True.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja.maar buiten dat verdrag treden nu betekent geen gronden voor klagen achteraf want: even geen verdrag
Ik sta nog steeds achter deze theorie NWS / Staatsgreep in Turkije #47quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees het nog wel daar, maar ben veel minder actief geworden met daar te posten, vooral vanwege een aantal Turken daar die hun Heer En Meester tot in de dood zouden willen volgen.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter deze theorie NWS / Staatsgreep in Turkije #47
Als je dat een beetje kan dan is nu je kans :pquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]Daar wilde ik serieus al een photoshopje van maken!
Momentje dan!quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als je dat een beetje kan dan is nu je kans :p
Waarom anders nu het overleg? Je zou zeggen. Toetreding compleet van de baan. Maar nee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef ems. het volgende:
Nederland wil via Turkije die bij de EU komt de doodstraf invoeren? Haha.
Wacht even.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom anders nu het overleg? Je zou zeggen. Toetreding compleet van de baan. Maar nee.
Dus. Think again.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als je dat een beetje kan dan is nu je kans :p
Heeft geen fuck te maken met de doodstraf. Dus, probeer eens te thinken en je niet gek te laten maken door bloggers en msm.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom anders nu het overleg? Je zou zeggen. Toetreding compleet van de baan. Maar nee.
Dus. Think again.
Wat is er belachelijk aan dan? Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Is er een keer een echt (mogelijk) complot, word 't weer in het belachelijke getrokken
De doodstraf in NL? Serieus?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan dan? Was ook mijn eerste gedachte.
Niet in NL. Bij toetreding in de EU, waar de nationale grenzen moeten vervagen en uiteindelijk verdwijnen.quote:
Waarom zou de doodstraf overslaan op de EU door 1 enkel land? Even los van dat Turkije niet bij EU komt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet in NL. Bij toetreding in de EU, waar de nationale grenzen moeten vervagen en uiteindelijk verdwijnen.
Omdat die landen een gepasseerd station zijn. Over 100 jaar weet niemand meer iets over Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zou de doodstraf overslaan op de EU door 1 enkel land? Even los van dat Turkije niet bij EU komt.
Jij gelooft nog in deze EU? Deze EU is met pakweg 10-15 jaar aan zijn einde. Over 100 jaar weet iedereen nog waar het mis ging, en spreekt men schande over onze huidige leiders.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Omdat die landen een gepasseerd station zijn. Over 100 jaar weet niemand meer iets over Nederland.
En hoe is dit een argument dat de doodstraf via deze constructie zal overslaan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Omdat die landen een gepasseerd station zijn. Over 100 jaar weet niemand meer iets over Nederland.
quote:
Baas!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Tuurlijk, en posten ook hoor!
![]()
Edit: Aangepaste versie:
[ afbeelding ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |