt uit te hangen weet ik niet.
Ik roep niet.
Ik vroeg me af of mensen die zo duidelijk hun sympathie bij Erdogan hebben liggen en zich misnoegd uitspreken over Nederlandse media en opvattingen niet beter op hun plaats zijn in Turkije.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:23:27 #127
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860695
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog 1 ga terug naar je eigen land post
nee.. ik ben van mening dat je uit respect voor andere culturen in een land als Nederland niet moet demonstreren over interne politieke kwesties uit een ander land.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?
Want die brave Gulen heeft wel verkondigd dat de huizen van de Koerden in de fik gestoken moest worden. Dan opeens weer wél op de lijn van Erdogan.
Maar goed, als het officiële uitleveringsverzoek er komt, klopt mijn theorie niet. Hoewel Erdogan zijn compaan prima in zijn paleis kan laten verdwijnen, en voor de buitenwereld wat anders vertellen.
pi_163860714
quote:

[..]

Het is in 2013 misgegaan toen de kliek van Erdo ineens werd aangeklaagd voor corruptie. Zaten Erdo én zijn zoon bij. En volgens mij ook de huidige minister-president Yldrim.
Toen was dat ineens een complot van Gülen om ome Erdo te piepelen.
I´m back.
pi_163860716
Wanneer komt Wikileaks met documenten over Turkije? Ze zeggen aangevallen te worden maar website is gewoon bereikbaar?
pi_163860727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?
Want die brave Gulen heeft wel verkondigd dat de huizen van de Koerden in de fik gestoken moest worden. Dan opeens weer wél op de lijn van Erdogan.
Maar goed, als het officiële uitleveringsverzoek er komt, klopt mijn theorie niet. Hoewel Erdogan zijn compaan prima in zijn paleis kan laten verdwijnen, en voor de buitenwereld wat anders vertellen.
wtf zijn christelijk-denkende moslims?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:26:06 #132
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:25 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer komt Wikileaks met documenten over Turkije? Ze zeggen aangevallen te worden maar website is gewoon bereikbaar?
ze zijn nog even de spellingscontrole erover aant gooien
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
klopt ja, tot de breuk dat is, mijn neefje ging naar een gulen koran school in het weekend, er waren toen 4 of 5 groepen meen ik elk weekend. toen kwam de breuk met gulen en de voorzitter van de koranschool nodigde alle ouders uit om hen in te lichten wat er was gebeurd, namelijk "erdo was een boef en hij probeerde de gulen lui de nek om te draaien om zijn eigen hachje te redden" over de rug van kinderen werd er politieke propaganda gemaakt hierop werd de koran les deelnemers gedecimeerd, omdat de ouders van de kinderen hun conclusies hadden getrokken. mijn broer liet nog mijn neefje naar de lessen gaan omdat ze gewoon goed lesgeven en omdat hij nog klein is, maar ik hoorde hem vrijdag avond meteen zeggen dat hij niet meer gaat naar die school
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:26:37 #134
416575 crew  Evenstar
pi_163860740
Gulen boeit me trouwens geen kut als iemand dat hier mocht denken, net zo min als AKP mij boeit of MHP of CHP.
pi_163860745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:10 schreef IPA35 het volgende:

Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag in Nederland, ongeacht hun affiliatie/achtergrond.
-Rabia Al-Basri
pi_163860751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

wtf zijn christelijk-denkende moslims?
De Gulen-aanhangers. Die het trouwens prima doen in de maatschappij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:28:11 #137
416575 crew  Evenstar
pi_163860759
Er zijn geruchten dat morgen de noodtoestand wordt uitgeroepen om het vervolgen en oppakken van mensen makkelijker te maken.
pi_163860763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ze zijn nog even de spellingscontrole erover aant gooien
:?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:28:32 #139
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860767
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

bestaan er ook moslim denkende christenen? _O-
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860777
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bestaan er ook moslim denkende christenen? _O-
Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
pi_163860787
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

klopt ja, tot de breuk dat is, mijn neefje ging naar een gulen koran school in het weekend, er waren toen 4 of 5 groepen meen ik elk weekend. toen kwam de breuk met gulen en de voorzitter van de koranschool nodigde alle ouders uit om hen in te lichten wat er was gebeurd, namelijk "erdo was een boef en hij probeerde de gulen lui de nek om te draaien om zijn eigen hachje te redden" over de rug van kinderen werd er politieke propaganda gemaakt hierop werd de koran les deelnemers gedecimeerd, omdat de ouders van de kinderen hun conclusies hadden getrokken. mijn broer liet nog mijn neefje naar de lessen gaan omdat ze gewoon goed lesgeven en omdat hij nog klein is, maar ik hoorde hem vrijdag avond meteen zeggen dat hij niet meer gaat naar die school
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik niet meer in de gemeenschap betrokken ben, alleen al om dit soort drama's van dichtbij te zien. Het enige wat ik weet is dat ik zeer Gülen-fanatieke familieleden heb, die tegelijkertijd ook zeer pro-Erdogan's strengere beleid zijn.
pi_163860795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef Bilge het volgende:

[..]

De nieuwsvolger interesseert mij niet zo, ik concentreer mij op de berichtgever. Die bedriegt de nieuwsvolger doelbewust.
Ik zou niet weten hoezo, lees dit artikel dan maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
Dat is van januari 2014.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:30:18 #143
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
Iran is de duivel? Zegt de Paus dat?
pi_163860801
quote:

[..]
Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag
de druppel was het sluiten van die scholen van hen in turkije, doordat erdo een nieuw systeem wilde invoeren.
de volgende dag verklaarde Gulen Erdo de oorlog en was Gulen media bv opeens anti erdo geworden en werd de oorlog openlijk uitgevochten.
-Rabia Al-Basri
pi_163860813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Welnee hier lees dit maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:34:42 #146
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163860876
Gutte Koenders Immerzwijn en Co. hebben weer openlijk kleur bekend. Hoera voor "de democratie" zeiden ze. Maar ze hebben het beste met ons voor hoor. Maak je geen zorgen.
pi_163860879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:22 schreef IPA35 het volgende:
Hij blijft mooi...

_O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
pi_163860881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee hier lees dit maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
Ik vind Wikipedia wat objectiever dan de Groene:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fethullah_G%C3%BClen
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:35:17 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163860888
Boem in Ankara nu net?

Edit: gewoon een brand wss.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_163860890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:23 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee.. ik ben van mening dat je uit respect voor andere culturen in een land als Nederland niet moet demonstreren over interne politieke kwesties uit een ander land.
vrijheid van meningsuiting en alles...
-Rabia Al-Basri
pi_163860892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind Wikipedia wat objectiever dan de Groene:
Nee, juist niet.
I´m back.
pi_163860906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Kyran het volgende:
Gulen boeit me trouwens geen kut als iemand dat hier mocht denken, net zo min als AKP mij boeit of MHP of CHP.
jaja we weten het je bent meer tata dan toerkoe
-Rabia Al-Basri
pi_163860907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, juist niet.
Waarom niet?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:36:36 #154
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163860914
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja is ook weer zo
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163860929
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik niet meer in de gemeenschap betrokken ben, alleen al om dit soort drama's van dichtbij te zien. Het enige wat ik weet is dat ik zeer Gülen-fanatieke familieleden heb, die tegelijkertijd ook zeer pro-Erdogan's strengere beleid zijn.
pro gulen en pro erdogan tegelijkertijd? die combi ken ik niet.
-Rabia Al-Basri
pi_163860936
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Boem in Ankara nu net?

Edit: gewoon een brand wss.
beetje late reactie :P
-Rabia Al-Basri
pi_163860938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:36 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ja is ook weer zo
free tibet en alles...
-Rabia Al-Basri
pi_163860944

Naar mijn mening heel passend bij wat nu gaande is in Turkije.
Ook hier in Nederland en elders in Europa.

https://twitter.com/ZamanVandaag?ref_src=twsrc%5Etfw
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:38:44 #159
416575 crew  Evenstar
pi_163860951
quote:

[..]

jaja we weten het je bent meer tata dan toerkoe
Turkije boeit me wel, maar niet al die maffe partijen :D
pi_163860959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat iedereen mee mag knutselen aan dat stukje op wikipedia.
Punt is er is niet echt een good guy en bad guy. Het is een mean guy en een ietsje minder mean guy.
Wat ze beiden nastreven is een geïslamiseerd Turkije en beiden zien de rest van de wereld als bedreiging.
Aspiraties zijn om van Turkije een top 10 land van de wereld te maken, maar dan stevig islamitisch.
Gülen beschouwt atheïsten/seculieren als geestesgestoorden iig.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:40:06 #161
365082 IPA35
Patriarch
pi_163860979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef bedachtzaam het volgende:

Naar mijn mening heel passend bij wat nu gaande is in Turkije.
Ook hier in Nederland en elders in Europa.

https://twitter.com/ZamanVandaag?ref_src=twsrc%5Etfw
Gülen bron :o
pi_163860987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat iedereen mee mag knutselen aan dat stukje op wikipedia.
Punt is er is niet echt een good guy en bad guy. Het is een mean guy en een ietsje minder mean guy.
Wat ze beiden nastreven is een geïslamiseerd Turkije en beiden zien de rest van de wereld als bedreiging.
Aspiraties zijn om van Turkije een top 10 land van de wereld te maken, maar dan stevig islamitisch.
Gülen beschouwt atheïsten/seculieren als geestesgestoorden iig.
Ik neem toch aan dat dit wel klopt:
Na zijn carrière als staatsprediker heeft Gülen zijn inspanningen voornamelijk gericht op het tot stand brengen van een dialoog tussen partijen die verschillende ideologieën, culturen, religies en landen vertegenwoordigen. Hij neemt deel aan bijeenkomsten en conferenties die gehouden worden om de mensheid voor te bereiden op wat hij noemt 'de geboorte van de eeuw van tolerantie en begrip'.

Vanuit dit gegeven acht Gülen het zowel noodzakelijk als de moeite waard om een oprechte dialoog tot stand te brengen om het wederzijdse begrip te vergroten. Om dit te bereiken, heeft hij geholpen bij de oprichting van de Stichting van Journalisten en Schrijvers,[25] waarvan de activiteiten gericht zijn op het promoten van dialoog en tolerantie.

Met hetzelfde doel voor ogen, bezoekt en ontvangt Gülen vooraanstaande Turkse en andere leiders, zoals de Vaticaanse ambassadeur in Turkije, de Patriarch van de Turkse Orthodoxe gemeenschap, de Patriarch van de Turkse Armeense gemeenschap, de Hoofdrabbi van de Joodse gemeenschap in Turkije[26] en vele vooraanstaande journalisten, columnisten, televisie persoonlijkheden en filmsterren. Hij heeft Paus Johannes Paulus II in het Vaticaan ontmoet; de overleden John O'Connor, Aartsbisschop van New York; Dale F. Eickelman, hoogleraar in de antropologie en menselijke betrekkingen; professor Sidney Griffith van de Amerikaanse Katholieke Kerk; Leon Levy, voormalig voorzitter van de Anti-Defamation League (ADL) en vele andere vooraanstaande vertegenwoordigers van andere religies.

Ik ben het met je eens hoor, ik vertrouw hem ook niet, maar hij verkondigt wel christelijke zaken.
pi_163860988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Turkije boeit me wel, maar niet al die maffe partijen :D
dat zei ebru ook :P
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:42:35 #164
416575 crew  Evenstar
pi_163861016
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zei ebru ook :P
Fuck Ebru :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:43:21 #165
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861029
Wat is de reden van het uit functie zetten van de leerkrachten?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163861041
:? :?
pi_163861051
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met indoctrinatie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163861053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat dit wel klopt:
Na zijn carrière als staatsprediker heeft Gülen zijn inspanningen voornamelijk gericht op het tot stand brengen van een dialoog tussen partijen die verschillende ideologieën, culturen, religies en landen vertegenwoordigen. Hij neemt deel aan bijeenkomsten en conferenties die gehouden worden om de mensheid voor te bereiden op wat hij noemt 'de geboorte van de eeuw van tolerantie en begrip'.

Vanuit dit gegeven acht Gülen het zowel noodzakelijk als de moeite waard om een oprechte dialoog tot stand te brengen om het wederzijdse begrip te vergroten. Om dit te bereiken, heeft hij geholpen bij de oprichting van de Stichting van Journalisten en Schrijvers,[25] waarvan de activiteiten gericht zijn op het promoten van dialoog en tolerantie.

Met hetzelfde doel voor ogen, bezoekt en ontvangt Gülen vooraanstaande Turkse en andere leiders, zoals de Vaticaanse ambassadeur in Turkije, de Patriarch van de Turkse Orthodoxe gemeenschap, de Patriarch van de Turkse Armeense gemeenschap, de Hoofdrabbi van de Joodse gemeenschap in Turkije[26] en vele vooraanstaande journalisten, columnisten, televisie persoonlijkheden en filmsterren. Hij heeft Paus Johannes Paulus II in het Vaticaan ontmoet; de overleden John O'Connor, Aartsbisschop van New York; Dale F. Eickelman, hoogleraar in de antropologie en menselijke betrekkingen; professor Sidney Griffith van de Amerikaanse Katholieke Kerk; Leon Levy, voormalig voorzitter van de Anti-Defamation League (ADL) en vele andere vooraanstaande vertegenwoordigers van andere religies.

Ik ben het met je eens hoor, ik vertrouw hem ook niet, maar hij verkondigt wel christelijke zaken.
Als hij een christen tegenkomt wil hij hem bekeren, beetje hetzelfde als een stijle refo die een Jood tegenkomt. Dat gebeurt niet uit een besef dat dat andere geloof gelijkwaardig is hoor.
I´m back.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:44:44 #169
365082 IPA35
Patriarch
pi_163861057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef 0906 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alleen een Turk zou zo'n fout pak durven dragen...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 18:44:46 #170
416575 crew  Evenstar
pi_163861058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Omdat Erdo dat wil.Waarom heb je een reden nodig, right ...

http://odatv.com/o-darbec(...)orum-1907161200.html

Mooi stukje (niet te vertalen, te lang!) voor de Turken :P
pi_163861062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fuck Ebru :P
ik ben trots op je! jij eckte türk :7
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:45:04 #172
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861067
quote:
[ afbeelding ] :? :?
Ja, wij begrijpen geen Turks.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163861074
quote:
[ afbeelding ] :? :?
graag vertalen LAN
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:47:14 #174
2651 svann
night-hawk
pi_163861105
quote:

Meningsuiting is prima.
Het bedreigen van Gülen-aanhangers niet, vernielingen en molestatie ook niet.
pi_163861135
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met indoctrinatie.
daarom zit het gedachte goed van dat militarisme een goed ding is diep in de turkse psyche en vinden heel veel turken nog steeds een coup helemaal zo gek nog niet.

in 2009 was ik in TR bij de basisschool van mijn nichtje die daar toen nog woonde en ik vond het echt schokkend al die militaristische verheerlijking. dan hebben we het nog over een paar jaar terug.

nee vriend die zuivering van de militaire staatsideologie gaat nog generaties duren...
-Rabia Al-Basri
pi_163861141
Overzichtje:

I´m back.
pi_163861143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef svann het volgende:

[..]

Meningsuiting is prima.
Het bedreigen van Gülen-aanhangers niet, vernielingen en molestatie ook niet.
eens
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:50:51 #178
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Overzichtje:

[ afbeelding ]
Ik kan mij echt niet voorstellen dan USA en EU hier niets op in te brengen hebben...
pi_163861208
_O- _O- _O-

zegt een seculier tegen een erdo aanhanger:

toen jullie (erdo aanhangers voor de breuk met gulen) gulen nog aanspraken met "meester" noemden wij hem al hoerenzoon

-Rabia Al-Basri
pi_163861215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:50 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik kan mij echt niet voorstellen dan USA en EU hier niets op in te brengen hebben...
"Doe eens even normaal joh"
pi_163861231
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

zegt een seculier tegen een erdo aanhanger:

toen jullie (erdo aanhangers voor de breuk met gulen) gulen nog aanspraken met "meester" noemden wij hem al hoerenzoon

[ afbeelding ]
Hilarisch
pi_163861247
Ik denk toch dat veel Turken ook niet hebben verwacht wat er nu gebeurt en nog zal gebeuren. Zo rond deze tijd zullen ze wel wakker worden.
pi_163861251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hilarisch
Typisch Turkse humor denk ik :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:53:11 #184
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163861258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Overzichtje:

[ afbeelding ]
veel van die suspended en sacked zijn ook aangehouden.
are we infinite or am I alone
pi_163861259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hilarisch
misschien moet je een insider zijn om het te begrijpen :P
-Rabia Al-Basri
pi_163861271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:50 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Binnenlandse aangelegenheden hè.
I´m back.
pi_163861275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is te warm om keihard te lachen. Dat zal het ook zijn.
pi_163861287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk toch dat veel Turken ook niet hebben verwacht wat er nu gebeurt en nog zal gebeuren.
alle reacties ook in de media was van totale overrompeling.

ik ook. ik was in schok. heb die nacht ook niet geslapen totdat het afgeweken was. ik voel nog steeds de stress in mijn lichaam :{
-Rabia Al-Basri
pi_163861307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is te warm om keihard te lachen. Dat zal het ook zijn.
gewoon in je hemd en onderbroek zitten helpt
-Rabia Al-Basri
pi_163861337
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze noemen altijd iemand wel een hoerenzoon?
I´m back.
pi_163861352
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik draag nooit een hemd. Ik ga wel topless. Want Yolo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:57:57 #192
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163861408
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zonder hemd :{w
pi_163861413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik draag nooit een hemd. Ik ga wel topless. Want Yolo
ik zou het overwegen als ik een sixpack zou hebben :P
-Rabia Al-Basri
pi_163861429
Ik zou graag van een van Erdo's vele fans in dit topic willen weten hoe ze achter de zuiveringen kunnen blijven staan van mensen die overduidelijk niks met de coup te maken hadden.
pi_163861440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:57 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Zonder hemd :{w
dan gaat het zweet/vet plakken aan het bankstel, dat moet je ook niet willen
-Rabia Al-Basri
pi_163861464
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zou het overwegen als ik een sixpack zou hebben :P
Dit is een groot probleem inderdaad. Maar ik denk dat we enkele posts af zitten van een vermaning ivm off topic.
pi_163861466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou graag van een van Erdo's vele fans in dit topic willen weten hoe ze achter de zuiveringen kunnen blijven staat van mensen die overduidelijk niks met de coup te maken hadden.
das een aanname.

en wat mot dat mot. DIT NOOIT MEER
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:00:30 #198
2651 svann
night-hawk
pi_163861472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou graag van een van Erdo's vele fans in dit topic willen weten hoe ze achter de zuiveringen kunnen blijven staat van mensen die overduidelijk niks met de coup te maken hadden.
Al die gezinnen die daar het slachtoffer van zijn. :{
pi_163861476
Gewoon je broek uit, dat is het beste.
pi_163861494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit is een groot probleem inderdaad. Maar ik denk dat we enkele posts af zitten van een vermaning ivm off topic.
een column van onze geliefde ebru dan O+

Hoe kan het?

19 juli 2016 om 07:00 door Ebru Umar
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')