Een deel zal gedood worden, een deel gaat voor vele jaren een gevangenis in onder miserabele omstandigheden, en een deel zal gewoon ander werk moeten vinden, op een heel ander terrein als waar hun kennis en ervaring ligt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Vraag me vooral af wat met die mensen in de nabije toekomst gaat gebeuren.
Laten we hopen dat ie hierin niet op een andere wereldleider lijkt, iets met 40-45..quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Vraag me vooral af wat met die mensen in de nabije toekomst gaat gebeuren.
Eerder iets met 22-53.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie hierin niet op een andere wereldleider lijkt, iets met 40-45..
en dat Hitler in vergelijk maar zielig child’s play was.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in deze EU? Deze EU is met pakweg 10-15 jaar aan zijn einde. Over 100 jaar weet iedereen nog waar het mis ging, en spreekt men schande over onze huidige leiders.
Dat zul je mij *nooit* horen zeggen. Rare post weer Lambiekje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dat Hitler in vergelijk maar zielig child’s play was.
Wat Hitler niet lukte wordt nu middels kleine stapjes als nog ingevoerd. Staged events en de stupide bevolking stemt voor dergelijke maatregelen. Samenwerking dit, samenwerking dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zul je mij *nooit* horen zeggen. Rare post weer Lambiekje.
Er is nog.nooit zoveel anti EU sentiment geweest maar goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat Hitler niet lukte wordt nu middels kleine stapjes als nog ingevoerd. Staged events en de stupide bevolking stemt voor dergelijke maatregelen.
Vergeet niet. Europa is een cia-project
http://langleveeuropa.nl/2016/07/de-eu-is-een-project-van-de-cia/
Doe eens wat aan je bronnen, er moet toch wel iets intelligenter tegengeluid te vinden zijn tegen de EUquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
Vergeet niet. Europa is een cia-project
http://langleveeuropa.nl/2016/07/de-eu-is-een-project-van-de-cia/
Je bent niet bekend met het concept platform?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er is nog.nooit zoveel anti EU sentiment geweest maar goed.
Langleeveeuropa heeft bij tijd en wijle best redelijke artikels hoor. Deze lijkt me ook aardig onderbouwd in ieder geval. Een paar stapjes hoger dan veel andere bronnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je bronnen, er moet toch wel iets intelligenter tegengeluid te vinden zijn tegen de EU
Het probleem met zo'n claim is dat de CIA destijds nog in de kinderschoenen stond en al helemaal niet de machtige organisatie is die het nu is (en al helemaal niet zo machtig als in de complotten geschetst word). Dus dat de EU een project van de CIA zou zijn is nogal vergezocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Langleeveeuropa heeft bij tijd en wijle best redelijke artikels hoor. Deze lijkt me ook aardig onderbouwd in ieder geval. Een paar stapjes hoger dan veel andere bronnen.
Eigenlijk nu al lijkt wel. En dat noemt zich democratie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:20 schreef ToT het volgende:
Turkije pakt al meer dan 10.000 mensen op
10.000 mensen, waaronder 2014 rechters....De sharia gaat daar heersen!
Een waar feest van de democratie daar de afgelopen weekquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk nu al lijkt wel. En dat noemt zich democratie.
Op basis van alle nog lang niet vrij gegeven informatie die tot 30 jaar na dato of langer geheim blijft, die informatie? Van buiten naar binnen kijkend heeft de gemiddelde mens geen idee wat er achter de deuren van de CIA zich afspeelt. Op zich ook niet heel verwonderlijk, gezien het karakter van die organisatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n claim is dat de CIA destijds nog in de kinderschoenen stond en al helemaal niet de machtige organisatie is die het nu is (en al helemaal niet zo machtig als in de complotten geschetst word). Dus dat de EU een project van de CIA zou zijn is nogal vergezocht.
Als je een beetje objectief naar de resultaten van de CIA kijkt in de afgelopen decennia beschikken ze eigenlijk over bijzonder weinig successen.
Ik kreeg die link net via DM en zag het daarna in NWS. Daar is men niet al te enthousiast over de bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Walid_Shoebatquote:Op zondag 24 juli 2016 12:11 schreef ChrisCarter het volgende:
http://shoebat.com/2016/0(...)islamist-pro-turkey/
Ik ken de betrouwbaarheid van de bron niet maar dit klinkt wel bizar....
Die journalisten waren natuurlijk Gülenisten die met hun kritieke vragen over het beleid van Erdogan alleen maar verwarring zaten te zaaien!quote:Op maandag 25 juli 2016 10:19 schreef ChrisCarter het volgende:
Wie kan dit nog verdedigen?
'Gülen gebruikt djinns'
Turkije: arrestatiebevel voor 42 journalisten
Niets mag natuurlijk de Grote Zuivering van 2016 in de weg staan!quote:Op maandag 25 juli 2016 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die journalisten waren natuurlijk Gülenisten die met hun kritieke vragen over het beleid van Erdogan alleen maar verwarring zaten te zaaien!Mensen moeten niet voor zichzelf denken, maar kritiekloos hun grote leider volgen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |