SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
10quote:
sowww koekoek. Ik heb alleen een lapras met boven de 1000 en daar heb ik ook wat stardust ingestoptquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
4 dagen niet kunnen spelen....
Maar als beloning net een porygon uit een ei gekregen! 1040 cp!
Vraagje: wat is jullie hoogste cp magikarp?
136, en 380 candy... maar heb gehoord dat magicarp wel tot 200 kunnen gaan dus ik wacht tot ik 175+ vang denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
Bikkel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
10Valt me nu pas om dat je daar geen standaard aantal voor krijgt.
Wat is het gemiddelde ong. denk je?
Ik ga zo op padin de hitte.
Is het anders niet slim om tot 430 candy te gaan en je magikarp zelf naar 200 plus te laten gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:50 schreef Rambow het volgende:
[..]
136, en 380 candy... maar heb gehoord dat magicarp wel tot 200 kunnen gaan dus ik wacht tot ik 175+ vang denk ik
Ik heb een 58 CP Magikarp als hoogste, ik ben level 10. Ik heb toch nog lang geen 400 candy dus ik transfer steeds de lagere naar professor Oak.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
Ergens op internet kan je een plaatje vinden wat u welkk ei kan komen. Zit mobiel, anders had ik em voor je opgezochtquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:50 schreef RRuben het volgende:
Wat komt er gemiddeld uit een 5k ei? Net mn eerste gekregen en ben wel benieuwd
eevees krijgen idioot veel candy ja , ik kreeg 30. Dat komt ook vanwege km10 ei vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bikkel.
Ik had een tijdje terug een eevee uit mn ei met 55 candy oid
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bikkel.
Geniaal, ik kan niet wachten tot ik eens een Eevee kan evoluerenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bikkel.
Denk dat dat is zodat je em meteen kan evolven. Ik ben erg blij met mn vaporeon. Want verser is eevee vrij gewoontjes, had er al 3 van gevangen voor ie hatchte. Dan moeten ze het voor een 10 km ei wel bijzonder makenquote:
oke ik zoek wel even, thanksquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ergens op internet kan je een plaatje vinden wat u welkk ei kan komen. Zit mobiel, anders had ik em voor je opgezocht
Amsterdam stikt van magicarpquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het anders niet slim om tot 430 candy te gaan en je magikarp zelf naar 200 plus te laten gaan?
380 candy btw .... nice
140 nog maar hier. Donderdag en vrijdag eens naar het strand...!
wat is bijna max?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:56 schreef Rambow het volgende:
[..]
Amsterdam stikt van magicarpDie magicarp die ik heb is al bijna max. Pas als ik zelf hoger level ben kan ik hogere magicarp vangen dus geen zin om deze te boosten
Zoveel pokemon die ik nog nooit op de kaart heb gezien. Maar wel op dag 2 al een Tentacool en Tentacruel gevangen die ik nu ook nooit meer ziequote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat gewoon in POK / Pokémon Go FAQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |