En uiteraard zal Erdo niet stoppen voor die gepakt is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:31 schreef BarryOSeven het volgende:
twitter:anadoluagency twitterde op woensdag 20-07-2016 om 21:52:40#Erdogan: There is another superior mind above Fetullah Gulen's FETO terror organization https://t.co/CYUxNyBEL0 reageer retweet
quote:
Wacht, wat? De wikileaks lijken te wijzen naar de VS als medeplichtige coup-pleger.twitter:wikileaks twitterde op woensdag 20-07-2016 om 09:37:40Yeni Safak reports General Polat had 12 meeting with Americans in Incirlic base and that US & FETÖ planned the coup. https://t.co/UHyrRrdeN1 reageer retweet
Is de standaardverwijzing 'the VS did it' een keer mogelijk echt waar en begint niemand erover. Hilarischquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:02 schreef ToT het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #46
My God, een stuk erger dan ik dacht!
Nee dat is waar ze de schuld willen leggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:53 schreef jogy het volgende:
Wacht, wat? De wikileaks lijken te wijzen naar de VS als medeplichtige coup-pleger.twitter:wikileaks twitterde op woensdag 20-07-2016 om 09:37:40Yeni Safak reports General Polat had 12 meeting with Americans in Incirlic base and that US & FETÖ planned the coup. https://t.co/UHyrRrdeN1 reageer retweet
Oh wacht ja, wikileaks tweet dit niet op basis van hun vrijgegeven documenten maar van die website. http://www.yenisafak.com. Check. Kleine verwarring mijnerzijds.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee dat is waar ze de schuld willen leggen.
En zo komen de misverstanden met grote gevolgen de wereld in.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee dat is waar ze de schuld willen leggen.
Wat vreemd dat WikiLeaks zulke gevaarlijke uitspraken doet. Zal hun Twitter account gehacked zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:57 schreef jogy het volgende:
http://www.yenisafak.com/(...)ogan-karagul-2497151
Ruikt wel naar een door de staat gestuurde 'nieuws' site.
Neh, dat zal niet denk ik. maar een beetje een onhandige uitspraak is het wel misschien.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat vreemd dat WikiLeaks zulke gevaarlijke uitspraken doet. Zal hun Twitter account gehacked zijn?
Ik vertrouw op dit punt geen enkele bron die direct gelieerd is aan turkije. Een groot schimmenspel nu.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh wacht ja, wikileaks tweet dit niet op basis van hun vrijgegeven documenten maar van die website. http://www.yenisafak.com. Check. Kleine verwarring mijnerzijds.
http://m.telegraaf.nl/bui(...)idmaatschap%E2%80%99quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:40 schreef ToT het volgende:
De Europese rechten van de mens worden daar "net zoals in Frankrijk" opgeschort.
En nadat herr Erdo dus tienduizenden mensen het zwijgen heeft opgelegd door hen te ontslaan of op te pakken, en de doodstraf wil herinvoeren, krijg je van Turken te horen: "Ja maar Frankrijk heeft die mensenrechten ook opgeschort, dus hebben jullie westerlingen totaal geen recht om hier over te klagen!"
Het is dat er veel mensen in Turkije NIET achter Erdogan staan en dat een keiharde islamitische staat aan de poort van Europa niet bepaald een goed scenario is, anders had ik het volk die dictatuur inmiddels graag gegund!Die vent kan duidelijk NIETS verkeerd doen!
Het feit dat er ook veel onschuldige mensen worden opgepakt wordt verworpen met: "Je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken!"
.....tot je eigen oma opgepakt wordt zeker!
Overigens kan met het opschorten van de rechten van de mens daar de doodstraf ook weer gewoon uitgevoerd worden zonder dat er over gestemd hoeft te worden!quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://m.telegraaf.nl/bui(...)idmaatschap%E2%80%99
En de fascistische clowns als Rutte gaan juist nu in overleg toetreding tot EU.
Via deze slinks route willen de klootzakken de doodstraf invoeren in Frankrijk, Nederland enz.
http://langleveeuropa.nl/(...)-toetreding-turkije/
Hoe toepasselijk was de gestagede coup.
Hoe duidelijk moet het ultrafascisme worden
En foltering. Lekker "bekentenissen" uit mensen slaanquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens kan met het opschorten van de rechten van de mens daar de doodstraf ook weer gewoon uitgevoerd worden zonder dat er over gestemd hoeft te worden!
Ja ach daar waren ze sowieso toch al wel mee begonnen toen ze wat van die leiders van de coup gevangen hadden genomen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En foltering. Lekker "bekentenissen" uit mensen slaan
Ja.maar buiten dat verdrag treden nu betekent geen gronden voor klagen achteraf want: even geen verdragquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach daar waren ze sowieso toch al wel mee begonnen toen ze wat van die leiders van de coup gevangen hadden genomen.
En de Erdo-lovers juichten het maar toe!
Ik lees het nog wel daar, maar ben veel minder actief geworden met daar te posten, vooral vanwege een aantal Turken daar die hun Heer En Meester tot in de dood zouden willen volgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik denk dat ik maar stop met.in NWS posten over dit topic want het zit daar vol erdopannekoek adepten en 0 tegengeluid qua turkse bronnen zowat. A.k.a. ik geloof al het nieuws daar niet.
True.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja.maar buiten dat verdrag treden nu betekent geen gronden voor klagen achteraf want: even geen verdrag
Ik sta nog steeds achter deze theorie NWS / Staatsgreep in Turkije #47quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees het nog wel daar, maar ben veel minder actief geworden met daar te posten, vooral vanwege een aantal Turken daar die hun Heer En Meester tot in de dood zouden willen volgen.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter deze theorie NWS / Staatsgreep in Turkije #47
Als je dat een beetje kan dan is nu je kans :pquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]Daar wilde ik serieus al een photoshopje van maken!
Momentje dan!quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als je dat een beetje kan dan is nu je kans :p
Waarom anders nu het overleg? Je zou zeggen. Toetreding compleet van de baan. Maar nee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef ems. het volgende:
Nederland wil via Turkije die bij de EU komt de doodstraf invoeren? Haha.
Wacht even.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom anders nu het overleg? Je zou zeggen. Toetreding compleet van de baan. Maar nee.
Dus. Think again.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als je dat een beetje kan dan is nu je kans :p
Heeft geen fuck te maken met de doodstraf. Dus, probeer eens te thinken en je niet gek te laten maken door bloggers en msm.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom anders nu het overleg? Je zou zeggen. Toetreding compleet van de baan. Maar nee.
Dus. Think again.
Wat is er belachelijk aan dan? Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Is er een keer een echt (mogelijk) complot, word 't weer in het belachelijke getrokken
De doodstraf in NL? Serieus?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan dan? Was ook mijn eerste gedachte.
Niet in NL. Bij toetreding in de EU, waar de nationale grenzen moeten vervagen en uiteindelijk verdwijnen.quote:
Waarom zou de doodstraf overslaan op de EU door 1 enkel land? Even los van dat Turkije niet bij EU komt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet in NL. Bij toetreding in de EU, waar de nationale grenzen moeten vervagen en uiteindelijk verdwijnen.
Omdat die landen een gepasseerd station zijn. Over 100 jaar weet niemand meer iets over Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zou de doodstraf overslaan op de EU door 1 enkel land? Even los van dat Turkije niet bij EU komt.
Jij gelooft nog in deze EU? Deze EU is met pakweg 10-15 jaar aan zijn einde. Over 100 jaar weet iedereen nog waar het mis ging, en spreekt men schande over onze huidige leiders.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Omdat die landen een gepasseerd station zijn. Over 100 jaar weet niemand meer iets over Nederland.
En hoe is dit een argument dat de doodstraf via deze constructie zal overslaan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Omdat die landen een gepasseerd station zijn. Over 100 jaar weet niemand meer iets over Nederland.
quote:
Baas!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Tuurlijk, en posten ook hoor!
![]()
Edit: Aangepaste versie:
[ afbeelding ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |