Ik roep niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij riep net nog dat bepaalde mensen maar naar Turkije moesten verdwijnen dus waarom je nu de ontwetende loopt uit te hangen weet ik niet.
nee.. ik ben van mening dat je uit respect voor andere culturen in een land als Nederland niet moet demonstreren over interne politieke kwesties uit een ander land.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
nog 1 ga terug naar je eigen land post
Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
Het is in 2013 misgegaan toen de kliek van Erdo ineens werd aangeklaagd voor corruptie. Zaten Erdo én zijn zoon bij. En volgens mij ook de huidige minister-president Yldrim.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm, ok. Misschien heb ik last van bias, en was mijn omgeving ongemerkt meer Gülen-steunend dan de doorsnee groeps Turkse immigraten. Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag. Ik heb dus op een Gülenschool gezeten, meerdere conferenties meegemaakt ed van de organisatie ook, en de ideologie die werd uitgedragen was er wel eentje van verdraagzaamheid en vrede. Maar goed, as I said, ik ben met het wereldje gebroken dus ik weet niet waar het fout is gegaan.
wtf zijn christelijk-denkende moslims?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?
Want die brave Gulen heeft wel verkondigd dat de huizen van de Koerden in de fik gestoken moest worden. Dan opeens weer wél op de lijn van Erdogan.
Maar goed, als het officiële uitleveringsverzoek er komt, klopt mijn theorie niet. Hoewel Erdogan zijn compaan prima in zijn paleis kan laten verdwijnen, en voor de buitenwereld wat anders vertellen.
ze zijn nog even de spellingscontrole erover aant gooienquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:25 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer komt Wikileaks met documenten over Turkije? Ze zeggen aangevallen te worden maar website is gewoon bereikbaar?
klopt ja, tot de breuk dat is, mijn neefje ging naar een gulen koran school in het weekend, er waren toen 4 of 5 groepen meen ik elk weekend. toen kwam de breuk met gulen en de voorzitter van de koranschool nodigde alle ouders uit om hen in te lichten wat er was gebeurd, namelijk "erdo was een boef en hij probeerde de gulen lui de nek om te draaien om zijn eigen hachje te redden" over de rug van kinderen werd er politieke propaganda gemaakt hierop werd de koran les deelnemers gedecimeerd, omdat de ouders van de kinderen hun conclusies hadden getrokken. mijn broer liet nog mijn neefje naar de lessen gaan omdat ze gewoon goed lesgeven en omdat hij nog klein is, maar ik hoorde hem vrijdag avond meteen zeggen dat hij niet meer gaat naar die schoolquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf me verbazen over dat Gülen en Erdogan nu zo openlijk elkaars vijanden zijn. In de tijd dat ik actief was in de Turkse gemeenschap (ruim 10 jaar geleden), werden beiden op handen gedragen. Ik weet ook heel, heel erg zeker dat een groot deel van de Turkse schreeuwers bij het consulaat hun kind rustig naar een Gülen-moskee zullen hebben gestuurd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:10 schreef IPA35 het volgende:
Enige waar ik mij druk om maak is subversief gedrag in Nederland, ongeacht hun affiliatie/achtergrond.
De Gulen-aanhangers. Die het trouwens prima doen in de maatschappij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wtf zijn christelijk-denkende moslims?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze zijn nog even de spellingscontrole erover aant gooien
bestaan er ook moslim denkende christenen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Gulen in het complot zit, om christelijk-denkende moslims te vangen?
Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
bestaan er ook moslim denkende christenen?
Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik niet meer in de gemeenschap betrokken ben, alleen al om dit soort drama's van dichtbij te zien. Het enige wat ik weet is dat ik zeer Gülen-fanatieke familieleden heb, die tegelijkertijd ook zeer pro-Erdogan's strengere beleid zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
klopt ja, tot de breuk dat is, mijn neefje ging naar een gulen koran school in het weekend, er waren toen 4 of 5 groepen meen ik elk weekend. toen kwam de breuk met gulen en de voorzitter van de koranschool nodigde alle ouders uit om hen in te lichten wat er was gebeurd, namelijk "erdo was een boef en hij probeerde de gulen lui de nek om te draaien om zijn eigen hachje te redden" over de rug van kinderen werd er politieke propaganda gemaakt hierop werd de koran les deelnemers gedecimeerd, omdat de ouders van de kinderen hun conclusies hadden getrokken. mijn broer liet nog mijn neefje naar de lessen gaan omdat ze gewoon goed lesgeven en omdat hij nog klein is, maar ik hoorde hem vrijdag avond meteen zeggen dat hij niet meer gaat naar die school
Ik zou niet weten hoezo, lees dit artikel dan maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderlandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
De nieuwsvolger interesseert mij niet zo, ik concentreer mij op de berichtgever. Die bedriegt de nieuwsvolger doelbewust.
Iran is de duivel? Zegt de Paus dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
de druppel was het sluiten van die scholen van hen in turkije, doordat erdo een nieuw systeem wilde invoeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als iemand leesvoer heeft over waarom Gulen en Erdogan aan twee kanten van het gevecht zijn beland, ontvang ik dat trouwens graag
Welnee hier lees dit maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderlandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook niet, maar Gulen aanhangers denken een beetje op de christelijke manier. Kijk maar wat Gulen verkondigt, het is verwisselbaar met wat de Paus zegt.
Ik vind Wikipedia wat objectiever dan de Groene:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee hier lees dit maar: http://www.groene.nl/artikel/huilen-voor-het-vaderland
vrijheid van meningsuiting en alles...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. ik ben van mening dat je uit respect voor andere culturen in een land als Nederland niet moet demonstreren over interne politieke kwesties uit een ander land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |