Middagje Utrecht gedaanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]damn in wat voor paradijs woon jij dan
https://www.facebook.com/(...)os/1252355201500848/quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:08 schreef KingRadler het volgende:
klopt het dat je ook pokemon kan vangen op het water.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef agter het volgende:
[..]
Binnenkort een meet daar.
En binnen 200 meter zitten er nog meer permanente lures. Heaven.
Ja. Is een bug/ hebben ze uitgezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:14 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Dat tracken werkt echt voor geen meter.
Heb het halve dorp doorgelopen omdat er een slowpoke en een seal in de buurt zouden zitten.
Constant 3 voetjes, waar ik ook naartoe ga.
Natuurlijk wel meteen de plaatselijke gym weer voor Team Valor geclaimd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:14 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Heb het halve dorp doorgelopen omdat er een slowpoke en een seal in de buurt zouden zitten.
Waarom moet ik dit soort dingen altijd achteraf hier lezen...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Is een bug/ hebben ze uitgezet.
Alles heeft permanent 3 voetjes.
Dat heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:14 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Klopt, alles heeft nu per definitie 3 voetjes. Zal wel worden gefixt, maar voor nu is dat even zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:14 schreef DaCybrSrfr het volgende:
/Het word al dagen hier gepostquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:16 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit soort dingen altijd achteraf hier lezen...
Veel waterpokemon?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Was toch nog ff geweest
[ afbeelding ]
De jouwe zijn groter dan de mijnequote:
Voor mij is alles bijzonder wat vuur en elektrisch is.. die heb ik sowieso nog niet en ik ben 'al' level 10.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar wat zijn nou echt bijzondere Pokemon?
Dit lijstje geeft wel een aardig beeld:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar wat zijn nou echt bijzondere Pokemon?
Probeerde vandaag Pikachu te vangen maar hij rende wegquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor mij is alles bijzonder wat vuur en elektrisch is.. die heb ik sowieso nog niet en ik ben 'al' level 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |