SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen we mee aan de slag denk ik? Ik bedenk me nu wel dat ik die suggestie over de tennisvraag vergeten ben, maar dan moet ik de hele nummering weer aan gaan passen![]()
Overigens moet je dan ook op gaan zoeken hoeveel sets er maximaal gespeeld worden enzo
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 01-08-2016 09:55:15 ]
Oh ja, ik zal er nog even één voor de laatste dag bedenkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:59 schreef komrad het volgende:
Met 1 extra vraag kom je wel op exact 125 uit
hoe is de puntentelling? Elk goed antwoord 1 punt?
Gewoon 1 punt per vraag doen. Dat is buiten het tijdsaspect ook het best.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal er nog even één voor de laatste dag bedenken
En 1 punt denk ik maar, anders moet je ook nog voor elke vraag een puntenaantal gaan bedenken en tegen de tijd dat dat dan klaar is is het al morgenochtend, dan wordt het wel heel kort dag allemaal.
Ik zie dat niet staan hoor?quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon 1 punt per vraag doen. Dat is buiten het tijdsaspect ook het best.
Ik zie bij de triple jump vraag nog wel de tekst staan, dat er nog geen vraag is. Dus die woorden moeten we nog even weghalen
Vaag, ik zag het net wel staanquote:
Of ik edit als een baas natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vaag, ik zag het net wel staanMisschien zie ik dubbel
Maar als iemand van 1.99m naar 2.01m gaat heeft ze dus niet gesprongen over een lat die op precies 2 meter lag en krijg je mogelijk verwarring en discussie enzoquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:57 schreef Redefine het volgende:
Dat is vraag 104 ov overigens. En vraag 122 is nu een beetje dubbel. Als iemand al over de 2 meter springt is dat autaomatisch hoger dan 2 meter, dus dat hoeft niet ook nog genoemd te worden![]()
Die suggestie voor de tennisvraag moet je gewoon laten zitten. Het is wel goed zo
Ja die had je dus al bewerktquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of ik edit als een baas natuurlijk
Als iemand niet begrijpt dat over de 2 meter, alles hoger dan 1.99 meter is, is het terecht dat hij of zij die vraag niet kan beantwoordenquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als iemand van 1.99m naar 2.01m gaat heeft ze dus niet gesprongen over een lat die op precies 2 meter lag en krijg je mogelijk verwarring en discussie enzo
En toch laat ik hem zo staanquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als iemand niet begrijpt dat over de 2 meter, alles hoger dan 1.99 meter is, is het terecht dat hij of zij die vraag niet kan beantwoordenDan ben je een beetje dom
De marathon bij de mannen (uren:minuten:seconden), dan wordt het ook pas aan het eind beslistquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een leuke schiftingsvraag? "Wat is de winnende tijd op -afstand-". Zou wel een langere afstand nemen dan, maar ook iets waarvoor parcourkennis niet echt nodig is. Bijvoorbeeld de 1500m zwemmen.
Ja, een land dat onderaan eindigt op de medaillespiegel (landen zonder medailles dus niet meegerekend)quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:35 schreef Felagund het volgende:
Top.
Had nog wel een opmerking over vraag 1: wat bedoel je precies met onderaan in het medailleklassement? Op de laatste plaats (met minstens een medaille zoals 1 brons)?
Dank jequote:
Ik zie nu dat je bij vraag 114, finales hebt neergezet. Op die dag zijn alleen de series van de 4×100 meter.quote:
Je krijgt alleen een punt als je de vraag goed hebt. Voor die vraag dus alleen als je alledrie de landen goed hebt. Bij een vraag waar meerdere antwoorden mogelijk zijn, geldt hetzelfde. Bijvoorbeeld bij het noemen van het land onderaan de medaillespiegel. Dan zou bijvoorbeeld zowel Hong Kong als Grenada goed kunnen zijn als die 1 bronzen medaille zouden winnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef komrad het volgende:
hoe worden de vragen geteld waarbij je meer antwoorden moet geven? zoals vraag 73
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |