Het dikgedrukte.(aangezien het mijn vraag is).quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:25 schreef wimderon het volgende:
Algemeen
1. Noem een land dat onderaan eindigt in het medailleklassement (met minimaal 1 medaille)?
Moet dat een land zijn dat één (willekeurige) medaille pakt, of ook echt een land dat met één brons gedeeld laatste wordt in het medailleklassement?
Was mij gisteren bij het invullen ook al opgevallen, maar vergeten hier te melden dat die vraag dubbelop wasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vragen 'pakt Kromo een plak individueel', 'pakt Kromo een plak op de 50m vrij' zijn wel een beetje dubbelop.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De werkomgeving is overigens helemaal klaar, dus de antwoorden mogen binnenstromen.
Ik heb alles helemaal gescript, dus als mensen het allemaal zoveel mogelijk in dezelfde vorm invullen komt alles helemaal goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was mij gisteren bij het invullen ook al opgevallen, maar vergeten hier te melden dat die vraag dubbelop was
[..]De jurytafel staat dus klaar
Dat is vaak met dat soort dingen. Dat het in theorie goed verwerkt wordt, maar je in de praktijk erachter komt dat er opeens toch bepaalde punten niet wordt meegenomen in het script. Ondanks dat het wel zou moeten kloppen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alles helemaal gescript, dus als mensen het allemaal zoveel mogelijk in dezelfde vorm invullen komt alles helemaal goed.
Helaas schijnt dat niet altijd goed te gaan dus mag ik alles nog 6 keer handmatig controleren
Er zijn altijd mensen die 'neen' typen. Die zijn zo irritantquote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vaak met dat soort dingen. Dat het in theorie goed verwerkt wordt, maar je in de praktijk erachter komt dat er opeens toch bepaalde punten niet wordt meegenomen in het script. Ondanks dat het wel zou moeten kloppen.
En yes één etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ga ik expres Neen schrijven
Vergeet niet dat ik de scores bereken en derhalve jouw eindstand bepaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ga ik expres Neen schrijven
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:19 schreef Max23 het volgende:
Met betrekking tot de vragen van het voetbal toernooi, dat begint vandaag al. Maar het voordeel van die vragen later invullen dan vandaag zal niet heel veel voordeel opleveren?
We hebben er voor gekozen om de vroegste deadline op zaterdag te zetten, omdat het anders wel érg kort dag zou worden voor sommige vragen. Zoveel voordeel levert die ene wedstrijd nou ook weer niet opquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je wat extra voorkennis, ja.
Nu nog deadlines aanpassen vind ik niet fair.
Voor die vraag over die goals hoogstens, maar die heeft toch niemand goedquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
We hebben er voor gekozen om de vroegste deadline op zaterdag te zetten, omdat het anders wel érg kort dag zou worden voor sommige vragen. Zoveel voordeel levert die ene wedstrijd nou ook weer niet op
Nu weet je het en kan je het aan je script toevoegenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die 'neen' typen. Die zijn zo irritant![]()
Vraag 55 wordt ook een topshow.
Oh en mensen die cijfers uittypen ben ik ook geen fan van, gelukkig is dat vrij gemakkelijk te zien en aan te passen.
Groot-Brittannië natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens, hoe schrijf je dat land waar Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland deel van uitmaken? Er schijnt wat consensus over te zijn.
(Tip: Ik schreef het zelf ook fout)
Jij schrijft dit elke week 18 keer natuurlijk, kan niet missen.quote:
Fout, Groot-Brittannië is alleen Engeland, Schotland en Wales.quote:
Maar om het moeilijk te maken zijn ze wel "Team GB"quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Fout, Groot-Brittannië is alleen Engeland, Schotland en Wales.
Met Noord-Ierland erbij heet het het Verenigd Koninkrijk. Of zoals de Britten het zo mooi zeggen: 'United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland'
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar om het moeilijk te maken zijn ze wel "Team GB"
Duidelijk verhaal, vraag me niet wie dit ooit zo verzonnen heeft.quote:Groot-Brittannië is een van de landen die deelneemt aan de Olympische Spelen. Het team omvat sporters uit Engeland, Schotland, Wales, landen onder het Brits Kroonbezit en bepaalde overzeese gebieden. Ook omvat het sporters uit Noord-Ierland, maar deze sporters hebben ook het recht om uit te komen voor Ierland.
Daar is volgens mij geen regel over. Ik zou het zelf overigens voorstellen om dit ook voor 6 augustus 12.00 uur aan te houden, omdat het een soort van algemene vraag is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor wanneer moet de schiftingsvraag voorspeld worden?
China doet niet mee vannacht, dus dat scheelt alvast.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie een probleem: De gewichthefvragen staan voor morgen, maar vannacht is al de eerste competitie. Die van China-Iran kunnen we gewoon laten staan, dan heb je maar iets meer voorkennis, maar ik vind het bij die andere vraag discutabel, stel dat er vannacht al zoiets gebeurt, dan kun je ja invullen heb je het antwoord sowieso goed.
Mijn voorstel: Vraag 61 verandert niet, vraag 62 telt de competitie van vannacht niet voor mee
ohja, dat is waar ook. Dan vervalt het probleem bij die vraag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
China doet niet mee vannacht, dus dat scheelt alvast.
En vannacht niet meetellen vind ik prima
Als we echt wat antwoorden hebben. We hebben er nu pas 8.quote:
Is zag het nergens staan in het andere topic, maar het antwoord op vraag 32 is ook al bekend. Dus ik weet niet of je die al tot de 8 had gerekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we echt wat antwoorden hebben. We hebben er nu pas 8.
Vraag 70 ook geschrapt na het missen van de finale door Femke (waardoor mensen de vraag automatisch goed konden hebben)
Is dat een tennisvraag? Die volg ik niet zo best. Jullie mogen het zelf ook aangeven als er antwoorden bekend zijn hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is zag het nergens staan in het andere topic, maar het antwoord op vraag 32 is ook al bekend. Dus ik weet niet of je die al tot de 8 had gerekend.
Oh okee. Ging over het herendubbelspel en alle Franse duo's zijn er al uit, dus het antwoord is sowieso neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een tennisvraag? Die volg ik niet zo best. Jullie mogen het zelf ook aangeven als er antwoorden bekend zijn hoor
Hooguit stokslagen omdat je dat in het verkeerde topic post.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:04 schreef Felagund het volgende:
Te laat, maar hopelijk kan het nog worden meegenomen.
Lijkt me over allebei, heywoodu moet even bevestigenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat vraag 82 alleen over de mannen sprinters of ook vrouwen? Aangezien morgen alleen de mannen in actie komen.
Oké. Ik wacht af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me over allebei, heywoodu moet even bevestigen
lokquote:
Thanks, dat wordt een 'ja' dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Na beraad met de jury: het gaat over zowel de mannen als de vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |